Dobrodošli
Uporabniško ime:

Geslo:


Zapomni se me

[ ]
[ ]
[ ]

Oglasi
http://www.seeklogo.com/images/1/740-logo-6E10838713-seeklogo.com.gif

Forumi
vozimvolvo.si :: Forumi :: S60 / V70 (2. gen) / XC70 (2. gen)
<< Prejšnja tema | Naslednja tema >>   

S60 2.0T napaka misfire.

Avtor objava
Unknown
08 jan 2015, 21:55 Predogled tiskanja
Član #6929
Prijavljen dne: 05 sep 2013, 21:36
Objav: 76
Živjo...
Kolega ima problem na volvotu S60 2.0T.Prižge se mu lučka za motor,na testerju pokaže napako P0300 Random/Multiple cylinder misfire detected.Zamenjal je svečke vendar se je napaka ponovila...Avto je pa predelan na plin,ima to kakšne veze s tem?

L.P
Na vrh
alfaromeo
08 jan 2015, 23:46
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59
Objav: 3866
V kolikor je "plin" inštaliran in nastavljen tako kot je treba, ne sme biti problemov.
Koliko časa/km je plin v vozilu?
Ali motor teče lepo, v celotnem območju delovanja na bencin/LPG?

Kdaj, v kakšem režimu vožnje se pojavi omenjena napaka ?

Morda je probelm v vžigalnih tuljavah, kablih ...
Na vrh
Unknown
09 jan 2015, 19:56
Član #6929
Prijavljen dne: 05 sep 2013, 21:36
Objav: 76
Plin je na začetku zajebaval(ko je mrzel prešaltal na plin je avto crknu)vendar so na servisu to zrihtal...plin je v vozilo malo več kot 4leta/110.000km vendar brez rednih servisov(prejšni lastnik ni delal servisov,kolega ima šele 2meseca avto)vendar lavfa lepo samo se mi zdi da je malo len za svojih 180koničkov...nima veze al je na plin al bencin...
Lučka se mu pa prižge ko je avto malenkost segret in ko stoji na mestu(pod štantgasom)

Aja pa še to ali je dovolj da turbina fila 0.5-0.6bar?...
Na vrh
dejanLPG
09 jan 2015, 20:48
Član #3065
Prijavljen dne: 11 nov 2012, 21:43
Lokacija: Ljubljana
Objav: 255
Kaj bi bilo, če avtu nebi redno zamenjal olja in filtrov ? Kateri sistem ima?
Na vrh
Spletna stran
Unknown
10 jan 2015, 20:23
Član #6929
Prijavljen dne: 05 sep 2013, 21:36
Objav: 76
Sistem je od G1...sej zamenjajo itak samo filter pa te olajšajo za slabih 40eur...
Na vrh
Damijan
24 jan 2015, 15:05
Član #30
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:33
Lokacija: Preshgain
Objav: 1932
Znan problem pri več avtomobilih!
Potrebna je nastavitev ustreznega razmerja med gorivom in zrakom. Vsi plin mojstri samo montirajo in to je to. Kaj več pa niso sposobni. Smo že leteli s servisa, ko je bila zahteva, da to nastavijo. Smo jih žalili, saj oni že vedo kaj delajo.
Vedo, ja,k o je treba nateg računati. Pol se pa konča.
Na vrh
goldy60
24 jan 2015, 15:37
Član #12654
Prijavljen dne: 11 jan 2015, 17:46
Lokacija: ljubljana - Bežigrad
Objav: 164
Zakaj pol nič takega tester ne pokaže?
Na vrh
Damijan
24 jan 2015, 19:21
Član #30
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:33
Lokacija: Preshgain
Objav: 1932
Ne pokaže zato, ker je za plin ločena krmilna enota. In zato originalni ECU zazna samo napako. Zaradi česa se pojavlja je pa neznanka. Drugače bi bilo, če bi originalni ECU krmilil tudi plinsko napeljavo. V tem je prednost vozil, kateri imajo že v originalu napeljavo za metan/butan/alkohol.
In v dodatno vgrajeni napeljavi je tudi problem pri avtomobilih, kateri imajo variabilne odmične gredi/sesalne kolektorje. Ker plinska krmilna enota ne krmili variabilnih sistemov.
Na vrh
VOLVOV40
25 jan 2015, 14:24
Član #12
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:30
Lokacija: LJUBLJANA
Objav: 546
Damijan je napisal(a): ...

Ne pokaže zato, ker je za plin ločena krmilna enota. In zato originalni ECU zazna samo napako. Zaradi česa se pojavlja je pa neznanka. Drugače bi bilo, če bi originalni ECU krmilil tudi plinsko napeljavo. V tem je prednost vozil, kateri imajo že v originalu napeljavo za metan/butan/alkohol.
In v dodatno vgrajeni napeljavi je tudi problem pri avtomobilih, kateri imajo variabilne odmične gredi/sesalne kolektorje. Ker plinska krmilna enota ne krmili variabilnih sistemov.


