Dobrodošli
Uporabniško ime:

Geslo:


Zapomni se me

[ ]
[ ]
[ ]

Oglasi
http://www.seeklogo.com/images/1/740-logo-6E10838713-seeklogo.com.gif

Forumi
vozimvolvo.si :: Forumi :: Moj VOLVO
<< Prejšnja tema | Naslednja tema >>   

V50, 2011, ddejc

Pojdi na stran  [1] 2
Avtor objava
ddejc
10 jun 2015, 14:28 Predogled tiskanja
Član #12828
Prijavljen dne: 20 mar 2015, 11:48
Objav: 205
Po iskanju, razmišljanju in tehtanju kaj bi nadomestilo Fiesto, ki sem jo vozil pred tem sem pristal na prvem Volvu, ker ni bilo Ford Focusa, ki bi se mi dopadel. V50 je ponujal dober kompromis med fordovim podvozjem, kvaliteto in dovršenostjo izdelave in relativno kvalitetnim PSA motorjem. In po dooooolgem čakanju in iskanju se je pojavil primerek, ki me je prepričal v nakup.

Letnik izdelave je 2011 in pri 154kkm uvožen iz Belgije. Poganja ga PSA motor, ki ga Volvo označuje kot D2. Iz 1560ccm stisne 84kW pri 3600rpm in 270Nm med 1500 in 2750rpm. Vse grozne številke pa na kolesa prenaša 6 stopenjski ročni menjalnik :lol:

Osnovna oprema vozila je Momentum kateri pa so dodali še zajeten kupček bombončkov. Od omembne vredne opreme so R-Design volan, prestavna ročica in pokrovi pedalov, nižje in trše podvozje zaradi DRIVEe sistema, ki vključuje tudi start/stop sistem, 17" alu platišča Spartacus, usnjeni sedeži (prednji so ogrevani z električnim pomikom in voznikov sedež z memory funkcijo), keyless sistem, BLIS-zaznavanje vozila v mrtvem kotu, adaptivni bi-xenon žarometi, dnevne luči in avtomatika za vklop glavnih luči, avtomatska klimatska naprava z nadzorom vlage in kvalitete zraka v kabini in zunaj vozila, termo stekla, vodoodbojna laminirana stanska stekla in premium sound sistem.
Tempomat, senzor za dež, samozatemnitveno vzvratno ogledalo, MP3 podpora, USB vtičnica, Bluetooth prostoročna telefonija, ESP, parkirni senzorji pa še kakšna malenkost pa so tudi prisotne.

Vožnja in udobje... nimam komentarja. Sedaj, ko sem se ga navadil bi si edino želel D3 motorja, čeprav oprema odtehta svoje. Motor ima sicer dovolj moči za premikanje 1,5t in je tudi dovolj suveren pri pospeševanju glede na številke. Pogrešam edino malce širše območje vrtljajev navora pri zgornji meji, ker se veselje konča pri črtici, ki označuje 2800rpm na obratometru. Ni športnik ampak je vseeno uporaben za vožnjo. Poraba s precej mestne vožnje po Ljubljani se giblje med 6 in 6.5L/100km in varira od mojega razpoloženja. Na relaciji in AC kruzanju s 140km/h na tempomatu pa se vrti okoli 5,8L/100km, čeprav mi to številko precej ubija mestno fijakanje. Vse to pa dosegam na 205/50/17 letnih pnevmatikah. Start/stop sistem pa vestno izklapljam, ker nekako nisem pristaš.
Avto neravnine pri hitrosti dobro pobira in ima dobro lego in bočno stabilnost. Pri majhni hitrosti pa hitro postane plavajoča barka, ki sledi vsaki neravnini, ki jo najde. Elektronika kaj dosti napak niti ne dopušča. Če izklopiš ESP pusti nekaj prostora, ampak se veselje kljub vsemu hitro konča.

