Originalni grelec (webasto)
AljAž, 29 nov 2007, 21:34

Prestavljeno (aktivacija originalnega vebasto grelca ipd.):

sb je napisal ...

Volvo V70 D5 163ks geartronic, letnik 2005 momentum. Sem samo pojamral, da je zjutraj, ko vžgem avto , dim , tak smrdeč, malo plav... So pa rekli da je to vebasto in če želim, mi ga zaženejo z doinstalacijo BC ja. Zato sem pomislil, da je kaka fora tudi tukaj, saj imajo te serije to vgrajeno, pa še radio je tak...

AljAž je napisal ...

sb je napisal ...

Volvo V70 D5 163ks geartronic, letnik 2005 momentum. Sem samo pojamral, da je zjutraj, ko vžgem avto , dim , tak smrdeč, malo plav... So pa rekli da je to vebasto in če želim, mi ga zaženejo z doinstalacijo BC ja. Zato sem pomislil, da je kaka fora tudi tukaj, saj imajo te serije to vgrajeno, pa še radio je tak...

Se pravi da si na BC nastaviš timer, in avto je zjutraj topel-tudi potniški prostor, ali je ta vebasto samo za (pred)gretje motorja?

sb je napisal ...

Točno tako ! Tudi potniški prostor je topel, kot bi avto odpeljal iz dobro ogrete garaže...mmmmm...Priporočam za tele mrzle zimske dni ! Pa avto nežno vžge , poraba pa pravijo, da je mizerna in ne omembe vredna. Bom verjel, mam webasto tud na barki in to nič ne kuri !

BOB je napisal ...

Jaz sem celo ugotovil da mi pokuri manj če prižgem webasto tako da se motor na začetku vožnje segreva z delovanjem in webastom. Spraševal sem če se dobi daljinca za vklop webasta pa je bil odgovor da ne.
Tako da moraš približno vedeti kdaj se boš odpravil na pot....

S60R-Ocean Race je napisal ...

Koliko pa stane aktivacija Webasta? Namreč tudi jaz ga imam vgrajenega a ne aktiviranega.




Re: Originalni grelec (webasto)
AljAž, 29 nov 2007, 21:34

Mislim da je webasto (kot ga ima večina S60,V70,S80..) za gretje motorja nekaj drugega kot tisti za gretje potniškega prostora.

Re: Originalni grelec (webasto)
S60R-Ocean Race, 29 nov 2007, 21:37

AljAž je napisal ...

Mislim da je webasto (kot ga ima večina S60,V70,S80..) za gretje motorja nekaj drugega kot tisti za gretje potniškega prostora.


Ja odvisno od tržišča. Moj ima a le timer ni aktiviran ----> software

Re: Originalni grelec (webasto)
AljAž, 29 nov 2007, 21:38

S60R-Ocean Race je napisal ...

AljAž je napisal ...

Mislim da je webasto (kot ga ima večina S60,V70,S80..) za gretje motorja nekaj drugega kot tisti za gretje potniškega prostora.


Ja odvisno od tržišča. Moj ima a le timer ni aktiviran ----> software

Kje pa "vidiš" da "samo" ni aktiviran??

Re: Originalni grelec (webasto)
T-5R, 29 nov 2007, 21:44

Webasto za gretje motorja, in(ali) potniškega prostora je ena in ista stvar. Sam sem dodatno montiral webasto v S 70 Tdi, in dokupil še timer. Tako mi je delovalo gretje kabine. Če pa timerja nisem nastavil, je bil webasto le pomoč gretju motorja.

Re: Originalni grelec (webasto)
AljAž, 29 nov 2007, 21:49

Ok, se pravi se bi dalo s to zastonjsko aktivacijo narediti predgretje tako na S80 kot očetovem XC70-namreč webasto je prisoten (samo za gretje motorja). Ali ta "aktivacija" doda tudi program-timer kot opcijo na BC, namreč sedaj je ni. Zagotovo ni potrebno inštalirati kake dodatne cevi, itd?

Re: Originalni grelec (webasto)
S60R-Ocean Race, 29 nov 2007, 22:05

Ne, ničesar le softwareska aktivacija stane baje 500eur ( na nizozemskem baje samo 100 ) ampak glede na to da so na Lekšetu to naredili zastonj je pa itak bomba.

Re: Originalni grelec (webasto)
BOB, 29 nov 2007, 22:13

Aljaž, v odvisnosti od tržišča neke vrste Webasto je ali ga ni. Če je montiran in pri nakupu ni bilo doplačila za fuel heater (tako je uradni naziv ker v bistvu ni webasto ampak VOLVO zadeva) potem ni programa za ročni vklop ki bi služil za vklop. Vklaplja se samo avtomatsko in ogreje mašino če je zunaj temperatura pod določeno nastavitvijo (ne vem koliko). Ko ti z računalnikom nadgradijo programsko opremo, dobiš možnost ročnega vklopa in izklopa ter dva timerja z katerima nastaviš kdaj mora biti avto segret(glede na to kdaj misliš na pot). Glede na potrebni čas za segrevanje se potem grelec vklopi in avto segreje. Vse kar potrebuješ je že vgrajeno.

Re: Originalni grelec (webasto)
AljAž, 29 nov 2007, 22:20

Morda je razlika v ceni glede te aktivacije v odvisnosti od modelnega leta.

Re: Originalni grelec (webasto)
sb, 30 nov 2007, 08:04

Zdravo še enkrat. Moj V70 je prišel z nemškega trga, ki ima očitno vse to narejeno. Samo gretje nafte se je prej vključilo šele takrat, ko sem ga vžgal. Zato sem rekel na servisu, da mi v prvem križišču kadi iz motornega pokrova in malo zasmrdi po nafti. So rekli, ja to je webasto. Potem pa so mi aktivirali software. Imaš pa možnost nastavitve dveh različnih časov gretja ali pa , ko avto vžgeš, direkten vklop in nato izklop. Skratka, saj sem vedel , da je Volvo zakon, po taki izkušnji pa tudi ne ostaneš ravnodušen... Je pa najbrž res to , kar je nekdo že omenil. Če je bolj za severni trg, je verjetno več takih toplotnih zadev predinstaliranih. Me pa zanima, kako se bo obnaša klima poleti, ko sem pretežno v vročih krajih...

Re: Originalni grelec (webasto)
sb, 30 nov 2007, 08:07

Popolnoma tako , kot je rekel BOB!

Re: Originalni grelec (webasto)
Tomice, 30 nov 2007, 08:59

Tudi meni se sedaj, kadar je zjutraj pod ničlo, pojavi modrikast oblak dima in nekaj sekund motor teče nemirno. Mi je bilo pa zelo čudno, da začne takoj pihati topel zrak in topiti led na vetrobranskem steklu. Dizel se naj ne bi ravno hitro ogrel.

Re: Originalni grelec (webasto)
AljAž, 30 nov 2007, 09:25

Tomice je napisal ...

Tudi meni se sedaj, kadar je zjutraj pod ničlo, pojavi modrikast oblak dima in nekaj sekund motor teče nemirno. Mi je bilo pa zelo čudno, da začne takoj pihati topel zrak in topiti led na vetrobranskem steklu. Dizel se naj ne bi ravno hitro ogrel.


Serija V50 ima drug (električen) tip tega grelca kot S60/V70/...

Re: Originalni grelec (webasto)
bobo, 30 nov 2007, 10:40

Kako pa je ta stvar urejena pri v50? Tudi tu zelo hitro začne pihat topel zrak v kabini, tudi, če ni vključena klima. Koliko časa je pametno počakat v mrzlih jutrih predno speljemo in, ko ugasnejo vse lučke.

Re: Originalni grelec (webasto)
Tomice, 30 nov 2007, 11:44

AljAž je napisal ...

Tomice je napisal ...

Tudi meni se sedaj, kadar je zjutraj pod ničlo, pojavi modrikast oblak dima in nekaj sekund motor teče nemirno. Mi je bilo pa zelo čudno, da začne takoj pihati topel zrak in topiti led na vetrobranskem steklu. Dizel se naj ne bi ravno hitro ogrel.


Serija V50 ima drug (električen) tip tega grelca kot S60/V70/...


Pa se da tudi tu nadgraditi na timer oz. ročni vklop?


Re: Originalni grelec (webasto)
Švedmorebitprh, 30 nov 2007, 13:51

Moj volvo ima webasto, ki ogreje samo prostor in odtaji šipe. Lahko nastaviš dva časa segrevanja in zjutraj, ko vsi drgnejo šipe se jaz vsedem v topel avto. Moj webasto samo pripomore, da se tudi motor hitreje pogreje ni pa topel takoj ko vžgeš.
P.S Če predelam avto na plin, kaj se zgodi z webastom???

Re: Originalni grelec (webasto)
AljAž, 30 nov 2007, 17:22

Tomice, mislim da žal ne.

Re: Originalni grelec (webasto)
Plesko, 30 nov 2007, 17:32

Torej še enkrat kako je s tem webasto oz volvo grelcem?? Ali ga imajo vsi ali ne in od kdaj oz kako je z aktivacijo??Ker zadeva me je zrajcala ker vsako jutro opazujem sosedovega, volvaka kako se segreva izod haube pa nežen zvok:P:P

Re: Originalni grelec (webasto)
tonkoexpress, 30 nov 2007, 20:40

A to je privilegij dizlov ali so to reč vtaknili tudi v bencinske vrste? No ja, če pomislim, saj bencincem tega ni treba, zjutraj ne klepljejo pa budijo pol vasi. Z vprašanjem pa mislim resno.

Re: Originalni grelec (webasto)
T-5R, 30 nov 2007, 21:07

Seveda je dodatno gretje namenjeno tudi bencinarjem.


Re: Originalni grelec (webasto)
AljAž, 01 dec 2007, 09:47

Ko vžgeš mrzel avto in se posledično zažene tudi ta dodatni grelec je poraba občutno večja. Kadar pa imaš zeloo prazen rezervoar se na BC po hladnem vžigu izpiše, da se zaradi varčevanja z gorivom ta grelec ni vklopil - za S80D5.

Re: Originalni grelec (webasto)
BOB, 01 dec 2007, 12:30

AljAž je napisal ...

Ko vžgeš mrzel avto in se posledično zažene tudi ta dodatni grelec je poraba občutno večja.


To je res. Vendar ker se motor prej segreje prej začne delovati z normalnim režimom vbrizgavanja (ne obogatenim) tako da je posledica da je skupna poraba goriva manjša.

Re: Originalni grelec (webasto)
S60R-Ocean Race, 01 dec 2007, 19:31

Po mojih info. Webasto ki je v D5-kah spije 0, 5L na uro.

Re: Originalni grelec (webasto)
Majkl, 03 dec 2007, 21:30

Glede porabe webasta, imam kolega ki je za webasto namestil poseben rezervar v katerega toči kurilca, tako da ne rabi dizla. 2l kurilca mu zdrži nekje 10 dni, 2x20min na dan! Je pa to kupljen webasto....

Re: Originalni grelec (webasto)
AljAž, 15 feb 2008, 23:03

prestavljeno:
Lukc pa V50 je napisal ...

aja pa a mi lahko kdo nahitro obrazlozi kaj je to "Webasto"?



Re: Originalni grelec (webasto)
T-5R, 17 feb 2008, 10:05

AljAž je napisal ...

prestavljeno:
Lukc pa V50 je napisal ...

aja pa a mi lahko kdo nahitro obrazlozi kaj je to "Webasto"?




Webasto je ime proizvajalca, ki izdeluje grelnike vode, sončne strehe,in ostalo dodatno opremo. Ime Webasto se pogovorno uporablja, ko je govora o grelnikih vode, ali zraka montiranih v vozila, plovila,..

Povezava na spletno stran...


Re: Originalni grelec (webasto)
Kelvan, 02 dec 2008, 12:58

A lahko jaz kot pretezno neuk motorologije ugotovim, ali imam webasto?
V70 sem kupil od dealerja, ki sploh ni vedel kaj vse je v avtu od opreme.

Re: Originalni grelec (webasto)
AljAž, 03 dec 2008, 19:29

V70, kateri letnik in motor?
Pri dieslih najdeš grelec pred sprednjim levim kolesom. Če imaš tudi software, pa to vidiš na BC-ju: "standheizung" v nemščini oz. "timeheater" v ang.

Re: Originalni grelec (webasto)
Kelvan, 04 dec 2008, 08:08

na BCju ni nic, gre pa za v70 2.5tdi letnik 2001
se mi zdi da gre pri meni za podobno situacijo, kot jo je opisal sb



Re: Originalni grelec (webasto)
aly, 04 dec 2008, 23:23

Hm, berem te prispevke ...
Jaz imam V50, 2.0D, letnik 2005.
Pri temperaturah okrog ničle težje vžge. Toplo začne pihat šele, ko se merilec temperatore premaknje tja na tretjino. Med 5 in 10 minut vožnje.
Kdo ve, kako je pri tem avtu rešeno?
Ob katerih temperaturah se prižge lučka za predgretje? Meni se predgretje še ni vklopilo (lučka sicer dela).
kaj ne deluje pravilno?

