Dobrodošli
Uporabniško ime:

Geslo:


Zapomni se me

[ ]
[ ]
[ ]

Oglasi


Forumi
vozimvolvo.si :: Forumi :: Avtomobilizem
<< Prejšnja tema | Naslednja tema >>   

Ne Volvo R - Jaguar R

Avtor objava
Volvej
19 jul 2015, 12:18 Predogled tiskanja
Član #1127
Prijavljen dne: 05 maj 2009, 13:06
Objav: 1554
Pozdravljeni!

Ker se mi zdi avto dokaj zanimiv in malenkost poseben sem se odločil, da ga na hitro predstavim tudi na forumu. Sicer ima tudi nekaj skupnega z Volvotom. Prav tako kot Volvo je Jaguar bil pod Fordom v času nastanka in razmak vijakov na platiščih ima 5x108. Zmerom sem imel željo po V8, predvsem zaradi zvoka in ta teden se je mi je ponudila priložnost, saj se je kolega odločil prodati svojega Jaguarja S-Type R. Ker sem sicer mahjen bolj na Volvote o Jaguarju S-Type nikoli nisem niti razmišljal, veliko bolj se mi namreč dopade XJR, ki je bolj škatlast - kot Volvo . Ampak ker sem vedel, da je avto res dober in da je kolega zelo pazil nanj sem se odločil, da sprobam Jaguarja V8 in se potem odločim ali je to zame avto za obdržati ali prodati naprej. Avto je kolega sam uvozil iz NEM in je bil vedno garažiran in lepo negovan, kar pomeni da avto kljub 13 letom starosti izgleda praktično kot nov. Res pa je da ima avto prevoženih samo 177.000 km. Notranjost je dejansko kot iz salona, nisem mogel verjeti, zunanjost pa ima nekaj kozmetičnih napakic, ampak nič takšnega kar se ne bi dalo enostavno odpravit. No pa preidimo k tehničnim podatkom:

2002 Jaguar S-Typer R
- 4.2 V8 Supercharged
- 396 KM in 541 Nm
- 6 stopenjski avtomatski menjalnik
- 6 batni Bremboti vse okoli
- spredaj 365mm diski, zadaj 330mm
- platišča 18' original Jaguar R, spredaj 8J zadaj 9,5J
- odstranjena dva vmesna lonca, da je V8 zvok tapravi
- RWD itak











Vožnja z avtom je milorečeno nora. V avtu se res pelješ kot lord, napram Volvotu nebi nikoli rekel da je ta avto na 18' platiščih glede na udobnost vožnje. En najbolj carskih zadev pa je skulptura Jaguarja na haubi, pogled na cesto izza volana z Jaguarjem na haubi je dokaj neprecenljiv . Vglavnem avto mi je veliko bolj všeč kot sem sprva pričakoval. OK motor je itak norišnica. Avto je sicer narejen za kruzanje, V8 brbotanje pri vožnji v nizkih obratih je noro, zadnji dve šipi morata obvezno biti vsaj malo odprti. Že ko mu dodaš polovico gasa pa se zdere kot pravi Jaguar. Menjalnik šalta kot puter, pri kruzanju ali pri polnem pospeševanju, sploh ne čutiš da je menjal. Tudi ko stojiš na mestu med menjavo iz P R N D nič ne zabija. Je pa to moj prvi avtomatik, ampak sem se ga že po dnevu vožnje navadil. Ima tudi opcijo ročnega menjavanja 2 3 4 5 ampak še nisem preizkusil. Ko ga pohodiš niti ne čutiš tak fejst kako avto vleče, ampak števec za hitrost vztrajno raste brez kazanja na pomankanje moči. Preizkusit moram še tipko sport, ki bi naj spustila motor do višjih obratov pred menjavo prestav.









Še pogled na motorni prostor. Avto je trenutno v popolnoma originalnem stanju. Se pa da na enostaven način z povečanim air intakom, drugim pulleyem za supercharger in chip tuningom prilesti do nekje 460 KM.



Odločitev obdržati ali prodati še ni jasna, ampak avto je definitivno zakon in mi ni žal, da sem ga vzel. Če ga obdržim bo naprodaj 2007 V70 D5, škoda da niso tega motorja vgrajevali tudi v V70 :-( ker meni osebno V70 phII ipak zgleda oblikovno lepši. Morem ta teden še posneti zvok, da slišite bistvo vožnje s tem avtom .

