|
|
S60 2.0T napaka misfire.
|
|
Unknown | 08 jan 2015, 21:55 | |
| Član #6929Prijavljen dne: 05 sep 2013, 21:36 Objav: 76 | Živjo... Kolega ima problem na volvotu S60 2.0T.Prižge se mu lučka za motor,na testerju pokaže napako P0300 Random/Multiple cylinder misfire detected.Zamenjal je svečke vendar se je napaka ponovila...Avto je pa predelan na plin,ima to kakšne veze s tem?
L.P | Na vrh | |
alfaromeo | 08 jan 2015, 23:46 | |
| Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59 Objav: 3866
| V kolikor je "plin" inštaliran in nastavljen tako kot je treba, ne sme biti problemov. Koliko časa/km je plin v vozilu? Ali motor teče lepo, v celotnem območju delovanja na bencin/LPG?
Kdaj, v kakšem režimu vožnje se pojavi omenjena napaka ?
Morda je probelm v vžigalnih tuljavah, kablih ... | Na vrh | |
Unknown | 09 jan 2015, 19:56 | |
| Član #6929 Prijavljen dne: 05 sep 2013, 21:36 Objav: 76
| Plin je na začetku zajebaval(ko je mrzel prešaltal na plin je avto crknu)vendar so na servisu to zrihtal...plin je v vozilo malo več kot 4leta/110.000km vendar brez rednih servisov(prejšni lastnik ni delal servisov,kolega ima šele 2meseca avto)vendar lavfa lepo samo se mi zdi da je malo len za svojih 180koničkov...nima veze al je na plin al bencin... Lučka se mu pa prižge ko je avto malenkost segret in ko stoji na mestu(pod štantgasom)
Aja pa še to ali je dovolj da turbina fila 0.5-0.6bar?...
| Na vrh | |
dejanLPG | 09 jan 2015, 20:48 | |
| Član #3065 Prijavljen dne: 11 nov 2012, 21:43 Lokacija: Ljubljana Objav: 255
| Kaj bi bilo, če avtu nebi redno zamenjal olja in filtrov ? Kateri sistem ima? | Na vrh | |
Unknown | 10 jan 2015, 20:23 | |
| Član #6929 Prijavljen dne: 05 sep 2013, 21:36 Objav: 76
| Sistem je od G1...sej zamenjajo itak samo filter pa te olajšajo za slabih 40eur... | Na vrh | |
Damijan | 24 jan 2015, 15:05 | |
| Član #30 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:33 Lokacija: Preshgain Objav: 1932
| Znan problem pri več avtomobilih! Potrebna je nastavitev ustreznega razmerja med gorivom in zrakom. Vsi plin mojstri samo montirajo in to je to. Kaj več pa niso sposobni. Smo že leteli s servisa, ko je bila zahteva, da to nastavijo. Smo jih žalili, saj oni že vedo kaj delajo. Vedo, ja,k o je treba nateg računati. Pol se pa konča. | Na vrh | |
goldy60 | 24 jan 2015, 15:37 | |
| Član #12654 Prijavljen dne: 11 jan 2015, 17:46 Lokacija: ljubljana - Bežigrad Objav: 164
| Zakaj pol nič takega tester ne pokaže? | Na vrh | |
Damijan | 24 jan 2015, 19:21 | |
| Član #30 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:33 Lokacija: Preshgain Objav: 1932
| Ne pokaže zato, ker je za plin ločena krmilna enota. In zato originalni ECU zazna samo napako. Zaradi česa se pojavlja je pa neznanka. Drugače bi bilo, če bi originalni ECU krmilil tudi plinsko napeljavo. V tem je prednost vozil, kateri imajo že v originalu napeljavo za metan/butan/alkohol. In v dodatno vgrajeni napeljavi je tudi problem pri avtomobilih, kateri imajo variabilne odmične gredi/sesalne kolektorje. Ker plinska krmilna enota ne krmili variabilnih sistemov. | Na vrh | |
VOLVOV40 | 25 jan 2015, 14:24 | |
| Član #12 Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:30 Lokacija: LJUBLJANA Objav: 546
| Damijan je napisal(a): ...
Ne pokaže zato, ker je za plin ločena krmilna enota. In zato originalni ECU zazna samo napako. Zaradi česa se pojavlja je pa neznanka. Drugače bi bilo, če bi originalni ECU krmilil tudi plinsko napeljavo. V tem je prednost vozil, kateri imajo že v originalu napeljavo za metan/butan/alkohol. In v dodatno vgrajeni napeljavi je tudi problem pri avtomobilih, kateri imajo variabilne odmične gredi/sesalne kolektorje. Ker plinska krmilna enota ne krmili variabilnih sistemov.
