(V70 1998) Amortizerji + vzmeti
alfaromeo, 28 okt 2015, 10:50

Pozdrav.

Torej vozilo (V70R) je staro 17 let in 374 kkm, zato so amortizerji, predvsem spredaj, dotrajali do te mere, da jih bo potrebno mejati.

Na zadnji premi je nivomat, keteremu se ne bi rad odpovedal.
Ker je vozilo dokaj staro, predvidevam, da je pametno zamenjati tudi vijačno vzmet.
Pogoje je, da je vozilo glede na značaj, kar se da udobno, torej ne pretrdo, plavati pa tudi ne sme...

Zato imam pred menjavo več vprašanj in problemov.

1. Amortizerji KONI STR.T ali Bilstein B6? Prednostni/slabosti, razlika v ceni je občutna, verjetno je tudi v delovanju...
2. Ker nevem koliko je vozilo nižje od "civilne" različice ne vem katere vzmeti izbrati. Gledal sem Eibach





Re: (V70 1998) Amortizerji + vzmeti
MarkoD, 28 okt 2015, 11:49

Greš do http://www.amortizer.si/ pa ti verjetno kar znajo povedat.

Re: (V70 1998) Amortizerji + vzmeti
Volvej, 28 okt 2015, 12:14

R je malenkost nižji od navadne V70. Razlika je tudi v nivomatu, obstaja več tipov nivomatov, ki dvignejo vozilo na različne višine... So pa novi nivomati kar dragi.

Re: (V70 1998) Amortizerji + vzmeti
alfaromeo, 02 nov 2015, 13:59

R je nižji od navadnega 9-28mm, sodeč po temu podatku .

Izmeril sem višino od zgornjega roba centrirne luknje do roba blatnika
Spredaj:
V70R levo 310 mm desno 311mm
850: levo 343 mm desno 350mm

Zadaj:
V70R levo 310 mm desno 313mm
850: levo 313 mm desno 320mm

Verjetno so zadnje vzmeti na 850 posedene.
Spredaj je R nižji za ~4cm, v kolikor je....

.... Ker sta 850 in V70 sicer zelo podobni in hkrati različni vozili, vljudno prosim za refernčni podatek iz V70 do letnik 2000.
Hvala in LP.

Re: (V70 1998) Amortizerji + vzmeti
alfaromeo, 03 nov 2015, 17:53

Danes sem izmeril višino na C70
Spredaj levo in desno ~ 341mm

Torej skoraj zagotovo lahko trdim da je R nižji za 30mm.
Kar pomeni, da bo z Eibach ProKit vzmetmi vozilo ostalo na tovarniški oddaljenosti od tal.

Naslednje vrpašanje je birokratkse narave.
Upoštevajoč dejstvo, da je vozilo že serijsko nižje ali je potrebno potem vgradnjo "nižjih" vzmeti homologirati.
Ali je potrebno homologirati tudi amortizerje.

Poleg TÜV papirjev je za homologacijo potrebno še "potrdilo o strokovni vgradnji".
Kaj se smatra za potrdilo o strokovni vgradnji?
Je to poročilo, ki ga spiše vgrajevalec opreme ali je lahko samo račun serviserja?
Ali mora biti serviser pooblaščen za vozila VOLVO ali je lahko kateri koli avtomehanik?

Hvala in LP

Re: (V70 1998) Amortizerji + vzmeti
alfaromeo, 07 mar 2016, 15:46

Zamenjal sem vzmeti in amortizerje, zadaj odstranil nivomat
Vgrajene so vzemti proizvajalca EIBACH (E8410140) - 30mm in amrtizerji KONI S.TRT (orange).

Vozilo stoji drugače kot prej.
Spredaj je nekoliko višji ~ 10mm
zadaj je nižji ~ 10mm
Izgled vozila pred zamenjavo je bil boljši, ker je avto stal bolj v "kajlo"


Kako se vozi?
Vozi se OK. predvsem boljše kot prej, predvsem na račun amortizerjev.
Vse skupaj niti ni pretrdo. Bom videl, kako trd bo voz z nizkopresečnimi letnimi pnevmatikami.

Za odstranitev nivomata se še nisem odločil ali je to OK ali slabo.

Razočaran sem nad EIBACH (E8410140) vzmeti, v smislu izgleda vozila.
Pri nakupu "športnih" vzmeti je potrebno pregledati, kaj dejansko piše v dokumentih, za koliko se vozilo zniža, in kakšna je karakteristika vzmeti.
Za eibach reklamirajo -30mm, dejansko je ~ -20mm. Zaslediš tudi, da je progresivna, pa .....






Re: (V70 1998) Amortizerji + vzmeti
datanitilu, 07 mar 2016, 17:36

zakaj jim pa ne vrneš

Re: (V70 1998) Amortizerji + vzmeti
Volvej, 07 mar 2016, 23:18

Ja možno, da so napisali da je toliko nižji, pa niti ne vedo pri Eibachu, da je R že v originalu nižji od navadnega AWD. Sicer pa škoda, meni je tudi všeč, da avto stoji v kajlo in par cm nižje od original R bi bilo perfect. Poglej na Swedespeed malo teme, tam imaš svašta slik z različnimi kombinacijami vzmeti in amortizerji, ter tudi predelavami.

Re: (V70 1998) Amortizerji + vzmeti
alfaromeo, 08 mar 2016, 09:10

@datanitilu: Kako vrniti vgrajene vzmeti? Kdo bo plačal demontažo in montažo novih, optiko. Eibach ?

Jasno je, da vsi športni kiti izhajajo iz "civilnih" različic vozil. Zato sem pa iskal mere navadnih V70.
Nisem niti pričakoval, da bo vozilo še nižje...

Par cm nižje od R, je čisto pri tleh in vsaj zame za vsakodnevno vožnjo prenizko, neuporabno...

Mah sem gledal, bral vse živo. Takrat nisme zasledil nič pametnega... En hvalil eno drug drugo. Zdaj sem pa našel tudi teme, kjer se ljudje pritožujejo nad pozicijo vozila po vgrajenih eibach vzmeteh.

Naslednja opcija je H&R -35mm.

Re: (V70 1998) Amortizerji + vzmeti
jack8black, 08 mar 2016, 10:10

Če imaš Eibach Pro-kit se ponavadi da rezat ta stisnjene navoje vzmeti, ker je to že tako tovarniško narejeno. En navoj 1cm. Zdej ne bom trdil, da tudi tvoje vzmeti, ker jih nisem videl. Če imaš take navoje se potem lahko igraš