Dobrodošli
Uporabniško ime:

Geslo:


Zapomni se me

[ ]
[ ]
[ ]

Oglasi
http://www.seeklogo.com/images/1/740-logo-6E10838713-seeklogo.com.gif

Forumi
vozimvolvo.si :: Forumi :: Splošno
<< Prejšnja tema | Naslednja tema >>   

Čipanje

Avtor objava
čuč
07 maj 2015, 15:11 Predogled tiskanja
Član #319
Prijavljen dne: 07 maj 2007, 10:37
Objav: 19
Pozdravljeni, potrebujem nasvet in sicer me zanima čipanje mojega V70 1.6 Drive-e, kdo to kavlitetno opravi, cena, za koliko se ga da "dvigniti"?
Hvala za nasvete, Lp, Boštjan
Na vrh
Sverige
07 maj 2015, 18:37
Član #412
Prijavljen dne: 14 jul 2007, 06:18
Objav: 743
Ena možnost:
http://www.rsrmotorsport.com/slo/
Na vrh
Mihc V50 T5
07 maj 2015, 23:21
Član #403
Prijavljen dne: 06 jul 2007, 14:15
Lokacija: Podsmreka ( Dobrova-Polhov Gradec)
Objav: 725
poglej pri polstar, priporočam
Na vrh
ddejc
08 maj 2015, 10:27
Član #12828
Prijavljen dne: 20 mar 2015, 11:48
Objav: 205
Polstar za V50 D2 nima opcije. Samo za T5 in D5. Zna bit, da je ista zgodba pri V70.
Na vrh
čuč
08 maj 2015, 15:04
Član #319
Prijavljen dne: 07 maj 2007, 10:37
Objav: 19
Hvala za nasvete, iz RSR še čakam odgovor, očitno imajo tudi oni težave..
Na vrh
čuč
08 maj 2015, 15:22
Član #319
Prijavljen dne: 07 maj 2007, 10:37
Objav: 19
Prejel odgovor iz RSR:
Optimizacija tega motorja je možna na 130 KM, navor se poveča za 50 Nm. Cena optimizacije je 500 eur z ddv, pri plačilu z gotovino pa vam nudimo 30% popust.Glede tovarniške garancije, ne garantiramo, da poseg ni viden....

Ni tako malo, a kaj veste kakšne so cene drugje?
Na vrh
VOLVOV40
08 maj 2015, 21:22
Član #12
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:30
Lokacija: LJUBLJANA
Objav: 546
Povprašaj tule http://www.avtomehanika-jankovec.si/

[ Uredi 11 maj 2015, 09:25 ]
Na vrh
bikedoc
25 nov 2015, 15:48
Član #425
Prijavljen dne: 21 jul 2007, 17:06
Objav: 456
http://www.css-tuning.com/
Vrhunsko, Preverjeno.
Na vrh
Ploki
25 nov 2015, 17:23
Član #13336
Prijavljen dne: 05 nov 2015, 22:00
Objav: 67
kaj čipanje sploh naredi? če je tok cool, zakaj se ne dela serijsko?
Na vrh
Augi
25 nov 2015, 23:00
Član #1421
Prijavljen dne: 17 dec 2009, 14:10
Objav: 1003
Ploki je napisal(a): ...

kaj čipanje sploh naredi? če je tok cool, zakaj se ne dela serijsko?


premalo prostora je tukaj da ti podrobno opišem vse zadeve

Na kratko pa poveča moč (tudi zniža porabo) vse skupaj na račun višjih emisij.
Na vrh
Volvej
25 nov 2015, 23:03
Član #1127
Prijavljen dne: 05 maj 2009, 13:06
Objav: 1554
Imaš tudi serijsko. Pri Volvu imaš Polestar software, ampak stane nekje 1000 eur, da ti ga naložijo.

Drugače kaj čipanje počne... v vsakem motorju še je nekaj lufta. Tovarna to predvidi zaradi različnih pogojev in okolij delovanja in zaradi različnih neznanj uporabe vozila določenih uporabnikov.

