V70 D5, 2001, Cotar Toni
volhart, 11 apr 2008, 16:29

No, koncno je prisel k meni! Za začetek slika mojega starega in novega prijatelja. Več slik bom dodal ko se bo vreme izboljšalo in ga bom lahko opral.

letnik 2001
2,4 D5 diesel
164 hp
6 airbagov
ABS
DSTC
dvojna avtomatska klima
CD in kasetnik HU 605
potovalni računalnik
kombinacija usnja in blaga (črno-temno sivo)
redno servisiran
185 kkm

Toni



Re: V70 D5, 2001, Cotar Toni
AljAž, 11 apr 2008, 16:40

Očitno je razlika očitna.

Re: V70 D5, 2001, Cotar Toni
Lukc pa V70, 11 apr 2008, 20:12

Podobna zgodba je bila pri meni, prej sem imel Passata (model novejšega od tvojega) l. 1994, danes sem pa ponosen lastnik V70 D5.

Kako se ti zdi avto? Je izpolnil pričakovanja?

Drugače pa prilepi še kakšno sliko, ker tu se vidi bolj malo ;) Drugače je pa lep ;)

Re: V70 D5, 2001, Cotar Toni
volhart, 12 apr 2008, 07:56

Razlika je božanska. Pravzaprav sem zadnja dva dni le v njem...po gorenjski pa primorski pa malo po notranjski. Zdaj grem na službeno pot za en teden, nato pa dodam slike in ostale podrobnosti.

Re: V70 D5, 2001, Cotar Toni
Lukc pa V70, 12 apr 2008, 13:40

Koliko kilometrov pa ima?

Re: V70 D5, 2001, Cotar Toni
volhart, 03 maj 2008, 22:33

Kilometrov ima 185000. Za vikend dodam slike. Ali lahko v tej temo Moj VOLVO predstavljamo vse v zvezi s svjim avtom...dogodke, nakupe, ugotovitve itd. ali je za to bolje poiskati ustrezno skupno temo? Kot zanimivost dodajam zvok svojega V70 in sliko frekvenčnega spektra tega zvoka. Kot izgleda je energijsko najmočnejša frekvenca zvoka okrog 6000 Hz, sledijo pa ji 5250 Hz, 3500 Hz, 8750 Hz in 3750 Hz. Tudi povsod drugje je videti neko urejenost. Me zanima, kako se bo to s časom spreminjal. Bom izmeril še po servisu ter pri različnih okoliščinah. Avto se vozi super super super. Kot karavan nam je s prijatelji tudi že dvakrat pomagal. Vem zakaj ga imam.

LP, Toni



Re: V70 D5, 2001, Cotar Toni
AljAž, 04 maj 2008, 13:43

Lepo, da ti dobro služi.
Ta tema je primerna za poročanje kaj se ti je npr. z avtom pripetilo, kaj si dokupil, nove slike ipd.. V kolikor pa si recimo odpravil/odkril kak problem ipd., ki bi lahko bil koristen nasvet za ostale lastnike podobnih vozil ali pa je dober povod za obširnejšo debato, ti predlagam, da odpreš novo temo oziroma dopolniš kako obstoječo.

Re: V70 D5, 2001, Cotar Toni
volhart, 12 maj 2008, 10:45

Nekaj slik iz mojega domačega kraja. V soboto nas je šlo pet prijateljev do Poreča in avto se je izkazal za odličnega. Brez problemov smo prehitevali vse po vrsti. Preko Buzeta je navor pokazal svoje, saj smo se vzpenjali brez vsakih problemov. Ta avto mi je res všeč.

Re: V70 D5, 2001, Cotar Toni
volhart, 12 maj 2008, 10:55









Re: V70 D5, 2001, Cotar Toni
volhart, 12 maj 2008, 11:02









Re: V70 D5, 2001, Cotar Toni
volhart, 13 maj 2008, 15:19

Danes sem ga peljal na redni servis k Lekšetu. Servisiral ga je Tomaž. Ves čas sem bil lahko zraven, seveda sem imel čisto črne roke. Moram reči, da so bili fantje zelo prijazni, dekleti pa ravno tako. Tomaž mi je vse skomentiral, tako da pribljižno vem kako je z njim...skratka ni straha. Aja, pri njih v delavnici sem doživel prijetno izkušnjo...kot da bi gledal Orange County Choppers na DC . Cena 550 eurov. Bilo je potrebno več od rednega servisa (detajli kasneje).

