|
|
Čipanje
|
|
čuč | 07 maj 2015, 15:11 | |
| Član #319Prijavljen dne: 07 maj 2007, 10:37 Objav: 19 | Pozdravljeni, potrebujem nasvet in sicer me zanima čipanje mojega V70 1.6 Drive-e, kdo to kavlitetno opravi, cena, za koliko se ga da "dvigniti"? Hvala za nasvete, Lp, Boštjan | Na vrh | |
Mihc V50 T5 | 07 maj 2015, 23:21 | |
| Član #403 Prijavljen dne: 06 jul 2007, 14:15 Lokacija: Podsmreka ( Dobrova-Polhov Gradec) Objav: 725
| poglej pri polstar, priporočam | Na vrh | |
ddejc | 08 maj 2015, 10:27 | |
| Član #12828 Prijavljen dne: 20 mar 2015, 11:48 Objav: 205
| Polstar za V50 D2 nima opcije. Samo za T5 in D5. Zna bit, da je ista zgodba pri V70. | Na vrh | |
čuč | 08 maj 2015, 15:04 | |
| Član #319 Prijavljen dne: 07 maj 2007, 10:37 Objav: 19
| Hvala za nasvete, iz RSR še čakam odgovor, očitno imajo tudi oni težave.. | Na vrh | |
čuč | 08 maj 2015, 15:22 | |
| Član #319 Prijavljen dne: 07 maj 2007, 10:37 Objav: 19
| Prejel odgovor iz RSR: Optimizacija tega motorja je možna na 130 KM, navor se poveča za 50 Nm. Cena optimizacije je 500 eur z ddv, pri plačilu z gotovino pa vam nudimo 30% popust.Glede tovarniške garancije, ne garantiramo, da poseg ni viden....
Ni tako malo, a kaj veste kakšne so cene drugje? | Na vrh | |
Ploki | 25 nov 2015, 17:23 | |
| Član #13336 Prijavljen dne: 05 nov 2015, 22:00 Objav: 67
| kaj čipanje sploh naredi? če je tok cool, zakaj se ne dela serijsko? | Na vrh | |
Augi | 25 nov 2015, 23:00 | |
| Član #1421 Prijavljen dne: 17 dec 2009, 14:10 Objav: 1003
| Ploki je napisal(a): ...
kaj čipanje sploh naredi? če je tok cool, zakaj se ne dela serijsko?
premalo prostora je tukaj da ti podrobno opišem vse zadeve
Na kratko pa poveča moč (tudi zniža porabo) vse skupaj na račun višjih emisij. | Na vrh | |
Volvej | 25 nov 2015, 23:03 | |
| Član #1127 Prijavljen dne: 05 maj 2009, 13:06 Objav: 1554
| Imaš tudi serijsko. Pri Volvu imaš Polestar software, ampak stane nekje 1000 eur, da ti ga naložijo.
Drugače kaj čipanje počne... v vsakem motorju še je nekaj lufta. Tovarna to predvidi zaradi različnih pogojev in okolij delovanja in zaradi različnih neznanj uporabe vozila določenih uporabnikov.
Potem pa če se malo dalje ljubiteljsko spustiš v performance, večji interkuler, drugi izpuh, mogoče še druga turbina in injektorji. Potem rabiš preprogramiranje, da dejansko izkoristiš upgrade. Ko pa greš tako daleč, da presežeš mejo vdržljivosti serijskega motorja, pa postane zabavno in drago. Kovane ojnice, bati, posebni ventili, odmična, same dobrote vglavnem | Na vrh | |
Ploki | 25 nov 2015, 23:36 | |
| Član #13336 Prijavljen dne: 05 nov 2015, 22:00 Objav: 67
| Jaz sem zmerjal mislil da turbodizlu čipiranje turbino mal našopa.
Tako predstavljam si da če mašini dvigneš konje in zmanjšaš porabo da se more nekje poznat, magar na obrabi?
mimogrede, kako lahko preverim če še imam DPF al če ga je prejšnji lastnik vrgel ven | Na vrh | |
Volvej | 26 nov 2015, 00:39 | |
| Član #1127 Prijavljen dne: 05 maj 2009, 13:06 Objav: 1554
| Pozna se na večjih emisijah
Na obrabi... teoretično malenkost ja... odvisno predvsem od vožnje. Če dvigneš tlak polnjenja turbine ampak 99% vožnje ne voziš pod polno obremenitvijo, se pozna vbistvu tistih par % kolikor je večji tlak (če je) pri normalni vožnji. Ampak jaz mislim, da ob kvalitetno narejenem chip tuningu nima kaj bit.
Za DPF pa boš mogel pogledat pod avto, oz. se mi zdi da se da vidi tudi iz motornega prostora pod turbino. Poglej na netu kako zgleda, pa poglej če še je tam ali ne. | Na vrh | |
ddejc | 26 nov 2015, 13:13 | |
| Član #12828 Prijavljen dne: 20 mar 2015, 11:48 Objav: 205
| Kolikor sem se jaz zanimal naokoli me je najbolj prepričal http://www.carpro.si/. Priporočil jih je tudi kolega, ki se na vse skupaj precej dobro spozna in mu vrjamem in zaupam. Cena za D2 je 350€.
[ Uredi 26 nov 2015, 13:14 ] | Na vrh | |
Augi | 26 nov 2015, 21:59 | |
| Član #1421 Prijavljen dne: 17 dec 2009, 14:10 Objav: 1003
| Dober je tisti ki uspe čipat enega XC-60 D5 185hp (brez da menja ECU), trenutno avto gre normalno | Na vrh | |
Leonardo23 | 26 nov 2015, 22:11 | |
| Član #3275 Prijavljen dne: 17 feb 2013, 17:16 Lokacija: Zagreb Objav: 135
| Tunerc.... | Na vrh | |
pihler | 27 nov 2015, 07:18 | |
| Član #2249 Prijavljen dne: 14 maj 2011, 18:20 Objav: 150
| Augi, a si menjal? | Na vrh | |
Augi | 28 nov 2015, 20:33 | |
| Član #1421 Prijavljen dne: 17 dec 2009, 14:10 Objav: 1003
| pihler je napisal(a): ... Augi, a si menjal?
Ne ne, sem šele pri 345kkm pri svojem , poznam pa avto, ker sem pomagal pri menjavi ECU-ja, ker je lastnik starega skuril | Na vrh | |
Ploki | 01 dec 2015, 09:56 | |
| Član #13336 Prijavljen dne: 05 nov 2015, 22:00 Objav: 67
| a kdo ve kakšna je razlika med 2005-2007 2.4D in D5? en ma 120kw, en pa 136kw.
a je samo drugače sjtunana mašina al so še kaki drugi upgrejdi? ker gledam da se s čipiranjem iz D5 načeloma več dobi kot 2.4D, kar nekako ni logično če sta motorja enaka | Na vrh | |
moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž
|
|
Powered by e107 Forum System
|
|
|
|
Gostov: 51, Članov: 0 ...
največ prisotnih: 1352 (Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40
Člani: 5973 najnovejši član: Ubvpwcrob |
|
|
Ni dogodkov
|
|
|
Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?
1972 - 240
1992 - 850
1944 - PV444/544
1986 - 360
Anketa je namenjena samo članom
glasov: 526
Prejšnje ankete
|
|
|