|
|
I: K: optiflow kit
|
|
mrv | 24 sep 2014, 11:34 | |
| Član #1416 Prijavljen dne: 15 dec 2009, 22:09 Lokacija: poetovio Objav: 1234
| razen če kdor ima mere od pleha pa mi ga naredi, filter je tak klasika.
| Na vrh | |
mrv | 24 sep 2014, 13:38 | |
| Član #1416 Prijavljen dne: 15 dec 2009, 22:09 Lokacija: poetovio Objav: 1234
| Al pa če še ker drug kaj rabi od BSR da se naroči kaj skupaj ker je poštnina 25€ in mi je preveč za ta Filter
| Na vrh | |
Tex | 24 sep 2014, 13:52 | |
| Član #10542 Prijavljen dne: 31 mar 2014, 21:24 Lokacija: Ljubljana Objav: 455
| ali pa če pustiš pri miru, bo najbolje ! Ali pa če že hočeš nekaj delat, kupiš vložek za original K&N in mir... | Na vrh | |
mrv | 24 sep 2014, 15:49 | |
| Član #1416 Prijavljen dne: 15 dec 2009, 22:09 Lokacija: poetovio Objav: 1234
| Tex je napisal(a): ...
ali pa če pustiš pri miru, bo najbolje ! Ali pa če že hočeš nekaj delat, kupiš vložek za original K&N in mir...
To že mam, hočem več
[ Uredi 24 sep 2014, 15:50 ] | Na vrh | |
Tex | 24 sep 2014, 16:33 | |
| Član #10542 Prijavljen dne: 31 mar 2014, 21:24 Lokacija: Ljubljana Objav: 455
| iz tistega ne bo nič več... | Na vrh | |
piko | 24 sep 2014, 20:44 | |
| Član #1460 Prijavljen dne: 11 jan 2010, 14:02 Lokacija: Ljubljana Objav: 256
| Original škatla s panelnim filtrom pomoje postane restrikcija šele nad 300KM. Bom preveril kako se orginal škatla obnese na dveh, ki ju rihtam. En ima GT30 turbino drugi pa še celo GT35.... | Na vrh | |
Volvej | 24 sep 2014, 21:18 | |
| Član #1127 Prijavljen dne: 05 maj 2009, 13:06 Objav: 1554
| Saj od Vajtnejka V70R je že nekje na 300HP + | Na vrh | |
piko | 25 sep 2014, 01:12 | |
| Član #1460 Prijavljen dne: 11 jan 2010, 14:02 Lokacija: Ljubljana Objav: 256
| Volvej je napisal(a): ...
Saj od Vajtnejka V70R je že nekje na 300HP +
S TD04 turbino težko kaj več kot 300.
Tisto kar bom jaz delal bližje 400KM ;)
| Na vrh | |
mrv | 25 sep 2014, 07:08 | |
| Član #1416 Prijavljen dne: 15 dec 2009, 22:09 Lokacija: poetovio Objav: 1234
| TD04-18T je čist dovolj turbina kolko sem zgooglal, predvsem če načrtuješ jo vozit na 1.4-1.8 bara, kar komot prenese ;)
[ Uredi 25 sep 2014, 07:10 ] | Na vrh | |
dejanLPG | 25 sep 2014, 08:07 | |
| Član #3065 Prijavljen dne: 11 nov 2012, 21:43 Lokacija: Ljubljana Objav: 255
| Turbine td04 zmorejo nekje do 350KM na glavni gredi, kar pomeni cca dobrih 300 na kolesih. Te stevilke so v v okviru ki ga zmorejo ojnice. Po mojem mnenju zamenjava filtra zraka ni smiselna v kolikor se ne zamenja tudi sesalna cev do turbine. | Na vrh | |
mrv | 25 sep 2014, 08:50 | |
| Član #1416 Prijavljen dne: 15 dec 2009, 22:09 Lokacija: poetovio Objav: 1234
| dejanLPG je napisal(a): ...
Turbine td04 zmorejo nekje do 350KM na glavni gredi, kar pomeni cca dobrih 300 na kolesih. Te stevilke so v v okviru ki ga zmorejo ojnice. Po mojem mnenju zamenjava filtra zraka ni smiselna v kolikor se ne zamenja tudi sesalna cev do turbine.
