Dobrodošli
Uporabniško ime:

Geslo:


Zapomni se me

[ ]
[ ]
[ ]

Oglasi


Forumi
vozimvolvo.si :: Forumi :: S60 / V70 (2. gen) / XC70 (2. gen)
<< Prejšnja tema | Naslednja tema >>   

Nakup Volvota S60

Avtor objava
Bobi
16 apr 2015, 18:45 Predogled tiskanja
Član #3595
Prijavljen dne: 23 mar 2013, 08:02
Lokacija: Ljubljana
Objav: 10
Pozdravljeni

Zanimam se za nakup Volva in me zanima če kdo pozna avto.

Hvala za pomoč http://www.avto.net/_AVTO/oglas.asp?ID=9600829&show=1&avto=Volvo%20S60%202.4
Na vrh
Papki
22 apr 2015, 10:34
Član #12918
Prijavljen dne: 22 apr 2015, 10:17
Objav: 2
Pozdravljeni.
Tudi jaz se ogrevam za volvota S60 in sicer letnik 2010 do 2012 z motorjem D2.
Zanimam me kakšne izkušnje imate z avtom in kakšni so storški poraba, servisi.
Če pa kdo pozna koga ki prodaja takšen avto pa bom tudi hvaležen za informacijo.

Hvala za pomoč, Primož.
Na vrh
AssKicker
22 apr 2015, 10:42
Član #12712
Prijavljen dne: 29 jan 2015, 20:17
Lokacija: Bled
Objav: 577
Kar se tiče D2 motorja v fordu, je katastrofa. Škoda avtomobila za tak motor.. Crkava vse živo
Na vrh
Papki
22 apr 2015, 12:25
Član #12918
Prijavljen dne: 22 apr 2015, 10:17
Objav: 2
Uf kakšen motor pa bi priporočali?
Na vrh
AssKicker
22 apr 2015, 16:33
Član #12712
Prijavljen dne: 29 jan 2015, 20:17
Lokacija: Bled
Objav: 577
Jaz bi raje razmišljal o kakšnem D3, motorju, ki je sicer tudi psa motor, ampak ima manj napak. Še raje bi D4 oziroma D5, ampak sta na slovenskem trgu žal redka.
Na vrh
Aljaž225
22 apr 2015, 17:51
Član #10694
Prijavljen dne: 12 apr 2014, 16:53
Objav: 404
Sam imam v S40 D2 pa lahko iz prve roke povem, da ni neka katastrofa ima pa 2 poznani hibi, ki sta serijiski.

1. Pri cca 150 000km je potrebno pretesniti zgornji del motorja (glava, šobe in semeringi).

2. Nekateri motorji so lomili pogonske osi zaradi navora - verjetno poddimenzionirane osi.

Poraba je cca 5,5l z vklopljeno klimo in dinamično vožnjo. Strošek servisa je na pooblaščencu cca 200€, pri nepooblaščenem pa verjetno še manj.


Stari D3 (163hp) pa ima serijsko napako, ki lahko uniči motor. Med cilindroma namreč "prepiha" tesnilko in posledično obrabi robove cilindra pri glavi do te mere, da je potrebna menjava motorja, če se zadeva seveda ne opazi pravočasno.

Je pa res, da je za v S60 D2 po mojem mnenju prešibek in v primeru da bi kupoval S60 ali V60 rajši posegel po "prenovljenem" D3 z (136hp in 5 cilindri) ali pa kar D5, ki je že splošno poznan in dober motor, čeprav ima tudi ta tu in tam kakšno hibo - pa saj jo ima vsak ne samo volvo ampak tudi ostali. Je pa res, da z volvom proti ostalim znamkam še ni ravno veliko težav, to lahko povem iz prve roke.


Lp.
Aljaž
Na vrh
JG
22 apr 2015, 21:55
Član #100
Prijavljen dne: 26 nov 2006, 20:27
Lokacija: Gorenjska
Objav: 1349
AssKicker je napisal(a): ...

Jaz bi raje razmišljal o kakšnem D3, motorju, ki je sicer tudi psa motor, ampak ima manj napak. Še raje bi D4 oziroma D5, ampak sta na slovenskem trgu žal redka.


Po eni strani podajaš mnenja kako slab je D2 potem pa rečeš da je D3 psa. Totalno nekredibilno, ker d3 ni bil nikoli psa tako kot tudi d2 nikoli ni imel nekaj hudih težav. Potencialnemu kupcu si žal podal "šankovsko" informacijo, škoda.

