XC70 T6
eugene, 13 jul 2021, 08:55

Žena je imela poln kufer 240ke pa je v zadnjem času sistematično povečevala pritisk da kupimo kaj novejšega. Jaz sem se vdal, 240 bi potrebuje malo prenove, (ne ne gre od hiše) in sem v avtonet vkucal xc70 in bencin. Gledal sem P3 ker dvojke so večinoma vse že zguncane. V sloveniji je bil samo eden bencinar in to v precej oddaljenem prekmurju. Kličem lastnika in po opisu se mi je zdelo vredno it pogledat, tako da v petek vzamem denar iz nogavice, naložim familijo v 240 in dage via Puconci.

Pridem na dvorišče in takoj mi je blo malo čudno ker je bilo dvorišče od Evangeličanskega doma. Ok pride lastnik si ogledujemo avto in gremo na testno vožnjo. Pridemo nazaj in v pogovoru zvem da je lastnik evangeličanski duhovnik. Mega si rečem, ta verjetno me ne bo nalagal. Super dečko v gavnem.

Avto pa pravljica. 10 let L2011) in 285k km ampak renično neverjetno očuvan in negovan. Brez praske, pastike sveže kot da bi včeraj prišle ven iz kalupa, notranjost oblečena v perforirano premium usnje kot nova, T6 pa ave marija. Bi mogu bit glup ga ne vzet. Tako, da je žena novopečena lastnica enega kar posebnega volvota.

Zgodovina za nazaj vsa znana, saj so latnikovi sorodniki tudi lastnikui tudi avtohiše kjer je bil avto sprva kupljen in vseskozi servisiran. Prvi lasnik, nek psihijater, je njihova dolgoletna stranka in kupuje tam volvote že leta. In to zmeraj po istem receptu. Bel z svetlo notranjostjo, močnim motorjem, dobrim ozvočenjem, premium usnjem in malo elektronike. Ga vozi 4-5 let in vzame novega. V prvih 4 letih je s tem avtom naredu 180kkm.

Avto ima tako T6, 3.0 šetvalni turbo bencinar z 305KM in 440Nm navora, premium usnje, high performance audio. In polno stvari ki nima. Nekatere kot naprimer šibedah, pogrešam jaz, nekatere kot na primer gretje sedežev pa žena. Nima niti navigacije, radarje, mrvega kota, park senzorjev spredaj, hlajenja sedežev, aktivnega tempomata, električnih zicev, ksenon luči, ....Ampak ok si mislim. Če je bil gospod pripravljen dat 75kEUR zanj kolkor je stal nov ( baje mi bodo zbrskali original račun) ima več kot pravico si ga konfigurirat kakor mu paše in se jaz ki sem dal 11k zanj nimam lih kaj pritoževat.

Posebnih planov razen vzdrževanja nimam za zdaj. Menjava olja v menjalniku in haldexu. Žmigavc na levem ogledalu je počen in to je to. Mogoče sprednji park senzorji bi prišli prav ženi.

Nekaj slik. Bom naredu kašne boljše v kratkem.












Imam eno vprašanje. Ima tablice inscription, kar kot razumem je neki povezano z opremo. Je to to premium usnje ali pomeni da je oprema po naročilu ali kaj drugega?




Re: XC70 T6
Aljaž225, 13 jul 2021, 11:09

Čestitke in naj ti dobro služi, se je pa prej prodajal kar nekaj časa tudi v avtohiši v ms.

Inscription je paket opreme (perforirano usnje, pa še kakšen dodatek) Zanimivo edino da na perforiranem usnju ni gretja/hlajenja ker so ga imeli čisto vsi kar sem jih videl.

Lp.
Aljaž

Re: XC70 T6
eugene, 13 jul 2021, 12:03

Klima je sicer proti tisti v 240 svetlobna leta boljša samo hlajenje sedežev bi pa vseeno pasalo. To je kup dela retrofitat verjetno. Dobit konzolo, pa verjetno komplet zice, menjat preobleke in priklopit na klima sistem- se pravi še neka dodatna napeljava, ki je zdaj ni v avtu. In verjetno vse to omogočit v računalniku.

