850 L.1995 seid02
Seid02, 05 apr 2016, 14:05

Pozdravljeni,
No da dam še jas prvo slikico od volvota gor.
Malo sem že pozen za evidenco ker je že par stvari narejenih.
letnik 1995
motor 2.0 N/A 105kw.
števc stoji na nekih 180k

Kupil sem ga v zeeellllooo slabem stanju.
Namesto manšeten na polosovinah so bile gor vrečke za smeti ovite in čez malo lepilnega traka:)
ležaji so bili tako lepi da so kar sami padli dol ko se je pesto snelo...
Menjalnik ima problem z 3-jo brzino 'sinhron'
Filter olja je bil toliko star da je ga rja prejedla....
Malo je pobuškan spredaj desno blatnik.
Bil je popolnoma brez smerokazov ... ?
Luknja na prtljažniku je popravljena z Vijakom


No še nekaj pozitivnih stvari.
Motor je suh kot poper.
Notranjost je Odlilčno ohranjena.

Dela super ne pije olja, poraba po lj je cca 8-9l


No takoj je bilo treba Menjati:
ležaje
Puše na zadnjem mostu od prečni palic ker ene sploh ni bilo in je avto plesal kot pijanc.
manšetne
stabilizatorje
smerokaze
prvo levo luč
nek kup varovalk in žarnic
potolči sprednji blatnik vn
in servis olje filtri

-------------------------------

Sedaj me čaka doma
rabljen menjalnik
nov komplet sklople
Volanski končniki
Zadnje bloki na zadnjem mostu ki se pritrdijo na karoserijo.
komplet jermena in vodne pumpe.
desni blatnik za pobarvati.
pragovi plastični CELI za pobarvat
plastične letvice pod lučni.
amortizerji v prtljažniku ki ga držijo odprtega in preprečujejo da se večkrat znova spozabim in dobim prtljažnik na glavo..
Ležaji prvih amortizejv.

in pa poliranje...


Tako da sem že zapravil malo bogatsvo za avto
in moja upam da bo avto u nulo poštiman...

Feltne sem pa dal gor stare od S80, s80 je dobila nove - rabljene 17



Re: 850 L.1995 seid02
bbf, 05 apr 2016, 14:14

Pohvalno, lep zgleda! Kar fajn ga štimaš, sploh glede na to, da je navaden 2.0.

Re: 850 L.1995 seid02
Seid02, 05 apr 2016, 14:20

Trenutno nimam neke želje po Tuningu in mi je 2.0 20v čisto dovolj.


smešna stvar čudno matematiko imam.
iskal sem avto za cca 2-3 k na katerega bi moral v 2-3 letih zmetat cca 1-1,5k diski servis itak vedno se najde kakšna neumnost.

torej 3.5-4k in čez tri leta ga lahko prodam za koliko ? 1.ooo? 1500?

no in potem sem se odločil kupit 850 zmetat gor 1500€ in ko se ga naveličam sem zgubil 1500,
če bi pa kupil stilota za 3.ooo in dal na njega 1000 . ko bi ga prodal bi zgubil 2.5oo€ +

tako bom pa vozil avto ki mi je všeč, avto ki se pelje kot ladja in avto pač ki je enostavno DOBER.

Re: 850 L.1995 seid02
TeePeT5R, 05 apr 2016, 20:08

Seid02 je napisal ...

Trenutno nimam neke želje po Tuningu in mi je 2.0 20v čisto dovolj.


smešna stvar čudno matematiko imam.
iskal sem avto za cca 2-3 k na katerega bi moral v 2-3 letih zmetat cca 1-1,5k diski servis itak vedno se najde kakšna neumnost.

torej 3.5-4k in čez tri leta ga lahko prodam za koliko ? 1.ooo? 1500?

no in potem sem se odločil kupit 850 zmetat gor 1500€ in ko se ga naveličam sem zgubil 1500,
če bi pa kupil stilota za 3.ooo in dal na njega 1000 . ko bi ga prodal bi zgubil 2.5oo€ +

tako bom pa vozil avto ki mi je všeč, avto ki se pelje kot ladja in avto pač ki je enostavno DOBER.



Pošteno razmišljanje, malo je takih.