Re: V70 D5, 2001, Cotar Toni
volhart, 14 maj 2008, 14:44

Servis Lekše V70 D5, 2001, 13.5.2008 (v evrih)

filter klime 60, 70, 80: 54,31
filter goriva D5: 46,63
zračni filter: 23,56
filter olja: 13,16
tesnilo cu - din 7603A 18x24 0,66
tesnilo pokrova olja 2
podložka šobe 3,65
zglob stabilizatorja zad. 60, 70, 80 19
obloge ročne 60, 70, 80 46,25
vzmet 4,81
puša vilic (2 kos) 78,5
optika I., II. 29
delo III (5 ur) 150

skupaj 471,26 + 94,25(20% DDV) je 565,51 evrov


Re: V70 D5, 2001, Cotar Toni
volhart, 14 maj 2008, 14:49

Za primerjavo še lanski račun.

Servis Lekše, V70 D5, 2001, 14.9.2007 (v evrih)

filter klime: 55
filter olja: 12,34
tesnilo pokrova olja: 2
tesnilo cu - din 7603A 18x24: 0,65
olje castrol slx professional (txt) (6,5L): 90,74
zavorno olje donax (1L): 5,61
nosilec motorja D5: 50,1
delo (2,5 ure): 75

skupaj 291,44 + 58,29 (20% DDV) je 349,73 evrov

Re: V70 D5, 2001, Cotar Toni
Ursus, 14 maj 2008, 23:39

joj, kok keša, mene je kar strah pelat ...

Re: V70 D5, 2001, Cotar Toni
Volvo. 4 life, 14 maj 2008, 23:45

Kolk davka rajš poglej

Upam da ti avto služi kot mora! Čuvaj ga!

Re: V70 D5, 2001, Cotar Toni
Mihc V50 T5, 15 maj 2008, 20:29

Če ti je davek overa , bodi pameten če imaste S.P. uzemi na podejtej na dvčno se temu reče in te pri takih stvareh sploh ne skrbi kot nprimer mene

Re: V70 D5, 2001, Cotar Toni
volhart, 18 maj 2008, 11:51

Naredil sem izračun, koliko me stane vožnja z mojim Volvom na 100 kilometrov pri tem, da na leto naredim 30000 kilometrov.

Upošteval sem:
-devetletno padajočo amortizacijo 9000 evrov (cena mojega Volva)
-ceno goriva (poraba 6L/100km)
-ceno servisa (600 EUR/leto)
-ceno registracije (500 EUR/leto)
-ceno pnevmatik (800 EUR/3 leta)

Račun je približen, verjetno podcenjen, ker ne upošteva generalnih servisev in naključnih okvar. Gre za izračun, če Volvo deluje kot mora.





Re: V70 D5, 2001, Cotar Toni
volhart, 31 maj 2008, 08:23

Kako bi oziroma ste zakrpali raztrgano gumeno obrobo med vrati? Ali bi bilo smiselno vse skupaj pustiti pri miru ali pa bi prilepili zraven 'fliko'?

Re: V70 D5, 2001, Cotar Toni
volhart, 01 jun 2008, 20:50

Poraba:

72 L za 1145 km
povprečna poraba 6,3 L/100 km
povprečna hitrost 47 km/h

Vožnja je bila vsak dan po Ljubljani in štirikrat relacija AC Ljubljana-Koper (150 km/h)

Re: V70 D5, 2001, Cotar Toni
volhart, 08 jun 2008, 23:00

Manjši problemi...

-šoferjeva šipa pri koncu svojega spusta povzroči pok
-zadnji šipi ni mogoče upravljati z gumboma v zadnjih vratih
-manjka mi zadnja srednja 'vtičnica' za varnostni pas

sicer pa Volvo zakon...

Re: V70 D5, 2001, Cotar Toni
AljAž, 08 jun 2008, 23:07

Morda si "zaklenil zadnji šipi proti otrokom" z gumbom na svojih vratih?

Re: V70 D5, 2001, Cotar Toni
volhart, 09 jun 2008, 07:33

Pomislil sem na 'cabrio' vožnjo! Kako se obnesejo stranski ščitniki vetra, ki jih montiraš na prednja vrata in imaš seveda odprte šipe? Ali je že kdo naknadno ugradil šibedah? Tega seveda nimam v namenu, ampak me samo zanima.