Re: XC70 T6
alfaromeo, 13 jul 2021, 14:04

Čestitam za nakup.
Vendarle se je našel nekdo...

Meni osebno ni potegnil zaradi tega ker je brez xenon, gretja sedežev, itd...

Izgleda bolj nek osnovni model z usnjem...

Inscription je oprema, ki dopušča kupcu več svodobe pri izbiri materialov in bravnih kombinacij notranjosti in zunanjosti. So pa bili inscription pravilom še bolje založeni od summum. Tako da skoraj dvomim da je dotični summum.

Velik + tega avtomobila je motor, ki je top shit izbira. BRAVO

Re: XC70 T6
eugene, 13 jul 2021, 14:53

alfaromeo je napisal ...

Čestitam za nakup.
Vendarle se je našel nekdo...

Meni osebno ni potegnil zaradi tega ker je brez xenon, gretja sedežev, itd...

Izgleda bolj nek osnovni model z usnjem...

Inscription je oprema, ki dopušča kupcu več svodobe pri izbiri materialov in bravnih kombinacij notranjosti in zunanjosti. So pa bili inscription pravilom še bolje založeni od summum. Tako da skoraj dvomim da je dotični summum.

Velik + tega avtomobila je motor, ki je top shit izbira. BRAVO


Ja motor je tudi mene pritegnu. Nisem lih od dizlov uvozit enega bencinarja z takim motorjem pa se tudi ne lih splača. Pa ko sem šel pogledat na mobile ni bilo niti enega tako , da sploh nisem imel z čim primerjat. Ja izbira opreme oz neizbira je po svoje zanimiva odločitev. Lahko, da si misli da če česa nima se ne more niti pokvarit al ne vem kako si to razlagat. Mene niti ne moti preveč. Je zdaleč najbolj opremljen avto, ki sem ga kdaj imel. Važno mi je bilo, da je ohranjen, T6 in usnje.

Kaj si mogoče šel avto pogledat v živo? Prodajalec je reku, da je vsak teden kdo prišu ampak al da so bli preprodajalci ali kaki mulci, ki so prebrali da ima 300km. Za kaj spustit ceno ni htel niti slišat. Jaz pa tudi nimam volje se neki cenkat. Tako, da sva si hitro dala roko. Je že moglo bit tako, da je prišel k nam. Bi pa kmalu šel. Je lih takoj po prepisu klical še en primorc, ki se je že precej zanimal in bil razočaran, da je prodan.


Re: XC70 T6
eugene, 13 jul 2021, 15:04

Ne vem kako grejo tej močni D5 samo to kar skoči ko pohodiš pedal. Šestak pa je neverjetno miren in z lepim, sicer fanj pridušenim zvokom na obratih. S kakim performance izpušnim sistemom bi to pelo, da je veselje.

Re: XC70 T6
Andrei, 13 jul 2021, 17:09

Čestitke! Srečno in varno vožnjo ti želim.
Jaz imam precej podobnega in sem zelo zadovoljen. Inscription omogoča boljše in perforirano usnje, je pa nenavadno, da nima gretja/hlajenja, ker je to običajno povezano s perforacijo.

Re: XC70 T6
Janko88, 14 jul 2021, 12:40

Cestitke. Tole izgleda res hud avto, letom navkljub. V6 je pa tudi nekaj kar je dobro probat, preden veliki motorji izginejo za vedno.

Re: XC70 T6
JG, 14 jul 2021, 14:31

Brez besed, kapo dol, vrhunski avto.

Re: XC70 T6
eugene, 14 jul 2021, 17:15

Hvala vsem za čestitke!
Res je strojčina.

