850 2.0t swap
Fleko, 30 dec 2019, 13:58

Pozdravljeni,

potreboval bi pomoč in sicer - Kolega je swapal svojo 855 - 2.5 N/A na 2.0 T5.

855 je predfaceliftom če se ne motim 93 letnik, vendar se je komplet inštalacija in motor prestavila iz 94 letnik 2.0 T5 (Italjanska T5). Sicer omenjen 2.0 motor je sestavljen iz več vetrov, vendar pred swapom je motor preverjeno delal. Motor je B5204T3, 16T turbina in Bosch-ev računalnik (0 261 200 500 (548)).

Predpostavljam, da je vse zvezano OK (kolikor sem tudi sam na hitro pregledal), vendar ko ključ obrneš na pozicijo III. starter ne dobi signala na 50 pin, čeprav releji v rele omari klikajo. .
Rele št. 210, kateri se uporablja za imobilizator, je samo ''brika''. Uporabili smo ključavnico enako in ključ - nobene spremembe tako, da mi zmanjkuje idej.



Re: 850 2.0t swap
alfaromeo, 30 dec 2019, 14:15

Ko sem jaz menjal računalnik iz enega v drugega tud ni hotel vžgati...
Verjetno je zajec v imobilizatorju...

Re: 850 2.0t swap
Fleko, 30 dec 2019, 15:57

Zdravo,

problem je, ker ga nima. Kot sem omenil rele 210 je samo ''prevezava'' iz enega pina na drugega.

Če se ne motim sta rele 210 in 211 za imobilizator. 211 releja ni, 210 pa kot sem omenil je samo ''povezava'' dveh pinov.

Kako si drugače imobilizator onesposobil?

Re: 850 2.0t swap
Decko, 30 dec 2019, 16:41

Če je donator avtomatik je treba še eno stikalo prebrikat...a direkt na starter vžge?


Re: 850 2.0t swap
Fleko, 31 dec 2019, 09:12

Donator ni avtomatik.

Dobesedno se je celotni motorni sklop z inštalacijam swapal.

Na štarter ''direktno'' še nisem poizkusil, to je naslednji korak med prazniki, edino testiral se je, če štarter deluje.

Re: 850 2.0t swap
Fleko, 06 jan 2020, 09:32

Se malo javim.

Motor laufa, vendar še vedno ne preko ključa. Če se direktno vklopi starter motor normalo deluje.

Ima 94.l 850 iz ključavnice direktno na 50 pin na štarterju povezavo?