Re: Originalni grelec (webasto)
MaverickT, 06 dec 2008, 14:14

Mislim, da je vse ok. Jaz imam tudi S40 2.0D in so simptomi enaki kot pri tebi - očitno pač nimava webasta

Re: Originalni grelec (webasto)
aly, 06 dec 2008, 21:04

Evo, frišne informacije direktno od Lekšeta.
Original grelce imajo samo vozila z motorji D5. Ker je motor D5 zelo masiven in rabi več energije, da se ogreje.

Slovenija je priključena Nemškemu trgu, kart se tiče Volvov. Ta trg nima serisko vgrajenih grelcev. Da pa se jih dokupiti kot dodatno opremo.
Tisti avti, ki so uvoženi iz italije, pa sploh nimajo grelcev, ker je tam podnebje še toplejše.

Glede V50: trditev o električnih grelcih je napačna.
Električne grelce (na omrežje) imajo samo v skandinavskih državah, kjer imajo na parkiriščih vtičnice.
Kot električno gretje sicer lahko smatramo tiste "grelne svečke", ki dogrevajo hladilno tekočino (glej temo o svečkah za dizle). Te ne ogrevajo kabine.

Kako ugotoviti, če ima V50 grelec? Če je motor spodaj popolnoma zaprt, potem nima grelca.
Če pa so pred sprednjimi kolesi v plošči luknje, je tam izpuh grelca na gorivo. Ob štartu avta se tam kadi ven.
Moj nima grelca (uvoz iz italije).


Re: Originalni grelec (webasto)
AljAž, 07 dec 2008, 15:37

Tole z V50 je malo čudno, ker je grelec na el. omrežje v dodatni opremi, tistega na gorivo pa ne najdeš nikjer-razen nek "remote control" za "fuel heater", "fuel heaterja" pa ni nikjer...

Evo grelca na D5 motorjih, pred kolesom:


Re: Originalni grelec (webasto)
Seid02, 08 feb 2009, 14:54

glede grelca.
Imam s60 2.4 96kw. iz Belgije.
Ali bi ta avto imal serijsko webasto ?

Re: Originalni grelec (webasto)
AljAž, 09 feb 2009, 19:19

Bencinar? Mislim da ne.

Re: Originalni grelec (webasto)
Seid02, 09 feb 2009, 19:34

Ne, diesel petvaljni.

Re: Originalni grelec (webasto)
AljAž, 09 feb 2009, 19:37

Aja 2.4D To pa skoraj gotovo.

Re: Originalni grelec (webasto)
Seid02, 09 feb 2009, 20:32

Torej načeloma grem na servis in prosim za nadgradnjo programa za nadzor webasta?

Re: Originalni grelec (webasto)
AljAž, 09 feb 2009, 20:41

Seid02 je napisal ...

Torej načeloma grem na servis in prosim za nadgradnjo programa za nadzor webasta?

Da. In načeloma vzemi s seboj 500€ ali mastercard.

Re: Originalni grelec (webasto)
Seid02, 09 feb 2009, 20:49

ola :( v kakšnem programskem jeziku je pa ta software napisan


Re: Originalni grelec (webasto)
AljAž, 09 feb 2009, 20:56

Vidiš, včasih se splača prebrati temo od začetka.

Re: Originalni grelec (webasto)
Poršejčkov at, 09 feb 2009, 20:57

Tale Webasto je prav carska zadeva (zdaj pozimi, četudi je v "triplex" garaži). Se vsedeš in s segreto mašino prec po gasu. Jaz imam avto uvožen iz Avstrije in je bil glede na opremo serijsko vgrajen.

Edino kar mi gre na živce, da ga moram aktivirat vsak večer (oz. dan) za naslednje jutro. Imam tudi dva timerja (za npr. zjutraj in popoldne oz. zvečer).

Ne razumem pa povsem funkcije "direct start". Ali je bila že kje opisana?

Lp, Ivo

Re: Originalni grelec (webasto)
Seid02, 09 feb 2009, 20:58

ja sej sem jo samo očitno nisem spremljal cene
ah če bi bla potreba po webastu velika potem je cena sprejemljiva - za mojo razvajeno rit bo gretje sedezev citso zadščevalo

Re: Originalni grelec (webasto)
AljAž, 09 feb 2009, 21:02

"direct start" je takojšen prižig grelca. Greš v avto, daš kontakt (ali morda celo brez-ne vem) in prižgeš grelec, zapreš avto, zakleneš in greje. Se pravi če moraš it v službo pol ure pred predvidenim, greš pred zajtrkom v avto in ga vžgeš-grelec.

Re: Originalni grelec (webasto)
Poršejčkov at, 09 feb 2009, 21:07

A tako. Hvala.





Re: Originalni grelec (webasto)
strojnik, 12 nov 2009, 15:51

No da malce obudim temo po dolgem času...tale "Fuel heater" oziroma webasto po domače je resnično super zadeva , edino napako ki ima je ta, da moraš vsak dan posebej nastavljati čas, kdaj naj bo vozilo ogreto. Imam pa dve vprašanji, in sicer:

1. v primeru, da se od doma odpravim prej, kakor imam nastavljen čas in mi grelec še lepo greje, ali moram grelec preden vozilo prižgem ugasniti, ali se to zgodi avtomatsko ko avto prižgem

2. kako je z vzdrževanjem grelca...glede na to, da gre za zgorevalno komoro, šobe itd. (če prav zastopim)

Glede porabe...povprečna poraba se mi je dvignila za 0,4L/100km ob tem, da grelec greje vsako jutro med tednom in včasih tudi čez vikend (se pravi cca. 20-25 krat na mesec)...

Re: Originalni grelec (webasto)
Poršejčkov at, 12 nov 2009, 18:03

strojnik je napisal ...

No da malce obudim temo po dolgem času...tale "Fuel heater" oziroma webasto po domače je resnično super zadeva , edino napako ki ima je ta, da moraš vsak dan posebej nastavljati čas, kdaj naj bo vozilo ogreto. Imam pa dve vprašanji, in sicer:

1. v primeru, da se od doma odpravim prej, kakor imam nastavljen čas in mi grelec še lepo greje, ali moram grelec preden vozilo prižgem ugasniti, ali se to zgodi avtomatsko ko avto prižgem

2. kako je z vzdrževanjem grelca...glede na to, da gre za zgorevalno komoro, šobe itd. (če prav zastopim)

Glede porabe...povprečna poraba se mi je dvignila za 0,4L/100km ob tem, da grelec greje vsako jutro med tednom in včasih tudi čez vikend (se pravi cca. 20-25 krat na mesec)...


Na XC90:

jaz imam naštimana dva štartna časa:

zjutraj 07.30 in zvečer npr. 19.30. Kakor razumem (in kakor pri meni deluje, se do tega trenutka motor in kabina ogrejeta, ker ob 07.32, ko se vsedem v avto nič več ne "ruži", samo toplo je ).

Ker imam čase nastavljene, s "prstanom" na levi obvolanski ročici vrtin tako dolgo, da pridem do področja za Fuel heater in nato z gumbom na ročici vrednost OFF spremenim v ON (ga aktiviram). Gumb držim cca 3 - 5 sekund.

Če pridem v avto preden konča segrevanje (npr. 07:25), ga na enak način izklopim, preden vžgem motor (ob kontaktu seveda).

Malo večja poraba?! Nenadomestljivo se je zjutraj usesti v ogret avto.




Re: Originalni grelec (webasto)
AljAž, 12 nov 2009, 18:50

Poraba naj bi bila z uporabo grelca enaka ali pa celo manjša kot mrzel zagon motorja+segrevanje s tekom. Če imaš zelo nizek nivo goriva se grelec ne bo prižgal.
Po navodilih tudi ni primerno ogrevati vozila, kadar je čas samega ogrevanja daljši kot trajanje vožnje, ki sledi (verjetno kaj v povezavi z akumulatorjem??).

Re: Originalni grelec (webasto)
Poršejčkov at, 12 nov 2009, 21:51

AljAž je napisal ...

... Če imaš zelo nizek nivo goriva se grelec ne bo prižgal.

Po navodilih tudi ni primerno ogrevati vozila, kadar je čas samega ogrevanja daljši kot trajanje vožnje, ki sledi (verjetno kaj v povezavi z akumulatorjem??).



... oz. se bo izklopil, ko bo zaznal prenizek nivo goriva (na BC je pisalo še za 40 km nafte, grelec se je ugasnil, sem dobil obvestilo o vzroku na BC).

Te druge trditve pa ne razumem. Čas ogrevanja motorja je verjetno odvisen od višine/nižine zunanje temperatute. Jaz nastavim čas (končanja?) ogrevanja. Teoretično BC izračuna čas potrebnega ogrevanja do določene temperature.

Potem se pa peljem 10 minut v službo? Kako vem, da ne kršim zgoraj zapisanega?

LP, Ivo

Re: Originalni grelec (webasto)
AljAž, 13 nov 2009, 07:18

Ja ta čas je odvisen od temperatur. Preberi si navodila, tam sem to prebral, lahko da so že kaj spremenili ta čas.
Mislim da je pri temperaturah pod 0 stop.C čas ogrevanja vsaj 15min. Sicer pa enkrat stestiraj...

Re: Originalni grelec (webasto)
Švedmorebitprh, 13 nov 2009, 10:07

Zakaj moraš pa vsak dan štimat? Jaz mam lepo naštiman na 7:50 in potem samo vsak večer pritisneš T1 ali T2 in daš gretje na full (zelo pomembno) in avto je odtajan in vroč. Glede akumulatorja je pa tko, da webasto ogromno požre, kar pomeni, da tisti ,ki imate star ali bolj švoh akumulator veliko tvegate. Se mi je že zgodilo, da sem zaspal, webasto je grel, avto pa ni vžgal.

Re: Originalni grelec (webasto)
Krchan, 13 nov 2009, 22:16

Res škoda, da se pri originalni vgradnji Webasta ne dobi zraven daljinca. Jaz imam "aftermarket" vgradnjo z daljincem, sicer zmontirano na uradnem Volvo servisu in je zadeva tako dobra, da mislim da boljše sploh ne more biti... Daljinec vleče zelo daleč, piše da do 1km, tako da ga vklopim kar iz stanovanja, ima pa še kar nekaj funkcij. Seveda lahko izbiraš temperaturo, s pritiskom na gumb preveriš koliko stopinj je v avtu, seveda ima takojšnji vklop, lahko ga vklopiš za določen čas (od 10 min do 2 uri), najboljša pa je seveda funkcija "budilka", ko si zvečer (iz stanovanja ) nastaviš čas odhoda, Webasto pa nato sam izračuna, koliko prej se mora vklopit, da bo avto ob nastavljeni uri ogret...

Model daljinca je T100 (klik), pa še lično je oblikovan, da izgleda kot obesek za ključe.

V glavnem, v prejšnjem avtu sem imel gretje sedežev in ogrevano vetrobransko steklo, kar je sicer super, ampak Webasto je . Nikoli več brez...

Re: Originalni grelec (webasto)
aly, 16 nov 2009, 23:39

reds40t5 je napisal ...
Jaz imam "aftermarket" vgradnjo z daljincem, sicer zmontirano na uradnem Volvo servisu

Proizvajalec? Prodajna cena? Cena vgradnje?


Re: Originalni grelec (webasto)
Krchan, 17 nov 2009, 07:46

aly je napisal ...

reds40t5 je napisal ...
Jaz imam "aftermarket" vgradnjo z daljincem, sicer zmontirano na uradnem Volvo servisu

Proizvajalec? Prodajna cena? Cena vgradnje?



Proizvajalec je Webasto, za ceno pa ne vem, ker je to vgradil že prejšnji lastnik v Nemčiji.

Po eBayu pa samo daljinec (Telestart T100) stane 300EUR+

Re: Originalni grelec (webasto)
Poršejčkov at, 17 nov 2009, 17:26

http://www.webasto.si/pdf/grelci.pdf

gate trga! Je pa užitek (kot je reds40t5 napisal).

Ostale informacije - http://www.webasto.si/

LP, Ivo

Re: Originalni grelec (webasto)
Krchan, 17 nov 2009, 17:48

Uhhh, se pravi 1700EUR. Bom raje odmontiral, ko bom avto menjal, kot pa novo kupoval. Vrednost avta zaradi Webasta najbrž ni omembe vredno večja...

Re: Originalni grelec (webasto)
Borcix, 17 nov 2009, 22:31

Šele zdaj sem zasledil tole temo ...

Torej bi naj vsi D5 motorji imeli to gretje?