Janko88 te morem popravit. Ni V6 ampak linijski kar je še boljše saj je to ena najbolje zbalansiranih arhitektur. Se pa absolutno strinjam, da je to zadnji cajt za izkusit te večje mašine saj gre vse v smeri downsizinga. Pa glede na to da so ukinli xc in v70ke, ki je za mene eden najbolj posrečenih volvotovih platform o čemer priča tudi popularnost je počasi zadnji cajt ujagat kak lep primerek.

Re: XC70 T6
Janko88, 15 jul 2021, 08:24

Pardon
Obilo uzitkov vseeno, tudi ce so v liniji.
Na koliko so pa delali servise masine in menjalnika?

Re: XC70 T6
P3cho, 16 jul 2021, 06:58

Čestitke. Meni se kar malo kolca po mojem V70 T6, ki je pred dobrim letom šel od hiše. Vrstni 6 valjnik je v vsakem primeru mnogo mnogo boljši motor od VEA štirivaljnega T6 (kompresor+turbina), čeprav na papirju izgleda drugače. Zvok, miren tek in občutek, da se motor ne napreza praktično vse do 200+ so vredni tistih 2L/100 km porabe več...

Poglej predvsem podvozje in pa servo črpalko ter vodno črpalko

Re: XC70 T6
eugene, 16 jul 2021, 11:04

Janko88 je napisal ...

Pardon
Obilo uzitkov vseeno, tudi ce so v liniji.
Na koliko so pa delali servise masine in menjalnika?


Imam poštemplano servisno knjigo sem pa še klical na servis , kjer so mi potrdili kar sem sumu. Servise z menjavo olja motorja so delali po predpisanih intervalih in sicer na 1 leto ali 30kkm. V menjalniku in pogonih ni bilo menjano nikoli, so pa baje kontrolirali na 100k, kakor je tudi predpisano.

Razmisljam o menjavi olja v menjalniku in sicer z protokolom, spustiš, naliješ, greš skozi brzine in spet odtočiš naliješ in tako 3 x. Na koncu nastaviš še nivo pri predpisani temperaturi za kar če razumem rabim diagnostiko (dice in vida). Pa v haldexu bi tudi pametno menjat skupaj z filtrom in verjetno še v zadnjem difu.

Ima kdo kaka priporočila za olja?

Glede diagnostike. Ker vse avte šravfam sam in sem poklicno ukvarjam z avtomatizacijo- diagnostika in odpravljanje napak na strojih v proizvodnji mi je praktično vsakodnevno delo, sem odločen, si to nabavit in verjetno kar en klon dice-a in vido 2014d. Malo sem gledal in zgleda še najbolj ok varjanta iz anglije (https://vvde.info/wp/) za 160+ poštnina. Na aliexpresu jih ni več. Ima kdo kako boljšo preizkušeno varjanto iz evrope ali pa za prodat ker ga ne rabi?

Re: XC70 T6
eugene, 16 jul 2021, 12:18





Re: XC70 T6
eugene, 16 jul 2021, 12:42

Do zdaj je bil GTI najhitrejši avto pri hiši (150KM in 950kg) samo se mi dozdeva da je xc70 hitrejši. Mogoče ne po ovinkih. Bi pa mogu nardit ed drag race samo žena sigurno ne bo hotela sodelovat.


Re: XC70 T6
eugene, 16 jul 2021, 14:44

P3cho je napisal ...

Čestitke. Meni se kar malo kolca po mojem V70 T6, ki je pred dobrim letom šel od hiše. Vrstni 6 valjnik je v vsakem primeru mnogo mnogo boljši motor od VEA štirivaljnega T6 (kompresor+turbina), čeprav na papirju izgleda drugače. Zvok, miren tek in občutek, da se motor ne napreza praktično vse do 200+ so vredni tistih 2L/100 km porabe več...

Poglej predvsem podvozje in pa servo črpalko ter vodno črpalko


Z podvozjem misliš zglobe, puše in amortizerje? Kaj je za pazit z pumpo vode in servo črpalko? Kake znane težave? Servo črpalko misliš za letev? Se mi zdi, da sem zasledu, da ima električno kakršno imajo mercedesi cabrioleti za stereho odpirat.


