(S70 TDi) navodila za uporabo in specifikacije
sassoo, 06 nov 2007, 18:49

Zanimajo me tehnični podatki za s70 tdi, l. 1997, 103 kw, automatic. Ter , kaj pomenijo pozicije pri menjalniku P-R-N-D-3-L, in pa S-E-W.
Hvala lepa.

Re: (S70 TDi) navodila za uporabo in specifikacije
AljAž, 06 nov 2007, 18:50

Torej te zanimajo navodila za uporabo avta? Kakšni podatki: poraba, zmogljivosti, ali mere avta?

Re: (S70 TDi) navodila za uporabo in specifikacije
sassoo, 06 nov 2007, 18:52

Navodila za uporabo menjalnika in tehnični podatki motorja. Mere me niti ne zanimajo.

Re: (S70 TDi) navodila za uporabo in specifikacije
AljAž, 06 nov 2007, 18:57

Link do angleških navodil za uporabo Volvo avtomobilov je v Glavnem meniju pod "Povezave".


Re: (S70 TDi) navodila za uporabo in specifikacije
volvo5er, 06 nov 2007, 18:58

sassoo je napisal ...

Zanimajo me tehnični podatki za s70 tdi, l. 1997, 103 kw, automatic. Ter , kaj pomenijo pozicije pri menjalniku P-R-N-D-3-L, in pa S-E-W.
Hvala lepa.


P = Park
R = Vzvratno (rikverc)
N = Prosti tek (ler)
D = Drive (v normalnih razmerah se vozi v poziciji D)
3 = avtomatik uporablja samo prve tri prestave, uporabno za vožnjo v klanec, za vleko prikolice, itd.
L = podobno kot 3, le da sta v uporabi samo prvi 2 prestavi (ti bo kdo drug natančneje razložil)

S = Sport (avtomatik prestavlja pri višjih vrtljajih)
E = Economic (prestavlja pri nizkih vrtljajih, ekonomična vožnja)
W = Winter, režim delovanja menjalnika za zimske razmere (sneg na cesti) speljevanje se mi zdi da s 2 ali tretjo prestavo, itd.

Tehnični podatki za tvoj avto: Klik, upam da te nizozemščina pretirano ne moti

Re: (S70 TDi) navodila za uporabo in specifikacije
sassoo, 06 nov 2007, 19:02

Volvo5er hvala.

Re: (S70 TDi) navodila za uporabo in specifikacije
sassoo, 08 nov 2007, 06:25

Evo še nekaj me zanima. Tankanje kurilca. A je problematično za motor?

Re: (S70 TDi) navodila za uporabo in specifikacije
T-5R, 21 dec 2007, 21:30

sassoo je napisal ...

Evo še nekaj me zanima. Tankanje kurilca. A je problematično za motor?


Seveda je problematično. Današnji dizli niso več Golf II, kjer je požrlo (skoraj) vse, kar si mu natočil. Takrat so bili pritiski 130Bar, pri Tdi-jih so pritiski 200Bar, pri najsodobnejšem common rail sistemu pa 1700Bar. Posledično, so se z večjimi pritiski precej zmanjšale tudi tolerance vseh elementov, in že vsak majhen tujek povzroči probleme. Kurilno olje ima barvilo, in to se nabira na elementih, kar povroča probleme.