C70 T5, 1998, Oldie
Oldie, 16 nov 2009, 18:29

Lep pozdrav vsem skupaj!

Po dolgem iskanju in eni neuspešni poti v Nemčijo smo ga končno našli - lepo ohranjen in vzdrževan C70, s T5 mašino.

Opremo ima vso razen šibedaha, originalno tudi ni imel Dolby surround pro logic, ampak sva z bratom že zamenjala armaturko in dodala sredniski zvočnik in procesor - iz tistega srebrnega avtomatika letnik 1999 na Vranskem, ki je imel okvaro motorja in je šel v kose. Pri opremi tako manjkajo samo še detajli, ki se jih pri letniku 1998 ni dalo dobit - usnjena glava menjalnika in usnjena ročka za ročno zavoro.

Na slikah so zimske felne Canisto 17' (tudi iz tistega na Vranskem), poletne felne so Triton 18', ki so bile na avtu, ko je bil kupljen.

Porihtat je blo treba sedeže (se niso avtomatsko premikali, ko si jih podrl) in nekoliko obnovit usnje, bolj zaradi perfekcionizma kot kaj drugega. Ne dela CD veksler (3 kratni, vgrajen v radiu sc-901), ampak smo ta problem rešli z vgradnjo adapterja za ipod in vekslerja niti ne bova popravljala. Iz forumov je mogoče razumet, da ti vekslerji itak slej ko prej crknejo. Edino, kar je še treba menjat, je vzvratno ogledalo, kjer je odpovedala elektronika za zatemnitev. Ali pa mogoče senzor. Oni iz Vranskega žal ni imel ogledala z avtomatsko zatemnitvijo.

Aja, pri hiši je od julija letos, ima 190.000 km in zanekrat teče ko ura, pa s to mašino res leti!















Re: C70 T5, 1998, Oldie
Andrei, 16 nov 2009, 20:05

Lep k svina, super je!

Re: C70 T5, 1998, Oldie
Kelvan, 16 nov 2009, 20:21

proper!

Re: C70 T5, 1998, Oldie
Volvo. 4 life, 16 nov 2009, 20:25

Če imaš kake par sto €€ viška, zamenjaj še grill (XC), jewel lights in pa USA blinkers

Srečno z raketo

Re: C70 T5, 1998, Oldie
oto, 16 nov 2009, 20:54

Pa saj tukaj ne veš kaj je lepše, ali ozadje ali raketa. Zelo lep.

Re: C70 T5, 1998, Oldie
divja jaga, 16 nov 2009, 21:10

Lep avto

Samo še moosa dobi pa bo

Lp, Gašper

Re: C70 T5, 1998, Oldie
Beastmaster, 16 nov 2009, 21:38

Jest bi sam še dvojni auspuf dodal, pa mogoče pegasuske...
Je pa dobr tko al tko...

Re: C70 T5, 1998, Oldie
Stiffler, 16 nov 2009, 22:22

1. in 6. slika sta za na koledar čim več užitkov v vožnji pa pazi, da na poletiš (sploh mimo radarjev)

Re: C70 T5, 1998, Oldie
Airbus, 16 nov 2009, 22:28

Vsa čast! Eden tistih biserov, ki me za trenutek pripravi do razmišljanja, zakaj imam karavana.
Varno vozi, počasi tako ne boš!

LP

Re: C70 T5, 1998, Oldie
Krchan, 16 nov 2009, 22:46

Zelo lepe slikce, še lepši Volvo. Enjoy the TURBO.

Re: C70 T5, 1998, Oldie
AljAž, 16 nov 2009, 22:49

Živjo!
Od daleč izgleda super! Srebrne Pegasus-ke bi se mu res podale! Kje si imel fotosession?

Srečno z njim...!

Re: C70 T5, 1998, Oldie
volhart, 16 nov 2009, 23:11

Kot lastnik podobnega ti zavidam motor T5. Zelim ti varno voznjo in cim vec kilometrov. Avto se mi zdi tak kot je bomba. Upam, da se kdaj srecamo in postavimo svoje konjicke ob bok.

Re: C70 T5, 1998, Oldie
Oldie, 18 nov 2009, 22:22

Še ena slika s poletnimi felnami, triton 18'.



