(940) Nakup (uvoz) rabljenega
rdečs40, 01 jul 2007, 14:14

Situacija je takšna.Pod pogojem, da bo kje dobil lepo 940-ko, bi mojo malo volvico(s40) prodal in kupil "pravo ciglo".Zanima me pa kaj oz. koliko kaj veste o teh avtih, na kaj naj bom pozoren(razen na "šrauf ki pofafa ventile" - kot pravi MiRo ) in nasplošno kaj si mislite o avtu.Kateri motor je po vašem mnenju najprimernejši(avta ne bom imel da bi ga pritiskal - po novem se mi nikamor več ne mudi).
Vglavnem, dobrodošle so vsakršne informacije.
Lp in hvala.
jaka

uredil naslov AljAž

Re: (940) Nakup (uvoz) rabljenega
volvo5er, 01 jul 2007, 14:36

Super avto, veliko več Volvota kot pa S40. Glede motorja bi pa vsaj jaz izbiral med 2.3 (cca 130 KM) 2.3t (161 KM) in turbodizlom (cca 115 KM, audijev (vwjev) šestak).

Re: (940) Nakup (uvoz) rabljenega
S60R-Ocean Race, 01 jul 2007, 14:39

Turbač je prava izbira. Samo tega je zelo malo pri nas...

Re: (940) Nakup (uvoz) rabljenega
rdečs40, 01 jul 2007, 15:46

Pri nas ne da je mala izbira, pri nas ni nič.Tujina je moja rešitev. Pri motorjih sem pa zdele mal obdeloval internet in sem zasledil, da daleč najbolj priporočajo 2.3 "staro klasiko".Zanima me kakšne ma prednosti pred recimo 2.0, ki se ga tudi dobi, ker kot sem že rekel mi moč ni pomembna, predvsem mi je važno da je motor "preverjen". Kar se pa turba tiče me pa mal skrbi vzdrževanje(avti so vendarle že kar stari) in pa poraba.Vzdrževanje in zanesljivost imata prednost pred močjo(zame), tko da...
vsak nasvet je dobrodošel

Re: (940) Nakup (uvoz) rabljenega
volvo5er, 01 jul 2007, 15:57

rdečs40 je napisal ...

Pri nas ne da je mala izbira, pri nas ni nič.Tujina je moja rešitev. Pri motorjih sem pa zdele mal obdeloval internet in sem zasledil, da daleč najbolj priporočajo 2.3 "staro klasiko".Zanima me kakšne ma prednosti pred recimo 2.0, ki se ga tudi dobi, ker kot sem že rekel mi moč ni pomembna, predvsem mi je važno da je motor "preverjen". Kar se pa turba tiče me pa mal skrbi vzdrževanje(avti so vendarle že kar stari) in pa poraba.Vzdrževanje in zanesljivost imata prednost pred močjo(zame), tko da...


...2.3 "stara klasika" ;)


Re: (940) Nakup (uvoz) rabljenega
S60R-Ocean Race, 01 jul 2007, 17:42

Kot si napisal "off topic" če vozi kdo avte iz tujine...V kolikor je avto starejši od 10 let se ga več ne da uvoziti k nam ker ne dobiš homologacije.

Re: (940) Nakup (uvoz) rabljenega
RollingStone, 01 jul 2007, 20:45

Zanesljivi so (preverjeno!!!) vsi motorji iz te serije. Res je, da turbo (zaradi turbine) zdrži malce manj, N/A pa bi morali preživeti krepko čez 500.000km brez večjih posegov.

Tako, da se strinjam z volvo5r-om. Če nočeš turbo motorja, je 2.3 N/A najboljša izbira. Tudi 2.0 je sicer preverjen motor, vendar za moje pojme malce podhranjen, vsaj glede na to, kakšno težo vleče s sabo.

Jaz osebno bi sicer šel s turbo verzijo, saj je motor enako vzdržljiv, le turbino je potrebno menjalti na vsake (glede na to, da je volvo...:...) 400kkm.



Re: (940) Nakup (uvoz) rabljenega
grimreaper, 01 jul 2007, 21:26

A zakaj ne 960? Zadnji pravi svedski tenk...

Re: (940) Nakup (uvoz) rabljenega
alfaromeo, 01 jul 2007, 21:50

2.0 mislim, da je malenkost podhranjen za tako vozilo. Najbolj preverjen motor je 2.3 litrski. Tega so vgrajevlai tudi v 7xy, torej je na "sceni" že dolgo. 3.0 V6 24V je tudi dobra izbira, v kolikor ne boš vozil zgolj po mestu. V kombinaciji s tem motorjem boš dobil zelo dobro opremljen avto po "defaultu", ker boš dobil 960.(avt klima, hebedach, tempomat, mogoče avtomatik, večjo posdo za gorivo). Če ti pa diši dizel je pa izbira zgolj ena, to je VAGov 6 valjni 2,5 litrski dizel.

Re: (940) Nakup (uvoz) rabljenega
rdečs40, 01 jul 2007, 22:05

Tudi sam sem že razmišljal o 960 ja, ampak me skrbi poraba.Raje bi videk če bi se vrtela okoli 10l in ne 15l.

pardon! Ne me j...t, a več kot 10 let starega res ne morem uvozit?????Sem mislil da je vsaj zato naš vstop v EU dobrodošel.

Re: (940) Nakup (uvoz) rabljenega
volvo5er, 02 jul 2007, 00:28

Jah popolnoma legalno (brez da bi ga predelal na euro 2) ga res ne moreš uvoziti, oz uvoz ne bi smel biti problem, problem nastane pri registraciji ;), se da pa taka vozila uvoziti po principu "sivega uvoza": Primer

Re: (940) Nakup (uvoz) rabljenega
AljAž, 02 jul 2007, 11:54

Prestavljam objave iz OffTopic-a o morebitnem uvozu 940ke. Boljše kot takole žal ne gre, spremenil pa sem naslov teme, da se bo lažje našlo informacije za uvoz rabljenih avtomobilov.

hvala za razumevanje

rdečs40 je napisal ...