Re: XC70 T6
P3cho, 17 jul 2021, 09:08

eugene je napisal ...

P3cho je napisal ...

Čestitke. Meni se kar malo kolca po mojem V70 T6, ki je pred dobrim letom šel od hiše. Vrstni 6 valjnik je v vsakem primeru mnogo mnogo boljši motor od VEA štirivaljnega T6 (kompresor+turbina), čeprav na papirju izgleda drugače. Zvok, miren tek in občutek, da se motor ne napreza praktično vse do 200+ so vredni tistih 2L/100 km porabe več...

Poglej predvsem podvozje in pa servo črpalko ter vodno črpalko


Z podvozjem misliš zglobe, puše in amortizerje? Kaj je za pazit z pumpo vode in servo črpalko? Kake znane težave? Servo črpalko misliš za letev? Se mi zdi, da sem zasledu, da ima električno kakršno imajo mercedesi cabrioleti za stereho odpirat.



Da. Predvsem puše in zglobe. zaradi teže in moči so določeni deli podvrženi obrabi in menjavi prej kot običajno. Ampak nič drastičnega. Mislil sem vakumsko črpalko in ne servo črpalko...

Re: XC70 T6
Janko88, 18 jul 2021, 14:01

Za menjalnik bi sel jaz raje na avto mg. Ne vem ce se splaca kupovat diagnosticno opremo. Vprasaj koga ce je pametno menjat olje, ce se nikoli ni bilo menjani. Vcasih so problemi po menjavi. Kater menjalnik je sploh to?

Re: XC70 T6
alfaromeo, 19 jul 2021, 12:35

Koliko pa je poraba takega vozila ? 10-12 ali manj ?

Olje v menjalniku bi jaz zamenjal tudi če še ni bil menjan.
Zakaj ne menjati olja, je pa teorija, da se spirajo usedline , ki so se nabrale in lahko kaj zamašijo...

Re: XC70 T6
P3cho, 19 jul 2021, 21:38

alfaromeo je napisal ...

Koliko pa je poraba takega vozila ? 10-12 ali manj ?

Olje v menjalniku bi jaz zamenjal tudi če še ni bil menjan.
Zakaj ne menjati olja, je pa teorija, da se spirajo usedline , ki so se nabrale in lahko kaj zamašijo...


V70 je meni porabil na v povprečju AC 9,5 -10 L/100 km, mesto pa 14 - 16 L/100 km. Da se peljat zelo varčno, poraba 15+ pa ob dinamični vožnji ni nemogoča.

Re: XC70 T6
eugene, 20 jul 2021, 20:11

Tako kot je povedal P3cho. AC 10 (prejšnji lastnik je reku tudi 9 ob zelo umirjeni vožnji), tu lokalno, istrski klanci, pa 12-13. Če si pa daš duška spije vse. Zdaj ne vem kako grejo vaši 200konjski dizli samo teh 300 se meni zdi lih ta man za ta avto in enako pravi žena. Avto je kar velik in težek ampak se zdi, da motor ima skoraj v vsakem trenutku dovolj rezerve, da ne čuti tega. You say go and the car replies YES!

Re: XC70 T6
bosty_23, 21 jul 2021, 06:03

Jaz imam xc70 d5.... Serijskih 215ks pa je poraba okoli 8l, mestna + ac 10-11... izpod 7 ga nisem spravil. Poskočen ravno ni, se pa da pelati, ter prehitevati