Saj Pegasuske so lepe, ampak te je mel original gor, tako da bom kar pri teh ostal. Je pa pri legi na cesti tako kot je že volhart napisal v enem drugem topicu res bistveno boljša z 18' kot 17'. Je pa tudi bistvena razlika v udobju, z 18' čutiš vsako grbino in moraš kar pazit, da ne padeš v kako večjo luknjo, ker tako vdari, da te kar srce zaboli. Verjetno ma pri tem kaj tudi dejstvo, da ima tovarniško opcijo športno podvozje, ki je 2 cm spuščeno in trše.

Ja, glede modifikacij pa o grillu resno razmišljam, o novih lučeh tudi, pri čemer pa mi je všeč tudi tale varianta, ki jo je en sam naredu.



Kolikor razumem je zamenjal steklo s plastiko in potem zbrusil in spoliral rebra na tistem mestu, kjer je zadaj xenonka oz. projektor. Ampak je seveda treba v tem primeru vgradit tudi projektor. Zaenkrat je to samo ena ideja, bomo videli, kolko bo denarja in volje

Fotosession pa je bil v mariborskem mestnem parku in na račjem dvoru. Bom tudi še enkrat poleti poslikal z letnimi felnami in notranjost, da bo vse na netu.

Kaj pa je moose? Mislim, razen losa.

Re: C70 T5, 1998, Oldie
alfaromeo, 19 nov 2009, 09:09

Živjo! pozdravljen v volvo klapi.

Mene bolj podrobno zanima, kako in za koliko si uredil tisto z Ipod vmesnikom.

Re: C70 T5, 1998, Oldie
Oldie, 19 nov 2009, 14:37

Ipod vmesnikov sem našu na netu več različnih, ampak meni je blo pomembno tudi to, da lahko iPoda kontroliraš preko gumbov na radiu. Zdaj mam kable potegnjene skozi sredinsko konzolo, Ipod pa je skrit v predalu pod naslonom za roko.

Vmesnik imam tale, firma je USASpec:

http://www.usaspec.com/vehicle_products.php

Poveže se na konektor, ki je bil na radiu predviden za 6x CD veksler, tako da kvaliteta zvoka štima (ni povezan na anteno). Adapter ima oznako PA11-HON in ga prodajajo kot adapter za Honda oz. Acura, ki ima očitno tudi vgrajene radie od alpine, ampak ta adapter je preverjeno ta pravi. Zraven je treba kupit še dodaten kabl, ki ga pri USASpec označujejo kot CAS-VOL, ali CDL-VOL. Kabl je pametno naročit že prvič zraven, jaz sem malo slabo prebral in sem zato dvakrat plačeval poštnino. Prodajajo pa se adapterji na ebayju ali pa pri njihovih authorized dealerjih na netu. Deeluje pa tako, da Ipod špila kot "virtualni" 6x CD veksler, pri čemer so playliste posamezni CD-ji. Maš lahko samo 4 playliste (gumbi od 1 - 4 ra daiu), 5 cd je potem vsi štikli na ipodu, 6 cd pa deluje tako, da ne kontroliraš več preko radia ampak preko Ipoda. Edina slaba strank cele konfiguracije je ta, da radio ne zna brat mp3 tagov in zato ne prikazuje naslovov pesmi, ampak samo disc numer/track number, torej playlist number/track number.

Stalo me je po moji napaki več kot bi blo treba, ker sem dvakrat plačal poštnino, in kabl plačal dražje, ker sem ga kupu ločeno, pa še ipoda nisem imel in sem si posebaj zato enega rabljenega nanota za 45 € kupu. Če že imaš ipoda ali Iphone in nardiš pravilno, stane okrog 130,00 € plus DDV plus carina, torej nekje 160,00 €. Tule je link na eno varianto na ebay, mislim, da ma ta pravi kabl že zraven:

http://global.ebay.com/USA_SPEC_PA11-HONCAS-VOL_VOLVO_iPOD_INPUT_AUX_ADAPTER/400080740914/item

Re: C70 T5, 1998, Oldie
Oldie, 07 mar 2010, 19:19

Zadnji čas, da malo posodobim temo in poročam o novostih na avtu.