Re: V70 D5, 2001, Cotar Toni
volhart, 09 jun 2008, 11:58

Malce dinamike rezervoarja in BC...laže. Povprečno porabo prikazuje za 0,8 L/100km premalo.



Re: V70 D5, 2001, Cotar Toni
Terminator, 09 jun 2008, 15:16

Sam sem razmišljal o vgradnji neoriginal šibedaha, vendar mi ni všeč, ker se odpira navzven serijski pa navznoter, pa pri serijskem imaš žlebove, za naknadno vgradnjo pa ne vem kako to uredijo

Da se šibedah vgraditi tudi na uradnem servisu, vendar zahtevajo preveč €


Glede BCja ti bom pa takole rekel. Sam ga imam in mi kaže zelo točno, laže pa mi le takrat, ko dosti puščam avto v prostem teku, zato tega ne počnem rad in raje ugasnem motor, če kje dlje čakam

Re: V70 D5, 2001, Cotar Toni
T-5R, 10 jun 2008, 23:10

Cotar Toni je napisal ...

Pomislil sem na 'cabrio' vožnjo! Kako se obnesejo stranski ščitniki vetra, ki jih montiraš na prednja vrata in imaš seveda odprte šipe? Ali je že kdo naknadno ugradil šibedah? Tega seveda nimam v namenu, ampak me samo zanima.


Jaz sem imel te stranske ščitnike zmontirane na 740-tki. Je zelo praktićno, ker lahko poleti pustiš malce odprta okna, in se kabina prezrači. Pa tudi če pride dež, nimaš skrbi. So bili pa od konkurence, in so bili zataknjeni za tesnilo šipe, kar ni najbolj primerno. Original Volvo pridejo lepljeni na vrata.

Šibedah je tudi super stvar. Seveda je razlika med tovarniško vgrajenim, ali pa aftermarket. Kot je Terminator napisal, aftermarket varijanta nima odtokov, in se odpira navzgor določeni modeli tudi nazaj, v nobenem primeru pa se ne skrije v streho, kot pri originalnem oknu. Na voljo je tudi električna izvedba.

Sam sem zmontiral preko 70 strešnih oken, v različne avtomobile. Priporočam samo znamko Webasto, ker je kvalitetna, in pride zraven točna šablona.

Tudi Volvo aftermarket izvedba, se odpira samo navzgor. Je pa cena uhuhu....

Re: V70 D5, 2001, Cotar Toni
volhart, 11 jun 2008, 15:58

Hvala Terminator in T-5R. Kolikšna bi torej bila cena vgradnje Webasto šibedaha pri tebi T-5R?

Danes sem opravil brezhiben tehnični pregled. Dimni izpust 0,35 (enote ne poznam), kar je zelo dobro.

Re: V70 D5, 2001, Cotar Toni
T-5R, 11 jun 2008, 19:30

Za ceno ne vem, ker ne režem streh že 8 let. To sem delal na prejšnji firmi. Takrat je bilo kar veliko zanimanja, danes pa mislim, da ni več tako.

Drugače stane strešno okno dimenzije 782x416mm z ročnim pomikom okoli 200€ + montaža.

Re: V70 D5, 2001, Cotar Toni
volhart, 26 jul 2008, 17:00

A kdo ve kakšno funkcijo ima tisti mali plastični krogec pri strani sovoznikovega vzglavnika?

Re: V70 D5, 2001, Cotar Toni
Stiffler, 26 jul 2008, 17:29

pomoje lahko kako prevleko na stol montiraš...

Re: V70 D5, 2001, Cotar Toni
Torkel, 26 jul 2008, 18:43

Tisti knofek je obešalnik.

Glej tale navodila: http://new.volvocars.com/ownersdocs/2001/2001_V70/01v70_04a.htm

lp

Re: V70 D5, 2001, Cotar Toni
volhart, 08 avg 2008, 20:57

Vceraj smo domov pripeljali novega starega Volvota. Zelo lepo ohranjen V70 ph I 2,5 20V. Smo se z veseljem vozili po Poljanski dolini. Dodam slike kasneje. Aja, avto je bil od uporabnika V70 2,5 20V. Avto pa je kupil moj stric.

Re: V70 D5, 2001, Cotar Toni
volhart, 08 avg 2008, 20:59

Se eno vprasanje. Poznate kaksno dobro V40 ali S40 bencinarja za okrog 3000 EUR. Kupuje moj brat. Hvala.