Kvaliteta izdelave v notranjosti je za takšen razred vozila precej na nivoju. Svoje pa naredi tudi usnjeno oblazinjenje, ki je prisotno tudi na vratnih tapetah. Zvočna izolacija in nasploh dušenje hrupa je izvedeno precej dobro. Nekaj pa verjetno pri vsem skupaj doda tudi zvočna izolacija zaradi premium zvočnega sistema, ki za moje potrebe in ušesa igra več kot zadovoljivo.

Glede na prevožene kilometre pa je avto tako zunaj kot znotraj brezhibno ohranjen in v celoti v prvi barvi. Barva pa je electric silver.

Avto sem pred nakupom temeljitvo preveril, tudi verodostojnost servisne knjižice in realnosti kilometrov pri uvozniku in kasneje še na servisu. Sem pa pred nakupom izbral dva prodajalca od katerih sem bil pripravljen kupiti vozilo, ker sem izbrskal pozitivne informacije o njunem poslovanju in odnosu za kar gre zahvala tudi forumu. Hvala!

Zahvala tudi uporabniku Aljaž225, ki je dobrovoljno ponudil v preizkus svojega S40, da sem se lažje odločil za nakup in me založil s kopico uporabnih informacij o modelu in motorju.

Pa še ena slika za začetek, kasneje pa še dodam. Zahvala za slike pa gre mmaglicaphoto.



[ Uredi 10 avg 2015, 10:40 ]
Na vrh
Blaise
10 jun 2015, 17:32
Član #3095
Prijavljen dne: 25 nov 2012, 10:30
Lokacija: Morav?e
Objav: 155
Živjo
Lep izgleda, všeč mi je. Za D3 občutek ti potem predlagam chip-anje motorja, dobiš potem ven 105 kW in 340 Nm.
Obilo užitkov!
Na vrh
ddejc
10 jun 2015, 20:16
Član #12828
Prijavljen dne: 20 mar 2015, 11:48
Objav: 205
Hvala! Huh 105kW. To je 31kW prirastka oz 20% povečanje moči. Ni to mal brutalno?

Pa še nekaj slik...































Na vrh
JG
10 jun 2015, 20:44
Član #100
Prijavljen dne: 26 nov 2006, 20:27
Lokacija: Gorenjska
Objav: 1349
Zelo lep avto in še vedno sem mnenja da pri V50 dobiš zelo veliko avta za normalen denar. V izogib raznim težavam pa ne priporočam kakšno ekstremno čipanje.
Na vrh
ddejc
10 jun 2015, 20:59
Član #12828
Prijavljen dne: 20 mar 2015, 11:48
Objav: 205
JG je napisal(a): ...

pri V50 dobiš zelo veliko avta za normalen denar


Se ne bi mogel bolj strinjat. Ekstremnega čipanja pa se ne bi loteval. Za enkrat bo ostal kar stock kot je.
Na vrh
noj
10 jun 2015, 21:24
Član #46
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 21:01
Lokacija: Arja Vas
Objav: 855
Top! Komi čakam, da ga stestiram, sploh podvozje me zanima ;) Drgač pa res odlično ohranjen primerek!
Na vrh
4volvo
11 jun 2015, 08:03
Član #2350
Prijavljen dne: 09 avg 2011, 15:14
Objav: 516
Super lep je! Glede na renome motorja je najbolje da ga pustiš stock, olje menjaš na 15.000 km in ne bi smelo biti večjih težav.

Off topic: gledam napise na tovornih vagonih SŽ v "nemščini" in se smejem... očitno je to prevajal Mujo, ki je morda kakšno leto ali dve delal v Njemački.
Na vrh
Blaise
13 jun 2015, 12:33
Član #3095
Prijavljen dne: 25 nov 2012, 10:30
Lokacija: Morav?e
Objav: 155
To je še daleč od ekstremnega chipanja. Prirastek turbo motorjev pri chipanju je okrog 30%, s stock deli. Glej na to raje tako, da tovarniško ima motor okrog 80% izkoristek, zaradi globalnega trga in lokalnih zakonodaj, s chipanjem pa ti samo izbolsas ta izkoristek proti 100%.
Na vrh
matevzp
13 jun 2015, 12:54
Član #12107
Prijavljen dne: 14 sep 2014, 19:44
Objav: 46
morda "izkoristek" ni ravno najboljša beseda, ker slednji nikoli ne bo niti blizu 80%.