Torej, v 8 mesecih, odkar je pri hiši, ni še nič crknilo. Kar je že dobro.

Dodal sem "strut bar", za boljšo togost sprednjega dela in bojda tudi upočasnjevanje pojava čričkov v armaturki.



Zamenjan je bil računalnik, tako da ima zdaj not RICA čip, po podatkih tunerja 310 konjev in 420 Nm - http://www.rica.nl/viewcar.aspx?vehicle=94 .

Zamenjal sem cevi za turbo s silikonskimi SAMCO, ravno tako cevke za vakum. Sicer mislim, da originali še niso puščali, so se pa že videle razpoke v površini in z novim čipom pride tudi večji pritisk.

Glede na mnenje na tem forumu in na ameriških forumih sem menjal tudi rotor, razdelilno kapo in kable. Ker se je pač že naročalo, tudi zračni filter. Olje pa itak sodi v redno vzdrževanje, odločil sem se za Mobil Super 3000 X1 5w40, bomo videli, kako se obnese. Mimogrede, hvala Volhart, po tvojih postih sem prišel do Parts for Volvo, ki so res ugodni in hitri. Deli so bili večinoma kupljeni tam.

Pri notranjosti sem dodal Dolby surround (sredinski zvočnik in procesor), menjal glavo prestavne ročice (zdaj usnjena) in tisto "obleko" spodaj, pojma nimam, kako se ji pravilno reče. Gaiter. Skratka tisto sivo reč okrog prestavne ročice, ki s časom grdo porjavi.

In da ne bo tako dolgočasen post, še nekj slik notranjosti, ki je res zelo lepo ohranjena






Zadnji sedeži zgledajo kot novi. Sprednji imajo gube, ampak praktično nikjer ni videt oguljene barve. Ker sem pač perfekcionist, oziroma je brat perfekcionist, sva vse usnje v notranjosti kljub temu obdelala tudi s temle kompletom za popravilo http://www.poliranje.si/sl/produkti/23. Vključuje dve čistili, barvo in zaščitni premaz, deluje pa presenetljivo dobro.







Slike izgledajo različnih barv zato, ker so nekatere s flashem, nekatere pa brez. V resnici avto ni zadaj bolj zelen in spredaj bolj siv.

Re: C70 T5, 1998, Oldie
gasper.suligoj, 07 mar 2010, 19:56



Re: C70 T5, 1998, Oldie
forba, 08 mar 2010, 07:36

Pozdravljen,

Lepo, lepo! Res je lep!
Tale RICA chip me zanima. Koliko razlike občutiš? Zdi se mi zanimivo, da RICA obljublja toliko prirastka moči samo s čipom. Jaz bom kmalu chipal pri BSR, ampak oni obljubljajo 315 KM in 450Nm navora, moraš pa menjat downpipe (3") in izpuh. Brez tega nudijo "le" 294 KM in 420 Nm navora. Tale tvoja varianta je precej cenejša in zato tudi zanimiva. Rica pa prav tako velja za enega boljših.
Daj, prosim povej kaj več .

LP

Re: C70 T5, 1998, Oldie
Oldie, 08 mar 2010, 09:01

Po pravici povedano je zelo težko ocenit, koliko se pozna tak čip. Z bratom sva poskušala tudi malo merit pospeške s programom GPS Performance za Win Mobile in jih primerjat s tovarniškimi in tunerjevimi podatki, ampak so meritve premalo natančne. Pri "občutku" pa nikoli nisem ziher, ali se je dejansko kaj izboljšalo, ali pa je mogoče vse v glavi, v smislu: "U Mater, zaj pa RES leti, ko sn dal toti čip not!"

Bi pa tudi jaz dal BSR, če bi ga moral v celoti plačat, ker je cenovno bistveno ugodnješi od RICA. Ti podatki, koliko da določen čip konjev, so tako vedno podani v idelanih pogojih in ob idealni opremi. Teoretičnih 16 konjev manj pri BSR verjetno v praksi sploh ni mogoče čutit. In jaz bi prej verjel, da BSR čip + downpipe + izpuh naredita 315 konjev kot pa da RICA čip sam naredi 310. Po pravici povedano nisem niti natančno pogledal RICA strani, ali je mogoče tudi teh 310 konjev podatek za Stage 2 ali pa Stage 3.