Krmiljenje variabilnih gredi nima nobene povezave z opisanim problemom ker je funkcija variabilnih gredi ta da se katalizator čimprej segreje na delovno temperaturo potem pa so krmilni ventili izven funkcije,sam plinski sistem pa se ne uklopi dokler hladilna tekočina ni segreta na nekaj 10st.C . | Na vrh | |
goldy60 | 25 jan 2015, 14:56 | |
| Član #12654 Prijavljen dne: 11 jan 2015, 17:46 Lokacija: ljubljana - Bežigrad Objav: 164
| Napaka je na plinskem sistemu ker na benzinu ni napake. Plinske šobe očiščene sedaj pa naprej raziskovati | Na vrh | |
bbf | 26 jan 2015, 07:39 | |
| Član #411 Prijavljen dne: 13 jul 2007, 15:20 Objav: 1015
| vozi naj se samo na bencin en čas in spremlja napake. če napaka na bencinu ni ponovljiva, veš kam moraš pelat popravit.. | Na vrh | |
goldy60 | 26 jan 2015, 10:02 | |
| Član #12654 Prijavljen dne: 11 jan 2015, 17:46 Lokacija: ljubljana - Bežigrad Objav: 164
| na tem delam | Na vrh | |
alfaromeo | 27 jan 2015, 09:04 | |
| Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59 Objav: 3866
| Kakšne svečke si vgradil in koliko kilometrov si naredil od menjave do ponovnega missfireja. Plinski injektorji delajo tako kot je treba? Se odpirajo in zapirajo pravilno ? | Na vrh | |
goldy60 | 27 jan 2015, 16:37 | |
| Član #12654 Prijavljen dne: 11 jan 2015, 17:46 Lokacija: ljubljana - Bežigrad Objav: 164
| Navadne ker so ze v osnovi platinaste. Avto Danes odpeljal na servis G1 javim Ko kaj izvem. | Na vrh | |
goldy60 | 28 jan 2015, 20:43 | |
| Član #12654 Prijavljen dne: 11 jan 2015, 17:46 Lokacija: ljubljana - Bežigrad Objav: 164
| ECU 4. CIL - OBNOVLJEN TULJAVA VENTILA - MENJAVA
197,25 - nadomestni deli 37,50 - delo 51,65 - DDV 22% 286,40- skupaj | Na vrh | |
goldy60 | 27 mar 2015, 17:27 | |
| Član #12654 Prijavljen dne: 11 jan 2015, 17:46 Lokacija: ljubljana - Bežigrad Objav: 164
| 2 ter 4 cilinder imata napako. Šobe, vzigalni tuljavi... Imel kdo podobno napako | Na vrh | |
Godward | 27 mar 2015, 18:53 | |
| Član #11171 Prijavljen dne: 02 jun 2014, 21:54 Objav: 598
| Glej G1 bo krivil tebe, da napak ni na nihovi strani. Imam lastno izkušnjo, s tem da je avto bil nov in niso mogli rečt da je pol motorja zanič. Enaka zadeva; po vgradnji plinske naprave G1 v NOV avto, se je po 300 km vožnje prižgala lučka za motor. Peljem nazaj, bojo pogledali. Naredi neke nastavitve , zdaj naj bi blo ok, spet po 300 km lučka. Peljem nazaj, krive so svečke. Naj jih zamenjam. Rečem da v novem avtu ne bom menjaval svečk, če pa oni sumijo pa jih naj zamenjajo na njihove stroške. Jih niso.
V glavnem po enem letu in ne vem kolko obiskih so uspeli nastavit, da zdaj lučka več ne sveti. Potrebna je bila ustrezna nastavitev mešanice in naj bi prilagodili ecu za plin. Toliko o tem.
ne vem kaj vse bi moral menjat , če bi bil avto starejši, čeprav je bila napaka samo na njihovi strani.
Dokler ti ne porihtajo vstrajaj pri tem, da ti dajo nekaj servisev zastonj. | Na vrh | |
goldy60 | 27 mar 2015, 19:04 | |
| Član #12654 Prijavljen dne: 11 jan 2015, 17:46 Lokacija: ljubljana - Bežigrad Objav: 164
| | Na vrh | |
goldy60 | 27 mar 2015, 19:42 | |
| Član #12654 Prijavljen dne: 11 jan 2015, 17:46 Lokacija: ljubljana - Bežigrad Objav: 164
| Na summit-u naredili diagnostiko kje se je najdla napaka za 2 in 4 cylinder cena 40€ z nekaj popusta je bila 32€ ter nekaj bakra. Sumim na vzigalni tuljavi | Na vrh | |
goldy60 | 30 nov 2015, 11:06 | |
| Član #12654 Prijavljen dne: 11 jan 2015, 17:46 Lokacija: ljubljana - Bežigrad Objav: 164
| Iskra seka, benzin\plin spricata ampak laufa po 4-ih cilindrih.
Komu kaj znani simptomi??? | Na vrh | |
bbf | 30 nov 2015, 11:19 | |
| Član #411 Prijavljen dne: 13 jul 2007, 15:20 Objav: 1015
| iskra seka kje? pred svečo ali na njenem iskrišču? Menjaj med sabo dve sveči in preveri, če še vedno po istem cilindru ne laufa. | Na vrh | |
goldy60 | 30 nov 2015, 11:42 | |
| Član #12654 Prijavljen dne: 11 jan 2015, 17:46 Lokacija: ljubljana - Bežigrad Objav: 164
| Iskra dela normalno. Nove ngk- lpg svecke ter vzigalnje tuljave. | Na vrh | |
goldy60 | 11 dec 2015, 16:19 | |
| Član #12654 Prijavljen dne: 11 jan 2015, 17:46 Lokacija: ljubljana - Bežigrad Objav: 164
| Avto se prodaja po delih, najraje cel. Okvara motorja | Na vrh | |
goldy60 | 11 dec 2015, 17:52 | |
| Član #12654 Prijavljen dne: 11 jan 2015, 17:46 Lokacija: ljubljana - Bežigrad Objav: 164
| Slike in nekaj info. Na Facebook - Volvo klub slovenija | Na vrh | |
-joey- | 13 dec 2015, 10:46 | |
| Član #49 Prijavljen dne: 14 nov 2006, 09:23 Objav: 420
| Prepihal je ventil. Glavo zrihtat. | Na vrh | |
moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž
|
|
Powered by e107 Forum System
|
|
|
|
Gostov: 51, Članov: 0 ...
največ prisotnih: 1352 (Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40
Člani: 5976 najnovejši član: Juliovioky |
|
|
Ni dogodkov
|
|
|
Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?
1972 - 240
1992 - 850
1944 - PV444/544
1986 - 360
Anketa je namenjena samo članom
glasov: 526
Prejšnje ankete
|
|
|