Dobrodošli
Uporabniško ime:

Geslo:


Zapomni se me

[ ]
[ ]
[ ]

Oglasi
http://www.vozimvolvo.si/

Forumi
vozimvolvo.si :: Forumi :: S40 (2. gen) / V50 / C30 / C70 (2. gen)
<< Prejšnja tema | Naslednja tema >>   

nafta v motornem olju

Avtor objava
bathory
04 mar 2015, 12:15 Predogled tiskanja
Član #5098
Prijavljen dne: 07 jun 2013, 09:59
Lokacija: ptuj-ljutomer
Objav: 7
Pozdravljeni,

Zadnjič se mi je med vožnjo sprožil postopek regeneracije dpf. Ker sem vedel da bom kmalu ustavil in da se regeneracija verjetno ne bo izvedla do konca sem ga malo pritisnil, da ga malo obremenim in tam nekje 10km vozil pod malo višjimi obrati - do 4000. Regeneracija se verjetno ni izvedla do konca, danes pa sem pri preverjanju nivoja motornega olja ugotovil da mi je le to naraslo za 1. črtico – gre za digitalni prikazovalnik, šibke ni.
Sumim da se mi je nafta pomešala z motornim oljem. Motor sicer dela normalno, le nekoliko glasnejši se mi zdi.
Zanima me kaj storiti ali naj zamenjam motorno olje, ki je bilo sicer zamenjano pred ca. 2000 km? Motorno olje je castrol edge 5w-30.
Prosim za pomoč ali komentarje če ima kdo podobne izkušnje.

Aja, gre za volvo V50 D3 motor l. 2011.

lp
Na vrh
ddejc
20 mar 2015, 15:07
Član #12828
Prijavljen dne: 20 mar 2015, 11:48
Objav: 205
Slučajno sem naletel na tole

2010 TSB related to rising sump oil levels in D5 Diesel engines with a DPF which is caused by excess fuel entering the engine sump via cylinders during DPF regeneration cycles. The solution is to reprogram the engine management software to reduce the volume of fuel used during the regeneration cycle and drain the excess oil back to midway between the min/max levels on the dip stick, then keep an eye on it. Really, any engine that has had its lube oil contaminated by diesel needs a lube oil change.
Na vrh
Kelt
20 mar 2015, 22:31
Član #1099
Prijavljen dne: 09 apr 2009, 20:53
Lokacija: Maribor-Metava
Objav: 166
Regeneracija, slabo. DPF, slabše.
Sicer na Mazdi, diesel 2.2. Spustili sta dve podložki na šobah. Vrli Japonci so to nastavili tako, da ko podložka puše spusti, gre ves garež vglavo motorja, namesto ven. Posledica je ta, da se ta garež nabira na situ v karterju in čez čas več ne prepušča olja. Kaj sledi, zanič turbo, zanič oljna pumpa, vsi ojnični ležaji, pogonska gred. Zaradi dveh podložk, ki sta spustili.
Mehanik pravi, da je velika verjetnost, da se je to začelo pri prisilni regeneraciji.
Tako da, DPF in podobna sr...a, slabo.

Menjaj olje in preveri šobe, bo precej manj stroškov, kot če se stvar nadaljuje.

in, ja, avto ni javljal nobene napake in tudi priklop na računalnik ni pokazal nič narobe.
Na vrh

moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž

Skoči:     Na vrh

Powered by e107 Forum System
Prisotni
Gostov: 49, Članov: 0 ...

največ prisotnih: 1352
(Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40

Člani: 5973
najnovejši član: Ubvpwcrob
Dogodki
Ni dogodkov
Anketa

Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?

1972 - 240

1992 - 850

1944 - PV444/544

1986 - 360

Anketa je namenjena samo članom

glasov: 526
Prejšnje ankete