Dobrodošli
Uporabniško ime:

Geslo:


Zapomni se me

[ ]
[ ]
[ ]

Oglasi


Forumi
vozimvolvo.si :: Forumi :: S60 / V70 (2. gen) / XC70 (2. gen)
<< Prejšnja tema | Naslednja tema >>   

Turbo Boost valve

Avtor objava
freshslo
21 jan 2015, 11:24 Predogled tiskanja
Član #514
Prijavljen dne: 25 nov 2007, 00:59
Objav: 56
A mi lahko nekdo pove kam gre oznacena cevka na drugem koncu?

Na vrh
goldy60
21 jan 2015, 11:35
Član #12654
Prijavljen dne: 11 jan 2015, 17:46
Lokacija: ljubljana - Bežigrad
Objav: 164
Kakšne bolj podrobne informacije motorja bi bile dobrodošle!
ponavadi gredo vakuum cevke na sesalne celi.
Na vrh
Volvej
21 jan 2015, 11:39
Član #1127
Prijavljen dne: 05 maj 2009, 13:06
Objav: 1553
Po sliki bi rekel da gre za prvo generacijo D5 motorja.
Na vrh
Augi
21 jan 2015, 13:39
Član #1421
Prijavljen dne: 17 dec 2009, 14:10
Objav: 1003
sprednji vakum nosilec motorja
Na vrh
samos1111
23 jan 2015, 15:15
Član #264
Prijavljen dne: 29 mar 2007, 09:03
Objav: 71
>sprednji vakum nosilec motorja

Ne spomnim se več točno katera cev je dovod vakuma (od še enega solenoidnega ventila za krmiljenje lopatic turbine spremenljive geometrije, montiranega na bloku) in katera je odvod, ki gre malo dol do enega T splitterja, od tam pa do prednjega in zadnjega pnevmatskega nosilca motorja. Ti pnevmatski nosilci motorja so relativna rariteta, vakum v njih pa preklopi okrog 2krpm, funkcija je umirjanje vibracij motorja v prostem teku.
Predpostavljam da si dobil ob pospeševanju "Engine service required" in limp mode. Ponavadi ni trivialno ugotovit kje pušča brez resnih meritev vakuma, ker je ta napeljava razvejana. Meni je prvič spustil prednji nosilec, drugič tale ventil na sliki, pa ta drugi ventil so mi enkrat razstavili in spucali ker niso imeli rezerve, na naslednjem servisu sem ga dal zamenjat preventivno. Za ad-hoc debugiranje sem uporabljal kniping vijak v dovodu prednjega nosilca in T člena, pa eno ležajno kroglico v dovodni cevki za tale ventil ;)
Na vrh
freshslo
02 feb 2015, 21:16
Član #514
Prijavljen dne: 25 nov 2007, 00:59
Objav: 56
Ok, to cev sem nasel in jo tudi priklopil. Vendar sumim, da sta tudi pri meni vakum nosilca motorja fuc.

Dogaja se mi namrec, da ga ob konstantni voznji zacne moriti in takrat ful zacne kaditi, ko mu malce pohodim gas se zadeva umiri... Nekje mora vlecti fous zrak.

Zanima me naslednje, ce cevki pred vakum nosilcem blindiram, potem bi moram avto med voznjo delovati kot, da sta vakum nosilca dobra?
Na vrh
Augi
02 feb 2015, 21:18
Član #1421
Prijavljen dne: 17 dec 2009, 14:10
Objav: 1003
samo spodnjo cevko bli diras pa je
Na vrh
freshslo
02 feb 2015, 22:32
Član #514
Prijavljen dne: 25 nov 2007, 00:59
Objav: 56
Augi je napisal(a): ...

samo spodnjo cevko bli diras pa je


Katero spodnjo? Pred T kolenom, ki se potem razcepi na prednji in zadnji nosilec? Ali spodnjo, ki pride spodaj na turbo boost valve?

[ Uredi 02 feb 2015, 22:35 ]
Na vrh
Augi
03 feb 2015, 07:03
Član #1421
Prijavljen dne: 17 dec 2009, 14:10
Objav: 1003
ko pride s spodnje strani na ventilček
Na vrh
freshslo
03 feb 2015, 08:53
Član #514
Prijavljen dne: 25 nov 2007, 00:59
Objav: 56
Ce prav razumem potem, ta turbo valve, ki je pritrjen na skatlo od zracnega filtra krmili le zrak v nosilcih agregata? Vendar, ce staknem spodnjo cevko iz ventila in jo blindiram, potem tudi v agregat ne bo prisel zrak oz. vakum in motor ne bo deloval OK?

Prej sem imel blindiran EGR ventil z aluminijasto ploscico, ker sem mislil, da se je EGR zastekal in avto ni vec kadil, vendar je bil tudi malce bolj len v spodnjih obratih.
Na vrh
samos1111
03 mar 2015, 10:13
Član #264
Prijavljen dne: 29 mar 2007, 09:03
Objav: 71
> Ce prav razumem potem, ta turbo valve, ki je pritrjen na skatlo od zracnega filtra krmili le zrak v nosilcih agregata? Vendar, ce staknem spodnjo cevko iz ventila in jo blindiram, potem tudi v agregat ne bo prisel zrak oz. vakum in motor ne bo deloval OK?

Ne. Vakum "pride" iz vakumske črpalke. Ta črpalka ga dela še za servo bremze, turbo... in na koncu so še tele pnevmatske nosilce motorja preko onega solenoid ventila gor obesli... pušča lahko marsikaj, pogugljaj: ecm-6805 boost pressure control. Če cevko pred T členom za nosilce blindiraš, ne bo glese ostalega nič narobe, le motor naj bi se pri nizkih obratih malo bolj tresel (če opravljajo svojo nalogo). Narobe pa bi bilo, če bi jo pustil odprto, ker bi vakum puščal (vsaj kadar je solenoid odprt).
Na vrh
freshslo
09 mar 2015, 23:45
Član #514
Prijavljen dne: 25 nov 2007, 00:59
Objav: 56
A ima to vse skupaj tudi kaj povezave, da je vsako jutro popolnoma trd pedal za zavoro?
Na vrh
AssKicker
10 mar 2015, 08:45
Član #12712
Prijavljen dne: 29 jan 2015, 20:17
Lokacija: Bled
Objav: 577
Vsako jutro? Pri meni je pedal trd že po parih urah..
Na vrh
freshslo
12 mar 2015, 12:37
Član #514
Prijavljen dne: 25 nov 2007, 00:59
Objav: 56
Ja res je trd ze po parih urah, ampak najbolj izrazito opazim zjutraj, ko se usedem v avto.
Na vrh

moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž

Skoči:     Na vrh

Powered by e107 Forum System
Prisotni
Gostov: 37, Članov: 0 ...

največ prisotnih: 1352
(Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40

Člani: 5972
najnovejši član: Twxqrprob
Dogodki
Ni dogodkov
Anketa

Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?

1972 - 240

1992 - 850

1944 - PV444/544

1986 - 360

Anketa je namenjena samo članom

glasov: 526
Prejšnje ankete