Wiki pravi "Most steel engines have a thermodynamic limit of 37 %. Even when aided with turbochargers and stock efficiency aids, most engines retain an average efficiency of about 18 %-20 %"

Pridobiš več kW/prostornina, kar pa ne implicira večjega izkoristka.
Na vrh
Augi
13 jun 2015, 14:52
Član #1421
Prijavljen dne: 17 dec 2009, 14:10
Objav: 1003
Določeni motorji zdržijo 60% prirastka moči in navora ;) sam po pameti je treba vozit in se pravilno lotit zadev (ni nobenih predelav razen sw)
Na vrh
ddejc
10 avg 2015, 10:35
Član #12828
Prijavljen dne: 20 mar 2015, 11:48
Objav: 205
Avto je bil deležen rednega servisa pri 160k km, ki ga je opravil Bauman. Menjani so bili vsi filtri, motorno olje in zadnje puše na prednjih vilicah. Po menjavi puš je razlika opazna.
Filter goriva in olja je bil menjan iz preventive, ker je avto prišel iz uvoza in moram reči, da je opazna razlika. Motor je precej bolj živahen, poraba po po občutku nekoliko nižja v primerjavi s porabo pred servisom.

Bo pa potreben še en obisk, ker je začel avto ene 300km pred servisom srat z napisom REDUCED ENGINE PERFORMANCE in seveda upadom moči. Sam sem najprej posumil na regulator lopatic turbine. Pri servisu pa je tester pokazal napako v povezavi s tlakom DPF-ja in EGR-jem, ampak sta bili obe napaki neaktivni. Tisti dan ne meni ne Baumanu ni uspelo ponovit napake, DPF pa se normalno regenerira in ni bil zabasan.
Na poti iz servisa pa na izvozu Celje spet napis REDUCED ENGINE PERFORMANCE. Tokrat sem celo ugotovil kako ponovim napako in sedaj gremo lahko nazaj na servis, da se odpravi napaka, da bo šved letel kot se od njega pričakuje.

Baumana in njegov pristop pa lahko za enkrat samo pohvalim. Sam sem ful natančen in to zahtevam in pričakujem tudi od drugih pri določenih stvareh. Ena izmed njih je servisiranje in vzdrževanje avtomobila in tukaj se je možakar izkazal. Cenim in pozdravljam tudi njegovo odkritost, da pove tako kot je, tudi če kaj ne ve v tistem trenutku. Priporočam!

[ Uredi 10 avg 2015, 10:39 ]
Na vrh
ddejc
07 sep 2015, 15:00
Član #12828
Prijavljen dne: 20 mar 2015, 11:48
Objav: 205
Prejšni teden je bil avto na tretmaju pri Baumanu zaradi REDUCED ENGINE PERFORMANCE napisa in zmanjšanja moči oz. delovanja v safe mode načinu. Vzrok je bil v okvari senzorja tlaka DPF filtra in slab stik ene žice, ki pride na omenjeni senzor.
Težava senzorja je bila izrazita, ko so zunanje temperature padale proti 19°C. Če je bila temperatura ozračja vsaj 20°C je senzor deloval BP.

Avto sedaj deluje kot se pričakuje in že nabira dalje kilometre:) Za nameček pa sem mu privoščil še SanDisk Cruzer Fit 16 GB USB ključek, ki se lepo diskretno skrije in ni moteč zaradi neposrečene namestitve USB priključka za radio.