Aja še ena zanimiva zgodbica. Prvi dan ko sem imel avto greva s kolegom v trgovino. Se pripeljem na parkirišče in že na daleč zagledam rit od Volvota V90 tiste najjače vijolične barve in pravim: "joooooj glej kaki Volvo!" Kolega pa me gleda in pravi, ti si verjetno edini človek na svetu, ki se pripelje z V8 Supercharged Jaguarjem in se mu zmeša ko vidi 20 let starega Volvota, ki je v tem specifičnem primeru res bil prava podrtija, kar sem videl ko sem parkiral zraven njega.

Simbolična slika V90, za tiste, ki ne veste kateri avto je to. Seveda je bil daleč od takšnega stanja.



[ Uredi 21 avg 2015, 11:04 ]
Na vrh
JG
19 jul 2015, 14:35
Član #100
Prijavljen dne: 26 nov 2006, 20:27
Lokacija: Gorenjska
Objav: 1349
Čestitke, zelo lep avto. Notri pa res zgleda zelo lepo vzdrževan. Naj ti dobro sluzi.
Na vrh
T0ny
19 jul 2015, 16:06
Član #2533
Prijavljen dne: 30 dec 2011, 14:09
Lokacija: Vipava
Objav: 421
Lep avtek, naj ti dobro služi in čim več varnih km

P.s Luči spoliraj še da bodo obe enako prozorne. Bo zgledal še lepše
Na vrh
Tex
19 jul 2015, 19:10
Član #10542
Prijavljen dne: 31 mar 2014, 21:24
Lokacija: Ljubljana
Objav: 455
D-Best, dober Ford ;)
Na vrh
gorgh
19 jul 2015, 21:22
Član #3073
Prijavljen dne: 14 nov 2012, 18:04
Lokacija: Škofja Loka
Objav: 758
Matr je lep, pa se s pravo motorizacijo!!!!
Na vrh
Volvej
20 jul 2015, 20:43
Član #1127
Prijavljen dne: 05 maj 2009, 13:06
Objav: 1554
Ja luč na voznikovi strani je potrebno spolirati, ker je bila sovoznikova lani menjana preko zavarovalnice, zaradi poškodbe s kamenčkom. Pa tudi sicer ne bi škodilo spolirati celoten avto in prav tako prebarvati zadnji odbijač.

Me veseli da vam je všeč

Zvoka še nisem uspel posnet, je pa en video posnet pri prejšnjem lastniku mogoče videti tule.
Na vrh
Godward
20 jul 2015, 21:22
Član #11171
Prijavljen dne: 02 jun 2014, 21:54
Objav: 598
Avto je mrcina, oblikovno mi pa ni vsec
Na vrh
AssKicker
20 jul 2015, 22:20
Član #12712
Prijavljen dne: 29 jan 2015, 20:17
Lokacija: Bled
Objav: 577
Lahko jest dodam, da je zvok res hud! Viden v soboto v kranju, če ga nebi slišal, ga niti opazil nebi, tako pa zvok 8-cilindraša ne uide mojim ušesom
Na vrh
Volvej
23 jul 2015, 13:49
Član #1127
Prijavljen dne: 05 maj 2009, 13:06
Objav: 1554
Potem pa zgleda da mora biti v Kranju še eden, tale namreč ni bil v soboto v Kranju.
Na vrh
alfaromeo
20 avg 2015, 10:36
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59
Objav: 3866
Čestitam za baby jaguar.
Na vrh
Volvej
20 avg 2015, 21:16
Član #1127
Prijavljen dne: 05 maj 2009, 13:06
Objav: 1554
Če vas zanima še lahko kaj objavim, da vidite kaj se dogaja z avtom.

Je pa tako, da ko enkrat voziš V8 je to to. Sem pomislil tudi na to da bi ga zamenjal za BMW E38 740i, ki mi je sicer vrhunsko lep avto, ampak mislim da bi preveč pogrešal supercharger. Sicer pa je high pressure turbo tudi top shit in V8 Supercharger ne more nadomestit turbo boosta v hrbet. Ampak za dailyja je pa V8 avtomatik zakon, sploh za po mestu, pa tudi drugače je tale Jag prav kruzeski avto in te ne sili v neko divijanje.
Na vrh
latimeria
21 avg 2015, 10:27
Član #12585
Prijavljen dne: 25 dec 2014, 14:49
Objav: 52
Uau, super avto. Sam sem si ga tudi želel imeti, ampak jih je premalo v Sloveniji da bi čakal nanj. Kar poročaj kaj se bo dogajalo, mislim da nas bo kar nekaj spremljalo ;)
Na vrh
Volvej
21 avg 2015, 12:15
Član #1127
Prijavljen dne: 05 maj 2009, 13:06
Objav: 1554
No če vas zanima dogajanje, bom pa probal čez vikend nekaj spisat kaj se je do sedaj dogajalo z avtom in dodati še nekaj slikic.