Mater bi bil več kot hvaležen/zadovoljen če bi moj to tudi imel ...

S60 D5 2004 letnik uvožen iz nizozemske/belgije ...

A se zadeva vidi s prostim očesom ali je treba kaj "razdirati" da jo opaziš?

Pa še vprašanj imam, samo raje počakam na kak odgovor, da se še bolj ne blamiram

Re: Originalni grelec (webasto)
Švedmorebitprh, 18 nov 2009, 10:14

1700 EUR je super cena, ker če hočeš na Audiju original webasto je doplačilo 4000 EUR. Je pa res , da za ta denar raje predelam avto na plin.

Re: Originalni grelec (webasto)
alkor, 18 nov 2009, 10:32

na ebayu je webasto z daljincem vred cca 1200 €. Nov , račun. Vsaj kar sem nazadnje gledal.

+ montaža pri nas, ki pa ne vem kolk stane.

LP,
a

Re: Originalni grelec (webasto)
strojnik, 13 apr 2010, 21:21

Še vedno me zanimata odgovora na moja dva zgoraj omenjena vprašanja...Ali ima kdo preverjene informacije kako je s tem?

Re: Originalni grelec (webasto)
Poršejčkov at, 13 apr 2010, 23:29

strojnik je napisal ...


1. v primeru, da se od doma odpravim prej, kakor imam nastavljen čas in mi grelec še lepo greje, ali moram grelec preden vozilo prižgem ugasniti, ali se to zgodi avtomatsko ko avto prižgem

2. kako je z vzdrževanjem grelca...glede na to, da gre za zgorevalno komoro, šobe itd. (če prav zastopim)



1. da, pri mojem zavrtim kolesce na levi ročici in držim gumb, da preklopi na OFF, pomeni, da ga ročno ugasnem,

2. ne vem, verjetni bi BC kaj javil.

Poraba je malce večja tudi pri meni (v zimskem času, ko sem uporabljal grelec), vendar ne za toliko, kot si napisal. Cca 0,2l/100 km.

LP, Ivo


Re: Originalni grelec (webasto)
Augi, 14 apr 2010, 09:12

BC ne javi kaj, če je napaka, vidi se pa dfa nekaj ni vredu po tem, ko precej dolgo greje motor in kabino. To je znak da je potrebno opraviti servis.

Re: Originalni grelec (webasto)
D|N, 11 okt 2011, 20:36

Webasto je res bomba! Zaenkat samo stestiral, komi cakam sneg...

Re: Originalni grelec (webasto)
VolvoS60, 12 okt 2011, 20:38

Drugace po prirocniku je poraba za dizle 0,6 l/h ter za bencinarje 0,8l/h. Kar se zadeva ugasanja se zadeva sama ugasne ko je motor segret. Ko je mrzlo nekje pod 4°C pa se tudi sam prizge ko avto prizgem in hitreje segreje motor.

Lp, Marko

Re: Originalni grelec (webasto)
4volvo, 12 okt 2011, 21:15

Torej je poraba webasta približno enaka kot poraba motorja v prostem teku. Zanimivo.

Re: Originalni grelec (webasto)
D|N, 13 okt 2011, 19:39

Une 2 litra na tedn pa res ni velik...

Re: Originalni grelec (webasto)
dijo_porko, 19 okt 2011, 18:27

Še jaz imam eno vprašanje:
ali so kakšne maksimalne temperature, da se grelec ne prižge? Včeraj sem imel nastavljeno premalo pihanja in premalo na rdečem (žal nimam avtomatske klime) in je stopilo samo sprednjo šipo, danes, ko je bilo topleje se mi pa zdi, da sploh ni delalo.

LP

Re: Originalni grelec (webasto)
VolvoS60, 19 okt 2011, 20:39

Grelec se načeloma prižge nekje pod 5°C (4,4°C) sam ko prižgem vozilo. Kar se zadeva notranjega gretja je sledece: ko je vozilo prizgano se gretej uravnava po zelji, oz. ce ga ugasnes je ugasnjeno. Webasto nima zveze z gretje kabine od znotraj (ko je vozilo prizgano) ce po zelji nastavljas npr. na hladno. Je pa res da ko webasto ze enkrat segreje notrenjost, oz. motor (pred zagonom vozila) je potem takoj na voljo topel zrak.
Zato npr. ce je zunaj dokaj toplo in prizges avto se webasto ne bo prizgal, hkrati pa je motor se hladen in je potrebno pocakati da se segrese preden zacne gretje delovati. Pa sevede moras imeti nastvljeno na toplo

Re: Originalni grelec (webasto)
tomsom, 19 okt 2011, 21:18

Webasto, če temu lahko tako rečemo, se prižge tudi med vožnjo, če je več kot 5 stopinj, pod pogojem, da imaš avtomatsko klimo, na kateri nastaviš maximalno toplo , se pravi rdeče polje. Takrat se prižge, a le za potrebe dogrevanja potniške kabine.
Sicer pa, ni Eberspächer niti ni webasto.

Re: Originalni grelec (webasto)
VolvoS60, 21 okt 2011, 13:44

Ja res je, to je neka zadeva od Volva. vendar radi poimenujemo po komercialnih imenih firm

Re: Originalni grelec (webasto)
tomsom, 23 okt 2011, 14:36

Tako, pa je zadeva zaključena...
Odločil sem se da poservisiram grelec na svoji V70ki.
Vse skupaj tudi malo slikovno prikažem in obrazložim, in s tem, upam, komu prišparam vsaj 200€.
Demontaža samega odbijača je mala šala personala, to ste sprobali tudi verjetno že sami, ko pa se odpre svet grelca, je zgodba malo drugačna. Govorim zase, ker to je bilo prvič da sem sploh videl grelec od znotraj kaj šele demontiral in servisiral.
Najprej sem v Wadisu malo naštudiral kaj in zakaj se gre, da nisem čist mimo brcal. moram pa povedati da se zadeva kar razlikuje v Wadisu in v realnosti.
Najprej sem odklopil po predpisih akumulator, nato snel odbijač, v tem času so se nastavitve avtomobila shranile in akcija.
Odklop vseh električnih vodnikov, snemanje cevi za vodo in demontaža samega grelca, luknja v košu pa izgleda takole:

Sicer malo smešno, vendar jaz sem si pomagal z pluta zamaši, da sem ustavil odtekanje hladilne tekočine.
Snemanje grelca je kar težko dostopno, ker se bočna plastika ne sname zaradi plastičnih netov ki ne dovolijo ločevanja koša od bočnega kosa.
Vendar se da...

Ko sem imel konkreten kos na tleh pred sabo, je bilo pošteno povedano, polovico narejenega.
V kosih pa izgleda nekako takole:


Ker se je pri meni slišal nek nespodoben glas, sem se zadeve tudi lotil, in izkazalo se je, da imam prav, da je težava v šobi, ki je pokazala takle obraz, ko sem jo od blizu pogledal.
Vidi se na koncu šobe, da ni več šoba, ampak le cevka, po kateri je tekla nafta v izgorevalno komoro.

Zadevo sem zamenjal z novo, naročil v Dumida avtu, cena 96€ z poštnino.
Vse sem skrbno očistil z "dratpiršno" in na koncu še z "šmirglom", saj je od saj vse sežgano.Izorevalna komora:

"Šalčka" v kateri je šoba, atomizer in še neke zadevce, katere ne znam poimenovati.

Po čiščenju in sestavljanju sem dobil, ni za verjet...
produkt, kot pri demontaži.
Še montaža nazaj za kolotek, priklop vseh cevi in elektrike, in je na koncu zadeva izgledala:


Čas za preizkus ali zadeva deluje, je prišel po treh urcah in pol.
Ni bilo konstantno delo, so bile krajše pavzice, saj ne gre v enem kosu na kolenih.
No, pritisk na gumb za štart grelca, pa je prinesel razočaranje.
Skoraj bi ko mi je bord napisal da ni nafte in da treba tankat.
Nagravžno.
Kakorkoli, tank je poln, grelec je stestiran in dela v nulo!
Ker šoba nič več ne ščije ampak lepo prši, je glas čisto drugačen, nekako prijeten do ušes.
Upam da ostane še dolgo tako...
Tako, upam res, da komu pride kaj prav tale moj post, da si prišpara kdo kakšen cekin.
Servis je pa tako;300€ material+ 3 ure dela.
S tem da na servisu ti menjajo še vodno črpalko na grelcu-nepotrebno, če dela, ventilatoček v grelcu-nepotrebno če dela in pa vsa tesnila....ops, oprostite, tesnil ni nikjer!!!!!
In če bo kdo dal na servis, naj prosi če mu pokažejo tesnila, ker jaz jih nisem našel, razen na varnostnemu termostatu hladilne tekočine, katera kroži okoli grelne komore mislim da je 8mm premera. Ostalih pa ni bilo videti. In me prav zanima kje so vsa tista tesnila!?!?!???
Sedaj pa samo še čakam da zima zima bela.....vrh gore se dela, pritisne, da bo grelec doživel konkreten test.



Re: Originalni grelec (webasto)
PP, 23 okt 2011, 19:18

Bravo tomsom
Daj malo bolj razloži kako se je grelec obnašal/oglašal predno si ga popravil? Na moji V70 grelec zjutraj kar dobro Hrumi, tako da se ga sliši že od daleč. Avto ima 220k km. Koliko jih ima tvoj?

PP

Re: Originalni grelec (webasto)
tomsom, 23 okt 2011, 19:50

Če ti med delovanjem "trokira", da se ti zdi da so vmes zvoki ki ne spadajo poleg, potem kar pljuni v roke, ker potem je problem v šobi. Lahko pa da je glasen ventilator na vpihu svežega zraka in da je zato slišen od daleč.
Načeloma tudi moj sedaj ni neka cvetka kar se tiče glasnosti, vendar sem sedaj prepričan da teče gladko, po predpisih.
Težko je razložiti kakšen glas je bil prej in kakšen je sedaj.
Po občutku...
Moj avto ima 208k km.
Lahko me pa osebno kontaktiraš za podrobnosti, katerih se ne da opisati.
Če si pa kje blizu NM, pa kar pridi na pa še švede vštric postavmo...
Lahko je tudi črpalka hladilne tekočine glasna, vendar to se da že kar locirat, ali je ali ni.
Drugih kosov pa ni vgrajenih, da bi lahko "lajali"


Re: Originalni grelec (webasto)
PP, 24 okt 2011, 09:03

Zaenkrat ne trokira, ampak je samp glasen, kot gorilec od centralne.
Drugace sem iz Stajerske, tako da je do NM kar dolga. Iz tvojega opisa sem razbral da si zamenjal del na 5 sliki. Po katalogih ta del ni oznacen kot soba, ampak kot regulator pritiska. Soba izgleda nekako takole: http://www.skandix.de/de/fahrzeug-teile/innenraumtemperatur/standheizung/kraftstoffduese-standheizung/1019075/

lp

PP

Re: Originalni grelec (webasto)
ikeman, 24 okt 2011, 12:21

Tudi sam ima na s60ki original serijsko vgrajen webasto, vendat je neaktiviran :(
Namreč nimam nadgradnje softwera zanj za podporo časovnih nastavitev.

Zanima me, če bi moral tako vgrajen webasto tudi delovati ob mrzlem zagonu avtomobila. Oz. a obstaja kak trik kako zadevo zagnati, brez da bi zagnal primarni motor hkrati.

Do sedaj nisem opazil, da bi se bil webasto vklopil, tudi ko je bilo zunaj -10 C.

Lp.,
Ike


Re: Originalni grelec (webasto)
PP, 24 okt 2011, 12:30

@ikeman,
pri meni se je vkopil ce je bilo zunaj 5C ali manj, potem je laufal toliko casa da se je motor zagrel.
kasneje sem nadgradil software in sedaj mi dela samo ko nastavim timer ali ko ga vzgem rocno.
Pri pooblascencu daj prebrat spisek napak, mogoce ti pa le ta ne deluje?

lp

PP

Re: Originalni grelec (webasto)
tomsom, 24 okt 2011, 12:33

PP je napisal ...

Zaenkrat ne trokira, ampak je samp glasen, kot gorilec od centralne.
Drugace sem iz Stajerske, tako da je do NM kar dolga. Iz tvojega opisa sem razbral da si zamenjal del na 5 sliki. Po katalogih ta del ni oznacen kot soba, ampak kot regulator pritiska. Soba izgleda nekako takole: http://www.skandix.de/de/fahrzeug-teile/innenraumtemperatur/standheizung/kraftstoffduese-standheizung/1019075/

lp

Hm, lahko da je tako opisano, vendar pred "mojo" šobo je regulator pritiska, na katerega je pripeta cevka za dovod goriva.
Jaz bi tistemu kosu iz scanfix-a prej rekel atomizer, vsaj tako je opisano v wadisu.
Ker šoba naj bi bil del, preko katerega je dovod razpršenega goriva v gorilno komoro.
Kakorkoli, šoba, atomizer,...imam doma original škatlo pa prilepim part.no pa kar je, da se ve za zamenjavo.
Če ti je na uho slišat kot gorilec centralne peči, bodi vesel, dela dobro!
Srečno!




