XC70 D5, 2011, AWD, Geartronic, Inscription
Andrei, 05 jun 2019, 09:19

Po desetletju je pri hiši drug avto.
Kupljen v SL od prvega lastnika, kup opreme (BLIS, hlajenje in gretje sedežev, spominska funkcija, radarski tempomat, bi-xenon, opozorilo in zaviranje pred naletom, parkirni senzorji, high performance audio, vlečna kljuka ...).

Občutek v vožnji zelo v redu, pozna se teža in nikakor ni športnik, po AC z radarskim pa je vožnja res fantastična. Slike še sledijo.

Re: XC70 D5, 2011, AWD, Geartronic, Inscription
winni, 05 jun 2019, 13:46

Čestitke in srečno vožnjo!

Je to ta ta? Sem ga imel nagledanega že nekaj časa.

Re: XC70 D5, 2011, AWD, Geartronic, Inscription
Andrei, 05 jun 2019, 21:29

Jap, to je ta ;)

Re: XC70 D5, 2011, AWD, Geartronic, Inscription
grahovc, 08 jun 2019, 07:35

Uuu črnuh, najs srecno voznjo. Pri tem prodajalcu sva tut midva lani vzela v40. Vse BP.

Re: XC70 D5, 2011, AWD, Geartronic, Inscription
JG, 08 jun 2019, 09:05

To je to, večen karavan, zmagajo pa sedeži.

Re: XC70 D5, 2011, AWD, Geartronic, Inscription
Andrei, 10 jun 2019, 08:41

Po nekaj prevoženih kilometrih: udobje je za dobro stopnico višje kot prej (V70), predvsem vzmetenje naredi svoje. Kabina je tišja, vožnja še manj športna - precej nagibanja in tudi teža se precej čuti. Sedeži so top, lahko bi bilo sicer malo več ledvene opore. Pa odlagalnih površin se nisem še navadil, ampak bo že.
Najbolj carski pa je radarski tempomat. Preprosto na avtocesti samo še volan obračaš ;)
Zaradi razmeroma lenega avtomatika se tudi vsa ta konjenica ne pozna toliko, kot bi si mislil - predvsem tu mislim na hitro speljevanje v sitnih križiščih, se pa pozna na AC, ker kar ne spusti in kar vleče in ga še kar ne zmanjka.
Pod črto - zelo v redu voz.

Re: XC70 D5, 2011, AWD, Geartronic, Inscription
Kajla R, 10 jul 2019, 23:01

Malo pozno komentiram, pa vseeno. Lahko samo rečem: čestitam za nakup in izbiro.

Top oprema, top avto, večna oblika, še dokaj klasičen Volvo v primerjavi z novejšimi modeli.

Tega sem gledal tudi sam, vendar se takrat nisem odločil. Mi je žal, ker s tako opremo, črne barve in predvsem tako ceno: jih ni.

Iščem in čakam naprej.

Me pa zanima, če kdo od vas ve, v kateri opremi imajo ti modeli XC70 to srebrne okrasne letve z napisom cross country pod vrati...ni povezave z opremo summum, prav tako to ni ocean race edition, paše mu pa full!!
https://www.autoscout24.com/offers/volvo-xc70-3-2-summum-leder-navi-trekhaak-gasoline-black-09a7c43d-d021-4f21-9179-7674518a7df2?cldtidx=16
Gledam po tujini in so ful redki..edini, ki se prodaja v SLO, je tale:
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=13876974&display=Volvo%20XC70%20AWD%20D5%20Summum%203
Mimogrede: lep na slikah, realnost je pa druga.

Lp


Re: XC70 D5, 2011, AWD, Geartronic, Inscription
alfaromeo, 11 jul 2019, 12:19

To je dodatn oprema iz volvo accessories


Re: XC70 D5, 2011, AWD, Geartronic, Inscription
winni, 11 jul 2019, 16:28

Kajla R je napisal ...

Gledam po tujini in so ful redki..edini, ki se prodaja v SLO, je tale:
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=13876974&display=Volvo%20XC70%20AWD%20D5%20Summum%203
Mimogrede: lep na slikah, realnost je pa druga.