Koliko pa misliš plačat za downpipe in izpuh? Sem namreč gledal ene komplete v Ameriki, v celoti kromirane, ki so nekaka kopija IPD. Stane pa skor nič, tam nekje 250 $. Edino poštnina te ubije.



Re: C70 T5, 1998, Oldie
forba, 08 mar 2010, 10:33

Verjamem, da je težko ocenit. Verjetno bi se moralo malce poznat če je dodatek konjev za en povprečen avto :-) (70 KM). Je pa seveda odvisno od avta in v kakšnem stanju je motor. Moj bi naj bilo ok po oceni Janeza iz Dumide. Da gre super. Sedaj ima tudi velik servis opravljen, tako da bi moralo biti vse ok.
Pri BSR stane komplet stage 3, torej čip, downpipe in izpuh 1.344 EUR. Downpipe pa ima že vgrajen Racekat. Saj vem, da je isto če ga sploh nimaš, a nočem se jajcat na tehničnem. Sam športni katalizator je cca. 300 - 350 euro. Za poštnino pa ne vem..računam okrog 150 EUR.
Katalizator na mojem je fuč in nov orginal stane cca. 600-700 eur. Pa še dam enkrat toliko poleg in imam komplet.
Sicer pa za BSR berem po tujih forumih same pohvale. Novejša elektronika ima kak problem, moj T5 pa še ima ta staro in ni nobenih problemov. Tvoj je 98' ali je novejši?
Za izpuh iz ZDA nevem. Cena se mi zdi odlična. To je komplet? Verjetno brez katalizatorja, a vseeno zelo ugodno!
LP



Re: C70 T5, 1998, Oldie
Andrei, 08 mar 2010, 12:56

Super izgleda, res. Pa sedeži in vse kot novo! Pohvale.

Re: C70 T5, 1998, Oldie
Oldie, 08 mar 2010, 13:03

forba je napisal ...

Sicer pa za BSR berem po tujih forumih same pohvale. Novejša elektronika ima kak problem, moj T5 pa še ima ta staro in ni nobenih problemov. Tvoj je 98' ali je novejši?
Za izpuh iz ZDA nevem. Cena se mi zdi odlična. To je komplet? Verjetno brez katalizatorja, a vseeno zelo ugodno!
LP





Ja, tudi moj je še stari z mehanskim gasom.

Mislim, da je oni ameriški komplet brez katalizatorja, bom poskusu poiskat med zaznamki.

Re: C70 T5, 1998, Oldie
volhart, 08 mar 2010, 15:45

Oldie in forba...odlicno!

Za realne konje in navor peljita avtomobila k nekomu, ki ima valje za meritve le tega. Slisim, da je nek 'erc' iz Novega Mesta ali okolice zelo dober.

Zdaj pa oba se blow off in manual boost controler za povecanje pritiska na turbini in ima, da se avtomobiloma strga.

Upam, da se bom kdaj lahko peljal v kateremkoli iz teh dveh avtov.

Re: C70 T5, 1998, Oldie
Oldie, 08 mar 2010, 21:04

volhart je napisal ...

Za realne konje in navor peljita avtomobila k nekomu, ki ima valje za meritve le tega. Slisim, da je nek 'erc' iz Novega Mesta ali okolice zelo dober.



Ja, sem že razmišlajl o tej varianti, je res edina realna. Ampak bi bil verjetno precej razočaran nad rezultati

volhart je napisal ...

Upam, da se bom kdaj lahko peljal v kateremkoli iz teh dveh avtov.


Bomo uredili, pridem kdaj na kako srečanje, ko bo. Ali pa k tebi na obisk, če zrihtaš one letvice, preden gre tvoj "donor" dokončno v kose.

To pa je oni izpušni sistem, firma je OBX, cena pa je žal malo višja, kot sem jo imel v spominu, 350 $, brez katalizatorja. Še vedno ugodno, ne pa ravno super poceni. Baje pa kvalitetno.

OBX-Turbo-Back-Exhaust

Linka na točno ta komplet na domači strani OBX nisem našel, zato pač ta link z eBaya.