Dobrodošli
Uporabniško ime:

Geslo:


Zapomni se me

[ ]
[ ]
[ ]

Oglasi
http://www.vozimvolvo.si/

Forumi
vozimvolvo.si :: Forumi :: 850 / S70 / V70 (1. gen) / C70 (1. gen) / XC70 (1. gen)
<< Prejšnja tema | Naslednja tema >>   

Volvo 850 nekoč

Avtor objava
mrv
25 nov 2014, 17:41 Predogled tiskanja
Član #1416
Prijavljen dne: 15 dec 2009, 22:09
Lokacija: poetovio
Objav: 1234
Voznik preživel in ni bil vkleščen v vozilo ;)

Danes u sosedji državi.

http://noe.orf.at/news/stories/2681223/



Jaz mislim da je Volvo 850 prve serije, lahko pa je tudi 940ka nvm.
Vidi se kak je SIPS deloval če glih ni bil udarec iz strani ampak ga je očitno od zadaj naprej mečkalo oz stiskalo ter se pri SIPSu ustavlo.
Zarad tega voznik tudi ni bil ukleščen.



[ Uredi 25 nov 2014, 18:06 ]
Na vrh
Volvej
25 nov 2014, 18:11
Član #1127
Prijavljen dne: 05 maj 2009, 13:06
Objav: 1554
850 pred faceliftom je, se vidi na naslednjih dveh slikah na linku.
Na vrh
D|N
25 nov 2014, 21:28
Član #147
Prijavljen dne: 02 jan 2007, 11:54
Lokacija: Ljubljana
Objav: 480
Zegn pac...
Na vrh
Damijan
26 nov 2014, 08:55
Član #30
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:33
Lokacija: Preshgain
Objav: 1932
@vajtsnejk: tukaj ni, da je SIPS deloval. SIPS ni naprava, ampak samo ojačana cona karoserije. Za prerasporeditev sil pri trku.

In točno tako, kot pravi @DIN. Saj vse skupaj ni nič strašnega, glede na to, kako je obrnjeno vozilo. Če bi pa bila situacija obrnjena za 180 stopinj, potem je pa že vprašanje...
Na vrh
mrv
26 nov 2014, 11:52
Član #1416
Prijavljen dne: 15 dec 2009, 22:09
Lokacija: poetovio
Objav: 1234
Damijan je napisal(a): ...

@vajtsnejk: tukaj ni, da je SIPS deloval. SIPS ni naprava, ampak samo ojačana cona karoserije. Za prerasporeditev sil pri trku.

In točno tako, kot pravi @DIN. Saj vse skupaj ni nič strašnega, glede na to, kako je obrnjeno vozilo. Če bi pa bila situacija obrnjena za 180 stopinj, potem je pa že vprašanje...


Za moje pojme je SIPS kar deloval ker vozila ni moglo vec skup stisnit zarad te SIPS ojačitve
Na vrh
4volvo
26 nov 2014, 12:00
Član #2350
Prijavljen dne: 09 avg 2011, 15:14
Objav: 516
Tudi po mojem mnenju je tu šlo bolj za splet srečnih okoliščin.

Od 20+ let starega jekla ne gre pričakovati čudežev, predvsem vari veliko izgubijo veliko na čvrstosti.

Spomnim se članka iz autobilda, kjer je bil naveden podatek, da 4 leta staro vozilo izgubi 25% svoje karoserijske čvrstosti. Kaj pa po 20 letih?
Na vrh
4volvo
26 nov 2014, 12:02
Član #2350
Prijavljen dne: 09 avg 2011, 15:14
Objav: 516
Verjetno je ta posnetek znan vsem: http://www.youtube.com/watch?v=emtLLvXrrFs

Kaj šele če bi primerjali 940 vs. novi S80.
Na vrh
tomsom
26 nov 2014, 12:19
Član #1258
Prijavljen dne: 18 avg 2009, 22:04
Objav: 1067
4volvo je napisal(a): ...

Verjetno je ta posnetek znan vsem: http://www.youtube.com/watch?v=emtLLvXrrFs

Kaj šele če bi primerjali 940 vs. novi S80.



Po tem kar sem videl, bom volvota prodal, kupil modusa, montiral na njega kljuko in po nakupih in dopustih hodil z prikolico.
;)
Na vrh
mrv
26 nov 2014, 12:42
Član #1416
Prijavljen dne: 15 dec 2009, 22:09
Lokacija: poetovio
Objav: 1234
4volvo je napisal(a): ...