Re: XC70 T6
eugene, 20 okt 2021, 13:38

Zdravo. Kak dober mesec nazaj se je ženi prvič ob malo bolj dinamični vožnji prvič prižgalo opozorilo da avtomatski menjalnik potrebuje servis. Opozorilo zgine ko avto ugasneš avto pa je normalno vozen. To opozorilo se je začelo ponavljati zmeraj bolj pogosto predvsem pri vožnji v klanec na AC ko hočeš pospešit in pretakne v nižjo prestavo. Olje ni bilo nikoli menjano in sem lih nameraval to naredit. Pojavljat so se začele še druge anomalije z menjačem oz sem jih opazu zdaj ko sem malo bolj pozoren. Včasih cukne pri prestavljanju v D. Tresljaji v 5 pri 3k obratih. Nihanje obratov pri obremenitvi- rahlo pospeševanje recimo, cukne pri prestavljanju v nižjo pri opočasnjevanju.

Prvo sem razmišljal o menjavi olja, samo sem sumu, da to ne bo lih magično rešilo. Zato sem se pozanimal v Horjul na Marolt motors, za katere sem slišal pozitivne stvari. Potrdili smo mi da menjava ne bo tega odpravila in predlagali , da pripeljem avto na kratek pregled. In res sem se zapeljal do njeih in sva z mojstrom se na kratko zapeljala in so prebrali napake. Izpisalo je napako solenoida konverterja. Rečeno mi je bilo, da je pri teh kilometrih menjalnik zdrel za obnovo. To je menjavo krmilne plošče z solenoidi in obnovo oz menjavo konverterja, kar naj bi blo pričakovano pri teh km. Se pravi menjalnik dol in komplet obnova. Tesnila, lamele, konverter in nova krmilna plata, ki je tudi glavni strošek. Strošek 3 oz 3.6kE glede na to če je treba konverter menjat ali samo obnovit. Avto pa bi moral bit 10-14dni pri njih. Za foro sem klical še v Lesce k menjalnik.si ( obnavljajo tudi turbine) za katere sem slišal tudi pohvale. Tudi tam so mi potrdili to diagnozo, ki so jo podali v Horjulu in enako delo. Se pravi menjalnik dol, menjava konverterja, tesnil, filtra , in seveda plate. Tudi tam so mi rekli daj e to dokaj normalno pri teh kilometrih. Edina razlika je bla cena. Tu so mi rekli 2kE.

Jaz nimam izkušenj ne z enim ne z drugim. V horjulu so mi nekoliko bližji pa na prvi vtis tudi prijazni in korektni ampak cenovno so peveda precej neugodni napram tem v lescah ( Boštjan).

To da avto gre na popravilo menjalnika sem se že odloču, ker sem z avtom drugače zelo zadovoljen. Ima kdo kake izkušnje z omenjenima serviserjema? Ali s kakim tretjim ki bi mi ga priporočal za to delo, ki je malo bolj zahtevno kot sama menjava olja?

Re: XC70 T6
eugene, 20 okt 2021, 14:34

Zdaj sem klical še v Avtocenter TIT v trebnje. Po telefonu je tudi znal marsikaj povedat in pravi, da imajo kar neki izkušenj z obnovo teh menjačev. Tudi tam je bla cena 2 do max 2.5kE za obnovo. Popravilo pa nekje teden. Edina težava je da bi lahko komaj čez 1 mesec prišel na vrsto.

Re: XC70 T6
Andrei, 20 okt 2021, 17:17

Meni res občasno rahlo cukne med P in D, drugih težav ni, je pa D5 AWD 2011, olje še ni bilo menjano, 370k, sicer servisiran na uradnem in so zatrdili, da se olje pač ne menjuje, niso pa povedali, kakšna je sicer pričakovana življenjska doba menjalnika, je to samo čas v garanciji ali pa se to kaj raztegne Ko sem se pozanimal za popravilo, so cene tam nekje, kot si napisal, kar sem vzel nekako v zakup pred nakupom.

Re: XC70 T6
Andrei, 20 okt 2021, 17:18

.

