Dobrodošli
Uporabniško ime:

Geslo:


Zapomni se me

[ ]
[ ]
[ ]

Oglasi


Forumi
vozimvolvo.si :: Forumi :: Mali oglasi
<< Prejšnja tema | Naslednja tema >>   

I: K: optiflow kit

Avtor objava
mrv
24 sep 2014, 08:47 Predogled tiskanja
Član #1416
Prijavljen dne: 15 dec 2009, 22:09
Lokacija: poetovio
Objav: 1234
če komu kaj leži takega naj ponudi, drugač naročim novo


http://www.bsr-tuning.no/produkter/4900701/
Na vrh
mrv
24 sep 2014, 11:34
Član #1416
Prijavljen dne: 15 dec 2009, 22:09
Lokacija: poetovio
Objav: 1234
razen če kdor ima mere od pleha pa mi ga naredi, filter je tak klasika.

Na vrh
mrv
24 sep 2014, 13:38
Član #1416
Prijavljen dne: 15 dec 2009, 22:09
Lokacija: poetovio
Objav: 1234
Al pa če še ker drug kaj rabi od BSR da se naroči kaj skupaj ker je poštnina 25€ in mi je preveč za ta Filter
Na vrh
Tex
24 sep 2014, 13:52
Član #10542
Prijavljen dne: 31 mar 2014, 21:24
Lokacija: Ljubljana
Objav: 455
ali pa če pustiš pri miru, bo najbolje !
Ali pa če že hočeš nekaj delat, kupiš vložek za original K&N in mir...
Na vrh
mrv
24 sep 2014, 15:49
Član #1416
Prijavljen dne: 15 dec 2009, 22:09
Lokacija: poetovio
Objav: 1234
Tex je napisal(a): ...

ali pa če pustiš pri miru, bo najbolje !
Ali pa če že hočeš nekaj delat, kupiš vložek za original K&N in mir...


To že mam, hočem več


[ Uredi 24 sep 2014, 15:50 ]
Na vrh
Tex
24 sep 2014, 16:33
Član #10542
Prijavljen dne: 31 mar 2014, 21:24
Lokacija: Ljubljana
Objav: 455
iz tistega ne bo nič več...
Na vrh
piko
24 sep 2014, 20:44
Član #1460
Prijavljen dne: 11 jan 2010, 14:02
Lokacija: Ljubljana
Objav: 256
Original škatla s panelnim filtrom pomoje postane restrikcija šele nad 300KM.
Bom preveril kako se orginal škatla obnese na dveh, ki ju rihtam. En ima GT30 turbino drugi pa še celo GT35....
Na vrh
Volvej
24 sep 2014, 21:18
Član #1127
Prijavljen dne: 05 maj 2009, 13:06
Objav: 1554
Saj od Vajtnejka V70R je že nekje na 300HP +
Na vrh
piko
25 sep 2014, 01:12
Član #1460
Prijavljen dne: 11 jan 2010, 14:02
Lokacija: Ljubljana
Objav: 256
Volvej je napisal(a): ...

Saj od Vajtnejka V70R je že nekje na 300HP +


S TD04 turbino težko kaj več kot 300.

Tisto kar bom jaz delal bližje 400KM ;)
Na vrh
mrv
25 sep 2014, 07:08
Član #1416
Prijavljen dne: 15 dec 2009, 22:09
Lokacija: poetovio
Objav: 1234
TD04-18T je čist dovolj turbina kolko sem zgooglal, predvsem če načrtuješ jo vozit na 1.4-1.8 bara, kar komot prenese ;)







[ Uredi 25 sep 2014, 07:10 ]
Na vrh
dejanLPG
25 sep 2014, 08:07
Član #3065
Prijavljen dne: 11 nov 2012, 21:43
Lokacija: Ljubljana
Objav: 255
Turbine td04 zmorejo nekje do 350KM na glavni gredi, kar pomeni cca dobrih 300 na kolesih. Te stevilke so v v okviru ki ga zmorejo ojnice. Po mojem mnenju zamenjava filtra zraka ni smiselna v kolikor se ne zamenja tudi sesalna cev do turbine.
Na vrh
Spletna stran
mrv
25 sep 2014, 08:50
Član #1416
Prijavljen dne: 15 dec 2009, 22:09
Lokacija: poetovio
Objav: 1234
dejanLPG je napisal(a): ...