Re: Originalni grelec (webasto)
ikeman, 24 okt 2011, 23:39

PP je napisal ...

kasneje sem nadgradil software in sedaj mi dela samo ko nastavim timer ali ko ga vzgem rocno.
Pri pooblascencu daj prebrat spisek napak, mogoce ti pa le ta ne deluje?


To sem že preveril, napak ni. Najraje bi videl, da bi se dalo zadevščino ročno zagnat.
Brez da bi moral nadgrajevat software..

btw. A je upgrade še vedno tako drag na pooblaščenemu servisu 300-400 EUR ?

Našel sem, da obstaja tudi original daljinec za volvo webasto




Re: Originalni grelec (webasto)
Krchan, 25 okt 2011, 08:25

ikeman je napisal ...

PP je napisal ...

kasneje sem nadgradil software in sedaj mi dela samo ko nastavim timer ali ko ga vzgem rocno.
Pri pooblascencu daj prebrat spisek napak, mogoce ti pa le ta ne deluje?


To sem že preveril, napak ni. Najraje bi videl, da bi se dalo zadevščino ročno zagnat.
Brez da bi moral nadgrajevat software..

btw. A je upgrade še vedno tako drag na pooblaščenemu servisu 300-400 EUR ?

Našel sem, da obstaja tudi original daljinec za volvo webasto





Malo dvomim, da je to daljinec za Volvov grelni sistem, o katerem se pogovarjate, kajti to je daljinec sistema Webasto in sicer model T91

Sicer lahko da sta sistema kompatibilna, lahko pa da se v Volve vgrajuje tudi original Webasto.

Jaz imam naknadno na pooblaščenem Volvo servisu vgrajen webasto s Telestart T100 sistemom, in moram rečt, da je bomba! Ampak daljinec je Webastov T100 in ne Volvov.


Re: Originalni grelec (webasto)
Ruotsin teräs, 27 okt 2011, 08:45

tomsom je napisal ...

Webasto, če temu lahko tako rečemo, se prižge tudi med vožnjo, če je več kot 5 stopinj, pod pogojem, da imaš avtomatsko klimo, na kateri nastaviš maximalno toplo , se pravi rdeče polje. Takrat se prižge, a le za potrebe dogrevanja potniške kabine.
Sicer pa, ni Eberspächer niti ni webasto.


Saj ne da je pomembno, ni Volvo pač pa Ardic, ki je v lasti Ebespächerja

http://www.elchwiki.org/wiki/Standheizung


B.



Re: Originalni grelec (webasto)
damiani, 30 nov 2011, 00:01

Pozdrav!

Meni webasto (vgrajen original serijsko) vžge za dve sekundi, se pravi se vklopi ventilator na webastu, takoj zatem se ugasne!! Mi je pa pri večkratnem poizkušanju celo enkrat vžgal ampak, ko je bil avto topel potem pa tudi kmalu ugasnil!! Kak dober nasvet predenj tudi jaz dam moj "gašperček" v refuzo?

lp damjan

Re: Originalni grelec (webasto)
Augi, 30 nov 2011, 00:24

menjaj šobo, kot je zgoraj opisano.

Lp

Re: Originalni grelec (webasto)
Volvissimo, 05 dec 2011, 22:19

Mene tudi zanima, če se je že kakšen serviser našel, ki ti fuel heater software dogradi za manj kot 500 eur

Re: Originalni grelec (webasto)
Volvissimo, 05 dec 2011, 22:24

OK, vidim glede na ta izsek iz ElchWiki je v celovcu en serviser, ki za vklop hoče 169 EUR. Ne piše pa ali je uradni serviser. Bom jutri poklical na tamkajšnji uradni servis.

Stand Ende Februar 2010 bietet sich für den süddeutschen Raum auch eine Fahrt nach Österreich an. Ein Händler in Wörgl bietet das Softwareupdate inkl. Arbeitszeit für zur Zeit 195.-€ an. In Klagenfurt wurde das Update von einem Händler für 169.-€ angeboten, in Kufstein kostet es, ebenfalls beim Händler, aktuell 205.-€ (Stand: 22.02.2010)...


Tudi v Vidmu je podobna cena.
Für das Aktivieren in Italien bietet sich als nächster der Händler in Bozen oder Udine an; ersterer hat nach eigenen Angaben schon mehrfach Aktivierungen vorgenommen. Die Kosten belaufen sich auf je rund 160-170 Euro.


Re: Originalni grelec (webasto)
sebaveh, 06 dec 2011, 00:14

Po takšni ceni pa sem jaz pred kakima 2 letoma tudi plačal software za tempomat. Medtem ko je v "starih časih" ta stal še 60.000 sit. Zanimivo, mogoče so pa cene kaj porihtali zadnje čase.

Re: Originalni grelec (webasto)
ikeman, 06 dec 2011, 02:34

Zanimivo. Poročaj. Mogoče se tudi jaz odločim za nadgradnjo.

Re: Originalni grelec (webasto)
Volvissimo, 06 dec 2011, 10:23

Sporočili so, da poseg stane 180 EUR

Hallo Herr Perko,
Freischaltung von Zuheizer auf Standheizer inkl Timer möglich,Kosten ca 180.-inkl UST
Zuheizer muss funktionieren(Hardware) Rest wird mittels Software freigeschaltet.
MFG Ewald Primus


Re: Originalni grelec (webasto)
Volvissimo, 28 dec 2011, 20:24

Zdaj, ko so nižje temperature, se res pozna, ker je avto, no hladlina tekočina, takoj segreta in lepo toplo piha. Dovolj je že, če avto pustim laufat 5 minut preden se odpeljem. Čeprav bi tole ročno aktiviranje prav prišlo, ke mal mori pustit avto pred blokom laufat.

Re: Originalni grelec (webasto)
Zadet, 07 feb 2012, 22:58

Pri Lekšetu stane namestitev "webasto" kontrole v Board Computer borih 30 EUR. Če je grelec serijski, seveda.

Imam pa s svojim očitno problem - do sedaj sploh nisem opazil, da grelec imam. Sistem je namreč za grelec javljal napako (preveč prekinitev plamena, nekaj podobnega), mojster je zadevo resetiral, in se mi je po tem 2x celo prižgal (slišalo se ga je, in malo vohalo). Nato pa spet kot da ga ni, motor pa se segreva kakih 15 minut do polne temperature. Servis je res pregrešno drag - 300-500 EUR, odvisno od delov, ki jih je potrebno menjati.

Ima kdo izkušnjo če kateri Vadis/Vida softver zna delati s poceni kitajskim OBD2 bluetooth modulom? Rad bi ponovno videl točen opis napake, preden se lotim razdiranja.

Re: Originalni grelec (webasto)
tomsom, 08 feb 2012, 14:17

V tvojem primeru bi rekel da je težava taka kot pri meni, se pravi regulator pritiska ali pa senzor za nadzor plamena.
V vsakem primeru bi jaz zadevo spravil v kose in preveril kaj je riknlo.
Če se sam spraviš kar dosti privarčuješ.

Kar se pa tiče OBD-ja pa žal...

Poročaj kaj je bilo.


Re: Originalni grelec (webasto)
Volvissimo, 08 feb 2012, 20:59

Zadet je napisal ...

Pri Lekšetu stane namestitev "webasto" kontrole v Board Computer borih 30 EUR. Če je grelec serijski, seveda.?


In kaj si mu rekel oz. nardil, da so ti za tolk mal to vklopili v BC? Ker je povsod tako drago, zato me zanima.

Re: Originalni grelec (webasto)
Zadet, 09 feb 2012, 12:31

tomsom, hvala za spodbudo, predvsem pa hvala za izčrpno poročilo in slike glede tvojega primera. Ravno zahvaljujoč temu se nameravava ta vikend s kolegom lotiti razdiranja.
Imam pa vprašanje glede snemanja blatnika - kako se lotiti? Obstaja kaj na to temo v Vidi? Ravno snemam dol verzijo 2011, upam da bo delovalo.

@Volvissimo - pogovarjal sem se direktno s serviserjem, enostavno vprašal koliko to stane.

Re: Originalni grelec (webasto)
tomsom, 09 feb 2012, 13:07

Snemanje blatnika? Blatnika ne snemaš, snameš odbijač in grelec. Blatnik pusti pri miru, he he he ...
Najprej snameš odbijač, pobereš vse čepe na nosu pod pokrovom motorja, spodaj so 4 komadi na pododbijaču, s strani pri koloteku pa imaš vijake.
Naprej pa odvisno kater letnik imaš avto. Jaz sem delal na V70 PH1 in PH II.
Če je PH I potem se ti okrasne letve na odbijaču lepo snamejo, če je pa PH II,
potem pri koloteku toliko našponaš odbijač navzven, da prideš z roko za odbijač in zrineš letve ven. No, jaz sem tako delal, ker se mi zdi najbolj preprosto.
Če greš snemat po vadisu, potem poškoduješ lak na okrasnih letvah in še zoprno je.
Tako pa ni nobene jebezancije in je hitro sneto vse skup.
Ne pozabi razklemat akumulatorja-minimum 15min počakaj, ko boš parkiral, potem pa kleme dol.
Če te še kaj zanima, pokliči, ni pene.


Re: Originalni grelec (webasto)
Zadet, 11 feb 2012, 08:19

Ponovno hvala za info, tomsom.
Še eno vprašanje - zakaj je potreben odklop akumulatorja?
Ali s tem lahko pripravim računalnik, da dovoli ponoven vklop, po tem ko se webasto "zaklene" po parih neuspelih poskusih vžiga?

Re: Originalni grelec (webasto)
tomsom, 11 feb 2012, 08:58

Točno zakaj v detajle ti ne znam povedati zakaj je potreben odklop, je pa pravilo tako, da ko kaj šariš okrog kakršne koli inštalacije, odklopiš akumulator.
V tem primeru boš odklapljal grelec in to je, vsaj meni, zadosten razlog da sem razklemal.
Mogoče nesmisel, vendar jaz ko sem luči poliral, sem jih demontiral in zadevo opravil na kolenih, sem odklopil akumulator.
Dvomim da odkleneš opcijo grelca z odklopom akumulatorja, ker mislim da se napaka shrani v eprom.

Re: Originalni grelec (webasto)
Zadet, 11 feb 2012, 09:43

A pa se da grelec stestirat mimo računalnika? Direktni priklop na napetost ali kaj podobnega?
Ker ne vem kako naj odkrijem napako, če ga ne poskušam zagnat.

Re: Originalni grelec (webasto)
gregork, 25 okt 2012, 22:06

Bliža se zima, na svoji s60-ki pa imam problem z grelcem in upam na kakšno pomoč... Najprej da malo razložim stvar.. Grelec je bil od prejšne zime zaklenjen, avto je bil pred kratkim na servisu Dumida kjer bi naj odpravili to napako. Stvar so resetirali, zamenjali šobo in po njihovih zagotovilih bi naj grelec delal.. Avto pripeljem domov, naslednji dan probam, zgodba enaka kot leto nazaj, preden se je zaklenil.. Storili niso nič, še stestirali ne, kar seveda od takega servisa nisem pričakoval...

In tako sem se sam lotim reševanja tega problema, obrnem cel internet in Vido.. Grelec lahko vklopim preko BC-ja, tako da testiranje ni problem.. Pri vklopu se ventilator zavrti, pumpa za vodo se prižge, nato sledi grelna svečka in črpalka goriva in se prižge.. Samo izgorevanje se sliši kot da bi gorelo na momente bolj in na momente bolj slabo.. Dela kakšne pol minute, včasih dve in nato se izklopi, ter cel proces ponovi. Po dveh procesih vse izklopi, voda oz. motor je še vedno čisto hladen. Grelec čisto nič ne kadi, razen ko se izklopi (bel dim). Grelec postavim na mizo, razdrem, sčistim, izvedem meritve, katere so sledeče:

- temperaturni senzor za vodo - 14 kohm
- senzor ognja - do 1kohm (upornost se zelo hitro spreminja, odvisno od količine svetlobe)
- senzor za zaščito pred pregretjem - 0 ohm
- črpalka goriva - 10 ohm
- črpalka vode - nisem meril ampak dela 100%
- grelna svečka - cca 1ohm

Po vseh teh meritvah predvidevam da je z temi deli vse OK, šoba je nova in glede na to da so mi na servisu zamenjali šobo je napaka najverjetneje na samem izgorevanju (torej šoba - regulator pritiska - črpalka goriva) kajti zrak se tukaj ne regulira. Ostane samo še regulator pritiska in črpalka goriva. Zdej pa vprašanje, koliko je sploh možno da odpove črpalka goriva, glede na to da je upornost na navitju črpalke prava, mi je pa mal čudno da črpalka ne deluje vedno z istim zvokom.. parkrat naredi tk-tk uredu, parkrat pa kot da bi jo nekaj dušilo (malo bolj potiho) in takrat tudi gori slabše.. Bi mi lahko kdo to potrdil ali je to normalno ali ne?! Grelec pa izklopi kar iz nenada, črpalka še vedno deluje par sekund po tem, kako je z regulatorjem, je že imel kdo problem z njim in kako se je grelec obnašal? In še to, ta grelna svečka zažari samo pri zagonu ali žari ob celem procesu delovanja?