Zaenkrat pa dodajam posnetek zvoka

Na vrh
scorpio
22 avg 2015, 03:11
Član #1635
Prijavljen dne: 01 maj 2010, 18:10
Objav: 174
Porno za ušesa...
Na vrh
RED_line
24 nov 2015, 14:20
Član #13330
Prijavljen dne: 01 nov 2015, 12:02
Objav: 11
to je to
Na vrh
Volvej
29 jan 2016, 18:26
Član #1127
Prijavljen dne: 05 maj 2009, 13:06
Objav: 1554
Takole, za vse tiste, ki ste spremljali to temo, bom napisal kako se je odvila moja Jaguar zgodba. Zatem, ko sem poletje preživel z Jaguarjem STR me je zadeva popolnoma impresionirala. Sicer še v srcu vedno ostajam zvest Volvotu. 2007 V70 D5 sem prodal kolegu, še vedno pa v garaži hranim 2003 V70R AWD, ki je zame najboljši Volvo ever produced. Nekako sem ugotovil, da je Jaguar samo malo bolj fancy Volvo pa da ima tisto kar Volvotu manjka, V8 motor , tako da sem sedaj postal zraven Volvota nor še na Jaguarje.

Jaguar STR je bil v času mojega lastništva priden in ni povzročal nobenih težav. Od oktobra naprej je bil na zimskem spanju v garaži, 1x na mesec pa sem ga prižgal, ogrel, zapeljal in užival v V8 simfoniji. Nato sem našel drugega Jaguarja, ki sem si ga še bolj želel in ponudil mojega v prodajo. Izredno sem vesel, da je šel v zelo dobre roke, k nekomu ki je prav tako čisti avtomobilski ljubitelj, kot jaz sam in vem, da bo za avto res lepo skrbel še naprej in z njim lepo ravnal.

Tako sem se ločil od njega in še zadnjič slišal odlično V8 simfonijo s custom izpuhom :(




K sreči, pa sem naslednji dan bil spet boljše volje, ko sem domov pripeljal novo mačko . Tale pa bo sedaj keeper in mu bom ob priliki odprl novo temo, če vas zadeva zanima. Za enkrat pa samo teaser.



[ Uredi 29 jan 2016, 18:27 ]
Na vrh
MarkoD
29 jan 2016, 18:54
Član #11880
Prijavljen dne: 08 avg 2014, 22:22
Objav: 263
A je to slučajno "4.2 L supercharged V8"?

Na vrh
Volvej
29 jan 2016, 18:58
Član #1127
Prijavljen dne: 05 maj 2009, 13:06
Objav: 1554
Točno tako
Na vrh
gorgh
29 jan 2016, 21:05
Član #3073
Prijavljen dne: 14 nov 2012, 18:04
Lokacija: Škofja Loka
Objav: 758
Ja, a ni bil ze prejsni 4,2 supercharged?
Na vrh
Volvej
29 jan 2016, 21:38
Član #1127
Prijavljen dne: 05 maj 2009, 13:06
Objav: 1554
Ja v obeh je popolnoma identičen motor, vendar mi je XJR oblikovno bolj všeč, zato sem zamenjal
Na vrh
D|N
29 jan 2016, 23:10
Član #147
Prijavljen dne: 02 jan 2007, 11:54
Lokacija: Ljubljana
Objav: 480
Jaz te cist razumem
Na vrh
Ovlov
30 jan 2016, 11:55
Član #257
Prijavljen dne: 22 mar 2007, 04:15
Objav: 700
Dajte mi tistega V90 iz gornje fotke! (Drugo lahko obdržite.)
Na vrh
Volvej
30 jan 2016, 18:59
Član #1127
Prijavljen dne: 05 maj 2009, 13:06
Objav: 1554
Izvoliš

KLIK
Na vrh

moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž

Skoči:     Na vrh

Powered by e107 Forum System
Prisotni
Gostov: 44, Članov: 0 ...

največ prisotnih: 1352
(Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40

Člani: 5973
najnovejši član: Ubvpwcrob
Dogodki
Ni dogodkov
Anketa

Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?

1972 - 240

1992 - 850

1944 - PV444/544

1986 - 360

Anketa je namenjena samo članom

glasov: 526
Prejšnje ankete