Re: XC70 T6
alfasan, 20 okt 2021, 20:57

Jaz imam dobre izkušnje z Maroltom in tudi nekaj jih poznam z dobrimi izkušnjami, toda le kar se tice menjave olja in manjših popravil. Iz druge roke lahko povem, da imajo z njim dobre izkušnje pri obnovah MB menjalnikov.
Za tega iz Lesc imamo slabo izkušnjo pri menjavi olja. Ok.sam ne gledati sam name. Veliko ljudi ga pohvali, toda tudi nekaj graj je. Za tega iz Dolenjske pa poznam samo enega, ki je tam obnavljal in je bil zadovoljen s storitvijo in ceno.
Drgač pa če mal pregledujes tehnične forume bi avtomatski menjalnik moral zdržati bistveno dlje, če bi bil redno vzdrževan..torej pri tako močnem motorju in veliko kratkih vozen j bi olje moralo biti zenjano vsakih 60.000-80.000 km.

Re: XC70 T6
tdx, 20 okt 2021, 22:50

Eugen, kakšen tip menjalnika je noter? Pa kateri proizvajalec? Jaz sem svojega ZF steptronica ( v BMW528Ia) peljal na obnovo v Nemčijo v Friedrichshafen..pooblaščenem
mehaniku..(Tam je sicer njihova glavna fabrika).. Po zapletih z "domačimi" stručkoti, je to bila prava odločitev...Ostalo, če te bo kaj zanimalo...Je pa to bilo izpeljano leta 2011

Re: XC70 T6
eugene, 21 okt 2021, 09:49

Menjalnik je 6 brzin Aisin TF-80 SC. Letnik avta je 2011. 2010 so začeli točit novejše olje notri. Iz ATF T-IV so šli na ATF WS. Volvo serijske so 1161640 za T-IV oz JSW3309 in 31256775 za WS oz JSW3324. Zanimivo, da navodila za uporabo navajajo JSW3309, ker jih niso updejtali. To novejše olje naj bi blo redkejše, kar nekoliko pripomore k manjši porabi.

Re: XC70 T6
Janko88, 27 okt 2021, 11:01

300k je bil brez menjave? Uff. No neka racunica je original servis racuna 320 eur na menjavo. Ce bi jih naredil 6 bi prisparal 1,8k. Je pa to strosek prvega lastnika. Njemu se je splacalo sparat. Ce ti ga zrihtajo za 2k, pol pa sploh ni razlike.
Zalostno, zelo zalostno pa, da original servis naredi kaj takega. Kdo so ti zarukanci?

Re: XC70 T6
eugene, 27 okt 2021, 11:40

Ma pomoje sploh ni bil problem z denarjem. Avto je bil skozi servisiran na pooblaščencu in uradno menjava olja ni predpisana za normalno uporabo. Verjetno ni edini volvo z tako zgodovino servisiranja.

Re: XC70 T6
P3cho, 27 okt 2021, 14:38

Ahhh... problem je bolj ta, da se proda 95% dizlov in te uradni/pooblaščeni serviserji za silo poznajo. Za ostalo eksotiko V8, T6, T5 jim dol visi in smo lastniki bolj ali manj prepuščeni lastni iznajdljivosti kje in kako servisirati. Da ne govorim, da še tisto kar bi morali servisirati skladno s tovarniškimi navodili naredijo bolj tako tako oz. je besedna zveza: "potrebno bo zamenjati cel del/sklop" edina ki jo poznajo. Edini, ki se je bil pripravljen lotit mojega T6 na način, da nismo vsakič zamenjali pol avta je bil Bauman.

Re: XC70 T6
Janko88, 27 okt 2021, 20:26

Ja ce ni predpisan servis, pol ni predpisan. Moras sam zahtevat. Takih pa potem ni dosti. Meni so tudi rekli, da ni predpisana menjava.

Re: XC70 T6
alfasan, 28 okt 2021, 10:30

Ni problem samo v predpisanem servisu in opravljeni storitvi.
dejansko je povezano s stroški.
Če serviser reče lastniku, da b potrebno še 300-400 € plačati za olje v menjalniku, ga verjetno več ne bo nazaj.
Saj tudi gume eni ne menjajo dokler drot ven ne pogleda.