Re: V70 D5, 2001, Cotar Toni
volhart, 08 avg 2008, 21:15

Se oproscam...pomota. Rabim S40 diesla. Hvala.
Zaenkrat je edino tale na avto.net

Lep, a ga kdo pozna.

http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?id=2193516#

Re: V70 D5, 2001, Cotar Toni
volhart, 09 avg 2008, 07:53

Malo me moti, da ima V70 ph I tako trde stopalke (vse tri). Na zacetku ne primejo, po kaksnem centimetru primejo, imajo pa tudi zelo dolg hod, predvsem tista za gas. Ali se da kaj glede tega ukrenit?

Re: V70 D5, 2001, Cotar Toni
RollingStone, 09 avg 2008, 09:19

Cotar Toni je napisal ...

Ali se da kaj glede tega ukrenit?



Da. Navadiš se, pa je problem rešen.

Re: V70 D5, 2001, Cotar Toni
T-5R, 09 avg 2008, 11:12

Jaz osebno imam tudi rajše trde stopalke. Pri S 70, so bili pedali premehki, še posebej sklopka, in ni bilo tistega pravega občutka.

Podobno je z servovolanom. Pri vseh Volvotih je zame premehak, in ni tistega pravega občutka, kaj se dogaja pod kolesi.


Re: V70 D5, 2001, Cotar Toni
Volvo. 4 life, 09 avg 2008, 11:27

T-5R je napisal ...



Podobno je z servovolanom. Pri vseh Volvotih je zame premehak, in ni tistega pravega občutka, kaj se dogaja pod kolesi.



Jaz pa imam ful trd servo. Načeloma mi na pakiriščih sploh ni všeč, še posebej, ko je obupen rajdni krog, med vožnjo pa se mi zelo dopade

mi pa ves čas cvili nekaj, na Dumidi so mi dolili servo olje, češ da ga je bilo premalo, pa mi še vedno cvili, če ga na mestu obačam

p.s. stopalko za gas pa imam ful trdo, vendar sem se navadil in je kul. Na začetku sem hotel menjati zajlo, češ da je zarustala, sedaj pa jo ne zamenjam, razen če se strga. Kuplenga je pa srednje mehka in mi je FUL všeč


Re: V70 D5, 2001, Cotar Toni
RollingStone, 09 avg 2008, 11:30

T-5R je napisal ...

Podobno je z servovolanom. Pri vseh Volvotih je zame premehak, in ni tistega pravega občutka, kaj se dogaja pod kolesi.



Se strinjam. Sicer so bili tudi starejši volvi že na voljo s progresivnim servo volanom, mi pa ni jasno, zakaj le-tega ni bilo v 850kah.


Re: V70 D5, 2001, Cotar Toni
perimund, 10 avg 2008, 20:05

volvo.4life: pej na kolena pa bos vidu eno gumjaso manseno na konc druga v kabini....

no to potegen na gorda se sname pol pa vides notr en bel tefloncek ki je okrog druga nataknjen tak kolescek preklan na pol.

tist cvili ker je prsla umazanija notr. prak pesek...

potegen ven pa spucej pol pa z mastjo namaz ne cvili vec.

l.p.

sorry za off topic

Re: V70 D5, 2001, Cotar Toni
volhart, 22 avg 2008, 23:18

V V70 I-ph bencinarja smo natocili 95 oktana pa je avto zelo cukal pri pospesevanjih. Problem je resil 100 oktanski bencin in pa zamenjava nepravilnih sveck.

Ali ima kdo za prodat zadnji rolo za prtljaznik za omenjeni avto?

Re: V70 D5, 2001, Cotar Toni
volhart, 22 avg 2008, 23:23

Glede zelo dolgega hoda stopalke za plin pri V70 I-ph... Pod pokrovom motorja je videti, da je zajla speljana preko nekaksnega kolescka z dvema utoroma. Trenutno je na daljsem utoru in to bi lahko pomenilo daljso pot stopalke. Ce bi prestavil zajlo na krajsi utor in odvil vijak pod stopalko, bi verjetno poln gas dosegel s krajsim hodom. Vse skupaj je motece, ker tako stopalka za plin ni usklajena s preostalima dvema.

Re: V70 D5, 2001, Cotar Toni
perimund, 23 avg 2008, 07:15

mam rolo bez-oker barve ga ne uporabljam.

