motor 460
prozack, 29 maj 2010, 19:04

no, mene pa zanima kakšna je razlika med motorjema
pri volvu 460GLE s 1721ccm in 102km
ter 460 1,8i z 1794ccm in 90km
motor je praktično isti torej kje je ta razlika ki se pozna potem v kilovatih?
hvala za odgovor

Re: motor 460
RollingStone, 29 maj 2010, 21:15

Motorja še zdaleč nista enaka. Prva razlika je pri prostornini. Druga je pri tem, da ima 1.7 večtočkovni vbrizg, 1.8 pa enotočkovnega.

Re: motor 460
prozack, 01 jun 2010, 13:39

No podoben sem mislil po videzu:) kubatura sem opazil da ni ista Imaš mogoče ti (rollingstone) izkušnje z 90km-imi motorji? Poraba,pospeški,...

plus še eno vprašanje, kakšno olje je najboljše za menjalnik za 460tko?

Re: motor 460
tomazKK, 01 jun 2010, 18:02

1.7 je bil v tastarih R19 (chamade), 1.8 pa že v Lagunah. Slednji naj bi bil malo bolj zanesljiv.
Sam sem mel 1.7 in je zelo prijazen za vozit, poraba pa okol 7.5. Verjetno 1.8 nadoknadi 10 konjev z prožnostjo, nisem pa vozil obeh, da bi vedel.
Renaulti rabijo redne menjave motornega olja, olje v menjalniku pa je lahko čist neko standardno. Pri kaj js vem kolkih Renaultih pri hiši še nismo imel težav z menjalnikom in noben ni bil razvajan z nekim posebnim oljem.


Re: motor 460
tomazKK, 01 jun 2010, 18:06

Eh! Pa komu js to pišem, sej maš 460ko.
Pejt probat 90konjsko. Vse ostalo tak veš. ;)

Re: motor 460
prozack, 03 jun 2010, 04:49

ja moj prvi je bil 1.8 z frgazarjem, je bil kar žejen poba in ga nisem dolgo vozil(jebi ga bencin je drag )
Zdej mam gle 1,7 102KM je fajn, meni (pomoje) popije sicer okoli devet, je pa res da je okoli mene bolj malo ravnine:)
No zadnji moram rečt da lepo potegne, 90KM pa še nisem probal.
Kar se tiče menjalnika pa nevem, ali je že mal slab ali kaj, pozimi je bil kar trd sploh iz druge v prvo in tretje v drugo, ko se je avto ogrel je bilo pa kar vredu, zdej spomladi pa tudi ni najboljši, malo me skrbi da bo kmalu izpregel:) Avto ima 212k km.
a je isti menjalnik kot pri prvem ki sem ga opisal?Problem je da tudi če imaš dele, dosti stane menjava le teh, sploh če gledaš koliko je avto vreden oz. koliko lahko dobiš za njega. No v glavnem olje moram zamenjat.

Ja kar se renaultov tiče se pa strinjam, če so redno servisirani dolgo delajo edino mogoče so bolj občutljivi/nežni, če lepo delaš z njim pa grejo in grejo, smo imeli renault 5 v naših rokah od novega in doživela 300k km takrat je bila pa že malo utrujena zaradi naših cest in bratove uporabe zadnja 2 ali 3 leta. železen avto, tudi slišal ni za generalno je pa renojev serviser rekel da ima eden petko ka ima 600k km hudo:)

P.S. zadnjič (3tedne)se mi je izmuznil dobesedno, v nekaj minutah, volvo 460 gle, letnik 92, okrog 84k km 1.lastnik, zelo očuvan, za 220€. :( še danes se mi trga srce, kot bi izgubil ljubljeno osebo. Mogoče ste ga zasledili na avto netu?

Re: motor 460
tomazKK, 04 jun 2010, 11:47

Glede na to, da so 460ke pocen se ti ne splača niti zamenjat olje in nalit poln tank v istem tednu.
Tko da si izberi neko drugo merilo. npr: ti avto ustreza/ne ustreza, dopade/ne dopade.


Re: motor 460
prozack, 05 jun 2010, 12:25

ja tomaž very funny ne sej je vredu sej maš prav.
ja avto mi zelo ustreza in (zelo) dopade ima pa neke napake za katere ne veš ali se splača popravit ali pa pustiš dokler bo bo. In za moj naslednji avto bi imel isti model, nevem zakaj ampak mi je pred faceliftan model lepši sploh spredaj, drugače pa mi je 850 eden najlepših, vendar so že prevelike kubature in konji, kar prinese stroške na več področjih, zato bi bil naslednji avto še zmeraj 460
Zato razmišljam če kupiš drugega(tudi če je ugoden) načeloma ne veš kaj dobiš in je bolje v tega vložit še kak kos, ker sem že menjal stvari delal servis, menjal jermene, vodno pumpo,..kot da v drugega spet vlagaš.
Sej nevem zakaj gledamo te stare kripe

P.S. ampak tisti ohranjen 460 za 220e mi pa še ne gre iz glave, za tak denar težko dobiš ohranjen avto.