Mi je pa enkrat rekel en znanec. Jaz kupim nov avto ga imam nekaj let in zakaj bi ga vzdrževal in si delal stroške, itak ga potem prodam in to ni več moj problem. To velikokrat drži. Radno vzdrževanje dejansko pomeni, vzdrževanje za naslednjega lastnika. V dotičnem primeru, bi imel prejšnji lastnik z redno menjavo olja stroškov, kot je nekdo že napisal 1800 €, (zakaj in za koga). Tako jih je imel pa 0. Strošek je prevalil na novega lastnika.
Sicer obligacijski zakon opredeli stvarno napako. In okvara avtomatskega menjalnika je predmet stvarne napake. Toda pri teh kilometrih ne bo noben sodni izvedenec podal izjavo, da je bil kupec zaveden, saj je bil seznanjen, da olje ni bilo menjano in kaj se posledično lahko zaradi tega zgodi.

Najbolje da sedaj popraviš tako kot je treba in se z avtom voziš naslednjih 10 let.

Re: XC70 T6
eugene, 01 nov 2021, 08:19

Saj to mislim naredit brez kaj dosti dramatizirat okoli tega kaj bi če bi. Sem se pa zmenu pri tit v trebnjah za začetek decembra. Bom poročal.

Re: XC70 T6
eugene, 12 jan 2022, 08:51

Menjalnik obnovljen pri TIT v Trebnjem. Majster je poročal, da je blo kar dosti stvari za poštelat. Konverter itak, pa mehatronika komplet. Mehatroniko naj bi dal od TF81sc notri- kompatibilno. Pa itak vse lamele med brzinami. 4.5.in 6 naj bi ble čisto zlepljene skupaj. Obnovil oljno pumpo, pa menjal filter. Pa ležaje in neke bronz puše je blo treba menjat. Ena osovina je bla tudi že zgrižena in je bla tudi menjana. V glavnem menjalnik totalno fuč. Popravilo je trajalo ene 10 dni v vmesnem času pa sem dobu nadomesten avto( minija ). Končna cena je bla 2.800 od tega je blo 500€ dela, ostalo kosi. Kljub temu, da mi je blo rečeno 2.500 predhodno lahko razumem, da so se pojavli dodatni stroški. Je pa prvič delal volvota z T6 in pravi, da je kar neki več dela za razkopat vse skupaj. Celo optiko je naredu. garancija 2 leti na menjalnik in po 5000km naj g apripeljem, da vzame vzorec olja in ga menja po potrebi. Olje je neko posebno high torq. Baje od volvota. V glavnem sem z storitvijo in odnosom zelo zadovoljen. Menjalnik dela zelo lepo in vse tezave so odpravljene. Naslednji dan sem štatral v Švico in naredu, do zdaj 2.5kkm bp. Tako, da lahko samo priporočam. Je pa majster komentiral avto- prvič vidu in vozu volvota z T6 in je bil zelo navdušen. Celo padla tipična izjava, da če bom prodajal naj mu javim.

Bom še izbrskal račun in napisal cene postavk tako za občutek. Konverter mislim da je bil 560€.

Olje imam za menjat. Do zdaj so točili notri Castrol Edge profesional A5/B5 0w30. Glede na to, da ga ne pije in motor dela lepo pri 300kkm ne vidim razloga, da nebi tudi sam nadaljeval s to prakso.

Re: XC70 T6
eugene, 12 jan 2022, 08:54

Aja. Sem resetiral števec za porabo pred potjo v Švico in ko sem se vrnu je bla povprečna poraba 9,4 po BCju. To je 95% avtoceste po omejitvah.

Re: XC70 T6
daikini, 13 jan 2022, 18:59

Samo, da služi svojemu namenu.

Re: XC70 T6
eugene, 17 jan 2022, 08:21

Lepo vreme čez vikend na primorskem.