Kakšna ideja kje bi prišel do kompleta štirih 16" jeklenk za S40/V50 za zimske gume? Kolikor sem gledal rabim ET 52.5, Ford pa ima ET 50. Bodo gledale izpod blatnika, če dam gor platišča od Forda?
Na vrh
Vitez_Pozejdon
29 sep 2015, 14:28
Član #12761
Prijavljen dne: 22 feb 2015, 19:57
Objav: 7
tole imaš ocean silver barvo ali je obična srebrna?

imam namreč na videz skoraj identičnega V50, samo da imam še šibedah in sanke, pa zadaj imam reže za auspuhe, ker je D4 mašina. pa nimam spojlerja =(

ampak zdaj ko vidim tvojega, grem definitivno temnit stekla, ker tole res veliko bolje zgleda. mogoče pa dodam nekoč tudi spojler.. =)
Na vrh
ddejc
29 sep 2015, 14:33
Član #12828
Prijavljen dne: 20 mar 2015, 11:48
Objav: 205
Barva je electric silver. Stekla so pa naknadno temnjena pred mojim lastništvom in je meni osebno bomba. Ne samo zaradi izgleda, ampak tudi funkcionalno zaradi segrevanja avta in, ker se ne vidi kar tako v notranjost.

Sank, šibedaha in kakega D3 se pa tudi jaz ne bi branil
Na vrh
Vitez_Pozejdon
29 sep 2015, 16:10
Član #12761
Prijavljen dne: 22 feb 2015, 19:57
Objav: 7


za primerjavo... ja. fuuuul bolš zgleda z zatemnjenimi šipami pa spojlerjem.
D3? men je D4 premal, T5 je šele prava stvar =D
Na vrh
ddejc
29 sep 2015, 21:13
Član #12828
Prijavljen dne: 20 mar 2015, 11:48
Objav: 205
Hud zgleda!!!

Vrjamem, da je D4 premalo. Meni bi bil D3 vseeno dovolj.

Na vrh
ddejc
11 nov 2015, 09:07
Član #12828
Prijavljen dne: 20 mar 2015, 11:48
Objav: 205
Včeraj je bil v BTC-ju na koncu hale A zraven parkiran srebrn V50 s kovčkom na strehi, na prtlažniku pa oznaka D5. Je bil kdo iz foruma?

Plan za čipiranje pa je padel v vodo. Menjalnik D2 motorja namreč prebavi samo 285Nm navora. Motor je pa že sedaj pri 270Nm. Opcija bi bila optimizirat na mejo 88kW in 280Nm kot je pri novem V40 z D2 motorjem, ampak ne vidim vrednosti v plačevanju za 4kW in 10Nm prirastka.
Na vrh
JG
11 nov 2015, 15:40
Član #100
Prijavljen dne: 26 nov 2006, 20:27
Lokacija: Gorenjska
Objav: 1349
ddejc je napisal(a): ...

Plan za čipiranje pa je padel v vodo. Menjalnik D2 motorja namreč prebavi samo 285Nm navora. Motor je pa že sedaj pri 270Nm. Opcija bi bila optimizirat na mejo 88kW in 280Nm kot je pri novem V40 z D2 motorjem, ampak ne vidim vrednosti v plačevanju za 4kW in 10Nm prirastka.


Je to preverjena informacija ali zgolj modrovanje vaških mehanikov. Ker ima kar nekaj priznanih slovenskih tunerjev v svojem prodajnem programu tudi možnost povečanja moči za D2. Večinoma na cirka 130 konjev in 290-300 navora.
Na vrh
Aljaž225
11 nov 2015, 20:02
Član #10694
Prijavljen dne: 12 apr 2014, 16:53
Objav: 404
Na žalost/srečo je tole je kar preverjena informacija. Proizvajalec menjalnika je GETRAG, kjer so na spletni strani poprej omenjenega proizvajalca tudi vsi podatki o menjalnikih za vse novejše volvake (tudi avtomatike).