A mamo tule v tej (i)zbrani druščini koga ki uvaža avte?Sam si namreč ne upam pripeljat avta iz tujine


noj je napisal ...

rdečs40 je napisal ...

A mamo tule v tej (i)zbrani druščini koga ki uvaža avte?Sam si namreč ne upam pripeljat avta iz tujine


Obrni se na uporabnika z nikom Pravljičar in mislim, da ti bo z veseljem pomagal!


mikko je napisal ...

noj je napisal ...

rdečs40 je napisal ...

A mamo tule v tej (i)zbrani druščini koga ki uvaža avte?Sam si namreč ne upam pripeljat avta iz tujine


Obrni se na uporabnika z nikom Pravljičar in mislim, da ti bo z veseljem pomagal!


Moj svak uvaža avtomobile...
www.syncro.si
Pejt tja, pa povej kaj bi rad, pa boš dobil ;)


S60R-Ocean Race je napisal ...

Sem že X-krat slišal da se vozila od Syncrota nekaj časa vozijo rikverc


mikko je napisal ...

S60R-Ocean Race je napisal ...

Sem že X-krat slišal da se vozila od Syncrota nekaj časa vozijo rikverc


Ja , itq , skos vrtijo ;)
Pa itq sploh davkov ne plačujejo , eni redkih ;)
Dejte raj mal pazit, kakšne ven mečete, ok ?
Upam, da smo si na jasnem glede tega , pa da se razumemo;)
Sej lepo, da poveš, kar si slišal, ampak , če že folk govori, naj to dokaže


S60R-Ocean Race je napisal ...

Mislim da nas je kar nekaj tukaj ki vemo da nekateri to delajo in na žalost je Syncro med njimi. Morda ne več, je pa vsekakor bil. Pa ne mešat davkarije z kilometrino avtomobila ker to nima nobene veze v tem trenutku. Človek je vprašal mi tukaj na forumu bi pa radi čimbolje svetovali in mu pomagali da bi dobil po najkvalitetnejši in najlažji poti dober avto z realnimi kilometri kakršnegakoli že hoče. "Če že folk govori naj dokaže"... To pa je res najbolj nonšalantno podan odgovor... Če povem iz svojih izkušenj sem to slišal iz večih strani tudi iz pooblaščenega servisa VW ( nekoč sem imel Golfa ) kaj folk pripelje od Syncrota. Ne rečem da zbijajo vsak avto ampak so prenekaterega. Če pa jih več ne pa so si naredili slabo reklamo iz preteklosti. Je pač vprašanje zakaj bi se za nekoga ki bi naj res kvalitetno posloval govorilo obratno in to več ljudi slišalo... Ne rečem da so zbiti avtomobili, ki prihajajo iz Leasing hiš, vsi pa niso iz leasinga....

No kakorkoli odločitev posameznika....


mikko je napisal ...

Upoštevaj zlobne jezike, ki jih je tukaj okol, kjer jaz živim ogromno, in govorijo marsikaj, pa ti bo jasno zakaj pol take stresajo ;)


rdečs40 je napisal ...

Ne se kregat fantje. To da je firm, ki avte uvažajo milijon vem (tud moj sosed ma eno), sam zanimala so me preiporočila, ravno zaradi tega zaradi česar ste se vi kregali.Kar se tega tiče sem tud jaz malo "konzervativen" in ne bi rad privlekel enih "jeter".Sicer pa hvala fantje.


Damijan je napisal ...

Sploh ni zaheban uvoz avta v teh cajtih! Jaz sem si sam uvozil 2, ko še nismo bili v EU! Postopek pa je praktično enak kot nakup avta v SLO. Več je edinole postopek homologacije. Homologacijo pa pridobiš z lahkoto za katerikoli avto, ki je bil v ponudbi na naši tržnici.

Starejši morajo izpolnjevati EURO-2 normo oziroma direktivo 12/94, ki dovoljuje uvoz avtomobilov, ki še ne izpolnjujejo EURO-2 normo.


rdečs40 je napisal ...

Damijan, konkretno torej naj uvoz 940-ke oz 960-ke ne bi bil večji, predvsem administrativni "napor"?Kolikor sem jaz gledal po netu te avti ustrezajo normam EU2, vsaj od modelnega leta '95 naprej če se ne motim.Popravite me če se motim.Hvala
lp, jaka




Re: (940) Nakup (uvoz) rabljenega
rdečs40, 02 jul 2007, 16:54

Bolj kot iščem, manj najdem okoli Euro 2 standarda in od katerega letnika naprej oz kateri motorji že ustrezajo temu standardu.Če kdo ve kaj več, se priporočam --> dobi 940 za en krog ko/če jo kupim

Re: (940) Nakup (uvoz) rabljenega
Terminator, 02 jul 2007, 18:10

meni lahko podariš S40-ko

Re: (940) Nakup (uvoz) rabljenega
rdečs40, 02 jul 2007, 19:46

Podarim rvno ne no, jo pa z veseljem prodam.Ker bi imel pol 2 40-ki bi ti dal še malo "količinskega"popusta.

Re: (940) Nakup (uvoz) rabljenega
Švedmorebitprh, 11 jul 2007, 13:09

Zdravo,
sem novi uporabnik na vašem forumu in novi ponosni lastnik 960 95 letnik (facelift, ubistvu s90 oblika) 2,5 bencinar 24V 125 kw 192000 prevoženih.
Pro avto v Domžalah kjer je moj serviser ima svetlo plavi 940 na dvorišču.
Zgleda lepo ohranjen cena pa mislim, da je 2500 evrov.