Krmiljenje variabilnih gredi nima nobene povezave z opisanim problemom ker je funkcija variabilnih gredi ta da se katalizator čimprej segreje na delovno temperaturo potem pa so krmilni ventili izven funkcije,sam plinski sistem pa se ne uklopi dokler hladilna tekočina ni segreta na nekaj 10st.C .
Na vrh
goldy60
25 jan 2015, 14:56
Član #12654
Prijavljen dne: 11 jan 2015, 17:46
Lokacija: ljubljana - Bežigrad
Objav: 164
Napaka je na plinskem sistemu ker na benzinu ni napake. Plinske šobe očiščene sedaj pa naprej raziskovati
Na vrh
bbf
26 jan 2015, 07:39
Član #411
Prijavljen dne: 13 jul 2007, 15:20
Objav: 1015
vozi naj se samo na bencin en čas in spremlja napake. če napaka na bencinu ni ponovljiva, veš kam moraš pelat popravit..
Na vrh
goldy60
26 jan 2015, 10:02
Član #12654
Prijavljen dne: 11 jan 2015, 17:46
Lokacija: ljubljana - Bežigrad
Objav: 164
na tem delam
Na vrh
alfaromeo
27 jan 2015, 09:04
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59
Objav: 3866
Kakšne svečke si vgradil in koliko kilometrov si naredil od menjave do ponovnega missfireja.
Plinski injektorji delajo tako kot je treba? Se odpirajo in zapirajo pravilno ?
Na vrh
goldy60
27 jan 2015, 16:37
Član #12654
Prijavljen dne: 11 jan 2015, 17:46
Lokacija: ljubljana - Bežigrad
Objav: 164
Navadne ker so ze v osnovi platinaste. Avto Danes odpeljal na servis G1 javim Ko kaj izvem.
Na vrh
goldy60
28 jan 2015, 20:43
Član #12654
Prijavljen dne: 11 jan 2015, 17:46
Lokacija: ljubljana - Bežigrad
Objav: 164
ECU 4. CIL - OBNOVLJEN
TULJAVA VENTILA - MENJAVA

197,25 - nadomestni deli
37,50 - delo
51,65 - DDV 22%
286,40- skupaj
Na vrh
goldy60
27 mar 2015, 17:27
Član #12654
Prijavljen dne: 11 jan 2015, 17:46
Lokacija: ljubljana - Bežigrad
Objav: 164
2 ter 4 cilinder imata napako. Šobe, vzigalni tuljavi... Imel kdo podobno napako
Na vrh
Godward
27 mar 2015, 18:53
Član #11171
Prijavljen dne: 02 jun 2014, 21:54
Objav: 598
Glej G1 bo krivil tebe, da napak ni na nihovi strani. Imam lastno izkušnjo, s tem da je avto bil nov in niso mogli rečt da je pol motorja zanič.
Enaka zadeva; po vgradnji plinske naprave G1 v NOV avto, se je po 300 km vožnje prižgala lučka za motor. Peljem nazaj, bojo pogledali. Naredi neke nastavitve , zdaj naj bi blo ok, spet po 300 km lučka. Peljem nazaj, krive so svečke. Naj jih zamenjam. Rečem da v novem avtu ne bom menjaval svečk, če pa oni sumijo pa jih naj zamenjajo na njihove stroške. Jih niso.

V glavnem po enem letu in ne vem kolko obiskih so uspeli nastavit, da zdaj lučka več ne sveti. Potrebna je bila ustrezna nastavitev mešanice in naj bi prilagodili ecu za plin. Toliko o tem.

ne vem kaj vse bi moral menjat , če bi bil avto starejši, čeprav je bila napaka samo na njihovi strani.

Dokler ti ne porihtajo vstrajaj pri tem, da ti dajo nekaj servisev zastonj.
Na vrh
goldy60
27 mar 2015, 19:04
Član #12654
Prijavljen dne: 11 jan 2015, 17:46
Lokacija: ljubljana - Bežigrad
Objav: 164
Na vrh
goldy60
27 mar 2015, 19:42
Član #12654
Prijavljen dne: 11 jan 2015, 17:46
Lokacija: ljubljana - Bežigrad
Objav: 164
Na summit-u naredili diagnostiko kje se je najdla napaka za 2 in 4 cylinder cena 40€ z nekaj popusta je bila 32€ ter nekaj bakra. Sumim na vzigalni tuljavi
Na vrh
goldy60
30 nov 2015, 11:06
Član #12654
Prijavljen dne: 11 jan 2015, 17:46
Lokacija: ljubljana - Bežigrad
Objav: 164
Iskra seka, benzin\plin spricata ampak laufa po 4-ih cilindrih.

Komu kaj znani simptomi???
Na vrh
bbf
30 nov 2015, 11:19
Član #411
Prijavljen dne: 13 jul 2007, 15:20
Objav: 1015
iskra seka kje? pred svečo ali na njenem iskrišču? Menjaj med sabo dve sveči in preveri, če še vedno po istem cilindru ne laufa.
Na vrh
goldy60
30 nov 2015, 11:42
Član #12654
Prijavljen dne: 11 jan 2015, 17:46
Lokacija: ljubljana - Bežigrad
Objav: 164
Iskra dela normalno. Nove ngk- lpg svecke ter vzigalnje tuljave.
Na vrh
goldy60
11 dec 2015, 16:19
Član #12654
Prijavljen dne: 11 jan 2015, 17:46
Lokacija: ljubljana - Bežigrad
Objav: 164
Avto se prodaja po delih, najraje cel. Okvara motorja
Na vrh
goldy60
11 dec 2015, 17:52
Član #12654
Prijavljen dne: 11 jan 2015, 17:46
Lokacija: ljubljana - Bežigrad
Objav: 164
Slike in nekaj info. Na Facebook - Volvo klub slovenija
Na vrh
-joey-
13 dec 2015, 10:46
Član #49
Prijavljen dne: 14 nov 2006, 09:23
Objav: 420
Prepihal je ventil. Glavo zrihtat.
Na vrh

moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž

Skoči:     Na vrh

Powered by e107 Forum System
Prisotni
Gostov: 51, Članov: 0 ...

največ prisotnih: 1352
(Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40

Člani: 5976
najnovejši član: Juliovioky
Dogodki
Ni dogodkov
Anketa

Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?

1972 - 240

1992 - 850

1944 - PV444/544

1986 - 360

Anketa je namenjena samo članom

glasov: 526
Prejšnje ankete