Upam na kakšno pomoč, informacijo... ;))


Re: Originalni grelec (webasto)
tomsom, 26 okt 2012, 05:00

Svečka žari cel čas delovanja, sicer ni izgorevanja.
Nisem prepričan da bo delovalo, vendar, natoči rezervar z gorivom do vrha.
V kolikor ti potem dela, je problem na črpalki goriva katera ne prečrpava med prekati.
Po drugi strani pa zopet avto nebi delal ko ti pade nivo goriva če ti ta črpalka nebi delovala.
Lahko da ima ločeno črpalko goriva za grelec in je tam napaka-ugibam.
Zvok ob pravilnem delovanju grelca je konstantno enak, razen start-stop.
Lahko pa je problem samo v šobi




Sicer dvomim da bi to na servisu spregledali, pa vendar.
Če imaš grelec v kosih, mogoče nebi bilo neumno preveriti.

Ali pa senzor za nadzor plamena


Kako je z upornostjo na posameznih kosih pa nebi vedel.
Po moje je problem na črpalki goriva, senzorju za nadzor plamena, ali pa na šobi.
Preveri še cevi za dovod goriva na grelec, lahko da ti kje vleče zrak.

Upam da nisem povzročil preveč zmede, vendar je težko takole po opisu odpravljati napake.
Upam da boš rešil.

Re: Originalni grelec (webasto)
bojko, 26 okt 2012, 10:28

Če imaš šobo vredu (si 100%, al so ti samo rekli, da so jo menjali?) je napaka najverjetneje na regulatorju pritiska ali fotocelici(senzor nadzora pritiska).


Re: Originalni grelec (webasto)
Augi, 26 okt 2012, 13:37

tudi če so zunanje temp previsoke (ali pa ne dela temp senzor) se hitro izklopi.
In kaj naj bi na servisu stestirali? Si ga pripeljal tja, so naredili "servis" in si se odpeljal, ali si pustil avto tam tudi čez noč?

Re: Originalni grelec (webasto)
gregork, 26 okt 2012, 16:12

tomsom, kot sem videl po prejšnih temah si se tudi ti že ukvarjal z grelcem in če odgovorim.. Črpalka ni problem, avto deluje BP, tudi z rezervo, tako da to izključujem. Res pa je da za grelec in za motor ni ista črpalka, za motor je pretočna, za grelec pa pulzna (pri naftnem filtru), tako da se nafta ne vrača nazaj v rezervoar. Lahko bi bil problem res v kakem zraku, če ga kje zraven vleče, tako da to morem še pregledati. V šobi ni problem, šoba je res zamenjana, stisnjena na novo na cevko od regulatorja pritiska. Sem pa tudi snel cevko od nafte pri grelcu in ga prižgal ter nafta konstantno kaplja, tako da nafta je, nevem pa če z pravim pritiskom in glede na to da se grelec vedno in brez problema prižge ter deluje en čas, dvomim v problem pri črpalki.

Prišel sem do zaključka da najprej menjam senzor za nadzor plamena, strošek ni velik, dela pa lahko velike probleme. Je že naročen, dobim v ponedeljek, zmontiram in poročam..

Pri direknem zagonu iz BC-ja zunanje temperature ne vplivajo na to da bi grelec hitro izklopil, njega samo zanima temperatura vode, delati mora vedno dokler ne doseže voda delovne temperature. Avto je bil na servisu več kot en teden, zarad menjave šobe še dva dni dlje kot je bilo dogovorjeno, tudi po popravilu so imeli časa še več kot en cel delovni dan, kajti nisem uspel it takoj po avto.. po tem sem tudi sklepal da stvar deluje, tudi serviser je to zagotovil.. Žal mene več ne vidijo in ni to edina stvar ampak ni tema namenjena temu tako da..

Te upornosti so prave, neka odstopanja seveda so, napisal sem jih zato ker bodo gotovo komu še prišle prav.

Re: Originalni grelec (webasto)
bojko, 26 okt 2012, 18:45

lahko še probaš fotocelico odmontirati in direkt vanjo svetiti z baterijo, boš videl, če bo kaj razlike.

Re: Originalni grelec (webasto)
gregork, 27 okt 2012, 09:42

bojko, ideja je dobra vendar s tem nebi ugotovil ali senzor deluje ali ne, rešitev bi bila edino če bi namesto senzorja vezal potenciometer, vendar ne vem točne upornosti, katere ima (delujoč) senzor.. Ve kdo mogoče?

Re: Originalni grelec (webasto)
PP, 27 okt 2012, 12:25

Pelji ga na Webasto/Eberspacher servis in ga bodo priklopili na njihov tester, pa bo povedal točno kje ga boli :-)
Sem pred mesecem popravljal Webasto L.97, pa je že imel diagnostiko.
Drugače pa koliko si opisoval bi stavil na senzor temperature ali pa je kaj narobe z vodno pumpo (poglej če žene vodo). Verjetno je temperatura vode previsoka in ugasne.

lp

PP

Re: Originalni grelec (webasto)
tomsom, 27 okt 2012, 12:59

Po trditvah mojstra eber-webaste, se articova grijalica ne konekta z diagnostiko.


Re: Originalni grelec (webasto)
bojko, 27 okt 2012, 15:04

Funkcija fotocelice je, da zaznava plamen, če ga ne zazna (verjetno v dovoljšni meri) ugasne zadevo. S svetenjem v serzor bi ugotovil, če fotocelica mogoče še deluje, a ne več tak, kot bi mogla.
No sicer pa itak dobiš novo in boš takrat točno videl, če je napaka tu, al je kje drugje.
Al pa kot piše PP, mogoče ti hladilna tekočina ne kroži in zato ugaša.

Re: Originalni grelec (webasto)
tomsom, 02 jan 2013, 16:35

Razkosal sem grelec...
Ker mi je začelo nekaj švrljat in je bilo neprijetno za ušesa, pa še ker sem dlakocepec, je situacija sledeča.
2011 v oktobru sem menjal regulator pritiska, takrat sem grelec tudi pošteno očistil vseh saj in ostalega sranja ki se nabere.
Ugotovil sem da izgleda grelec izredno slabo za obdobje delovanja ene sezone in pol.
Sem prepričan da nebi bilo čisto nič narobe če bi ga pred vsako "kurilno" sezono očistil.

No, problem pri meni pa je v ležajih na elektromotorju ventilatorja.
Ker se ločeno samo ventilatorja ne dobi več, mi je 350€ malo veliko, glede na to da je vse ostalo dobro.
Do lanskega leta se je elektromotor dalo dobiti kot samostojen kos, sedaj pa ne več.
Jajca!
A da menjam celo garnituro, z šobo, regulatorjem, motorček z ventilatorjem in gorilcem je pa malo nekulturna, sploh cenovno.
Razkopal sem elektromotor in zadevo malo preplonkal.
Malo sem klical okrog kje bi se kaj dobilo, in povsod tema, razen OEM. A jebeš ti to!
Našel sem te miniaturne ležajče iz elektomotorja za nekaj manj kot 5€.
Tako da je avto v kosih in čakam ležaje.
Bo pa to cel projekt zamenjati te ležajčke, ker je na osovini, kjer je iz ene stani prišraufana šoba gor, na drugi strani rotor.
Ok, šoba gre stran, treba bo pa sneti še rotor, ker gresta oba ležaja dol na isti strani, ker je premer osovinice različen.
Skratka, cela drvarnica, vseeno pa raje malo jabezancije, kot da kihnem tam na pult 350€.
Temo v kratkem okrepim še z foto materialom, če koga zanima.

Re: Originalni grelec (webasto)
D|N, 02 jan 2013, 21:02

Men je tud crknil grelec.....nekej casa je biu kar glasen, je cudno ropotal, zdej se pa ne zazene....:(

Re: Originalni grelec (webasto)
borogal, 04 jan 2013, 18:03

Očitno nas je več takih z podobnimi problemi.Grelec je postajal vse glasnejši nato pa tišina.Očitno ležaji,tako da se tudi sam podajam na lov za ležaji.

Re: Originalni grelec (webasto)
tomsom, 04 jan 2013, 18:57

Možno da so ležaji...
Pa veš kje dobiš ležaje in kje točno so ti ležaji namščeni?
Edina stvar ki je uležajena na grelcu je elektromotor ventilatorja.
Vprašam ker ne vem koliko ti je zadeva poznana.
V kolikor te zanima drobovina elektromotorja ali celega grelca kar vprašaj.
Jaz šele v torek dobim ležaje in je avto na kanalu z odprtim nosom.

Dodajam številko ležajev.
NMB R-1340 HH
Dobiš v conradu, iskalnik napolni z 214434 številkami in dobiš.
Ko boš in če boš menjal ležaje, bo potrebna manjša predelava na oddaljenosti ležajev od rotorja.
V kolikor pustiš malo fore da jih ne daš na mesto starih, jih boš natančno v položaj stisnil v končni fazi z ležiščem ležaja.
Vendar ne pretiravati z kladivom ker je aluminij bolj kot kvas.

Re: Originalni grelec (webasto)
borogal, 04 jan 2013, 19:26

Zaenkrat mi je vse jasno imam motorček že razstavljen.Z menjavo ležajev pa imam že kar nekaj izkušenj,sicer z malce večjimi.Pa svetujem ti da ne snemaš rotorja.Na strani kjer je šoba je po moje samo puša katero je potrebno sneti nato pa še ležaj.Se bom z tem pozabaval jutri dopoldan.Da pa avto ni na kanalu in je normalno vozen,sem pa povezal cevi hladilne tekočine.Kje pa dobiti ležaje,pa zaenkrat še ne vem.

Re: Originalni grelec (webasto)
tomsom, 04 jan 2013, 19:37

Pozabil... Imaš prav, puša je, sem jo snel.
Zgoraj sem ti napisal kje dobiš ležaje.
Meni ni pene ker imam še dva avta na razpolago, pa je lahko na kanalu.
Ni pa noben volvo.
Ležaji z poštnino 8€ ni neka bogatija napram celemu ventilatorju za 150€, kar je prava redkost.
Jaz sem našel samo enega, drugače pa 350€ komplet gorilec.

Re: Originalni grelec (webasto)
tomsom, 13 jan 2013, 11:25

Kako zgleda ce se ti grelec zaklene?
Meni starta za 3-5 sekund in, ali ugasne ali pa za trenutek zalaufa, izgorevanje izkljuci in vodna crpalka se dela kako minuto.
Ideje?
Meni jih je zmanjkalo pa sem skoraj diplomiral.

Re: Originalni grelec (webasto)
tomsom, 15 jan 2013, 11:04

Nihče ne ve?

Re: Originalni grelec (webasto)
Augi, 15 jan 2013, 15:55

greš na servis, da ti s testerjem pobriše napake, in dela dalje. zaklene se pa po 3 neuspelih poskusih zagona.

Re: Originalni grelec (webasto)
tomsom, 22 jan 2013, 14:18

Grijalica še ne dela.
Zamenjani ležaji na elektromotorju in motor teče gladko kot miška.
Na testerju mi izpiše napako da je ventilator visok, in po novem še, da je problem na fotocelici-masa.
Včeraj sem klical v Bejo za fotocelico in po parih stavkih mi možakar pravi, zamenjaj cel sredinski del, gorilec, regulator pritiska in motor z ventilatorje.
Baje da ko v štartu naredi prvi izpih obenem preveri delovanje celotnega sistema in v kolikor ni v tolerančnih mejah vsa napetost in upornost, se sploh ne trudi zaganjati grelca ampak ga avtomatsko vrže ven.
Sedaj pa mi sploh ni jasno o kakšnih vrednostih se tukaj pogovarjamo, ker motor res teče gladko.
Zaenkrat še piham v roke...
Stikamo glave skupaj in zadevo preučujemo kaj in kako.
Nebi kupoval kompleta ki stane 350€, bi pa prosil če ima morda kdo kakšen motor na lagerju za probo, da vidim če je res problem v motorju ali res fotocelica ali kaj drugega.
Uslugo sem pripravljen tudi plačati.

