(960) Merilec pretoka zraka (MAF)
Švedmorebitprh, 06 maj 2008, 11:41

Kje naj dobim rabljen merilec pretoka zraka za mojo 960-tko. Nov je brutalno drag. Če kdo ve naj mi prosim pomaga.

P.S Proavto ga nima, sem že spraševal.

Re: (960) Merilec pretoka zraka (MAF)
Volvo. 4 life, 06 maj 2008, 12:17

Ebay.de, največji problem pa je najti nemški izraz zanj... vztrajen moraš biti

Re: (960) Merilec pretoka zraka (MAF)
bvogri, 06 maj 2008, 12:22

V skrajni sili če neboš našel jih popravljajo v avtoelektoniki v črnučah, cene nevem.
Sicer pa tale firma uvaža iz tujine in verjetno se tam najde več:
KLIK!!

Če paše od kakšnega drugega bolj pogostega volva recimo 850 ti bodo pa strokovnjaki tukaj povedali, čeprav dvomim.

Re: (960) Merilec pretoka zraka (MAF)
Švedmorebitprh, 06 maj 2008, 13:25

Hvala vam, sem našel na E-bayu. Nemško se reče luft mass meter= LMM. Sicer je aftermarket ampak bolš 50 evrov za fake kot 450 za Bosch.


Re: (960) Merilec pretoka zraka (MAF)
bvogri, 06 maj 2008, 13:47

Sem že slišal pritožbe da tele aftermarket variante ponavadi ne delujejo opitmalno , sploh kakšne poceni.



Re: (960) Merilec pretoka zraka (MAF)
Švedmorebitprh, 06 maj 2008, 15:12

Ta je v Essexu narejen. Ne vem ampak ponavadi imajo Angleži kvalitetne izdelke.

Re: (960) Merilec pretoka zraka (MAF)
Damijan, 06 maj 2008, 18:15

@švedprhiš, napiši mi originalno BOSCH kodo z ohišja in ti sporočim ceno za LMM!

Če te zanima!

LP, Damijan

Re: (960) Merilec pretoka zraka (MAF)
Švedmorebitprh, 06 maj 2008, 19:08

Seveda me zanima, težave je le v tem, da je avto na servisu. Jutri ga dvignem in ti povem kodo (upam, da je na vidnem mestu).

Re: (960) Merilec pretoka zraka (MAF)
T-5R, 06 maj 2008, 21:01

Bosch N. 0 280 213 025 zamenjava za 0 986 280 114, od letnika 09/1994 do 08/1995

Bosch N. 0 986 280 114 zamenjava za 0 280 213 025 , od l. 09/1994 do 08/1995 (obnovljen)
Enake so imeli motorji od Lancie 2.0 16v turbo

Bosch N. 0 280 217 511 od l. 9/95
Ne paše pa od nobenega drugega modela, razen 960 z motorjem B6304S, torej 2.9l

Sicer pa se ga da malce predelati. Včasih je potem še bolši kot nov. Kupovati rabljenega, pa je kot kupovanje mačka v žaklju. Obstajajo tudi moduli, ki naj bi zlagali podatke, in tako prelisičili elektroniko. Koliko so ti moduli učinkoviti, pa ne vem.






Re: (960) Merilec pretoka zraka (MAF)
Švedmorebitprh, 07 maj 2008, 16:04

Cifra na ohišju mojega debimetra je 0 280 217 511. A to pomeni, da lahko menjam katerokoli od zgoraj naštetih šifer?

Re: (960) Merilec pretoka zraka (MAF)
Švedmorebitprh, 07 maj 2008, 17:26

Našel sem ga v Idriji. www.tehnoshop.net . Nemški proizvajalec 120 evrov, leto garancije . A se splača?

Re: (960) Merilec pretoka zraka (MAF)
Damijan, 07 maj 2008, 17:28

Švedmorebitprh je napisal ...

Cifra na ohišju mojega debimetra je 0 280 217 511. A to pomeni, da lahko menjam katerokoli od zgoraj naštetih šifer?


Sem pogledal pa žal ne moreš zamenjati z nobenim od zgoraj naštetih!
Za tvojega ti še sporočim!

Re: (960) Merilec pretoka zraka (MAF)
Damijan, 07 maj 2008, 17:43

Ekola, ju3 popoldan izveš ceno in pa rok dobavljivosti!

Re: (960) Merilec pretoka zraka (MAF)
MKovic, 08 maj 2008, 18:57

Kaj pa je narobe z avtom, da je sum padel na merilec pretoka?

Re: (960) Merilec pretoka zraka (MAF)
Švedmorebitprh, 08 maj 2008, 19:47

Težko speljuje pa crkuje v štand gasu, pol k se pa pelješ je pa normalno pa tud lučka na armaturi gori.

Re: (960) Merilec pretoka zraka (MAF)
MKovic, 08 maj 2008, 19:57

Deluje avto normalno, če je merilec odklopljen?

Re: (960) Merilec pretoka zraka (MAF)
Damijan, 08 maj 2008, 20:20

MKovic je napisal ...

Deluje avto normalno, če je merilec odklopljen?


Ne deluje ravno tako kot bi moral, ker se elektronika preklopi v varni, "Safe Mode" način. Pa poraba naraste!

Re: (960) Merilec pretoka zraka (MAF)
MKovic, 08 maj 2008, 21:02

Gre za diagnoziranje problema. Če se enaki simptomi pojavljajo, ko je merilec odklopljen, potem z njim ni nič narobe. Primeri, da bi imel Volvo probleme z merilcem zraka so namreč zelo redki.
Neglede na to pa je safe-mode na naši nadmorski višini, pri trenutni vlažnosti in temperaturi zelo blizu optimuma. Razlike v porabi bi se merile na drugi decimalki litra, voznik pa dejstva, da merilec ni priklopljen najbrž nebi niti opazil.