Lahko poveš kaj več?

LP


Re: XC70 D5, 2011, AWD, Geartronic, Inscription
Andrei, 11 jul 2019, 16:58

Tega iz SLO sem tudi jaz gledal. Mislim, da so rekli, da ne dajo garancije za ničesar; uvožen iz IT, menjan motor, ni znana zgodovina, nejasnosti glede kilometrov. po vsem tem me je nehal zanimati.

Re: XC70 D5, 2011, AWD, Geartronic, Inscription
Kajla R, 11 jul 2019, 23:11

alfaromeo je napisal ...

To je dodatn oprema iz volvo accessories



Uf, nisem vedel, da je to po naročilu..sem mislil, da je to v paketu kakšne posebne opreme...drago ko hudič...ni čudno, da so redki, ki imajo te obrobe gor:
https://usparts.volvocars.com/p/Volvo_2010_XC70/Trim-moulding-Side-scuff-plate/66756783/31439191.html

Re: XC70 D5, 2011, AWD, Geartronic, Inscription
Kajla R, 11 jul 2019, 23:25

Andrei je napisal ...

Tega iz SLO sem tudi jaz gledal. Mislim, da so rekli, da ne dajo garancije za ničesar; uvožen iz IT, menjan motor, ni znana zgodovina, nejasnosti glede kilometrov. po vsem tem me je nehal zanimati.


Točno tako. Drži kot si napisal. V Sloveniji je imel dva lastnika, po tem ko je bil uvožen. Kaj so s tem avtom delali mi ni jasno, da so uničli motor. Ampak motor ni bil menjan, ampak samo popravljen, tako, da za 10 jurjev je to mimohod.

Bi ga vzel za 5k in kupil nov motor sam, če bi bili za to..pa niso bili.

Škoda..ker avto je lep in full option.

Lp


Re: XC70 D5, 2011, AWD, Geartronic, Inscription
Biga, 21 jul 2019, 11:47

Jap, to je dodatna oprema.:)!

Re: XC70 D5, 2011, AWD, Geartronic, Inscription
winni, 01 nov 2019, 16:23

Kajla R je napisal ...

Andrei je napisal ...

Tega iz SLO sem tudi jaz gledal. Mislim, da so rekli, da ne dajo garancije za ničesar; uvožen iz IT, menjan motor, ni znana zgodovina, nejasnosti glede kilometrov. po vsem tem me je nehal zanimati.


Točno tako. Drži kot si napisal. V Sloveniji je imel dva lastnika, po tem ko je bil uvožen. Kaj so s tem avtom delali mi ni jasno, da so uničli motor. Ampak motor ni bil menjan, ampak samo popravljen, tako, da za 10 jurjev je to mimohod.

Bi ga vzel za 5k in kupil nov motor sam, če bi bili za to..pa niso bili.

Škoda..ker avto je lep in full option.

Lp



Evo ga zopet:

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=14735916


Re: XC70 D5, 2011, AWD, Geartronic, Inscription
Kajla R, 03 nov 2019, 12:54

Zanimivo, da se spet prodaja...to je to kar se XC70 tiče....avto je res lep s praktično vso opremo, manjka edino še električno pomična streha in webasto.
Pa vlečna kljuka... kar pa je pri rabljenem avtu po eni strani prednost, če je ni.....vsaj veš, da niso vlačili nekih težkih prikolic glede na to, da je bil avto uvožen.

Kdo kaj ve o tem avtu zakaj se spet prodaja? Najbrž je problem motor, kaj pa drugega.

Cena je pa taka, da bi prodajalec rad še zaslužil 2 jurja.



Re: XC70 D5, 2011, AWD, Geartronic, Inscription
AssKicker, 03 nov 2019, 13:09

Pa tukaj dejansko vemo, da je motor slab, al so to zgolj govorice? Kaj jr zanič na motorju? Drocniki?