Re: 850 L.1995 seid02
Mr. ferguson, 05 apr 2016, 21:27

Se strinjam s tabo.
Pelješ se pa itak kot general:D


Lp

Re: 850 L.1995 seid02
Seid02, 06 apr 2016, 08:52

Eno vprašanje.
Torej Na homologaciji je dovoljena dimenzija pnevmatik tudi 205/55 Ampak meni znotranje strani blatnika drsa guma pri skrajni legi.
A ima kdo kakšne izkušnje ?
lpozdrav

Re: 850 L.1995 seid02
jack8black, 06 apr 2016, 09:36

Platišča imajo drugačen ET

Re: 850 L.1995 seid02
Seid02, 06 apr 2016, 09:42

Hmm sem ravno kar še enkrat pogledal in je drsanje prisotno samo na levi strani.
Moram zmeriti roke, ker imam občutek da je leva roka novejša in sem že videl primer ko je bila ena roka krajša za 2 cm . ....

Re: 850 L.1995 seid02
Seid02, 08 apr 2016, 08:10

Če je kakšen interesent prodam avto .
zraven dam
še bloke za zadnji most ali pa jih po želji jaz menjam, cena blokov v slo je 150€ 1 kom.
Menjalnik dam zraven ali po želji tudi jaz menjam.
Pa feltne dam orginal 15'' alu z starimi zimskimi gumami.

Re: 850 L.1995 seid02
Seid02, 14 apr 2016, 10:29

Ne Bom prodal...

Je avto dobil orginal grill in ni več na črno pobarvan ---> z čopičem groza




Re: 850 L.1995 seid02
Seid02, 13 maj 2016, 11:26

No če se bo kdo lotil menjave silen bloka na zadnjem mostu .
ne se ustrašit da je problematično ...
Predračun za menjavo je bil 200+- 10€€ + material ki je v slo od 70 € po kosu naprej...
Razna navodila o prešah in posebnih orodij ki sem jih tudi jaz iskal in o gretju plastike.... ne držijo.
Uglavnem sveder in prevrtat plastiko.... potem macolo in Stolč levo desno da se losa...
Vstavit novo noter no to pa je podvig
Uglavnem brut Force ne pomaga.
Očistit vse, Namazat z milom in Naštimat na odprtino potem pa majhno deskico in tamalo kladivo pa tolči po plastiki --> 10 min pa je noter

http://shrani.si/f/y/134/iYk7bxu/img20160510190513.jpg


Re: 850 L.1995 seid02
jack8black, 13 maj 2016, 11:30

Bravo majster

Re: 850 L.1995 seid02
Seid02, 12 feb 2017, 09:28

Menjan Menjalnik.

+ stabilizatorji če sem jih že moral dol dati pa so toliko poceni da ni treba dvakrat razmišljati ..

Menjano olje..
olje menjalnik,
filtri....
pregled podvozja pokaže da se je naložba od poletja splačala in je podvozje čisto brez lufta.

ker je bil avto brez katalizatorja sem ga lani poleti dodal rabljenega .
se je izkazalo da je bil čisto zabasan avto je če kratek čas teško dihal :(
tako da je katalizator bil odstranjen in namesto katalizatorja se je dodal sredinsKi lonec z fi 12 luknjo in dušilcem .

Rezultat je tih avto vse dokler ne pristisneš bolj pogumno na gas
priložim slikice zvečer .
danes še notranje koloteke zmontiram in desni kolotek je nov pri siluxu cca 17€ in plastike pod motorjem.
Sklopka je bila že menjana tako da sem imel srečo

čas potreben za DIY menjavo menjalnika in stabilizatorjev in olja..
(imejte v mislih da sem amater)
dan 1. porabljeno 2 uri za pregled vsega kar je treba odklopiti in odstranitev Zračnega filtra in akumulatorja in podstavka .
pregled podvozja

dan 2. 7h
miljon kablov in vijakov :(
demontaža menjalnika in montaža novega.
seveda umetnija pri odstranjevanju mosta in predelava nosilcev na katerem je visel motor da sem ga lahko nagnil...
do konec dneva je bilo vse sestavljeno in menjano olje motor in menjalnik.

dan 3 cca 1 ura predvidena za montažo kolotekov in plastik pod motorjem ter poliranje batkov na čeljustih in jih namazat... če se že mažem pa še to naredim .
Ne da je potrebno ampak zima se končuje in je treba pregledat tesnila na vodilih batkov kakšna so in ali je kaj korozije na batkih in ali so gladki.