Re: (940) Nakup (uvoz) rabljenega
Blaž, 11 jul 2007, 13:50

Pozdravljen!

Kr predstavt mašinco v garaži, da bomo lohka pogledal!

Lp

Re: (940) Nakup (uvoz) rabljenega
Švedmorebitprh, 11 jul 2007, 19:17

Ga bom pofotku, ker sem pa bolj analogen si moram sposodit digitalca.
P.S A kdo ve za dobro spletno štacuno z volvo deli, ker rabim oba sprednja žmigovca za 960 oziroma S90, ker sta moja grda in zbledela in ne pašeta k novim lučem.

Re: (940) Nakup (uvoz) rabljenega
AljAž, 12 jul 2007, 23:44

960, nov na trgu:
http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?id=1534107



Re: (940) Nakup (uvoz) rabljenega
MKovic, 31 jul 2007, 19:39

Za vse nove Volvo karoserijske dele in svetlobna telesa priporočam: http://217.149.222.43/team/shop.htm
z njimi imam dobre izkušnje - zanesljivi in poceni, konkretna cena smernikov za 960 je nekaj malega čez 20 EUR.

In k 940-ki:
Če najdeš avto, ki ima znano servisno zgodovino z njim skoraj ne moreš zgrešiti. Vsi bencinski motorji so izredno zanesljivi. Oba 2.0 in 2.3 (B200 in B230) v osnovi izhajata še iz 240 in z njima ne bi smel imeti problemov. Turbine se ni potrebno bati, bi pa se osebno izogibal 16V varjanti.
Avto nima veliko serijskih pomanjkljivosti. Glede na to, da je, prav tako kot motorji v njem, derivat serije 200 in 700 je imel Volvo dovolj časa, da izpili vse malenkosti. :-) Servisiranje je preprosto in, če se ne zanašaš na slovenske uradne servise tudi poceni.

Če morda že ni prodan, se v tem trenutku prodaja turbo karavan, ki se ga tudi sam ne bi branil, če ne bi imel dveh Volvov. :-) Lahko mi pošlješ ZS, če želiš telefonsko številko prodajalca.




Re: (940) Nakup (uvoz) rabljenega
POPI, 01 avg 2007, 16:27

Ne vem, če je še aktualno, ampak tale ne zgleda tako slab.

http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?id=1546448

Re: (940) Nakup (uvoz) rabljenega
Volvoline, 04 avg 2007, 13:05

Jaka,
si mogoče že naletel na tole: http://www.brickboard.com/FAQ/700-900/BuyingUsed7xx.htm ?

Jaz ti toplo priporočam '97 ali '98 940 z low pressure turbom, mašina B230FK, 99kW/135 KM (po možnosti iz Nemčije s polno volvo zgodovino).
Imajo praktično vso možno opremo, in potem boš kruzal z zavestjo,
da sediš v zadnjem pravem volvu z ne najdražjo registracijo

Kasneje pa lahko povečaš pritisk turbine in imaš HPT s 180 KM. Ali pa zamenjaš še čipe in dobiš 220 KM.

Mater, vidim da zanimanje za 9xx narašča v SLO, na koncu bo postal še kultno vozilo

LP
Saša



Re: (940) Nakup (uvoz) rabljenega
rdečs40, 04 avg 2007, 20:11

Hvala za vse vaše odgovore/namige/pomoč ampak žal moram povedat da je nakup 940 zaenkrat odložen.Finance pač,Namigi pa so še vedno dobrodošli, ideja namreč še tli

Re: (940) Nakup (uvoz) rabljenega
Terminator, 05 avg 2007, 08:32

škoda sem nameraval odkupiti tvoje meglenke pri S40

Re: (940) Nakup (uvoz) rabljenega
940, 21 maj 2009, 13:21

Ali bi koga zanimal nakup 940-ke karavan... Razmišljam namreč o nakupu novejšega volvota.

Re: (940) Nakup (uvoz) rabljenega
divja jaga, 21 maj 2009, 16:38

940 je napisal ...

Ali bi koga zanimal nakup 940-ke karavan... Razmišljam namreč o nakupu novejšega volvota.



Cena?

Re: (940) Nakup (uvoz) rabljenega
940, 21 maj 2009, 16:51

Stvar dogovora z resnim kupcem

Če si ga zelo želiš, me kontaktiraj ZS, pa da vidimo kaj se da naredit...



Re: (940) Nakup (uvoz) rabljenega
citrobooster, 21 dec 2009, 12:27

pozdravljeni.

sem kot nov član foruma in imam par vprašanj. sicer moram priznati da sem navdušenec nad drugo znamko z zadnjim pogonom, vendar je ne častim in sem odprt tudi za druge znamke.. skratka, za zimo bi si rad omislil volva 940 (zadnji pogon z avtomatsko zaporo difa.) ta, ki je v oglasu, ima menjan motor z VW D24 vrstni 6 valjni brez dodatkov, torej z nekje 60 kw, katere so vgrajevali v 240...
kaj lahko pričakujem od tega motorja in nasplošno od serije 900? vnaprej hvala.

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=3366509&show=1

lp

Sebastjan

Re: (940) Nakup (uvoz) rabljenega
Lukc pa V70, 21 dec 2009, 13:13

Meni se zdi, da je zelo podhranjen.

Re: (940) Nakup (uvoz) rabljenega
citrobooster, 21 dec 2009, 15:00

hja, je podhranjen, važno je da gre tistih 140 po AC. vem da je ta motor vzet iz predhodnika 240 oz je od VW... sklepam da je to motor podoben v golfu z dvemi bati več...
bi moral še kaj vedet o modelu 900? zaradi odlične pločevine in špere mi je predvsem zanimiv.