Verjetno je ta posnetek znan vsem: http://www.youtube.com/watch?v=emtLLvXrrFs

Kaj šele če bi primerjali 940 vs. novi S80.



No to glih nevem kak bo držalo.


Tudi če pogledaš ta posnetek vidiš kak so prilagodili rezultate !




Polek tega pa kaj je na tem forumi res vsaka tema sporna ki se odpre ?

@tomson

Mnogo veselja z Modusom želim




[ Uredi 26 nov 2014, 12:43 ]
Na vrh
tomsom
26 nov 2014, 13:02
Član #1258
Prijavljen dne: 18 avg 2009, 22:04
Objav: 1067
Jaz v vsem tem ne vidim nic spornega, to da pa grem na modusa je bil pa JOKE!!!
Na vrh
4volvo
26 nov 2014, 13:23
Član #2350
Prijavljen dne: 09 avg 2011, 15:14
Objav: 516
tomsom je napisal(a): ...

4volvo je napisal(a): ...

Verjetno je ta posnetek znan vsem: http://www.youtube.com/watch?v=emtLLvXrrFs

Kaj šele če bi primerjali 940 vs. novi S80.



Po tem kar sem videl, bom volvota prodal, kupil modusa, montiral na njega kljuko in po nakupih in dopustih hodil z prikolico.
;)


Na modusa boš moral dati še strešni kovček. S prikolico vred se bo približal volumnu 9X0.

V70 II vs. modus bi bili rezultat seveda dugačen, čeprav bi se zelo verjetno V70 bolj deformiral. Pri modusu je zaradi dolžine havbe zmečkljivih con bolj malo (v dolžino seveda).
Na vrh
Boxy
26 nov 2014, 21:28
Član #2094
Prijavljen dne: 31 jan 2011, 10:29
Lokacija: Radovljica
Objav: 35
verjetno je razlog, da niso dali v "reklamo za modusa" 850 iz V70 I.. potem to ne bi bila reklama rezultati so jasni že samo po tem kako predstavijo avtomobila v videu. Lahko enkrat na volvo srečanju naredimo crashtest 850 vs modus.. in objavimo na youtube:) lajkov bo dovolj
Na vrh
Damijan
01 dec 2014, 15:18
Član #30
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:33
Lokacija: Preshgain
Objav: 1932
Fantje, bi človek mislil, da ste kaj več kot samo Volvo zaslepljeni. Kot verski fanatiki!

Siccer je pa že @4volvo odgovoril. zmečkljive cone! Pri malem avtu ni prostora zanje. Zato je toga karosserija. Bolj kot avto raste v dolžino, več je prostora za zmečkljive cone. Kaj bi bilo, če bi bili vsi veliki avti tako togi kot je Modus, v tem primeru? Bili bi tankovski rušilci.

Konstrukcijski namen je, z zmečkljivimi conami, da večji avto vedno absorbira in ublaži večji del sil pri trku.

@vajtsnejk, po tvoje je tudi palica naprava he he


Pred pisanjem pomislite, da mogoče tudi kdo "iz foha" prebira kaj na tem forumu.

Zdaj pa udarite...
Na vrh
Tex
01 dec 2014, 16:06
Član #10542
Prijavljen dne: 31 mar 2014, 21:24
Lokacija: Ljubljana
Objav: 455
850ko, bomo že zrihtali, ne vem, pa kdo bo prispeval za modusa :D


@vajtsnejk, po tvoje je tudi palica naprava he he

hahaha svetovna izjava...
Na vrh
Volvej
01 dec 2014, 18:17
Član #1127
Prijavljen dne: 05 maj 2009, 13:06
Objav: 1554
Damijan je napisal(a): ...

@vajtsnejk: tukaj ni, da je SIPS deloval. SIPS ni naprava, ampak samo ojačana cona karoserije.


Ni naprava, je pa sistem, vsaj tak pravi Volvo. Side Impact Protection System (SIPS).

The SIPS system worked by having the driver and passenger seat mounted on transverse steel rails, not bolted to the floor as per the standard configuration.