Re: V70 D5, 2001, Cotar Toni
volhart, 03 okt 2008, 21:20

Potreben bo nov redni servis na moji V70. Zadnjic sem bil pri Leksetu. Tokrat bom pa poskusil pri Jozetu iz Vizmarij. Ga poklicem jutri. Sporocim kako je slo in za kaksno ceno. Sem bral, da je dober serviser. Od zadnjega servisa maja meseca je bilo potrebno zamenjati le poceno gumijasto cev, ker je preperela od starosti in pritiska. (60 EUR)

Re: V70 D5, 2001, Cotar Toni
volhart, 17 okt 2008, 13:33

Redni servis mi je vzel 300 EUR. 100 olje, 75 delo, 50 DDV, ostalo...pri Leksetu. Zopet korektno opravljeno. Delajo eno uro, racunajo pa dve in pol. A imajo take norme al kaj?

Re: V70 D5, 2001, Cotar Toni
RollingStone, 17 okt 2008, 13:55

Za redni servis računajo 2,5h? Za zamenjavo osnovnega (torej olje, filter in svečke) povprečno izkušen mehanik potrebuje cca pol ure.



Re: V70 D5, 2001, Cotar Toni
alfaromeo, 17 okt 2008, 14:05

Servis si opravil na koliko KM?

Pol ure ta je mal bosa. Je že ok, da se olje malo dalj časa odteka, pa da svečke bolj počasi in previdno privije nazaj. Sicer pa redni servis ne zajema zgolj menjavo olja in filtra, temveč je po navodilih potrebno pregledati veliko več (pregledati zavore, pregledati ostale tekočine, pogledati v računalnik, pregledati delovanje luči, birsalcev, tečajev vrat, obese, itd itd)

Re: V70 D5, 2001, Cotar Toni
volhart, 18 okt 2008, 17:44

Tocno tako! Zamenjal mi je olje, AC filter, zračni filter, oljni filter, en stabilizator, hladilno tekočino. Pogledal je tudi brisalce, podvozje, luči. Dal ga je na računalnik. Vse skupaj je trajalo eno uro in 10 minut. Delal je pa čisto normalno hitro. Servis je bil na 212kilo km. Avto sicer BP...tako pravijo pri Lekšetu.

Re: V70 D5, 2001, Cotar Toni
AljAž, 18 okt 2008, 17:54

Da, za večino opravil imajo norme, po katerih načeloma tudi zaračunajo storitev.

Re: V70 D5, 2001, Cotar Toni
RollingStone, 18 okt 2008, 18:35

Aja, če ti je menjal in pregledal vse to, potem bo pa prav. Res pa je, da največkrat samo piše, kaj vse so pregledali, v resnici pa.....

No, za tisto, kar je čista osnova rednega srevisa, torej olje, filter in svečke, se porabi pol ure in nič več. Res pa je, da ti, v kolikor res pregleduješ vse, kar je tu potrebno, hitro vzame več časa.


Re: V70 D5, 2001, Cotar Toni
volhart, 19 okt 2008, 11:41

Pri servisu svojega avtomobila sem vedno zraven. Sicer grem raje drugam. Za takšne denarje se pa jaz ne bom šel slepih miši.

Re: V70 D5, 2001, Cotar Toni
volhart, 17 nov 2008, 09:54

Zdravo fantje!

Moja jermenica alternatorja kaze, da jo bo vzel vrag. Cena okrog 100 evrov pravijo pri leksetu. Ali ima kdo od vas kaksno cenejso varianto.

Re: V70 D5, 2001, Cotar Toni
volhart, 25 nov 2008, 09:11

Jermenica alternatorja, spodnji nosilec motorja in delo 208 EUR pri Leksetu. Pa se eno vprasanje, ce kdo ve. Dolge luči mi delajo le pri blendanju, vklopiti za daljši čas pa jih ne morem. Ali kdo ve kaj je to?

Re: V70 D5, 2001, Cotar Toni
volhart, 29 dec 2008, 15:19

Torej,dolge luci mi delujejo le pri blendanju sicer pa ne. Sem pregledal varovalke pa je le ena za oba rezima delovanja (blend in ON) pa je v redu. Nato sem se lotil leve obvolanske rocice. Malo treme pa nekaj sile in je sla dol. Sicer zelo enostavno in lepo narejeno. Pod rdecim krogom je valjni zatic. Gre pa vse skupaj tezko ven zaradi prikljucenih pinov. Izgleda takole.

