Z Volvom po Tuniziji
najob, 30 nov 2017, 12:42

5 let je minilo od našega zadnjega potovanja po Tuniziji. Veliko se je spremenilo, nekaj na bolje, nekaj tudi na slabše.

Nisem nič šaril po pesku, tako, da bo to bolj zapis kaj je sedaj novega v Tuniziji.

1. AVTO : Fiat Doblo, kateri nas je v preteklosti prevažal po Tuniziji je končal svojo pot. Sedaj sva se v Tunizijo podala z Volvom V 50 , prevoženih ima 315.000 km. Obut je bil v zimske gume, kar se je včeraj pri povratku domov izkazala kot pametna odločitev, čeprav, glede na temperature v Tuniziji tega ne bi mogel ravno potrditi. Z izjemo vijaka v gumi, je avto delal b.p.
2. TRAJEKT : šla sva z Grimaldijem. Vem, da je GNV oz. CTN boljši in lepši, ampak za občutek, kaj vse te čaka v Tuniziji je ta " gastrbajterski" trajekt kar dobra izbira. Šla sva iz Civitavecchie in se tja tudi vrnila. Novost je ta, da se trajekt ne ustavlja več na Siciliji ( Trapani), temveč gre direktno v La Goullete.
3. MEJA : ja to pa je zanimiva zadevščina. Po opravljeni policijski kontroli, greš z vozilom skozi senzor. Potem greš na carino, kjer dobiš formular za avto in novi A4 obrazec, napisan v arabščini, kjer vpišeš ime in priimek ter št. potnega lista. Na polja označena s številkami pa vpišeš VSE kar imaš v prtljagi. Prtljago tudi zložiš iz avtomobila. Nato pride carinik in pregleda vse ter podpiše list. Čez nekaj časa pride višji carinik in gre od točke do točke, ti pa mu pokažeš. Ko dobiš še njegov podpis si takorekoč končal...so še sitnarije..ampak ni tako hudo. Zadeva se ponovi tudi ob izhodu iz Tunizije. Iščejo pa predvsem cigarete in alkohol. No tisti, ki ste že bili v Tuniziji, pa si zamislite, kako domačini vse naložijo nazaj na avtomobile ?
3. MENJAVA : super. Za 100 EUR sva dobila od 288.5 pa do 291 TND. Za lažjo primerjavo : 1 EUR je 3 TND. Diesel je 1.200 TND , kar znese cca 45 centov....res to mi je bilo zelo všeč.
4. KONTROLE : je še vedno policijska ura. Kontrol je veliko,naju so ustavili 2X. Enkrat je hotel videti vozniško, prometno in potrdilo carine za avto, drugič pa zeleno karto. Potovala sva veliko, nikjer ni bilo kakih problemov, še več, ljudje prijazni in povsod pripravljeni pomagati, če sva jih kaj vprašala.
5. KAMPI : želela sva prespati tudi v kakem kampu, toda kamp V Gafsi je bil zaprt, V Douzu sta oba odprta, toda prazna.
6. NAMEN : najin namen je bil en tak fleten dopust, tako, da sva razen ene noči, vse dni prespala v hotelih.Niti ni bilo tako drago.
7. STROŠKI : Vse skupaj naju je za dva tedna prišlo cca 930 EUR. trajekt 290 EUR, vnaprej rezervirani hoteli 260 EUR (4* AI varijanta ) , nekaj domačih hotelov 120 EUR.Gorivo cca 150 EUR, cestnian italija 88 EUR, pa kava, cestnina Tunizija...20 EUR.

Nama je bilo všeč, prevozila sva po Tunizijio cca 2.100 km. veliko videla, še več podoživela. Ljudje so se naju spomnili, se pravi, da sva nekaj pustila tudi tam doli, bili veseli, da se zopet vidimo.
Slik pa je nekaj na FB profilu, nekja na Slovenski overland popotniki....

KONEC : tudi če nimate terenca, zna biti Tunizija z osebnim vozilom zanimiva, a le če jo pogledate iz prave strani na pravi način.

In če ste prebrali do tu, še zanimivost; bila sva te dni zagotovo edina Slovenca z Volvom, pravzaprav Volva v Tuniziji sploh nisva videla...

Re: Z Volvom po Tuniziji
Milan_V50, 30 nov 2017, 19:53

Zelo lepo!
Lahko dobimo kaksen link z fb-a za fotke?



Re: Z Volvom po Tuniziji
najob, 30 nov 2017, 22:26

Tu bo nekaj: https://www.facebook.com/bojan.groselj.9

Re: Z Volvom po Tuniziji
AssKicker, 01 dec 2017, 17:42

Sej ceste so v Tuniziji v presenetljivo dobrem stanju. Moram reči da v boljšem kot v Sloveniji, vsaj kar imam jaz izkušnje. Je bil pa vaš volvo res redkost dol, jaz sem v malo več kot enem tednu naštel samo kake 3 volvote Pa imava z punco sokolje oči za tele naše gajbe

Re: Z Volvom po Tuniziji
najob, 01 dec 2017, 20:55

Ceste so že v redu, ko ne bi bilo ležečih policajev. Je sedaj tako, da če ni pravih policajev so ležeči. Ti pa so "opasni", visoki, nizki,dolgi. Je znak ali pa ga ni.... To sem vedno bil zelo pozoren.

Iskreno v dveh tednih nisem videl nobenega Volva, tudi ne kamiona. Res pa je, da ima ta Volvo PSA motor, tako, da s tem ne bi smel imeti v Tuniziji problemov.

Drugo kar je meni adrenalinsko je vožnja po glavnem mestu....naši dirkači so umirjeni, če primerjam s tunizijskimi vozniki. Potem pa so tu še Libijci, pri njih ne veš ali si ti na prednostni ali oni, mi je eden mrtvo hladno priletel iz neprednostne.. No ko se vsega tega že mal privadiš, so tu motoristi...prehitevajo po levi, desni, pa vprege...tako da dolgčas ni. res pa je , da na jugu TN sem se vozil tudi nekaj deset km pa nisem srečal nobenega vozila.

morda še beseda o dizlu...Sem tankal navadni dizel, avto lepo delal.Povprečno porabo sem imel 5.2 l /100 km. če računalnik ne laže. Potem pa sem enkrat tankal super diesel. Mislim avto letel , motor miren... Ne vem, ampak se mi zdi da je tam doli boljši diesel.
Drugače pa so tunizijci kar strpni vozniki. Res pa je da je na AC " blendanje" obvezno. Ko želiš pred seboj vozeče vozilo prehiteti poblendaš in to je to...isto moraš poblendati tudi ko se pelješ mimo kamionov...previdnost je mati modrosti.