Tist tud že mam nareto
| Na vrh | |
piko | 25 sep 2014, 21:21 | |
| Član #1460 Prijavljen dne: 11 jan 2010, 14:02 Lokacija: Ljubljana Objav: 256
| vajtsnejk je napisal(a): ...
TD04-18T je čist dovolj turbina kolko sem zgooglal, predvsem če načrtuješ jo vozit na 1.4-1.8 bara, kar komot prenese ;)
Lahko gre tudi na 2bar, samo nad 5k obrati bo tlak max 1bar, ker pač td04 nima dovolj pretoka. Navor se pomoje spravi do 500NM (original ojnice adijo...), samo moč pa ne bo dosti več kot 320KM in še to pod 5k obrati. Govorim o 18T.
Meni je bilo hitro žal, da nisem na mojem šel na td05 turbino. Edino ni plug and play, kar me je sprva odvrnilo.
| Na vrh | |
mrv | 26 sep 2014, 08:10 | |
| Član #1416 Prijavljen dne: 15 dec 2009, 22:09 Lokacija: poetovio Objav: 1234
| piko je napisal(a): ... vajtsnejk je napisal(a): ...
TD04-18T je čist dovolj turbina kolko sem zgooglal, predvsem če načrtuješ jo vozit na 1.4-1.8 bara, kar komot prenese ;)
Lahko gre tudi na 2bar, samo nad 5k obrati bo tlak max 1bar, ker pač td04 nima dovolj pretoka. Navor se pomoje spravi do 500NM (original ojnice adijo...), samo moč pa ne bo dosti več kot 320KM in še to pod 5k obrati. Govorim o 18T. Meni je bilo hitro žal, da nisem na mojem šel na td05 turbino. Edino ni plug and play, kar me je sprva odvrnilo.
Saj če nočeš PnP te lahko vse živo uporablaš od turbin. Jaz sn pač novo original 18T dal gor nevem sploh zakaj. Stara še je ok pač bo zarezervo.
Nova pa tudi more zdržav vsaj 50k km extremnih naporov, to je pri meni vsaj 5 let Mam pa 5cm IPD Intercooler če to kaj pripomore.
Drugač pa bomo vezali 2 kosa 18T zaporet če sploh je izvedlivo ;)
Da pa menjam pri 5k me niti nebi motlo, te bi "shiftal" pač kot WRC
[ Uredi 26 sep 2014, 08:11 ] | Na vrh | |
Tex | 26 sep 2014, 09:11 | |
| Član #10542 Prijavljen dne: 31 mar 2014, 21:24 Lokacija: Ljubljana Objav: 455
| ja saj 18T ti šele vlečt dobro začne pri 5k | Na vrh | |
mrv | 26 sep 2014, 09:25 | |
| Član #1416 Prijavljen dne: 15 dec 2009, 22:09 Lokacija: poetovio Objav: 1234
| Tex je napisal(a): ... ja saj 18T ti šele vlečt dobro začne pri 5k
Morda ja, bom videl. Itk bo piko mogo neki extreme program napisat za Ra, brez garancije seveda.
[ Uredi 26 sep 2014, 09:49 ] | Na vrh | |
piko | 26 sep 2014, 20:27 | |
| Član #1460 Prijavljen dne: 11 jan 2010, 14:02 Lokacija: Ljubljana Objav: 256
| Tex je napisal(a): ... ja saj 18T ti šele vlečt dobro začne pri 5k
Žal se pri 5k katerakoli td04 že začne dušit, če jo hočeš filat več kot 1bar.
| Na vrh | |
moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž
|
|
Powered by e107 Forum System
|
|
|
|
Gostov: 88, Članov: 0 ...
največ prisotnih: 1352 (Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40
Člani: 5976 najnovejši član: Juliovioky |
|
|
Ni dogodkov
|
|
|
Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?
1972 - 240
1992 - 850
1944 - PV444/544
1986 - 360
Anketa je namenjena samo članom
glasov: 526
Prejšnje ankete
|
|
|