Dobrodošli
Uporabniško ime:

Geslo:


Zapomni se me

[ ]
[ ]
[ ]

Oglasi


VOLVO C70 T5
C kot "coupe" ali C kot "cabrio"? Ni važno, C70 je oboje, coupe in cabrio. Vsaj v teoriji, v praksi namreč ne govorimo o športniku, ampak o značajsko umirjenem avtomobilu. Tokrat je na vrsti avto za lagodno vsrkavanje idiličnega podeželja, kabrio za "turiste". Če smo še bolj natančni, to je kabrio za vse, ki imajo radi "visoki turizem". Volvo namreč v C70 zmogljivega T5 motorja ni vgradil, da bi ta ponujal silovite pospeške, ampak zgolj zato, ker je za "high class" dobro le "najboljše".



Zunanjost, notranjost
Bo že držalo, da ima vsak svoj okus za lepo. A meni je tale C70 božansko lep, bi rekel, da mi je celo najlepši kabriolet, ki ga je moč danes kupiti. In ko pravim, da gre za enega najlepših avtomobilov vseh časov sploh, mi pritrjujejo sodelavci, sosedje, prijatelji, žlahta ... Pri tem se mi zdi zanimivo, da oblika sploh ni bistveno drugačna od meni manj mikavnih volvov S40 in V50, s katerima si C70 deli platformo (zakaj se ne imenuje C40 ali C50?). Prav nič drugačen od S40 in V50 pa tale kabrio ni niti v notranjosti. Armatura je enaka, enako futuristična je "deska" s stikali klime in (vrhunske!) avdio naprave, enako veliki so predali. Še zadaj sedi se skoraj enako udobno kot v S40. In če to za S40 pomeni "manj prostorno družinsko limuzino", v tem primeru pomeni "zelo prostoren kabriolet". Res, prostora je precej več kot v tekmecih, tudi sam se grem rade volje peljat zadaj - s pokritim C70 - edino težavo vidim predvsem v "plezanju" na zadnja sedeža. Občutek prostornosti bi se sicer dalo še povečati s steklom nad glavami, tako kot pri nekaterih tekmecih, a k temu nekaj pripomore že svetel strop. Prtljažnik? Od zelo veliko pri pokritem do malo pri odkritem, tako kot pri vseh ostalih CC-jih. Zlaganje strehe - nepotrpežljivim bo postopek trajal preveč časa, nergali bodo tudi zato, ker ni možno zlaganje med vožnjo, drugi pa bodo občudovali zlagalni mehanizem.

Vozne lastnosti
Prvo generacijo volva C70 sta sestavljala dva karoserijsko različna avtomobila: kupe in kabriolet. Tokratni C70 pa je kupe in kabriolet hkrati. Avto naj bi torej ponujal tako kupejevske (športne) kot tudi kabrioletske (umirjene) vozne lastnosti. Naj bi, a temu ni tako. Namreč, še noben avto s trdo zložljivo streho ni bil "pravi športni kupe" in tudi tale volvo ni. C70 je samo še kabrio, svoje kabrioletsko poslanstvo pa izredno dobro opravlja. Avto je res nadpovprečno udoben, pri umirjeni vožnji izredno tih. Lega v zavojih je zanesljiva, vodljivost natančna, a vse skupaj je za "tiščanje" premehko.

Zmogljivosti, poraba
C70 T5 ima enak bencinski petvaljnik s turbo polnilnikom in 225 KM kot se vrti v športnem fordu focusu ST. V tem volvu je sicer z drugačnimi prestavnimi razmerji bolj uglajen, a kljub temu ostaja motor, ki nudi odlične pospeške. Volvo C70 T5 silovito povleče, v nižjih vrtljajih pa ga včasih kljub vsemu zmanjka - če "falite" pravo prestavo. V nasprotju s focusom, v volvu motorja večino časa ne slišite, oglasi se le takrat, ko konje poženete v dir. Vse to seveda potrjuje trditev, da C70 ni športni kupe, ampak umirjen kabrio. Zaradi tega se vprašam, ali je bahavi bencinski T5 motor sploh potreben? Iz vidika tehnike bi bil dizelski D5 bolj upravičen, iz vidika prestiža pa je T5 kar prav izbira. Za direktorje so pač primerne le različice z vrha ponudbe ...

Cena, tekmeci
Na trgu je veliko majhnih in manj prestižnih CC-jev, tekmecev temu volvu pa ni prav veliko. Audi A4 cabrio ima platneno streho, saab 9-3 cabrio in mercedes CLK prav tako. Je že res, da platnena streha ni prav bistveno slabša od kovinske, a trendi vsekakor govorijo v prid trdim streham, takim kot jo ima ta volvo. Torej ne preseneča, da bo prihajajoči BMW 3 cabrio pravzaprav kupe-kabriolet. S tokratnim volvom se po velikosti primerjajo tudi volkswagen eos in odprte verzije astre, focusa, megana in tristosedmice, a vsi ti kabrioleti za volvom zaostajajo s prestižem. C-sedemdesetka se namreč lahko kosa celo s kakim roadsterjem, kako alfo ali celo jaguarjem.

[Submitted by Direktor]
Posted by HIŠNIK on 13 11 2006 - 15:03:37 | Read/Post Comment: 18 |tiskalniku prijazno
Prisotni
Gostov: 63, Članov: 0 ...

največ prisotnih: 1352
(Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40

Člani: 5976
najnovejši član: Juliovioky
Dogodki
Ni dogodkov
Anketa

Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?

1972 - 240

1992 - 850

1944 - PV444/544

1986 - 360

Anketa je namenjena samo članom

glasov: 526
Prejšnje ankete