V90 CC D4 2019
TomazMunda, 04 sep 2019, 08:33

Evo,

to pa je moj...glede motorja je tak, da bolj pravim da ima "kavni mlinček" :-)
Do sedaj sem večinoma vozil "šestake", ampak sem zadovoljen z avtom ful. Je pa to moj prvi Volvo.
Pa verjetno ne zadnji....







Re: V90 CC D4 2019
JG, 04 sep 2019, 09:31

Stroj, se pa strinjam, Volvo ima zadnje čase res prešibke motorje v svoji ponudbi, je vmes že kazalo ko so se združili skupaj s Polestar da bodo začeli delati nekaj bolj konkretnega ampak iz vsega skupaj ni bilo nič.

Re: V90 CC D4 2019
alfasan, 04 sep 2019, 11:36

se strinjam
avto, ki bi rad bil dražji od mercedesa ima samo 4 cilindre in max. 235 KM (pri dizlu).
To ni luksus model. Škoda da ni močnejših. Kmalu bo kia imela močnejše motorje.



Re: V90 CC D4 2019
JG, 04 sep 2019, 20:32

Pa koga brigajo cilindri. Moči je premalo, to bi pa lahko naredili tudi z 2.0 motorji pa elektrika ampak oni ne.

Re: V90 CC D4 2019
alfasan, 05 sep 2019, 11:21

s tem se ne strinjam
v90 bi moral imeti več cilindrov kot kia rio


Re: V90 CC D4 2019
JG, 05 sep 2019, 14:51

Najbolj bi bilo da bi jih imel toliko kot jih ima Tesla ali pa novi Porsche Taycan. Časi premijcev s 3.0V6 ali celo 4.0V8 so bolj ali manj zaključeni.

Re: V90 CC D4 2019
Modri, 05 sep 2019, 16:16

Časi električnih so še zelo daleč. Število valjev pa sigurno ni najbolj pomembno pri motorju

Re: V90 CC D4 2019
Volvej, 05 sep 2019, 19:33

Jaz čisto razumem filozofijo 4-cilindrskih motorjev, saj realno gledano največ ljudi kupuje avto glede na stroške vzdrževanja in porabo goriva. Ampak lahko bi pa pustili za nas entuziaste eno opcijo pod oznako R ali Polestar, ki bi imela 5, 6 ali 8 cilindrski motor in bi bila seveda 2x dražja od navadne izvedbe. Meni je namreč novi V90 noro všeč kar se tiče zunajosti in notranjosti, res pornič od avta. Samo motorji pa so meh....

Re: V90 CC D4 2019
JG, 05 sep 2019, 19:48

Saj V90 imaš top varianto T8, jo daš še malo “popoprati” pa imaš za 5k dražje od D5 variante avto ki potegne do 200 v 20 sekundah, porabi pa 8-9/100 km.
Ampak jasno te kombinacije v V90CC pa ne dajo.

Re: V90 CC D4 2019
Volvej, 06 sep 2019, 08:18

Ja pa je še vedno 4-cilidndre. Sem vozil XC90 T8, pa slišiš in čutiš da je mlinček spredaj. Je pa bila baterija prazna ko sem ga vozil in gre tak tak, ni glih nekaj da bi te na sedež limalo.

Če že nočejo dat 5, 6, 8 cilidnrskega motorja bi bil tudi kakšen only electric varianta z 800HP super. Pač res performace zadeva.

Re: V90 CC D4 2019
JG, 06 sep 2019, 13:05

T8 se pelje občutno boljše kot 3.0d. Da o zvoku ne izgubljam besed, ker tisto diesel ropotanje v takih avtih je vse prej kot “nobel”
Pa še cenejši je (sicer res da na račun nižjega DMV), pa zjutrej otroke v popolni tišini (na elektriko) zvoziš v šolo,vrtec. Neprecenljivo pa če tudi z mlinčkom na štiri cilindre. Zaradi mene jih ima lahko tudi samo tri.

Glede vaših performanse pa tako, Volvo nikoli ni bil in tudi nikoli ne bo znamka ki bo slovela po performanse avtomobilih, iz tega sledi tudi to da kupci za takšne Volvote preprosto ne obstajajo. Volvo naj dela dovolj močne premium avte (trenutno ji ne) za vsak dan, zraven v paketu pa jasno še vse najnovejše tehnologije na področju varnosti.