Turbine td04 zmorejo nekje do 350KM na glavni gredi, kar pomeni cca dobrih 300 na kolesih. Te stevilke so v v okviru ki ga zmorejo ojnice. Po mojem mnenju zamenjava filtra zraka ni smiselna v kolikor se ne zamenja tudi sesalna cev do turbine.



Tist tud že mam nareto
Na vrh
piko
25 sep 2014, 21:21
Član #1460
Prijavljen dne: 11 jan 2010, 14:02
Lokacija: Ljubljana
Objav: 256
vajtsnejk je napisal(a): ...

TD04-18T je čist dovolj turbina kolko sem zgooglal, predvsem če načrtuješ jo vozit na 1.4-1.8 bara, kar komot prenese ;)








Lahko gre tudi na 2bar, samo nad 5k obrati bo tlak max 1bar, ker pač td04 nima dovolj pretoka.
Navor se pomoje spravi do 500NM (original ojnice adijo...), samo moč pa ne bo dosti več kot 320KM in še to pod 5k obrati. Govorim o 18T.

Meni je bilo hitro žal, da nisem na mojem šel na td05 turbino. Edino ni plug and play, kar me je sprva odvrnilo.


Na vrh
mrv
26 sep 2014, 08:10
Član #1416
Prijavljen dne: 15 dec 2009, 22:09
Lokacija: poetovio
Objav: 1234
piko je napisal(a): ...

vajtsnejk je napisal(a): ...

TD04-18T je čist dovolj turbina kolko sem zgooglal, predvsem če načrtuješ jo vozit na 1.4-1.8 bara, kar komot prenese ;)





Lahko gre tudi na 2bar, samo nad 5k obrati bo tlak max 1bar, ker pač td04 nima dovolj pretoka.
Navor se pomoje spravi do 500NM (original ojnice adijo...), samo moč pa ne bo dosti več kot 320KM in še to pod 5k obrati. Govorim o 18T.

Meni je bilo hitro žal, da nisem na mojem šel na td05 turbino. Edino ni plug and play, kar me je sprva odvrnilo.





Saj če nočeš PnP te lahko vse živo uporablaš od turbin. Jaz sn pač novo original 18T dal gor nevem sploh zakaj. Stara še je ok pač bo zarezervo.

Nova pa tudi more zdržav vsaj 50k km extremnih naporov, to je pri meni vsaj 5 let
Mam pa 5cm IPD Intercooler če to kaj pripomore.

Drugač pa bomo vezali 2 kosa 18T zaporet če sploh je izvedlivo ;)

Da pa menjam pri 5k me niti nebi motlo, te bi "shiftal" pač kot WRC






[ Uredi 26 sep 2014, 08:11 ]
Na vrh
Tex
26 sep 2014, 09:11
Član #10542
Prijavljen dne: 31 mar 2014, 21:24
Lokacija: Ljubljana
Objav: 455
ja saj 18T ti šele vlečt dobro začne pri 5k
Na vrh
mrv
26 sep 2014, 09:25
Član #1416
Prijavljen dne: 15 dec 2009, 22:09
Lokacija: poetovio
Objav: 1234
Tex je napisal(a): ...

ja saj 18T ti šele vlečt dobro začne pri 5k


Morda ja, bom videl. Itk bo piko mogo neki extreme program napisat za Ra, brez garancije seveda.

[ Uredi 26 sep 2014, 09:49 ]
Na vrh
piko
26 sep 2014, 20:27
Član #1460
Prijavljen dne: 11 jan 2010, 14:02
Lokacija: Ljubljana
Objav: 256
Tex je napisal(a): ...

ja saj 18T ti šele vlečt dobro začne pri 5k


Žal se pri 5k katerakoli td04 že začne dušit, če jo hočeš filat več kot 1bar.
Na vrh

moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž

Skoči:     Na vrh

Powered by e107 Forum System
Prisotni
Gostov: 88, Članov: 0 ...

največ prisotnih: 1352
(Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40

Člani: 5976
najnovejši član: Juliovioky
Dogodki
Ni dogodkov
Anketa

Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?

1972 - 240

1992 - 850

1944 - PV444/544

1986 - 360

Anketa je namenjena samo članom

glasov: 526
Prejšnje ankete