Re: (940) Nakup (uvoz) rabljenega
Beastmaster, 21 dec 2009, 15:30

Za tega dotičnega ti povem, da je podrt ko 100mater...
Vendar smatram, da ga boš imel kot mašino za "pošrek" pozim, za to je pa še dober...

Re: (940) Nakup (uvoz) rabljenega
citrobooster, 21 dec 2009, 15:58

hja..saj..da je čisto podrt, mi tudi ni, ker se bo vseeno potrebno z njim vozit sem pa malce zmeden...motor z 57 kw je bil orig. le v vw transporterju in je 5 cilindrski. gospod pravi da je 6...
no ja,tako alitako bom pogledal kaj je na stvari in bom poročal, če bo koga zanimalo..

Re: (940) Nakup (uvoz) rabljenega
tomazKK, 21 dec 2009, 17:09

V Volkwagen LT-ju je bil ta motor in ima 6 cilindrov.
Če si vzameš malo časa, je napisano že nekaj o tem dizlu.

Če ne bi bil tolk €€ bi blo mrbit vredno menjat motor nazaj na original. Ker zgleda kr OK.
Pa še 7-zitzer je.


Re: (940) Nakup (uvoz) rabljenega
MKovic, 21 dec 2009, 20:19

Če gre za diesla iz serije 200, potem je to D24, dobrih 80 konjev in vrstnih 6 cilindrov. Ne najbolj trpežen motor, ampak izredno poceni za vzdrževanje. Enak motor je služboval tudi v VW Transporterjih, v LT-jih pa turbinska verzija. Transporter je dobil 5 valjni diesel dosti kasneje, s prihodom TDI-ja.
Če bi bil avto res brezhibno ohranjen bi ga veljalo kupiti in zamenjati motor. S takšnim pod pokrovom ne bo kaj dosti užitkov - definitivno nobene potrebe po zapori diferenciala. Že serijo 200 je komaj premikal, samo predstavljam pa si kako "napačna" so razmerje v diferencialu, če ne gre za originalni motor.

Re: (940) Nakup (uvoz) rabljenega
citrobooster, 21 dec 2009, 23:06

v kratkem bom avto pogledal, da vidim kakšno je sploh stanje ostalega. priznam ,da nimam pojma glede volvo sfere, ampak..kje dobit rabljen original motor? poleg tega bi moral bit bencinar...2.3, če se nemotim?
ali je 940-ko poganjal tudi diesel? za prestavna razmerja ne vem, sem pa skoraj siguren da je imel bencinar 2.3 4 direktno in 5 nekje 0.80..torej overdrive...
glede špere je tak, da bi jo jaz rabil dejansko za v hribe in bolj malo za driftat.:) bmw ima namreč LSD (kar tudi ni slabo, vendar so redki), volvo pa ima avtomatični zaklep diferenciala...
tako da glede moči me ne moti, sam da gre.

Re: (940) Nakup (uvoz) rabljenega
tomazKK, 22 dec 2009, 16:50

Enkrat sem za foro gledal na nemškem e-bayu in se da troft tud motor. Al pa odpad v Italiji? Ko sem se pa pogovarjal s tem možakom je nekaj omenil, da ve za nek TD 6 cilindrski motor od tega modela. Malo ga povprašaj o tem.
Pa še ena stvar. Da nista menjalnik (od bencinarja) pa motor (diesell) preveč skregana? Konc koncev pa probaj in če se ti dopade...

MKovič, kateri Transporterji so pa imeli 6cilindrov? Kolikor je meni znano je imel T3 1.6D, 1.7D in za nekatere trge 1.9D. T4 pa že 1.9D in 2.4D ampak slednji že 5cilindrov.
Mel sem v .pdf navodila za vzdrževanje za VW LT in je bil notri navadn diesel. No, pa saj to niti ni tako važno.

Re: (940) Nakup (uvoz) rabljenega
citrobooster, 22 dec 2009, 20:28

no, danes sem si avto ogledal. in se z njim tudi peljal. prvo kot prvo, kar me je najbolj zanimalo, je bil pleh. Vsaka čast švedom! karoserija kot celota je brezhibna in rekel bi da je avto bil tudi brez karambola.vrata se lepo odpirajo, linije so bp. notranjost je kar lepo očuvana, nikjer strgano, le na vratih kjer je kljuka za odpiranje, manjka košček plastike. šibedah dela lepo, stekla, tudi. servo ne kaže zračnosti in niti ne jamra... ventilacija dela.
števec je pa od bencinarja.. ne deluje obratomer ter števec za turbo, ki jepod njim. lučka za tekočino za vetrobransko steklo cel čas gori. to je to..
motor...hja..tle pa lahko povem samo to, da dela pač-diesel..vžgal je, kljub temu da je avto že nekaj časa stal v snegu. motor dieselsko ropota, kaj več ne vem povedat. tovornjakarsko se oglaša... je pa to na oko tako enostavna mašina... par kablov in to je to...
težav z hladilnim sitem naj ne bi bilo, sam nisem opazil pregrevanja, čeprav števec za temperaturo ni bil skozi na sredi ampak je včasih tudi malo padel pa potem spet zrasel...dobor, to tudi na cordobi sdi dela..:) pa se še zmer pelje.
pelje se avto zelo prijetno.. tak mehek je in velik. poskočnosti pa žal nobene..
sem pa skoraj dol padel, kosem videl čudo menjalika. iz 4 v 5 prestavo je gumb priznam, nisem vedel da je pol avtomatik. no, menjalnik in tist overdrive delujejo povsem vredu, ni pa več ravno novo. ne vem pa, ali je to menjalnikod bencinarja.. gospod je tak avto že dobil... tudi za izpuh mi ni jasno.. po mojil ogiki bi moral bit gor za diesela, vendar ni obrnjen navzdol. sploh ne vem če je obstajal.. no, kakorkoli avto niti ni pretirano glasen..
no, in velik plus je tudi, da ima avto špero (preizkusili na snegu)
po mojem mnenju rabi avto en lep servis ter obnovitev amortizerjev, čeprav nisem siguren ali so tako mehki ali so pač zladrajni...
cena je pod 1k eur...
p.s. klima tudi deluje.
torej..? aja, vprašal bi še za dele (drobnarije), kje se jih da dobit? sklepam da je bolj težavno kot za bmw ali vw...