Lp.
Aljaž
Na vrh
JG
11 nov 2015, 20:26
Član #100
Prijavljen dne: 26 nov 2006, 20:27
Lokacija: Gorenjska
Objav: 1349
Hvala za informacijo, bom upošteval. Me pa vseeno zanima, recimo Heico oglašuje da je možno D2 "naviti" na 130 konj, navor se pa poveča za 50 nm. Za vse skupaj sicer računajo res 1600 eur, samo dajo pa tudi garancijo 60 mesecev oz. 150.000 km.
Na vrh
ddejc
11 nov 2015, 20:39
Član #12828
Prijavljen dne: 20 mar 2015, 11:48
Objav: 205
@JG ja vem, da ima kar nekaj tunerjev v ponudbi tudi D2 in ravno to me je začudilo. Je pa res, da mi je tudi čudno, da menjalnik prenese zgolj 285Nm navora.

Skratka na strani od Getraga sem našel info, da je menjalnik 6MTT250 vgrajen v V40 z D2 motorjem. Na podlagi tega sklepam, da je isti menjalnik v V50.

Na menjalniku so spodnje oznake za katere pa google ne najde ničesar. Obrnil sem se tudi na Getrag, ampak nisem dobil nobene povratne informacije.

AV6R-7F096-GD -> Oznaka modela
AlSi9Cu3(Fe) -> Verjetno sestava materiala ohišja
Getrag -> Proizvajalec
Germany -> Država proizvajalca
Na vrh
JG
12 nov 2015, 10:36
Član #100
Prijavljen dne: 26 nov 2006, 20:27
Lokacija: Gorenjska
Objav: 1349
Ja in na podlagi česa si potem prišel do zaključka da je maksimalen navor, za omenjeni menjalnik 285 NM? Si kaj vprašal naše tunerje kaj porečejo na to?

[ Uredi 12 nov 2015, 10:36 ]
Na vrh
ddejc
12 nov 2015, 11:06
Član #12828
Prijavljen dne: 20 mar 2015, 11:48
Objav: 205
Na podlagi podatkov za menjalnik od Getraga -> PDF

Poslal mail na CSS 28.10.2015 pa ni bilo odgovora. Klical jih nisem. Na drugega tunerja se nisem obračal, ker me je odvrnila omejitev menjalnika.

[ Uredi 12 nov 2015, 11:06 ]
Na vrh
ddejc
17 nov 2015, 15:28
Član #12828
Prijavljen dne: 20 mar 2015, 11:48
Objav: 205
Sem vprašal nekaj slovenskih tunerjev kaj porečejo. Odgovor enega ne bom komentiral.

Drugi pa je podal sledeči odgovor (odgovor je na hitro, ker je v gužvi);

Omenjen motor lahko brez težav proizvede med 135 ter 140HP (cca 60NM navora v torque peaku ter 60NM navora v območju delovanja kjer se meri maksimalna moč nad 4000rpm),
da bi sli lahko lažje predstavljali, vam pošiljamo slikico primera spremembe navora v NM - koliko več lahko dodamo ter kje, zgornja os so obrati, podatki so pa "dvig navora"
v NM. Kakor vidite se številke lahko gibljjo do 60NM. Seveda si lahko porazdelitev navora sami izbirate, saj vsako vozilo obravnavamo individualno in za vsako vozilo
izdelamo unikatne modifikacije softwarea.

Največji navor se giblje okrog 2000RPM zaradi specifike motorja / volumske učinkovitosti, najvišja moč se meri od 4000rpm naprej,
če na grobo rečemo, da lahko pridobite okrog 60NM navora ter 60x4000/7120=33HP moči na 4000rpm.

S temi motorji načeloma ni težav, največjo težavo predstavljajo ekološke komponente, ki "zagarjajo" sistem, tako EGR kot DPF.
obstajajo tudi izpeljanke brez DPF sistema - te so boljše že v osnovi.

Kar se menjalnika tiče - motor niti približno ne more proizvesti toliko navora, da bi poškodoval menjalnik - preverjeno,
tako, da to skrb lahko brez težav odmislimo.