Na rocici je tiskano vezje, ki ima tri bakrene stike za levi smerokaz, tri za desni smerokaz ter tri za dolge luci. Vprasanje glede teh zadnjih treh stikov. Vsi trije sicer lezijo na enako dolgih matricah, vendar pa na njih lezeci bakreni spoji niso enako dolgi (znotraj rdecega kvadrata). Izgleda celo kakor da bi bili popraskani. Ali mogoce kdo od vas ve, ce je to problem? Koda tiskanega vezja je ALPS ANJ971071A. Hvala za vase nasvete, ce bo kdo vedel.







Re: V70 D5, 2001, Cotar Toni
alfaromeo, 30 dec 2008, 00:33

No čist eno "kmečko" vprašanje, ali so vsi kontakti celi?

Re: V70 D5, 2001, Cotar Toni
volhart, 30 dec 2008, 09:02

Kontakti so celi . Vendar pa me moti njihova dolzina, ker ni enaka pri vseh treh. Po eni strani izgleda, kot da so namenoma taki, po drugi pa kot da so zdrsani.

Re: V70 D5, 2001, Cotar Toni
volhart, 31 dec 2008, 12:07

Bratranec mi je rekel, da so kontakti v redu...to je sicer tudi meni povsem logicno. Poskusal sem priti tudi do releja, ki je pod pokrovom motorja. Tam je plosca z varovalkami in releji. Na spodnji strani te plosce je rele FFM3 (Pass Comp/Light System). Ali kdo ve kako bi snel to plosco, ker se kljub stirim odvitim vijakom bojim, da jo bom odlomil. Noce iti dol.

Re: V70 D5, 2001, Cotar Toni
volhart, 14 jan 2009, 23:35

Evo ena lepa stevilka danes na poti do sestanka KLVV.





Re: V70 D5, 2001, Cotar Toni
volhart, 20 jan 2009, 18:31

Danes v Tunjiskem gozdu sem moral dati avto na test. Vdrl se mi je v pomrznjeno blato dober meter pred precej derocim naraslim potokom. Kaj bi bilo, ce bi sel noter...raje ne pomislim. V glavnem ven je slo tezko...brez DSTC ni slo, DSTC pri 1100 RPM pa je stezka vendar uspesno opravil svoje delo in avto porinil vzvratno navzgor. ni bilo pretirane strmine, vendar pa je bilo blato pomrznjeno, po njem pa je tekel nezanemarljiv vodni tok, saj je mocno dezevalo. Slike pa povejo svoje (so slabe, ker sem bil malce zivcen pa moker skoraj do kolen).












Re: V70 D5, 2001, Cotar Toni
Beastmaster, 20 jan 2009, 19:40

Tuhinjskem gozdu?? Kaj pa si se pojal po takih poteh?? Drugače pa dobre fotke

Re: V70 D5, 2001, Cotar Toni
volhart, 20 jan 2009, 23:26

Po moje, da to ni Tuhinjski gozd ampak Tunjiski med Kamnikom in Komendo. Ja, da sem se znasel tam je v prvi vrsti 'kriva' Petra C., ne bom pa rekel, da sam nisem uzival na malce bolj nevsakdanji poti. Je pa res, da ce bi mel AWD, bi bil tam kar precej.

Re: V70 D5, 2001, Cotar Toni
Terminator, 21 jan 2009, 16:07

pa sem že mislil da sem samo jaz norc

šalo na stran Dobro da si se rešil

Re: V70 D5, 2001, Cotar Toni
carmender, 21 jan 2009, 19:07

Toni je napisal ...

Torej,dolge luci mi delujejo le pri blendanju sicer pa ne. Sem pregledal varovalke pa je le ena za oba rezima delovanja (blend in ON) pa je v redu. Nato sem se lotil leve obvolanske rocice. Malo treme pa nekaj sile in je sla dol. Sicer zelo enostavno in lepo narejeno. Pod rdecim krogom je valjni zatic. Gre pa vse skupaj tezko ven zaradi prikljucenih pinov. Izgleda takole.