[ Uredi 22 apr 2015, 22:39 ]
Na vrh
AssKicker
23 apr 2015, 14:45
Član #12712
Prijavljen dne: 29 jan 2015, 20:17
Lokacija: Bled
Objav: 577
Se oproščam, mislil sem 2.0D, ki pa je psa motor. Kar se pa tiče D2, je pa to vrjetno isti motor, kot recimo ford 1.6 tdci? Vrjemi, niso šankovske debate, nekaj časa sem delal na fordu. To je najbolj problematičen motor pri fordu. Tako kot je bilo že omenjeno, tesnila je treba menjati, šponer ketnice za pogon druge odmične gredi rad popusti, in začne ketna opletati, vztrajniki niso najboljši (bog ne daj, da je motor čipan, pri enemu sm menjal vztrajnik na 42.000 km), rado se zamaši sito za olje v oljni kadi, tudi počen blok ter izrabljene odmične gredi sem že doživel.. Pri nobenemu drugemu motorju nisem doživel toliko problemov.
Na vrh
AssKicker
23 apr 2015, 14:46
Član #12712
Prijavljen dne: 29 jan 2015, 20:17
Lokacija: Bled
Objav: 577
AssKicker je napisal(a): ...

Se oproščam, mislil sem 2.0D, ki pa je psa motor, hvala za opozorilo. Kar se pa tiče D2, je pa to vrjetno isti motor, kot recimo ford 1.6 tdci? Vrjemi, niso šankovske debate, nekaj časa sem delal na fordu. To je najbolj problematičen motor pri fordu. Tako kot je bilo že omenjeno, tesnila je treba menjati, šponer ketnice za pogon druge odmične gredi rad popusti, in začne ketna opletati, vztrajniki niso najboljši (bog ne daj, da je motor čipan, pri enemu sm menjal vztrajnik na 42.000 km), rado se zamaši sito za olje v oljni kadi, tudi počen blok ter izrabljene odmične gredi sem že doživel.. Pri nobenemu drugemu motorju nisem doživel toliko problemov.

Na vrh
VOLVOV40
23 apr 2015, 16:16
Član #12
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:30
Lokacija: LJUBLJANA
Objav: 546
AssKicker je napisal(a): ...

Se oproščam, mislil sem 2.0D, ki pa je psa motor. Kar se pa tiče D2, je pa to vrjetno isti motor, kot recimo ford 1.6 tdci? Vrjemi, niso šankovske debate, nekaj časa sem delal na fordu. To je najbolj problematičen motor pri fordu. Tako kot je bilo že omenjeno, tesnila je treba menjati, šponer ketnice za pogon druge odmične gredi rad popusti, in začne ketna opletati, vztrajniki niso najboljši (bog ne daj, da je motor čipan, pri enemu sm menjal vztrajnik na 42.000 km), rado se zamaši sito za olje v oljni kadi, tudi počen blok ter izrabljene odmične gredi sem že doživel.. Pri nobenemu drugemu motorju nisem doživel toliko problemov.



Česi delal naFord servisu , bi potem moral vedeti da D2 motor tudi slučajno ni isti. D2 motor je 8 ventilc z eno odmično gredjo, in ne kot Ford 1,6tdci kateri je bil 16 ventilc z dvema odmičnima gredema kateri sta povezani z verigi.
Na vrh
AssKicker
23 apr 2015, 20:28
Član #12712
Prijavljen dne: 29 jan 2015, 20:17
Lokacija: Bled
Objav: 577
Mogoče me ravno to nese, ker nism delal na volvotu. To mi je razlagal en zagrizen volvaš, da so pač taki motorji kot v fordu. Naj bi bil D2 kao 1.6 tdci 16V, D3 pa 2.0 tdci. Kakšen je pa D4 motor?
Na vrh

moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž

Skoči:     Na vrh

Powered by e107 Forum System
Prisotni
Gostov: 55, Članov: 0 ...

največ prisotnih: 1352
(Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40

Člani: 5976
najnovejši član: Juliovioky
Dogodki
Ni dogodkov
Anketa

Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?

1972 - 240

1992 - 850

1944 - PV444/544

1986 - 360

Anketa je namenjena samo članom

glasov: 526
Prejšnje ankete