(V70) Menjava batov na bencinarju 2.4
Antonio, 02 jan 2007, 22:24

Pozdravljeni imam volva v70 z 350000 km (6) . Pred kratkim sem menjal teflone na ventilih, obročke na batih, podobne stvari - lahko se bi reklo mala generalka . To sem naredil, ker mi je avto začel piti olje :@ . Vendar se stvar ni nič izboljšala (li) . Serviser mi je svetoval naj menjam še bate (st) . Ali ima mogoče kdo še kakšno drugo idejo, ali ima kdo izkušnje z tem. Zanima me ali se da se kje drugje kot na uradnem servisu dobit bate ki bodo seveda vredu in za kaksen denar?!.

Rad bi zrihtal svojega volvača ker sem drugače resnično zadovoljen z nijim.

L.P. in hvala za odgovore

Re: (V70) Menjava batov na bencinarju 2.4
RollingStone, 03 jan 2007, 10:49

Mislim, da se jih da preko vez zrihtati tudi ceneje. Bati na pooblaščenem servisu so lahko tudi dragi (ugibam, da okrog 800€), se pa da dobiti za večino avtov aftermarket bate, ki naj bi bili skoraj pol cenejši. Kolega je (sicer za nissana 200sx) dobil bate iz uvoza za več kot pol ceneje, kot so na pooblaščenem servisu. Je pa res, da bi sam predlagal pri teh kilometrih menjati tudi puše in ojnico. Pač narediš kompletno generalno in imaš potem mir.

Lahko se pozanima, točno od koga je dobil tiste bate, in ti sporočim.

Re: (V70) Menjava batov na bencinarju 2.4
Zelen_V70TDI, 03 jan 2007, 11:40

pomembna stvar ki je ne gre spregledati:

PCV oddušek in oil trap. Če je ta stvar zamašena ali skoraj zamašena se pritisk v motorju dvigne kar povzroči tudi povečano porabo olja. V skrajnem primeru se ti lahko zgodi da vrže ven semering glavne gredi proti sklopki ali na drugi strani kjer je jermenica za zobati jermen.

Kje točno je ta zadeva na tvoji mašini ne vem, pri mojem B5202S (2.0 10ventilov) je bilo treba sneti sesalni kolektor. Na pogled črna plastična škatla ki je z 2 zelo kratkima cevkama povezana na blok ena gre pa na plastično koleno pred loputo (850ke so imele tam notri še nek luknjičasti nastavek - flame trap). Oil trap stane ca. 40eur pri summitu ali lekšetu.



Re: (V70) Menjava batov na bencinarju 2.4
Blaž, 03 jan 2007, 11:55

Kar se generalke tiče, jo je bilo potrebno naredit na moji 740ki!

Bilo je zamenjan vse, vstavljeni novi bati namenjeni brušenju, saj je blo treba dat zbrusit cilindre in glavo!
Da se dobit vse dele tud pri drugih prodajalcih!
Js sm vse dele naroču pri prodajalcu nadomestnih delov in, sicer se ne spomnim, ampak sm skor 100%, da ni blo nobenga dela treba kupit na uradnem servisu, generalko pa mi je delal privat mehanik in sicer na dizl mašini!
Avto pa je in upam, da še sedaj dela ko urica!
Vse skupaj pa me je takrat stalo okol 4000 DEM - kakih devet let nazaj!

Re: (V70) Menjava batov na bencinarju 2.4
Damijan, 04 jan 2007, 07:49

Bati MAHLE, avtodeli MRAK na Viču, LJ!

Re: (V70) Menjava batov na bencinarju 2.4
Antonio, 04 jan 2007, 11:40

hvala za informacije ^o):) imam pa se eno vprasanje. Zanima me kako je z temi alu bloki? Kolikor je meni znano majo nekateri bloki puše nekateri pa prevleke proti obrabi in za manjše trenje med obročki bata in cilindrom saj aluminij rad riba. In kako potem takšen blok, ki ima nanešeno prevleko pobrusiš?

Re: (V70) Menjava batov na bencinarju 2.4
VOLVOV40, 07 apr 2007, 22:45

Če bi dobro pogledal v blok motorja bi videl da ima Volvo bloku udelano oz. že v času ulivanja bloka vstavljeno klasično kovinski (Fe) pušo.


Re: (V70) Menjava batov na bencinarju 2.4
RollingStone, 08 apr 2007, 07:13

Točno tako. Sicer z volvovimi n/a motorji nimam praktičnih izkušenj, ampak sem skoraj prepričan, da imaš vstavljene puše. Onih drugih se pa načeloma ne brusi.

Re: (V70) Menjava batov na bencinarju 2.4
-joey-, 08 apr 2007, 10:46

Jest mislim da bati nimajo nič iz pitjem olja.Če je oddušek zamašen ti olje meče čez pokrov in je ves motor masten.Lahko da jso v cilindrih oz. na pušah "rajse"ki so jih mogoče naredili stari obročki ali pa so spet tefloni???? Milijon možnosti.