Na rocici je tiskano vezje, ki ima tri bakrene stike za levi smerokaz, tri za desni smerokaz ter tri za dolge luci. Vprasanje glede teh zadnjih treh stikov. Vsi trije sicer lezijo na enako dolgih matricah, vendar pa na njih lezeci bakreni spoji niso enako dolgi (znotraj rdecega kvadrata). Izgleda celo kakor da bi bili popraskani. Ali mogoce kdo od vas ve, ce je to problem? Koda tiskanega vezja je ALPS ANJ971071A. Hvala za vase nasvete, ce bo kdo vedel.








Meni se ročka za dolge ne zatakne, če imam stikalo za luči v položaju 0.
Luči so dnevne, torej se prižgejo, tudi če je stikalo v položaju 0, vendar se ne da zataknit obvolanske ročice da dolge skoz svetjo.
Če stikalo za vklop luči prižgem, potem delajo tudi dolge.

Re: V70 D5, 2001, Cotar Toni
volhart, 20 feb 2009, 23:24

Par lepih slikc s Scannio v Medvodah.







Re: V70 D5, 2001, Cotar Toni
alfaromeo, 22 feb 2009, 21:27

@carmender: To je povsem normalno.

@Toni: Za take podvige boš moral pa avto zamenjati. DTSC je pa zakon. V tem primeru, bi ti prav prišlo tudi STC ali pa TRACS.

Re: V70 D5, 2001, Cotar Toni
volhart, 07 mar 2009, 17:46

Prosim vse z V70 letnik 2001. Najprej analogija in primer V70 letnik 99.

1) ugasnjene luci...releja od dolgih luci se ne oglasi, deluje le blend.
2) pozicijske luci...releja od dolgih luci se ne oglasi, deluje le blend.
3) prizgane luci...rele od dolgih luci se slisi, deluje blend in dolge luci.

Kako pa je to pri V70 letnik 2001? Meni namrec dolge luci ne delujejo, deluje pa mi blend.
Ali lahko prosim nekdo, ki ga ima na hitro preveri ogklasanje releja pri razlicnih kombinacijah, pa tudi prosim z kontaktom in brez.

Prosim. Sicer pa bom Peter tvojega na kruhkih malce stestiral, ce ti je prav.

Re: V70 D5, 2001, Cotar Toni
Lukc pa V70, 08 mar 2009, 12:48

Noja.. Ocitno je nekaj pokvarjeno. Meni dela kot si v pozicijah 1, 2 in 3 napisal. In ce rabis dolge luci moras drzat nonstop tisti cegl?

Re: V70 D5, 2001, Cotar Toni
volhart, 08 mar 2009, 16:48

Tako, blend mi deluje, dolge pa ne in bi moral drzat rocico. Tega seveda ne pocnem ampak se vozim z kratkimi lucmi. No bom ze pogruntal, za kaj gre pri vsej stvari.

Evo, sem opisal kako mi deluje in sigurno ne bi smelo biti DNN.

Re: V70 D5, 2001, Cotar Toni
volvo5er, 08 mar 2009, 18:05

Toni je napisal ...

Prosim vse z V70 letnik 2001. Najprej analogija in primer V70 letnik 99.

1) ugasnjene luci...releja od dolgih luci se ne oglasi, deluje le blend.
2) pozicijske luci...releja od dolgih luci se ne oglasi, deluje le blend.
3) prizgane luci...rele od dolgih luci se slisi, deluje blend in dolge luci.

Kako pa je to pri V70 letnik 2001? Meni namrec dolge luci ne delujejo, deluje pa mi blend.
Ali lahko prosim nekdo, ki ga ima na hitro preveri ogklasanje releja pri razlicnih kombinacijah, pa tudi prosim z kontaktom in brez.

Prosim. Sicer pa bom Peter tvojega na kruhkih malce stestiral, ce ti je prav.



Jah tako nekako kot si napisal bi moralo biti tudi pri tvojem. Kar se testiranja tiče, ni problema

Re: V70 D5, 2001, Cotar Toni
volhart, 15 maj 2009, 17:03

V zadnjih 50 kkm sem moral zamenjati že 7 stabilizatorjev. Ali je to normalno? Ima kdo izkušnje z originalnimi in ponarejenimi ali pa kakšno močnejšo izvedbo?

Re: V70 D5, 2001, Cotar Toni
Postojna, 14 jul 2009, 00:00

Toni, zdi se mi, da je bil tale tvoj V70 prej moj, hehe...