Re: Originalni grelec (webasto)
Volvej, 22 jan 2013, 14:26

Čist tak eno vprašanje iz firbca. Se da v V70 D5 '05-'07 tudi naknadno vgradit webasto grelec + timer? Paše tudi od predfacelift modelov?

Re: Originalni grelec (webasto)
tomsom, 22 jan 2013, 15:17

Volvej je napisal ...

Čist tak eno vprašanje iz firbca. Se da v V70 D5 '05-'07 tudi naknadno vgradit webasto grelec + timer? Paše tudi od predfacelift modelov?


Vse se da če je volja in perje.

Re: Originalni grelec (webasto)
tomsom, 08 feb 2013, 21:26

Malo oživitve...
Danes sem se spet malo lotil mojega grelca.
Ker se mi je pri zadnjem poizkusu zagona dobesedno stopil motor, sem z veliko sreče dobil za drobiž nadomestnega.
Po prvih parih zagona je bilo kar otožno gledati in poslušati vse skupaj...





Ko je pumpa potegnila vodo in sistem za dovod goriva izpodrinil zrak v ceveh, je bila pesem popolnoma druga.
V glavnem, grelec dela tako kot mora.

Kitajček pa tudi...


Re: Originalni grelec (webasto)
dr_ito, 05 dec 2013, 12:42

Pozdrav

Tudi meni je nehal delovati grelec. Ali še kdo drug popravlja (obnavlja) grelce ?, razen na uradnem servisu. Sem se zgovarjal, kit za obnovitev pride 360€ + delo.

Lp

Re: Originalni grelec (webasto)
tomsom, 05 dec 2013, 12:58

Če ti je riknu ventilator potem ti ni druge kot da vzameš kit za obnovo.
Če je kaj drugega, se dobi po kosih.


Re: Originalni grelec (webasto)
dr_ito, 05 dec 2013, 13:57

Mislim, da ventilator ni. Močan moder dim, en dan delal en ne, potem pa tišina.

Re: Originalni grelec (webasto)
tomsom, 05 dec 2013, 15:32

Potem je sigurno problem na regulatorju tlaka ali šobi.
Cena okrog 100€.
Imaš ZS.

Re: Originalni grelec (webasto)
gregork, 05 dec 2013, 15:34

Samo da jaz svojo zgodbo izpred enga leta povem do konca.. bila je fuč črpalka za gorivo pod zadnjimi desnimi vrati.. cena na pooblaščencu 195eur, kopij nisem našel.. Sedaj dela perfektno, brez najmanjšega dima.. naj povem še da je stara črpalka še delala, vendar ne tako kot bi morala.. na stari se je slišalo da dela enkrat bolj, drugič manj, nova pa konstantno "udarja".. če pride komu v pomoč..

Re: Originalni grelec (webasto)
SIPS, 10 dec 2013, 12:05

Pozdravljeni,

tudi, jaz sem pri svojem V70 odkril dodatni grelec pod sprednjim kolesom, vendar ne deluje (Niti ni videti, da bi bil kdaj rabljen, saj je izpuh popolnoma čist, verjetno pa bi moral biti malo črn? )
Kje naj se zadeve najprej lotim? Verjetno najprej na servis naložiti software, da bom sploh imel možnost timerjev in vklopa na BC, ali kaj drugega?
Hvala za nasvet.

Lp Miha

Re: Originalni grelec (webasto)
S60D5Gear, 10 nov 2014, 11:31

Uporabniki webasta, kar pravite: se mi splača vgraditi grelec v S60 D5 2005 ali ne?
Je to blagodejno za avto / motor?

Malo cincam, ker avto je vreden 2-3k EUR, vgradnja Webasta je pa 1000 EUR.
Vseeno mi ni škoda vložiti denarja, ampak samo če imam kaj od tega

Kaj pravite?

Re: Originalni grelec (webasto)
4volvo, 10 nov 2014, 12:22

Če misliš avto imeti še nekaj let, se izplača. Če ga boš naslednje leto prodajal, zaradi vgrajenega grelca ne boš dobil niti 1 € več.

Re: Originalni grelec (webasto)
S60D5Gear, 10 nov 2014, 12:55

Avto mislim imeti čim dlje, ker mi služi odlično (390.000 km brez omembe vrednih težav). Takoj podpišem za naslednjih 390.000

Ravno zato sprašujem se izplača zaradi blagodejnega učinka na motor?

Re: Originalni grelec (webasto)
Tex, 10 nov 2014, 13:01

Seveda se splača,kaj čakaš, kaj je lepšega, kot vsesti se v topel avto, z ogretim motorjem !
PS: a niso imeli večinoma vsi D5 motorji grelec že vgrajen, naložiti pa je potrebno le software ?

Re: Originalni grelec (webasto)
Augi, 10 nov 2014, 13:50

sm bi raje prihranil denar za naslednji avto ali kakšno drugo popravilo. Enostavno je predrag glede na vrednost vozila. In če je šel prvih 390kkm brez bo še naslednjih ;)

se pa strinjam da je zelo dober občutek, ko se pozimi vsedeš v ogret avto

Re: Originalni grelec (webasto)
tomsom, 10 nov 2014, 16:20

Občutek je odličen ko se usedeš v odtaljen avto, poleg tega pa še motor skoraj na delavni temperaturi, kabina pa juhuhu topla.
Če trofiš, se da, kje urajmati kakšno rabljeno za sorazmerno razumljivo ceno, je to odlična naložba.

Re: Originalni grelec (webasto)
gorgh, 10 nov 2014, 16:40

Huh, to bi blo tud nekaj zame...pa me je hitr minilo

Pisal za foro na webasto.si....cena od 1.500 do 1.800 za c70 mk1

Hvala lepa, raj zmrzujem v avtu tistih 5 min da se navadim na mraz

Re: Originalni grelec (webasto)
Tex, 08 dec 2014, 19:17

Ok, pa drugačno vprašanje...

Kakšna je razlika med webastom na motorju 2.5tdi 140hp in webastom na D5 163hp ?


Re: Originalni grelec (webasto)
mrv, 08 dec 2014, 19:24

Tex je napisal ...

Ok, pa drugačno vprašanje...

Kakšna je razlika med webastom na motorju 2.5tdi 140hp in webastom na D5 163hp ?




Verjetno v oem kataloški, tudi v samih lastnosti webastoja. Novejši se bo morda posledično malenkost prej segrel, manjšo porabo imel, morda daljšo življensko dobo, cenejšo svečko z dalšim življenskim obdobjem itd.....

Lahko pa da sta zadeve materialno identične in je samo razlika v SW

Re: Originalni grelec (webasto)
Tex, 08 dec 2014, 21:31

Hvala, vendar v tem odgovoru,ki si ga podal ugibaš na slepo in nimaš pojma, torej sva na istem... ;)


Re: Originalni grelec (webasto)
sportivo, 10 feb 2015, 22:39

Odlicna tema! Bravo tomsom za super slikovni material!

Kupil rabljen D5 kjer nisem vedel ne jaz ne prejšnji lastnik da ima avto webasto! Treba ga je samo se usposobiti ker mislim da ne deluje.

Je kdo ugotovil ce ze kdo ugodno "odklene" grelec oz. Da se prikaže timer za vklop v potovalnem računalniku?

Tezko najdem podatke glede specifikacije katera žarilna svecka mora biti notri, ima mogoce kdo podatke. Se da dobiti kje ugodneje? Na summitu hocejo zanjo dobrih 83,00 eur + DDV.







Ravnokar sem govoril z @volvomojstrom in je rekel, da lahko aktivira in posodobi software in nastavi timer v potovalni racunalnik za cca 200,00 EUR. Ceneje kot 500,00 EUR je že. Pa še vedno mislim, da bi lahko bil tisti software se malo cenejsi. Sem pa z @volvomojstrom zelo zadovoljen, mi je ze enkrat menjal čep med menjalnikom in masino, ko se meni ni dalo vsega razdirat.

Re: Originalni grelec (webasto)
damiani, 11 feb 2015, 09:07

BERU IRELAND 0 102 174 304 12V ARDIC 3730104, enaka je tudi v Audiju! Ebay.de vabi!! Zamenjava svečke absolutno predraga vsaj za pol! (just my opinion) Pa si 100% da je grelna svečka?? Ker s temi grelci je kot z Volvoti: Dokler ne probaš, ne veš!!!!

Pa naj greje!

Lxcp

Re: Originalni grelec (webasto)
sportivo, 11 feb 2015, 09:24

Najlepša hvala @damiani!

Nisem 100% da je smao žarilna svečka, sigurno je še kaj več. ampak to je vse kar sem nahitro zagledal pod avtom, da je malo zarjavelo okoli nje in se ni bila verjetno nikoli menjan in nasploh verjetno grelec nikoli ni bil servisiran. (280.000 km trenutno prevozenih in bog ve koliko še prevrtenih zraven).

Bo treba snet celo zadevo dol tako kot je to naredil @tomsom in vse razdreti in očistiti. Verjetno je zanič tudi šoba in cevi hladilne tekočine so sigurno slabo pritrjene ker je grelec spodaj kar vlazen od fluorescenčne tekočine.

SIPS je napisal ...

Pozdravljeni,

tudi, jaz sem pri svojem V70 odkril dodatni grelec pod sprednjim kolesom, vendar ne deluje (Niti ni videti, da bi bil kdaj rabljen, saj je izpuh popolnoma čist, verjetno pa bi moral biti malo črn? )
Kje naj se zadeve najprej lotim? Verjetno najprej na servis naložiti software, da bom sploh imel možnost timerjev in vklopa na BC, ali kaj drugega?
Hvala za nasvet.

Lp Miha

A je možno, da ta grelec ni aktiviran in sploh ni nikoli še delal?? Ker moj aluminiast dimnik je tudi kot nov, nič sajast??


**So mi pa ravnokar poslali ponudbo še iz Summit servisa kjer je prav tako 200,00 EUR aktivacija timerja v potovalnem računalniku.

Še nekdo, ki je poservisiral svojo peč, -slikovni material:
http://goo.gl/UvcO5J


Upam da bo moj Volvo grelec kdaj delal tako kot dela ta na posnetku.
https://www.youtube.com/watch?v=d5LSHtRctmE


***Zanima me, ali bi bilo kaj narobe če bi samo demontiral grelec in zamašil cevi hladilnika z čepi. Potem pa bi dal odbijač nazaj gor in bi se okrog vozil z taksnim avtom dokler ne poserviseram grelca v delavnici? Samo verjetno ni dobro zaradi odklopljenega akumulatorja, da ne bi kaj "zbrkljalo" v spominu ... pa se vprasanje kako bi resil z crpalko goriva.

Verjetno najboljse da avto miruje z odklopljeno baterijo dokler se stvar ne postima.

Re: Originalni grelec (webasto)
tomsom, 11 feb 2015, 11:40

Črpalka goriva za grelec je ločena. Če odstraniš grelec moraš obvezno skleniti krog kroženja hladilne tekočine , vstop-izstop hladilne tekočine. Blindiraš samo v primeru da snameš, servisiraš in sestaviš nazaj.

Re: Originalni grelec (webasto)
sportivo, 11 feb 2015, 12:44

Trenutno je zadeva razdrta in stanje je katastrofalno. Konektor skurjen od webasta totalno. Skatla racunalnik ki gre v konektor od webasta oa je sploh ni!! Mogoce kdo ve cebo koliko stane?

Re: Originalni grelec (webasto)
sportivo, 11 feb 2015, 14:02

Evo se slika moje grozljivke!

Ima kdo računalnik webasta viska??





***To je racunalnik ki mi manjka P/N 3730751-4, upam da mi ga bo pooblaščeni volvo servis lahko priskrbel pa upam da ne bo koštal tudi celo bogastvo:
http://3.bp.blogspot.com/-uzTT0P51A1E/UMe8FPTyulI/AAAAAAAAAD4/8KiavsPfkQE/s640/2012-12-08+18.19.07.jpg

zdele sem dobil odgovor iz KMAGa in sicer računalnik 376,00 EUR + DDV, konektor 2,00 EUR + DDV. Bom še malo počakal jutri me pokliče en gospod pa bo pogledal če ima enega rabljenega doma.


Aja pa ko sem snemal dol cev za nafto se mi je zdela cevka cisto suha. Kot da že leta ne bi nafta notri tekla. Tudi vonja ni bilo o nafti ... sem probal se malo pozaugat pa ni slo nic ven. ?