Pa še slika...
Na vrh
JG
17 nov 2015, 16:55
Član #100
Prijavljen dne: 26 nov 2006, 20:27
Lokacija: Gorenjska
Objav: 1349
Pa dotični da kaj garancije na vse skupaj ali je ce gre kaj narobe vse skupaj potem na tebi da pokrivaš morebitno škodo?
Osebno jaz ne bi tako močno povečal moči, če je res vse ok, bi sel sam do nekje 130 konj in 300 navora.
Na vrh
ddejc
18 nov 2015, 08:22
Član #12828
Prijavljen dne: 20 mar 2015, 11:48
Objav: 205
Za garancijo nisem spraševal, ker ne vem zakaj bi mi jo moral dajati. Garancija na njegovo delo je zakonsko določena eno leto. Če se v tem času karkoli zgodi je na tebi, da dokažeš, da je bil njegov poseg neustrezen kar pa verjetno ni ravno poceni.
Moje mnenje je, da so te garancije bolj krema za dušo kot kaj drugega, dokler ti nekdo ne poda papirja s podpisom in štempiljko kjer piše, da krije vsak lom motorja, motornih delov in menjalnika. No tole dvomim, da boš kje doživel.

Jaz se raje prej prepričam komu dajem delo kot pa, da bi potem jokal z neko garancijo.
Pod črto pa ne vem kaj bi šlo lahko narobe, če so zadeve narejene z glavo in tako kot morajo bit. Turbino, menjalnik, VT črpalko in injektorje lahko odnese v vsakem trenutku. Če ti pa nekdo optimizira mape, da samo poveča tlak turbine, tlak VT črpalke in podaljša čas vbrizga pa ti tako ni pomoči in res lahko samo čakaš kdaj bo šlo kaj narobe.
Na vrh
Vitez_Pozejdon
25 feb 2016, 14:27
Član #12761
Prijavljen dne: 22 feb 2015, 19:57
Objav: 7
ddejc, mogoče veš kolk % imaš zatemjene šipe? jaz sem raje počakal na pomlad s temnenjem, grem naslednji teden k blekiju.
Na vrh
ddejc
25 feb 2016, 14:39
Član #12828
Prijavljen dne: 20 mar 2015, 11:48
Objav: 205
Tud približne ideje nimam koliko % so zatemnjene. Mislim pa, da tudi ni zavedeno v homologaciji. Avto je prišel že s temjenimi stekli.
Jaz bi jih še bolj ;) Po slikah delujejo kar precej, ampak v praksi niso toliko. Če se giblješ kaj po LJ lahko osebno preveriš.

Na vrh
Vitez_Pozejdon
25 feb 2016, 14:54
Član #12761
Prijavljen dne: 22 feb 2015, 19:57
Objav: 7
čez vikend bom v lj, se lahko dobiva na pivu/kavi, pa kako rečeva
Na vrh
ddejc
25 feb 2016, 15:19
Član #12828
Prijavljen dne: 20 mar 2015, 11:48
Objav: 205
Lahko. V soboto imam čas. Javi na ZS, da se poskusiva časovno uskladit.
Na vrh
Wikka
25 feb 2016, 21:54
Član #13365
Prijavljen dne: 02 dec 2015, 16:07
Lokacija: Koper
Objav: 209
Waw, lep lep avtek in resnično izgleda dobro dobro ohranjen, tako notri kot zunaj. Jaz ga na tvojem mestu nebi čipal. To me spominja na mojega starega Escorta, na katerega sem dal iz 13 colskih felten takoj 15-ke in kolesni ležaji so se skurili v 10.000 km
Na vrh
Pojdi na stran  [1] 2

moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž

Skoči:     Na vrh

Powered by e107 Forum System
Prisotni
Gostov: 44, Članov: 1 ...
Andrei ogleduje forum.php

največ prisotnih: 1352
(Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40

Člani: 5973
najnovejši član: Ubvpwcrob
Dogodki
Ni dogodkov
Anketa

Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?

1972 - 240

1992 - 850

1944 - PV444/544

1986 - 360

Anketa je namenjena samo članom

glasov: 526
Prejšnje ankete