Re: V70 D5, 2001, Cotar Toni
volhart, 14 jul 2009, 00:32

Ja bi znalo biti, ce si ze iz Postojne. Ti pa si mahnjen na Volvote, po tvojih podpisih sodec. Torej je sedaj na vrsti XC90. Enkrat bi se nam moral pridruziti na sestanku (pijaca + jedaca), kajti prav rad bi spoznal bivsega lastnika svojega ROAD SHUTTLA.

Re: V70 D5, 2001, Cotar Toni
Postojna, 15 jul 2009, 23:05

Toni je napisal ...

Ja bi znalo biti, ce si ze iz Postojne. Ti pa si mahnjen na Volvote, po tvojih podpisih sodec. Torej je sedaj na vrsti XC90. Enkrat bi se nam moral pridruziti na sestanku (pijaca + jedaca), kajti prav rad bi spoznal bivsega lastnika svojega ROAD SHUTTLA.


Ko prideš iz Grčije se vidimo...


Re: V70 D5, 2001, Cotar Toni
volhart, 14 avg 2009, 09:39

Imam ga leto in pol. Z njim sem naredil 60000 km brez problemov. Avto je super. Ker pa sem sedaj kupil V70 Ph I tega prodajam. Ce koga zanima, naj mi poda svojo ponudbo. Me pa tudi zanima, koliko bi ga clani foruma ocenili.

http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=bqxsycdl4cn1

Re: V70 D5, 2001, Cotar Toni
volhart, 25 avg 2009, 23:46

Danes prekontroliral klimatski sistem na svojem Volvotu. Praznenje, čiščenje in napolnitev brez vsakih problemov. Sistem tesni 100%. Vse OK. Cena 55 EUR na Alpetour v Škofji Loki. Pa je mir za eno leto.

Re: V70 D5, 2001, Cotar Toni
volhart, 03 sep 2009, 21:43

Nabavil material za redni servis pri 247000 km. Delam ga par tisoč km prej, ker grem jutri z njim na jug Bolgarije in mora da dela. Filter kabine, olja, goriva, zraka ter se dva obrocka so me na Leksetu prisli 172 EUR. Pa se olje Castrol Edge Turbo Diesel 5W-40, ki sem ga kupil pri Tapos-u v Medvodah dodatnih 77 EUR za 8 litrov. Servis sem naredil sam z bratrancem...Volvo D5 sedaj laufa prakticno brezslisno. Avto je bil prejsnji dan na dvigalu in je z njim vse OK. Aja, se vedno pa ne delajo dolge luci.

Re: V70 D5, 2001, Cotar Toni
volhart, 22 sep 2009, 22:43

Tole se mi je zgodilo na Bolgarsko-Srbski meji v mestecu Pirot.

Tole je sedaj ze 65000 kilometer, ki sem ga naredil s svojim Volvom.



Re: V70 D5, 2001, Cotar Toni
volhart, 23 sep 2009, 19:13

Avto dam za 5700 EUR.

Re: V70 D5, 2001, Cotar Toni
volhart, 29 sep 2009, 18:23

Danes nove zimske gume Dunlop Winter Sport 3D 205 55 R16, centriranje in optika mojega Volvota. BIl pri Leksetu na racunalniku in ima le dve napaki...dolge luci ne gorijo ampak le poblendajo in soferjeva sipa se ne dviga in spusca na avtomatski nacin z samo enim pritiskom. So bili pa danes na optiki v Skofji Loki mehaniki preseneceni, da se na V70 optiko stela tudi na zadnjem paru koles...ocitno niso tega vajeni. Avto se se vedno prodaja.

Re: V70 D5, 2001, Cotar Toni
Andrei, 30 sep 2009, 21:25

Kje si dobil gume in za koliko? Jaz tudi gledam točno te.

Re: V70 D5, 2001, Cotar Toni
volhart, 30 sep 2009, 22:29

Gume sem dobil na Alpetourju v Skofji Loki za 314 EUR. Dobil sem precejsen popust, vendar le zato, ker smo sis temi fanti precej na TI.

Re: V70 D5, 2001, Cotar Toni
Kelvan, 30 sep 2009, 22:54

zelo spodobna cena!
za to sezono ostajam se na eskimotu, naslednjo se bom pa verjetno kar priporocil za kaksno "posredovanje"

Re: V70 D5, 2001, Cotar Toni
Airbus, 01 okt 2009, 11:14

Res dobra cena, sam gledam enake gume in trenutno sem uspel najcenejše najti za cca 97€/kom, ti pa jih dobiš za 78,5... Se priporočam!!

LP