Re: (940) Nakup (uvoz) rabljenega
tomazKK, 22 dec 2009, 22:01

Ohoho, bivši turbak...
Dobro je to, da temperatura ni naraščala. Kaj pa dim iz izpuha? Avto je prej traktor kot za izsiljevat prednost, zagotovo. Kakor vidim po netu majo eni dizli izpuh ravno ven, eni pa v tla.
Kakšne drobnarije imaš pa v mislih? Dele se da vse dobit.


Re: (940) Nakup (uvoz) rabljenega
Clan, 22 dec 2009, 22:06

Ciao

Ce te zanima je v Trstu na enem od odpadov, ce zelis razlozim kje, ena 9?? limuzina, metalik modra, notranjost v modri barvi, leseni dodatki, krom, super ohranjena (glede na to kaj se pri nas smatra na avtonetu za dobro...).
Ima original feltne Alu Volvo, ne vem katere po imenu, so pa za razliko od tega kar je danes na cesti bolj shiny look.
Skratka max. oprema, avto vreden da bi kdo dal gor tablice in se odpeljal.



Re: (940) Nakup (uvoz) rabljenega
citrobooster, 22 dec 2009, 22:19

tomazKK, v mislih sem imel drobnarije kot kakšne plastike, čepke, lučke ipd.
ja, avto je dejansko traktor. sicer na AC naj bi šel 160.. pač..saj je po eni strani dovolj. za hitre ovinke in večjo hitrost imam doma še vedno starega bencinskega bmw-ja.
dim iz izpuha? hmm...nisem opazil..dimne zavese ni bilo, je pa hladen malo potresel dokler se ni zbrihtal..
na motorji so bile menjane dize, grelne svečke so baje enake kot za golf 2, opozoril me je pa na dizelsko črpalko, da bi jo bilo potrebno pregledat, nastavit... kot sem rekel, ornk servis. neke znanosti pa v tem stroju ni..

Clan, mislim da 940 se težko uvozi čez mejo, če ne izpolnjuje euro 2..vsaj zdi se mi...

bi mi znal kdo povedat še za redno vzdrževanje? komplet zavor, komplet sklopka? kje se sučejo cene za takšne zadeve.? ebay?


Re: (940) Nakup (uvoz) rabljenega
tomazKK, 22 dec 2009, 22:46

Kar je potrošnga (diski, sklopke...) se dobi vse pr nas, (kak € ceneje v tujini). Kakšne luči, plastike itd. bi moral pa e-bayat, al pa kak odpad v Italiji. Dobiš pa tud še ogromno novega, blatnike itd. V glavnem probaš pr nas, v tujini pa za ziher. Pa s Forumom si tud veliko pomagaš. Da so pa deli za Volve dragi je pa mit. No, kdor je picajzl bo pa tud (pre)plačal.

Očitno ni z avtom nič narobe. Tisto hladno tresenje je res lahko bosch pumpa...


Re: (940) Nakup (uvoz) rabljenega
Clan, 23 dec 2009, 07:52

Uvozis ga brez problema!
Ne glede a stopnjo Euro, sej ga ne uvozis samo kupis in pripeljes, ali obstaja se kaksna meja kjer kontrolirajo pretok?
Registracija je problem, vendar za dele... pomisli malo tukaj bos za vsak kos ki ga bos hotel menjat preplacal in to ne malo, pa se kakor si napisal, raznih malih drobnarij je veliko in to hitro nanese velike vsote, imas pa ebay seveda.
Moje osebno mnenje, taki avti kakor jih tu prodajajo na netu, predvsem ta ki ga gledas nebi bil v ita niti za na odpad. Pa brez zamere.

Re: (940) Nakup (uvoz) rabljenega
citrobooster, 23 dec 2009, 08:12

Clan, obrazloži prosim... Saj ta, ki sem ga gledal ni tako slab. saj pravim, večji poudarek sem da brezhibni karoseriji in delovanju vseh zadev v avtu... motor pa res ni biser, ampak dela..
to, da bi si avto pripeljal za dele, to bi pa šlo vendar je problem, ker doma nimam prostora, še za bmw-ja bo treba nekako poskrbet da bo na toplem.
mal me skrbi, ker je 940 precej eksotičen za slovenijo

Re: (940) Nakup (uvoz) rabljenega
tomazKK, 23 dec 2009, 15:36

Hvalabogu pa ne za preostali svet, glede na to da italijani mečejo lepe na odpad.

Re: (940) Nakup (uvoz) rabljenega
citrobooster, 23 dec 2009, 18:07

še nekaj me muči..ne znam si odgovorit. 940 volvo je bil diesel edino le z turbo motorjem...
tu v tem je sedaj sicer enak motor brez turbo... od kje mu izpuh?? od bencinarja ne paše..sklepam, od TD pa tudi ni enak...
tudi 740 2.4d mislim da ni bil brez turbine...
vzel bi ga, ampak tele neznake me begajo...
kje je kakšna dobra spletna stran, da zadevo podrobno pregledam?