Še en lep DIY tutorial:
http://hackingvolvo.blogspot.com/2012/12/anatomy-of-ardic.html

Re: Originalni grelec (webasto)
tomsom, 11 feb 2015, 15:54

Mislim da se ti skoraj bolj splača kupit rabljen kos za 200-300€.
Najprej si zmontiraj delujoco webasto- bi se našla kakšna, da vidiš kaj in kako.
Poženeš jo preko dice vmesnika, ne rabis timerja, se mi zdi. Imas pa res dizaster spodaj. Pa da ti je plata tako zgorela.... Skoraj inposible. :-)
Bi bilo pametno stestirat kaj vse potrebujes, preracunat in pol v nabavo. Po moje je comp nov ene 300+€, pa regulator, pa senzor temperature ziher, ker je stari zatajil, komplet inštalacijo, pa svečka, pa ventilator,.... Skoraj komplet vse, ostane ohišje. 1000+€ je nova montaža. Kupiš dobro rabljeno, pomenjaš kose in voziš. Strošek. Dobra rabljena od 200-700€. Pa recimo da jo dobis za 300+300 servisni material. Pa smo tle tle... Definitivno prej probaj ce je samo parking heater modul ali kaj vec, poleg instalacijske kite.

Re: Originalni grelec (webasto)
MarkoD, 11 feb 2015, 16:14

sportivo je napisal ...

Evo se slika moje grozljivke!




Pa je to skurjen?
Men bolj deluje da je zarad vode ratal.

Re: Originalni grelec (webasto)
sportivo, 11 feb 2015, 17:20

Ce natancno pogledam res sicer tezko vidim stopljeno plastiko. Konektor je vidt stisnjen in razbit. Kasneje je pa verjetno se oksidiral. Nekdo od prejsnjih lastnikov je noral imeti karambol zato tudi ni racunalnika.

Ali se vidi da na sliki manjkajo tudi senzorji? Moram se kaj dokupit?

Re: Originalni grelec (webasto)
tomsom, 11 feb 2015, 20:17

Ja, zgleda zbit in oksidiran. Ne vidi se senzorja na ohišju. Videt je samo svečko in vodno črpalko. To bo še zanimivo... Jaz imam fotocelico-senzor plamena in senzor temperature če ti kaj prav pride za sprobat.

Re: Originalni grelec (webasto)
tomsom, 11 feb 2015, 20:22

Pa eventuelno ti lahko dam svoj modul za probat če je to TO.
Pa morda bi ti en "zajeban" model celo webasto dal za sprobat.
Tudi sam čakam regulator tlaka, je škripnu, tako da če bo kaj lufta za vikend, bo akcija, in se lahko oglasiš.

Re: Originalni grelec (webasto)
sportivo, 11 feb 2015, 21:19

Hvala @tomsom za vso prijaznost in pomoč. Mislim, da sem na zadnji strani grelca videl 2 senzorja ki sta privijačena na ohišje. En na desni strani z rdečim debelim kablom in kvadratastim kontaktom mislim da je ta za temperaturo. Potem na sredini je kot ena ozemljitev, majhen crn kabl. Na levi strani je pa en cuden (senzor?) nasproti tistega za temperaturo. (Mogoče je ravno obratno in je to foto-celica plamena)

Saj mogoče dobim jutri že računalnik in bom probal stestirati. Upam, da bo delalo. Žarilna svečka je stestirana, zaenkrat deluje dobro. Vodna pumpa in notranji ventilatorja tudi oba delujeta. Je bila pa miza kar polna saj, večinoma ki so padle skozi dimnik, notranjost je bila pa še kar solidno čista.

@tomsom, kje pa pride regulator tlaka? Nevem, če sem ga opazil.

Re: Originalni grelec (webasto)
tomsom, 11 feb 2015, 21:38

Ja, 2 senzorja sta, eden temperatura hladilne eden grelca. Regulator tlaka ti je tisto na kar nataknes lajtungo za nafto, en krogec pa ena drobna zavita cevkica ki brizga gorivo v burning enoto. Fotocelica je direkt pod vetrnico ventilatorja.
Drugač pa, lej ga, jst rad pomagam, mi ni nben problem.
Včasih sem nerazumljivo sarkastičen, to je pa tud vse.
JBG, I'm not perfect!
Če kaj rabiš, dregni! Bom probal...

Re: Originalni grelec (webasto)
sportivo, 12 feb 2015, 07:46

Hvala tomsom super si naredil in slike in komentarje res vzamem vse nazaj, kar sem takrar rekel v naglici.

Ahaaa tisti regulator tlaka da zna delati težave. Razmisljam, da bi ga spihal s kompresorjem. Hvala tudi za opis vseh senzorjev.

Re: Originalni grelec (webasto)
tomsom, 12 feb 2015, 07:54

Ni panike, ni panike, ni panike!
Ne spihuj regulatorja ker je notri membranica!!!!!
Morda je še dober, č ga pihneš bo "odletel".

Re: Originalni grelec (webasto)
sportivo, 12 feb 2015, 18:09

Sem uposteval tvoj nasvet tomsom in nisem nič šaril s kompresorjem okoli regulatorja tlaka.

Dobil sem rabljen modul za 60,00 eur. Samo se prevekslati moram kabel čevlje. Sem razdrl modul, da bi videl v kaksnem stanju so kontakti in lepsega vezja se nisem videl v življenju. Nedotaknjen in cel prevlečen z tankim slojem nekaksnega silikona. Na njem so bili prvi moji prstni odtisi.

Je pa zaninivo. Na zunanji skatlici pise volvo in part number (nalepka). Na notranji pa je vgravirano: Saab

Se maloo pa bomo videli ce bo grelec "prdnu"!

Re: Originalni grelec (webasto)
sportivo, 13 feb 2015, 11:36

Sem ravnokar vse zmontiral in zalufal. Vse skupaj je delalo 3min potem se je sistem samodejno izklopil. Potem sem se 2x ugasil in prizgal avto, z njim se je 2x tudi vklopil grelec potem pa nic vec. Naj bi se varnostno zaklenil in se ga odklene le s testerjem.

Na zacetku je pihal mrzel zrak iz cevi, svecka je bila na otip oduzunaj vroca. Vodno pumpo se je tudi slisalo da laufa. Na zacetku prvic je slišalo tudi kako klika crpalka za nafto potem pa nic vec. Na zacetku mi je sigurno zrak najprej potegnilo ker je bila cev cidto suha.
Spodaj da bi bila posoda vroca, to pa ne ... Cez cas je pihal mlacen zrak ven tudi posoda je bila spodaj mlacna in po ceveh. Smpak to je sigurno segrel ze motor.

Se bo treba se malo igrat ...

Re: Originalni grelec (webasto)
Sverige, 13 feb 2015, 12:30

Mogoče kaj povezano z zunajno temperaturo. Meni se ne vklopi če je zunaj več kot 5 stopinj.

Re: Originalni grelec (webasto)
tomsom, 13 feb 2015, 14:48

Če imaš koga z dice pa ti naj ga laufne. Samo po moje je regulator hin ce ni dolgo laufal.

Re: Originalni grelec (webasto)
sportivo, 13 feb 2015, 17:48

Mislim da mi je kazalo v avtu 4 stopinje. Ga je vklopilo 3x ampak vsakokrat je delal samo 3 minute. Sedaj pa se je samodejno zaklenil. Cisto mozno da je regulator tlaka zanic. Sumim pa tudi kontakte ki sem jih iz starega polomljenega konektorja tlacil v novega in upam da mi ni katerega izrinilo ven. Sej verjetno se bo videlo na testerju.

Re: Originalni grelec (webasto)
sportivo, 14 feb 2015, 15:05

AljAž je napisal ...

Ok, se pravi se bi dalo s to zastonjsko aktivacijo narediti predgretje tako na S80 kot očetovem XC70-namreč webasto je prisoten (samo za gretje motorja). Ali ta "aktivacija" doda tudi program-timer kot opcijo na BC, namreč sedaj je ni. Zagotovo ni potrebno inštalirati kake dodatne cevi, itd?


Ima mogoce kdo kontakt od tega ki dela "zastonjsko" aktivacijo oz. Nadgradnjo softwara?

Re: Originalni grelec (webasto)
FUNTRON, 14 feb 2015, 15:11

Meni so pred parimi leti na V70 aktivirali pri Lekšetu. Cena tako smešno nizka, da je ne bom napisal.
(malo zamujaš z aktivacijo. Pomlad je tu)


Re: Originalni grelec (webasto)
sportivo, 14 feb 2015, 16:11

Hvala @FUNTRON! Že klicem Lekšeta če bi se slučajno kdo javil ampak itak vem da je zdaj vikend. Bom se v ponedeljek poklical.

Vem da zamujam ker je že pomlad, (bolje pozno kot nikoli), sem ga slučajno našel po 2 letih nakupa rabljenega avtomobila v vozilu. Tudi prejšnja lastnica ni vedela da ga je imela ) pomagal mi ga je odkriti tudi @tomsom! Velika HVALA tudi tomsomu!!

** Sem pa slišal od mehankarja, da se ta grelec vklaplja avtomatsko skozi celo leto, tudi poleti pri mrzlih zagonih. Za pomoč in čim-hitrejše dogrevanje motorja na delovno temperaturo.


*** Zanima me tudi sistem ki ga imajo nekateri na webastu poleti da z SMSom oz. klicem ali prek aplikacije na pametnem telefonu, sprožijo vklop grelca ali samo ventilacijo zraka in tako poleti prezrači soparno savno v avtomobilu. Se pravi bi morala biti se ena funkcija, brez vklopa grelca. Samo ventilacija.



Baje se da skombinirati original Volvo Eberspacher z vmesnikom WEBASTO THERMO CALL TC-3 (še en modul v katerega gre SIM kartica). (Nekdo je to poskusil na S80 2002)
Sem kontaktiral slovenski Webasto pa so povedali, da žal ne morejo ali pa tudi ne želijo nič pomagati ker ni celoten sistem webasto in je deloma tudi Eberspacher. (BUTALCI - namesto da bi imeli zaslužek in bi prodali ThermoCall za 400€. Na eBayu se ga da dobiti tudi za 300€ ali še ceneje z avkcijo). Nakoncu so mi dali številko servisa BEJA v Sloveniji, kjer sem tudi poklical, se je oglasil nek mojster in je rekel, kot da to ni možno, ali pa še ni delal na tej stvari z Volvotom

Nekateri so to že počeli: (so nekje tudi linki iz nemčije, tutoriali - samo jih še moram poiskati)
- ruski DIY tutorial za priklop Webasto Thermo Call -> http://goo.gl/aMYdyO​
- http://hackingvolvo.blogspot.com/2012/12/anatomy-of-ardic.html

KAJ WEBASTO THERMO CALL SPLOH JE?
http://www.webasto.com/si/programi-in-proizvodi/osebna-vozila/naknadna-vgradnja-grelca/upravljanje-grelca/thermo-call/
EBERSPACHER EASYSTART CALL:
http://www.eberspaecher.si/bencinski-grelniki/paleta-izdelkov/krmilni-elementi.html



Ima tudi podobno zadevo EBERSPACHER - CALLTRONIC oz. tudi EasyStart Call -> http://goo.gl/Ep9w6n

TESTNA aplikacija Webasto Thermo Call za android: (obstaja tudi za iPhone) (super deluje za stestirat - odlično!)
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.iViNi.WebiTC3Demo
Aplikacija andorid Eberspacher EasyStart Call: (obstaja tudi iPhone)
https://play.google.com/store/apps/details?id=synergetic.easystartcall

Sem ravnokar poklical na Eberspacher Slovenija kjer se že 2. oglasi zelo prijazen gospod 01/518 70 52. Tudi on je rekel, da serijsko vgrajen Eberspacher v Volvotih nima nič, da je to zaprta skrita Volvotova zadeva prek švedskega podjetja Arctic. (Vse gre preko Volvota).
Nakoncu mi je dal telefonsko številko nekega serviserja Eberspacherja in povedal da lahko tudi njemu pokažem sheme webasto thermo call ce mu bodo v pomoc: g. Janez (iz Šentjakoba) 041/617-563, ta je povedal da verjetno se bo dalo, ampak bo malo "zajebancije". Rekel je, da si moram najprej urediti vklop grelca v kabini (je že v delu ... - pri pooblaščencu je naročen download software iz Švedske, tako da bom imel timer in vklop on/off). Potem pa je rekel, da bo probal ujeti signal za on/off in tako zvezal in aktiviral zadevo.

Cena Eberspacher EasyStart Call v SLO je 350,00 eur + ddv. Na eBayu se ga da dobiti tudi že za 269,00 EUR!



**** To se mi zdi sigurno TOP rešitev, edini pravi daljinec ne rabiš gledati na domet in če greš pozimi na kuhančka lahko avto pokličeš iz gostilne in se ta že lepo segreje. Cena je še vedno kar draga, a zgleda drugače ne gre. NAjprej ko nisem vedel da imam grelec že vgajen v avto, sem že pred tem hotel kupiti webasto pa so bile takrat drage cene 1500 eur plus ostali sladkorčki kot so npr. te prek upravljanja z telefonom. Glede na to da je grelec "podarjen" to zdaj spet ni tak strošek, samo še zmontirati ga je treba, da bo delal tako kot mora"

Pa na prikazovalniku imaš vedno STATUS, ali grelec deluje ali ne, koliko je temperatura v avtu, zunaj, hladilne tekočine, koliko voltov ima akumulator. Ni slabo.