Potem pa če se malo dalje ljubiteljsko spustiš v performance, večji interkuler, drugi izpuh, mogoče še druga turbina in injektorji. Potem rabiš preprogramiranje, da dejansko izkoristiš upgrade. Ko pa greš tako daleč, da presežeš mejo vdržljivosti serijskega motorja, pa postane zabavno in drago. Kovane ojnice, bati, posebni ventili, odmična, same dobrote vglavnem
Na vrh
Ploki
25 nov 2015, 23:36
Član #13336
Prijavljen dne: 05 nov 2015, 22:00
Objav: 67
Jaz sem zmerjal mislil da turbodizlu čipiranje turbino mal našopa.

Tako predstavljam si da če mašini dvigneš konje in zmanjšaš porabo da se more nekje poznat, magar na obrabi?

mimogrede, kako lahko preverim če še imam DPF al če ga je prejšnji lastnik vrgel ven
Na vrh
Volvej
26 nov 2015, 00:39
Član #1127
Prijavljen dne: 05 maj 2009, 13:06
Objav: 1554
Pozna se na večjih emisijah

Na obrabi... teoretično malenkost ja... odvisno predvsem od vožnje. Če dvigneš tlak polnjenja turbine ampak 99% vožnje ne voziš pod polno obremenitvijo, se pozna vbistvu tistih par % kolikor je večji tlak (če je) pri normalni vožnji. Ampak jaz mislim, da ob kvalitetno narejenem chip tuningu nima kaj bit.

Za DPF pa boš mogel pogledat pod avto, oz. se mi zdi da se da vidi tudi iz motornega prostora pod turbino. Poglej na netu kako zgleda, pa poglej če še je tam ali ne.
Na vrh
ddejc
26 nov 2015, 13:13
Član #12828
Prijavljen dne: 20 mar 2015, 11:48
Objav: 205
Kolikor sem se jaz zanimal naokoli me je najbolj prepričal http://www.carpro.si/. Priporočil jih je tudi kolega, ki se na vse skupaj precej dobro spozna in mu vrjamem in zaupam.
Cena za D2 je 350€.

[ Uredi 26 nov 2015, 13:14 ]
Na vrh
Augi
26 nov 2015, 21:59
Član #1421
Prijavljen dne: 17 dec 2009, 14:10
Objav: 1003
Dober je tisti ki uspe čipat enega XC-60 D5 185hp (brez da menja ECU), trenutno avto gre normalno
Na vrh
Leonardo23
26 nov 2015, 22:11
Član #3275
Prijavljen dne: 17 feb 2013, 17:16
Lokacija: Zagreb
Objav: 135
Tunerc....
Na vrh
pihler
27 nov 2015, 07:18
Član #2249
Prijavljen dne: 14 maj 2011, 18:20
Objav: 150
Augi, a si menjal?
Na vrh
Augi
28 nov 2015, 20:33
Član #1421
Prijavljen dne: 17 dec 2009, 14:10
Objav: 1003
pihler je napisal(a): ...

Augi, a si menjal?


Ne ne, sem šele pri 345kkm pri svojem , poznam pa avto, ker sem pomagal pri menjavi ECU-ja, ker je lastnik starega skuril
Na vrh
Ploki
01 dec 2015, 09:56
Član #13336
Prijavljen dne: 05 nov 2015, 22:00
Objav: 67
a kdo ve kakšna je razlika med 2005-2007 2.4D in D5?
en ma 120kw, en pa 136kw.

a je samo drugače sjtunana mašina al so še kaki drugi upgrejdi? ker gledam da se s čipiranjem iz D5 načeloma več dobi kot 2.4D, kar nekako ni logično če sta motorja enaka
Na vrh

moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž

Skoči:     Na vrh

Powered by e107 Forum System
Prisotni
Gostov: 51, Članov: 0 ...

največ prisotnih: 1352
(Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40

Člani: 5973
najnovejši član: Ubvpwcrob
Dogodki
Ni dogodkov
Anketa

Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?

1972 - 240

1992 - 850

1944 - PV444/544

1986 - 360

Anketa je namenjena samo članom

glasov: 526
Prejšnje ankete