Re: (940) Nakup (uvoz) rabljenega
bbf, 23 dec 2009, 18:22

2.4 je bil lahko D24, D24T ali D24TIC (turbo intercooler). od 200 naprej, isti blok. torej ni neke čarovnije, če je brez turbine, pač ima kolektor od navadnega zraven, pa kaka urca pri auspuhmajstru.
o teh motorjih ni skor nič podatkov, pa še tisto je posejano po netu. jest imam nabrano skup za vse 3 motorje, če te kej fejst zanima, kako jih servisirat, nastavljat..
za prvo pa : motor je občutljiv na mrzloto, NIKOLI mrzlega na polno! poči glava, škodej tako 500€ samo nova glava brez ventilov itd....



edit: popravil D24,TID

Re: (940) Nakup (uvoz) rabljenega
citrobooster, 23 dec 2009, 19:17

uh, hvala bbf, ta podatek je pomemben. vem da so dieseli nasplošno občutljivi na mrzlo tiščanje. glave pokajo. osebno bi raje videl v temavtu orig D24TIC motor, je pa res, da je tale jar se registracije tiče najbolj ugoden. pa to niti ni pomembno toliko. samo da dela bp.
motilo bi me tudi nedelovanje obratomerja..(števec od bencinarja) verjetno bibila rešitev menjava števca (od diesel varjante) ?
bbf, kje lahko povprašam za podrobne informacije o teh modelih motorjev? lahko na zs.
hvala

Re: (940) Nakup (uvoz) rabljenega
MKovic, 23 dec 2009, 21:00

Če ima gumb za overdrive, potem je menjalnik M46, nikoli videno v originalni seriji 900, verjetno so prestavili kar kompletni pogonski sklop. Sicer mi ni jasno zakaj bi to kdo počel, ampak okusi so različni.
Za dele ni nobenih težav, za dotični motor jih praktično podarjajo in imaš popolnoma prav: Golf + 2 cilindra.
Kar se tiče raznih karoserijskih delov in notranjosti so zadeve izredno poceni pri katerih od spacializiranih prodajalcev Volvo delov v tujini. Z malo vokje pa se da na italjanskih odpadih dobiti vse in to po smešnih cenah.
Če si kdaj zaželiš predelavo na original, se cene bencinskih motorjev gibljejo okoli 200-300 EUR. Čeprav ne pogosto, se najdejo tudi v Sloveniji.

Re: (940) Nakup (uvoz) rabljenega
citrobooster, 23 dec 2009, 22:25

ja, menjalnik ima gumb za overdrive. verjetno je prejšnji motor šel po gobe, pa so tega diesla namontirali noter...
je možno navadno D24 vsaj nadgradit s turbino, ali je preveč tvegano?
se mi pa avto zelo dopade.. nekaj posebnega. sem pač navdušenec na kripami iz začetka 90ih

Re: (940) Nakup (uvoz) rabljenega
bbf, 23 dec 2009, 23:16

d24 predelat na turbo: raj najdt celga k je že turbo. lahko samo TD pa z dodanim interkulerjem.

Od D24 imam nekaj servisnih knjig poskeniranih, originalnih nemških od VW in Volvotovih. 120MB...
bom dal na server, ko mi ga nekdo vklopi doma.

Re: (940) Nakup (uvoz) rabljenega
citrobooster, 24 dec 2009, 08:40

slučajno je prišel v prodajo še en 760 td in mislim da je originalen 82kw...
700 in 900 sta praktično enaka avtomobila? karoserijsko se mi zdi identična z izjemo prve maske...
ima tudi model 700 avtomatsko zaporo?

Re: (940) Nakup (uvoz) rabljenega
bbf, 24 dec 2009, 08:56

če je karavn, je precej verjetn, da jo ima.

Re: (940) Nakup (uvoz) rabljenega
citrobooster, 24 dec 2009, 11:52

fino, špera je nuja. nikjer pa nisem zasledil kako je razporejena teža vozila na sprednjo in zadnjo os...
sklepam da so volvoti imeli lahke zadke..?

Re: (940) Nakup (uvoz) rabljenega
tomazKK, 24 dec 2009, 13:12

Js mam občutek, da bi kakšn 50 kilski žakelj pasal v prtljažnik...


Re: (940) Nakup (uvoz) rabljenega
citrobooster, 24 dec 2009, 13:24

hehe, mi ni jasno, kako so se po švedskem vozil z njimi, ko je vedno zasneženo..
bmw ima to rešeno z razporeditvijo teže 50/50 samo kaj, ko je špera taka redkost, pa še to so drseče..

Re: (940) Nakup (uvoz) rabljenega
tomazKK, 24 dec 2009, 17:41

Leti onega pogledat.