Re: XC70 D5, 2011, AWD, Geartronic, Inscription
Andrei, 28 nov 2019, 09:26

Evo, pred dnevi na poti iz Pariza ena okrogla.
https://1drv.ms/u/s!Amr8cNbXnDhNoog3kHFVnF56mQwqtA?e=gz9YeZ

Re: XC70 D5, 2011, AWD, Geartronic, Inscription
Andrei, 19 maj 2020, 20:58

Vprašanje za znalce: opazil sem, da je pod motorjem olje. Ni v kapljicah, ravno velika luža pa tudi ne. Očitno pa počasi polzi ven - približna lokacija je rahlo levo in rahlo zadaj od sredine motorja. Olje ni črno, sklepam, da ni motorno. Motor je po spodnji polovici rahlo masten, zdi pa se, da je to olje staro, ker je gor precej umazanije in ta maščoba je tam že od kar ga imam. Očitno pa je, da zdaj nekje res pušča. Je že kdo imel podobno težavo? Kaj bi to lahko bilo?

Re: XC70 D5, 2011, AWD, Geartronic, Inscription
Aljaž225, 25 maj 2020, 18:29

Kakšen semering na menjalniku mogoče?

Bi bilo pa najbolje do kakega mehanika, ki se spozna na volvake da malo pogleda kaj se dogaja.

Lp.
Aljaž

Re: XC70 D5, 2011, AWD, Geartronic, Inscription
tomsom, 26 maj 2020, 16:35

Andrei je napisal ...

Vprašanje za znalce: opazil sem, da je pod motorjem olje. Ni v kapljicah, ravno velika luža pa tudi ne. Očitno pa počasi polzi ven - približna lokacija je rahlo levo in rahlo zadaj od sredine motorja. Olje ni črno, sklepam, da ni motorno. Motor je po spodnji polovici rahlo masten, zdi pa se, da je to olje staro, ker je gor precej umazanije in ta maščoba je tam že od kar ga imam. Očitno pa je, da zdaj nekje res pušča. Je že kdo imel podobno težavo? Kaj bi to lahko bilo?


Kater letnik?

Re: XC70 D5, 2011, AWD, Geartronic, Inscription
Andrei, 26 maj 2020, 17:11

Letnik je 2011.
Sem bil pri mehaniku, sem itak imel redni servis. Kaže, da ni nič posebnega - morda zgolj kondenz, ki je šel čez namaščen pokrov pod motorjem. Bom spremljal. Sicer pa ni nobene tekočine primanjkovalo.

Re: XC70 D5, 2011, AWD, Geartronic, Inscription
Andrei, 17 avg 2021, 16:22

Pred dnevi sem se vrnil s poti po Nizozemski. Tja grede klasika čez Nemčijo (Karavanke-MUC-FRA-Haag), na severu Nemčije je na A3 precej gradbišč in zastojev, zato sem nazaj grede izbral Haag-BRU-LUX-MUC-Karavanke. Sicer daljša pot, ampak vsaj stali nismo skoraj nikjer, je bila pa v obratno smer (15. avgust) na nasprotnem pasu kolona skoraj ves čas od Karavank pa do severa Münchna.

Vožnja po NL je milina, vsaj poleti, ko ni gneče. Omejitev čez dan po AC je 100 km/h, ampak vsi vozijo toliko, redko kdo kilometer več ali manj. Posledično je vožnja zelo umirjena, radarski tempomat pa zlata vreden. Tudi porabe še nikoli nisem imel tako nizke, pod 6 litrov, kar se mi zdi kar neverjetno. Posledično te evro, kljub precej dražjemu gorivu, pripelje dlje kot doma.

Po DE sem si občasno, ko je bilo mogoče, dal duška, ampak na koncu potovalna hitrost ni dosti večja od 100 km/h, ker greš z 200+ km/h na 50, pa na 180 in na 0 ... in tako ves čas. Precej utrujajoče na dolgi vožnji.

Avto se je izkazal za odličen potovalnik. Poleg moči za hitro pospeševanje kljub precejšnji obteženosti je izjemno še zračenje sedežev, ker po več kot 10 urah vožnje kljub klimi in vsemu ni prijetno švicati po hrbtu in se prekladati z ene ritnice na drugo. Sedeži torej pohvalno