Možnosti vgradnje v volvote, tudi na original volvo ključ, razni daljinci, telefoni:
http://goo.gl/jNre2z



Nekaj ima tudi VOLVO ON CALL, ampak so omejitve ... modelno leto letnik 2012+
Pri tej aplikaciji pa lahko tudi zaverglaš avto na daljavo! (Kaže koliko tudi koliko imaš natankan avto itd ...
Uradni OPIS:
http://www.volvocars.com/intl/services/apps-and-services/volvo-on-call#volvo-on-call-story-carousel-1/check-your-car
Android aplikacija:
https://play.google.com/store/apps/details?id=se.volvo.vcc

Vsekakor, se mi zdi ta najboljša zadeva, ampak v stare volvote verjetno ne bo šlo, je pa tudi cena vprašljiva.


Re: Originalni grelec (webasto)
sportivo, 16 feb 2015, 12:19

Prilagam še tukaj nekaj slik ker prej ni bilo časa:


Mogoče kdo ve kateri je tisti manjši konektor?? Tisti večji vem da je za grelec, za manjšega pa nevem pa še nekako skupaj se drži. (Rokavice sem pa šele nakoncu porabil ko sem že vse skupaj nazaj dajal. Prej sm bil pa črn od pucanja grelca, mam še zdaj vse črno pod nohti ...)



Sledi preveklsanje kablov iz zanič zdrobljenega konektorja v kolikor toliko dobrega ...



Mislim, da je žarilna svečka Beru še original prva vgradnja, zaradi napisa Ardic (švedsko podetje, ki je stopilo skupaj in združilo grelec za volvota z Eberspacherjem), svečka je zažarela lepo rdeče, tako, da sem jo zaenkrat še pustil ohm meter mi slabo kaže in nisem mogel dobro stestirati.



Jože iz Vižmarjih mi je prodal modul za 60€, ki ga je Volvov prejšnji lastnik izgubil. Drugače bi moral plačati pri pooblačencu za novega 367 eur +ddv.



Edini senzor temperature hladilne tekočine na skrajni desni strani oblečen v penasto izolacijo, ki ga nisem uspel iztakniti, niti nisem kaj dosti poskušal, da ga ne bi "zjebal". In mi je že žal da ga nisem, ker je po vsej verjetnosti tesnilo senzorja preparelo in mislim da malo pušča zraven.





Kar je še ostalo od nalepke ...



Razstavil sem kolikor se je dalo razstavit. Spucal in dal nazaj skupaj.


Škoda, ker ga nisem še slikal še znotraj, ampak tako močno svinjski tudi spet ni bil. Notranjost sem malo z dratpiršno, pa malo saj se je usulo skozi "raufnk".


Takšen pa bi bil grelec, če bi kupil novega!

Re: Originalni grelec (webasto)
tomsom, 16 feb 2015, 20:34

Ja si se ga lotil...
Dobro si tole poštimal.
Cene za konektorje so bedne, pride sicer nekaj od senzorjev poleg, vendar ni omembe vredno. Ta inštalacija ki je na grelcu stane 290+€, zdaj za ženskega pod košem pa še ne vem. Bom pa javil ko kaj zvem.


Re: Originalni grelec (webasto)
tomsom, 16 feb 2015, 21:06

Sem pa v petek našel v svojem grelcu tole


Pol lonca nafte, razlog za to je bila počena cevka takoj za membrano in je dobesedno nalivalo nafto.
Delovalo je pa

takole.
Sedaj pa po zamenjavi regulatorja tlaka deluje takole
https://www.youtube.com/watch?v=dgcq24fqcNQ

Re: Originalni grelec (webasto)
sportivo, 17 feb 2015, 07:35

uh ti si svojega dobro zrihtal, če bi ti tako kadil kje na parkirišču pa nikogar v avtu bi te najbrž sigurno pričakal isti šok kot @augija. Moram nujno dobit nalepke webasto, pa jo nalepim magar na grelcem ali pa vsaj na steklo. Da ne bo kdo delal dodatne škode po nepotrebnem.

Re: Originalni grelec (webasto)
Sverige, 17 feb 2015, 08:28

Takole meni spodkadi samo prvo minuto ko se prižge, potem pa več ne kadi. Kera zadrega je to kje na semaforju....

Re: Originalni grelec (webasto)
sportivo, 17 feb 2015, 17:52

Grelec uspešno posodobil pri Avtocenter Volvo Lekše! Vsa zahvala njim! Lepo se poda v potovalnem računalniku dodatni trije displayi, (Direct start park heat on/off, Park heat timer 1 in 2). Ravnokar, ko se je avto ohladil sem naredil še en test prižgal sem Direct park heat on, vklopil se je oranžna lučka na armaturi za prižgani grelec, notranji ventilator grelca se je slišalo da dela in slišalo je klikanje črpalke goriv. Nisem prepričan če je delala hkrati tudi vodna pumpa grelca ker je bil odbijač gor. Spodaj je pihal malo mlacen zrak še od prej ker je bil avto segret ( termostat v avtu se je dvignil samo za milimeter).

Ampak ognja še kar nisem slišal, sumim na dolgo cevko nafte, ki že dolga leta ni bila zalufana in je še polna zraka in mislim, da ne pride nafta do žarilne svečke. Ali pa žarilna svečka prešibko žari rdeče in se nafta ne vname? Je pa res da je zunaj 5°C. Čakam, da se spusti še za vsaj stopinjo, ker naj bi delal pod 5°C. (Čeprav mislim, da smo na kolegovem XC-90 ga testno vklopili preko Direct starta tudi poleti, nisem čisto prepričan kakšna je bila temperatura zunaj).
Imam še 2 vžiga preden se grelec varnostno zaklene.


*sedaj sem probal še pri 4°C. Misim pa da se tokrat ni nič slišalo klikanje klikanje naftne črpalke, v prvem poskusu je bilo pa kar očitno. Traja ene 2-3 min potem pa crkne. Bom jutri videl kaj je kaj pokazalo na računalniku.


Re: Originalni grelec (webasto)
tomsom, 17 feb 2015, 18:51

Grelec lahko štartaš tudi če je 45 stopinj poleti. Ko imaš direct start ON, mora delati ne glede na stopinje zunaj. Bi rekel da je regulator tlaka, tisto cevko hitro nafila z nafto ko ti pumpa za grelec štarta.
Tukaj je vse možno ker vse vpliva na pravilno delovanje. Če niso upornosti v mejah točno določenih vrednosti katere so shranjene nekje v enem modulu, že kje, ga vrže "ven" in po 3-5 neuspešnih poizkusih zagona ga varnostno zaklene. Meni vem da ga po petem neuspehu zaklene.
Koliko te je koštal ta šport pri Lekšetu?

Re: Originalni grelec (webasto)
sportivo, 17 feb 2015, 19:31

Bom se jutri videl kaj bova z Jožetom ugotovila ce bo kakšno napako taksno pokazal, ce nw pa se enkrat grelec dol in z enim dobrim volt-ohm metrom preverit vse senzorje, kontakte in regulator tlaka. Mi je ze žal da nisem pihnil z usti skozi regulator tlaka da sploh vidim ce ima pretocnost.

Pri Lekšetu me je vse skupaj prišlo 34 eur od tega nekih 12 eur za software ostalo je priklop na računalnik. Sem zelooo zadovoljen!! Igor je bil zelo prijazen.

Glede na to da sem klical tudi interclass pa so povedali da je cenejsi servisni software namenjen samo usluzbencem da stestirajo zadevo potem pa ga zvbrisejo dol in mora stranka placati drazji software za 200 eur + 60 eur priklop na tester kar je čisto odiranje! Za par klikov na racubalniku plus vtaknit vmesnik v kabini ...

Re: Originalni grelec (webasto)
tomsom, 17 feb 2015, 20:40

Poišči ohmske vrednosti vsake zadeve na grelcu, čeprav mislim da je regulator.
Ali pa ventilator.
V glavnem te stvari delajo težave.

Re: Originalni grelec (webasto)
sportivo, 18 feb 2015, 09:05

Ravno našel ruski tutorial-DIY preveden v slovenščino z veliko slikami in detajli, so šli celo odpirat regulator tlaka in menjali membrano. Če bo komu prav prišlo.

http://goo.gl/B29Plb

Re: Originalni grelec (webasto)
damiani, 18 feb 2015, 13:15

sportivo je napisal ...

Ravno našel ruski tutorial-DIY preveden v slovenščino z veliko slikami in detajli, so šli celo odpirat regulator tlaka in menjali membrano. Če bo komu prav prišlo.

http://goo.gl/B29Plb

O popravilu regulatorja sem že sam večkrat razmišljal, zdaj imam pa še potrdilo da se da!!
Še vedno pa je vprašanje šobe na koncu cevke regulatorja ki dovaja nafto na razpršilec! Le ta sčasoma menda "odpade" iz cevke?!
Vsekakor pomembna informacija!

Lxcp

Re: Originalni grelec (webasto)
sportivo, 18 feb 2015, 15:13

@Damiani, tukaj sem naletel še na eno stran kjer so šli v detajle z slikami o regulatorju pritiska goriva:
- http://goo.gl/jIu8He
.


Komur ne bo delala vodna pumpa grelca, je tukaj Tutorial - DIY, kako se zamenja "krtačke" elektromotorja:
- http://goo.gl/5dt98H


Tukaj pa so še približne cene rezervnih delov grelca (Skandix):
- http://goo.gl/Vl9BeJ

Nič jaz se vedno čakam na ponovni odklep grelca, imam samo 3 poskuse tudi po posodobitvi na potovalni računalnik. Potem ko bo odklenjen ga bom spet dol vzel in pogledal ali dotok nafte sploh je, potem pa še če nafto potegne skozi regulator tlaka in nakoncu še skozi šobo. Potem bi bila že skorajšnja zmaga. Moral bi vžgat! Vse ostalo izgleda kot, da deluje. Razen če svečka ne zažari dovolj močno. Upam, da bo to kdaj delalo!

Če bo grelec kdaj delal bi si želel potem na naslednji projekt, "upgrade" na upravljanje preko telefona.

Re: Originalni grelec (webasto)
XC only, 18 feb 2015, 16:23

Fantje pohitite, ker kukavica je že zelo blizu. HA HA HA

Re: Originalni grelec (webasto)
damiani, 18 feb 2015, 20:17

XC only je napisal ...

Fantje pohitite, ker kukavica je že zelo blizu. HA HA HA

Bomo pa delfine "strašil" na morju, ko bo grmelo, v kabini pa piščanca obračal!! He he he

Lxcp

Re: Originalni grelec (webasto)
tomsom, 18 feb 2015, 21:13

sportivo je napisal ...



Če bo grelec kdaj delal bi si želel potem na naslednji projekt, "upgrade" na upravljanje preko telefona.


Ok, zdaj je tutorial in lahko popraviš, ampak ti rečem da zamenjaš-popraviš regulator tlaka in bo delalo.



Re: Originalni grelec (webasto)
tomsom, 18 feb 2015, 21:18

damiani je napisal ...





Še vedno pa je vprašanje šobe na koncu cevke regulatorja ki dovaja nafto na razpršilec! Le ta sčasoma menda "odpade" iz cevke?!
Vsekakor pomembna informacija!

Lxcp



Tako je, spodnja slika je iz mojega "gašperčka".




Re: Originalni grelec (webasto)
JureM, 16 nov 2017, 19:40

Pozdravljeni.
Na S80 2003 letnik, D5 imam webasto grelec, vendar ni zaznati da bi delal. Nima ročnega vklopa.
Ob kakšni temperaturi bi se moral vklopit? Oziroma, kolikšna je verjetnost da po toliko letih še deluje?
Je možno da je odklopjen?

Re: Originalni grelec (webasto)
Godward, 17 nov 2017, 00:24

Tudi jaz ga imam, vendar je odklopljen. Popravilo pa bi vrjetno stalo pol vrednosti avta.

Re: Originalni grelec (webasto)
gusti_4u, 17 nov 2017, 09:50

mene je prišlo 150€. Tople avto zjutraj...nasmeh na otroških ustih ...neprecenljivo ;)

Re: Originalni grelec (webasto)
ramzes, 17 nov 2017, 10:38

Sam imam webasto na s60 2004. Vklopi se, ko pade temperatura pod 5 stopinj . Sem se pa lani zanimal koliko bi prisel program, da se nastima vklop z uro. Pa se je stvar precej podrazala. Vcasih je bilo skoraj zastonj sedaj pa na pooblascenem servisu pride cca 800 eur. Me zanima ce zna kdo uredit za normalno ceno?

Lp