Re: (940) Nakup (uvoz) rabljenega
citrobooster, 24 dec 2009, 18:43

prišel ravnokar nazaj z ogleda 760 in bom delil opažanja. avto je napram 940, ki sem si jo ogledal prejšnjič v slabšem karoserijskem stanju.
na levem pragu, tam kjer je že barva vozila,je vidnih nekaj pikic rje, ki je, verjetno površinska. levi prag spodaj 8črni del) naj bi se zamenjal, ker je bil ta poškodovan od dvigovanja avta. je pa baje privijačen, tako da se lahko zamenja doma..
šibedah je očitno drug, ker je ta, ki je gor srebrne barve, rekel bi, da tudi zateka. podloga z notranje strani je bila rjavkasta oz..kot je ne bi bilo..skratka..estetsko polomija. jepa sicer šibedah deloval lepo. krom letvice ob oknih so res malenkostno napikane po robovih z rjo, se skoraj ne opazi..je pa...
sicer pa so linije avta vredu in tudi spredaj ni bilo videt, da bi bil avto kdaj resneje zaleten. trdil ne bom.
notranjsot...hja.. zadnji sedež je črn usnjen, sprednja dva sta siva iz blaga. tapete za sprednjih vratih so rdeče iz tapisona.. stric jih je pač doma poflikal. armatura je na robčku tam kjer so števci noter rahlo načeta oz počena.. malo, a se pozna. pa avto je pač...zanemarjen od znotraj... pri hiši je bil kot delovno vozilo, baje se je z njim naredilo bore malo kilometrov v 6letih (od kar ga imajo)
motor in pogon...sklopka je trda kot kamen... to je samo za zamenjat..
motor je bi enkrat popravljen. baje je jermen utrgalo... torej so rihtali glavo.. točno kaje bilo rihtano, stric ne ve...
je pa motor izredno hitr vžgal. tudi delovanje samega motorja je bilo mirno...ker se pretirano na dizle ne spoznam, bi rekel, da je čisto lepo rezgetal...:) lastnik je sicer omenjal neke ventile, da bi se morali preverit oz nastavit...kaj veliko se pa ni spoznal ..
rekel je da zjutraj nekoliko črno pokadi...(meni kot laiku se zdi, da vsak star dizl pokadi) menjalnik je vredu
gume so letne slabe. amortizerji pravtako, zavore so še ok...
velik minus pa je to, da nima (vsaj tako je rekel lastnik) špere..
na karoseriji je treba naredit par popravkov, ampak glede na starost avta se oprosti. notranjosti pa bi se moral konkretno lotit..si vzet čas.. poiskat sedeže in vratne panele...poštimat prevleko šibedaha ter zamenjat tesnila na njemu..
glede motorja sem pa v temi... Dela. to je pa tudi vse, kar lahko rečem...
je pa res, da je cena kr vredu, če upoštevam, da se je možno še spogajat za kak euro...
se bom posvetil premisleku..
kaj je na teh modelih 700/900 še pomembnega za pogledat? mnenja?


Re: (940) Nakup (uvoz) rabljenega
MKovic, 24 dec 2009, 20:47

Če bi sam izbiral med Volvom z slabim motorjem in Volvom s slabo karoserijo bi se vsekakor odločil za tistega s slabim motorjem. Pri seriji 2/7/9 lahko povprečno verziran mehanik z dobrim orodjem motor zamenja v treh urah, kleparska dela pa so nočna mora.
Seriji 700 in 900 sta tehnično zelo zelo podobni. Vse kar je uporabno za serijo 700 je uporabno tudi za 900, razen seveda očitno drugačnih karoserjiskih delov.
Pri seriji 700 bodi pozoren na zvite prednje zavorne diske ter posledično preveliko zračnost v v obesah, velikokrat se povesi tapiciranje strehe, rade pa razpokajo tudi armaturne plošče. Zgodnje 700-ke imajo težave z ožičenjem (izolacija je bio razgradljiva, kar samo po sebi ni težava - prvih 15 let ).
Kar se tiče rje je 700 načeloma bolj terpežna od 900, seveda pa je pri tako starem avtu veliko odvisno od njegovega preteklega "življenja".
Blokada diferneciala je pri 700 bolj izjema kot pravilo, ni pa nemogoče najti tudi takšnega.


Re: (940) Nakup (uvoz) rabljenega
tomazKK, 24 dec 2009, 22:47

Torej bi mel pr 9ki manj stvari za rihtat.

Re: (940) Nakup (uvoz) rabljenega
citrobooster, 25 dec 2009, 01:31

pri 900 ne bi imel kaj rihtat, razen menjave števca s takim, ki je od diesela, ker mi ni všeč da obratomer ne dela. ali pa če kdo ve od kje dobiva števec podatke..? dvomim da imajo ti avti motorni računalnik (DME). edina "težava" je pač navadna diesel mašina, ki v tem avtu ni bila predvidena...
je malce švoh, ampak se da preživet. pomoje je nekaj takega kot mercedes 200d 55 kw..:)

Re: (940) Nakup (uvoz) rabljenega
bbf, 25 dec 2009, 10:07

dizel števec ne more čitat podatkov o obratih iz računalnika/platin/svečk. to majo dizli drugač narjen. nekateri imajo poseben izhod na alternatorju (oznaka W), mapak mora biti pravi števec za to. Obstaja tudi nek morofon oziroma piezzo na eni od lajtng za dizo in tam "posluša" takt. Ali so tastari volvo dizli sploh imeli obratomer? moj 244 ga nima.

Re: (940) Nakup (uvoz) rabljenega
citrobooster, 25 dec 2009, 10:30

saj tega se bojim, da za D24 navadno mašino sploh ni bilo obratomerja.. ponavadi ga osnovni modeli nimajo... na 760 td pa je bil in je tudi delal. če bi danes vedel za kakšno dobro dizel mašinos turbino, ki se da vgradit v to 940, potem bibila stvar lažja...
tako pa ne vem veliko, kar se tiče rabljenih delov za stare volvote in pač zbiram info..:)

Re: (940) Nakup (uvoz) rabljenega
tomazKK, 25 dec 2009, 12:10

Escort TD je imel na alternatorju kontakt za obratomer. Pa je bil '96.
Možakar, ki prodaja 940 mi je takrat razlagal da ve za TD motor naprodaj. Zagrab ga za kravatlc!



Re: (940) Nakup (uvoz) rabljenega
bbf, 25 dec 2009, 12:37

Vprašaj še tega mojstra: Vasja Kos, Ivančna Gorica, 041969338 (zraven železniške). On naj bi predelaval bencinske 200ke, 700ke.. v dizelaše. Ko sem okol motorja za mojga 244 spraševal, mi je pod roke prišel njegov kontakt.

Re: (940) Nakup (uvoz) rabljenega
bvogri, 25 dec 2009, 12:55

Citro kakšno lepo ohranjeno 960 kup, ne pa tega odpada gledat. Že tko boš zmetal not verjetno kar nekaj denarja.

Re: (940) Nakup (uvoz) rabljenega
citrobooster, 25 dec 2009, 15:24

bbf je napisal ...