Pač logično je da SIPS ni naprava, ki deluje na nuklearno fuzijo, ker gre za par plehov, lahko pa se pogovorno reče da se vidi kako je SIPS deloval, če se tam avto ni zmečkal. Lahko bi tudi rekli da se vidi kako je SIPS varoval, morda malo bolj pravilno, če smo že tako precizni tu na totem forumi našem
Na vrh
Milan_V50
02 dec 2014, 10:54
Član #1438
Prijavljen dne: 28 dec 2009, 16:09
Lokacija: Maribor
Objav: 130
Na vrh
Damijan
09 dec 2014, 21:11
Član #30
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:33
Lokacija: Preshgain
Objav: 1932
Pobčki, dobro vem kaj je SIPS, kaj je njegova vloga in namen. Kot strojnik pa tudi vem, kaj je naprava in samo naprava lahko deluje.

In SIPS deluje v atu tako, kot deluje polos pri avtu! Oboje v realnosti ne obstaja.
Na vrh
tomsom
10 dec 2014, 00:36
Član #1258
Prijavljen dne: 18 avg 2009, 22:04
Objav: 1067
Polgred? To v strojniškem fohu obstaja.?
Na vrh
Volvej
10 dec 2014, 11:00
Član #1127
Prijavljen dne: 05 maj 2009, 13:06
Objav: 1554
Ja dejansko se polos tehnično pravilno imenuje polgred. No vbistvu nevem če lahko tehnično pravilno obstaja sploh polovička, mogoče samo gred. Vglavnem gre se zato, da so osi obremenjene samo z upogibnim momentom, gredi pa z upogibnim in vrtilnim momentom in se vedno vrtijo, se pravi prenašajo gibanje, osi pa ga ne.

[ Uredi 10 dec 2014, 11:00 ]
Na vrh
alfaromeo
11 dec 2014, 09:14
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59
Objav: 3866
Volvej je napisal(a): ...

se pravi prenašajo gibanje, osi pa ga ne.

moment ne gibanje.
Na vrh
Tex
11 dec 2014, 09:54
Član #10542
Prijavljen dne: 31 mar 2014, 21:24
Lokacija: Ljubljana
Objav: 455
Ej, momentarji... bodite pridni, da vam kakšna "pol gred" ne odleti iz vozila in postane "pol os"
Na vrh
Volvej
11 dec 2014, 15:03
Član #1127
Prijavljen dne: 05 maj 2009, 13:06
Objav: 1554
Odpiralec teme @mrv me je prosil da napišem, da trenutno več nič ne more prispevat pod komentarje na to temo, ker je onemogočen.
Na vrh
Damijan
24 jan 2015, 14:52
Član #30
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:33
Lokacija: Preshgain
Objav: 1932
@tomsom: NE, polgred ne obstaja. Razen v spakedranem jeziku. In ne zdaj navajat kakšne dobesedne prevode iz tujih jezikov
Ker gred lahko daš na pol ali pa na X delov, bo še vedno samo gred, polovico krajša ali pa X-krat krajša.

In kot je @alfaromeo napisal, gred in samo gred prenaša vrtilni moment! Drugače pa ima vsako telo lahko neskončno osi. Tako ne mešati osi in gredi.
Na vrh
tomsom
24 jan 2015, 20:03
Član #1258
Prijavljen dne: 18 avg 2009, 22:04
Objav: 1067
Damijan je napisal(a): ...

@tomsom: NE, polgred ne obstaja. Razen v spakedranem jeziku. In ne zdaj navajat kakšne dobesedne prevode iz tujih jezikov
Ker gred lahko daš na pol ali pa na X delov, bo še vedno samo gred, polovico krajša ali pa X-krat krajša.

In kot je @alfaromeo napisal, gred in samo gred prenaša vrtilni moment! Drugače pa ima vsako telo lahko neskončno osi. Tako ne mešati osi in gredi.


Meni je to kristalno jasno.
Na vrh
Tex
24 jan 2015, 21:12
Član #10542
Prijavljen dne: 31 mar 2014, 21:24
Lokacija: Ljubljana
Objav: 455
a pol jo pol ni ? jeba potem jo ne moreš pol cenej kupit ;)
Na vrh

moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž

Skoči:     Na vrh

Powered by e107 Forum System
Prisotni
Gostov: 58, Članov: 0 ...

največ prisotnih: 1352
(Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40

Člani: 5976
najnovejši član: Juliovioky
Dogodki
Ni dogodkov
Anketa

Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?

1972 - 240

1992 - 850

1944 - PV444/544

1986 - 360

Anketa je namenjena samo članom

glasov: 526
Prejšnje ankete