Vprašaj še tega mojstra: Vasja Kos, Ivančna Gorica, 041969338 (zraven železniške). On naj bi predelaval bencinske 200ke, 700ke.. v dizelaše. Ko sem okol motorja za mojga 244 spraševal, mi je pod roke prišel njegov kontakt.


saj avtomobil (940) je imel tablice Ivančne Gorice gor, takoda zna bit avto s tam nekje... hvala za kontakt

O, bvogri..:) hvala za nasvet...ampak..verjel ali ne, težko je dobit 960 pri nas..:) mi je pa ta gajba zaradi zadnjega pogona in špere zelo všeč. sej bistvo bo ostalo doma (propeler) , ta bi bil pač za poleg, čeprav, kolikor se poznam, bom spet metal dnar noter...
čez čas pa še en audi 100 q in mercedes w124 takoda bo slika popolna


Re: (940) Nakup (uvoz) rabljenega
MKovic, 25 dec 2009, 19:51

bbf je napisal ...

nekateri imajo poseben izhod na alternatorju (oznaka W),


Vsi (benecinski) modeli serije 700 dobivajo podatke za obratomer iz alternatorja, ravno zato so tako nezanesljivi in je potrebno pri nastaviti vžiga priklopiti zunanji obratomer. Tudi prve serije 900 imajo enako rešitev, šele kasneje pa obratomer dobiva podatke iz motorne elektronike (Bosch LH). Mislim, da za delovanje obratomera ne bi bilo potebno menjati števca, potrebno bi bilo le ustrezno ožičiti obstoječega. Žal sem to počel pred dvemi leti (ko sem armaturko 700-ke manjal za tisto iz 900-ke) in na pamet ne poznam rešitve. Če bo potreba pa lahko preverim stare zapiske.

Re: (940) Nakup (uvoz) rabljenega
bbf, 25 dec 2009, 22:10

mkey..

Re: (940) Nakup (uvoz) rabljenega
citrobooster, 26 dec 2009, 11:58

MKovic je napisal ...

bbf je napisal ...

nekateri imajo poseben izhod na alternatorju (oznaka W),


Vsi (benecinski) modeli serije 700 dobivajo podatke za obratomer iz alternatorja, ravno zato so tako nezanesljivi in je potrebno pri nastaviti vžiga priklopiti zunanji obratomer. Tudi prve serije 900 imajo enako rešitev, šele kasneje pa obratomer dobiva podatke iz motorne elektronike (Bosch LH). Mislim, da za delovanje obratomera ne bi bilo potebno menjati števca, potrebno bi bilo le ustrezno ožičiti obstoječega. Žal sem to počel pred dvemi leti (ko sem armaturko 700-ke manjal za tisto iz 900-ke) in na pamet ne poznam rešitve. Če bo potreba pa lahko preverim stare zapiske.



ja, podatke za obratomer naj bi 700 res dobivale iz alternatorja. če bi hotel imet obrate na dizlu, bi moral menjat alternator s takim, ki ima to možnost.
ali pa na novo prevezat ožičenje. edino malo smešno bi bilo, da bi imel na dizlu obrate do 7000


Re: (940) Nakup (uvoz) rabljenega
rdečs40, 27 dec 2009, 09:24

bolje to kot pa ne bencinarju do 4500

Re: (940) Nakup (uvoz) rabljenega
mihaa, 13 jan 2010, 20:04

citrobooster je napisal ...

saj tega se bojim, da za D24 navadno mašino sploh ni bilo obratomerja.. ponavadi ga osnovni modeli nimajo... na 760 td pa je bil in je tudi delal. če bi danes vedel za kakšno dobro dizel mašinos turbino, ki se da vgradit v to 940, potem bibila stvar lažja...
tako pa ne vem veliko, kar se tiče rabljenih delov za stare volvote in pač zbiram info..:)


Zdravo!

no, lahko ti potrdim, da je za mašino D24 v originalu obstajal obratomer - pred leti sem imel 740 z motorjem D24.

Lp


Re: (940) Nakup (uvoz) rabljenega
citrobooster, 14 jan 2010, 20:36

ja, sem našel na spletu. 760 je imel obratomer. samo števec kot tak pa ne vem če paše v armaturo od 900... ali pač?

Re: (940) Nakup (uvoz) rabljenega
MKovic, 14 jan 2010, 20:47

Če gre za zadnje letnike 760 (po 1989) potem je sklop števcev oblikovno enak. Vendar bo zelo verjetno problem s merilnikom hitrosti: serija 700 ima 12 senzorskih zobcev v diferencialu, 900 pa 48, zato bo števec prikazoval 4x nižjo hitrost od realne.


Re: (940) Nakup (uvoz) rabljenega
citrobooster, 14 jan 2010, 22:26

po besedah mehanika bi bilo najlažje menjat alternator. za bencinski motor je imel napeljavo za obratomer... in potem naj bi to delalo. imam načelo, da tisto kar je pač na avtu, naj potem dela.

Re: (940) Nakup (uvoz) rabljenega
tomazKK, 15 jan 2010, 16:26

Sem mislil, da te je minila 940.

Re: (940) Nakup (uvoz) rabljenega
citrobooster, 16 jan 2010, 11:14

ne še sta pa na šahovnici še mercedes in audi..:)

Re: (940) Nakup (uvoz) rabljenega
SOFTSTEP, 30 mar 2010, 20:00

Mal prepozn tole berem bi lahko koga z kašnim delom razveselil ker sem lansko spomlad moral eno garažo spucat pa je šlo v kontejner 2 števca za dizla 740 pa zadne luči pa nova email krivina pa zdnji lonc pa še en kup tapet mehanizem za šibedah pa še en kup delov jooooj .....zdej mi je pa kr mal žou ....... No gospodje zdej sem se pa jest spet zakuru a je kaka lepa 740 (940)karavan z D24 naprodaj ?