Pa smo na kitajskem
TADO, 30 avg 2010, 17:48

lp
A mislite da se bo kvaliteta volvov zmanjšala na Kitajskem?
Direktor pravi da bojo začeli delat še bolj luksuzne:)
Ampak skbi me pleh,podvozje itd...

Re: Pa smo na kitajskem
mrv, 30 avg 2010, 18:48

To je vse malo stvar okusa. Moje mnenje je da bo vse slabše


Re: Pa smo na kitajskem
Anže, 30 avg 2010, 19:40

Dokler materiali ne bodo iz kitajske, in dokler jih bodo delali na švedskem, se nimamo kaj bati ;) sicer pa neverjamem da bodo pustili tako ugledno prestižno znamko da ji tako upade kvaliteta...

Re: Pa smo na kitajskem
mrv, 30 avg 2010, 19:51

@anže Materiali že zdavnaj ne prihajajo več iz držav iz katerih bi jih pričakoval. Že zadnih 10 let gre zmeraj bolj na slabše vse.

Mojo mnenje je da so vozila do letnika 2000, bol natančneje vozila letnik 90-95 kvalitetno oz kakovostno na najvišjem nivoji/rangu izdelani.

Nekoč so bile to borbe med proizvajalci, vsak je htel naret boljši izdelek od konkurenta, bolj kvalitetno, bolj zdržljivo, bolj elegantno. Pojavle so se celo stvari ki bi naj bile za večnost. Na nekem rangu pa se je to vse ustavilo, saj če bi bile stvari za večno nebi bilo potrebe po novem izdelku/vozilu.

Kitajci so dandanes že tako daleč da lahko izdelek naredijo ki bo točno po XXY dnevi in XXY urami crknil, ne glede na to če bo v tem času zmeraj v uporabi ali nič. Takorekoč imajo dandanes izdelane stvari določen rok uporabe.








Re: Pa smo na kitajskem
JG, 30 avg 2010, 20:17

Deli za Volva verjetno že sedaj prihajajo od vsepovsod, vendar sem mnenja, da v kolikor želijo prodajati avto pod trenutno filozofijo, bodo morali biti vsi ti deli na najvišji možni ravni, kar se tiče kvalitete.

Je pa zanimivo, kako se veliko ljudi obremenjuje s tem in kako se prav v vsakem testu novih Volvov omenja, da je to zdej kitajsko ipd. Recimo še nisem zasledil v evropskem testu, da bi omenjali tole: http://www.worldcarfans.com/110070227162/bmw-considering-mexican-parts-suppliers---may-invest-1
tukaj se pa zadeva preskoči in je vse skupaj ohoho super.

Re: Pa smo na kitajskem
tauren, 30 avg 2010, 21:06

"As you have probably guessed, BMW is considering the investment to cut production costs. Labor rates are relatively cheap in Mexico, compared to the U.S. and Germany, and the company wants to lower expenses nearly $4.9 billion (€6,131,253,575) by 2012."

kulk je to dnarja?

Re: Pa smo na kitajskem
Krchan, 30 avg 2010, 21:19

vajtsnejk je napisal ...


Mojo mnenje je da so vozila do letnika 2000, bol natančneje vozila letnik 90-95 kvalitetno oz kakovostno na najvišjem nivoji/rangu izdelani.



Moj je l. 2004, pa mi v dveh letih razen ene malenkosti, ki pa me ni nič koštala, ker je šlo za vpoklic zaradi tovarniške napake in brezplačno menjavo, avto ni stal niti enega centa zaradi kakšnih okvar. Tudi ena ena samcata žarnica še ni crknila (trkam po lesu), tako da je tisto o 90-95 letnikih bolj tako-tako. Res da sem imel P306 tega letnika in ne Volva, ampak morem rečt, da je bil katastrofa od avta. Upoštevati je treba tudi to, da če bi z današnjo tehnologijo in znanjem delali avtomobile na tehnološki ravni letnikov 90-95, se najbrž nebi nikoli pokvarili... Nove, še nepreizkušene tehnologije pa terjajo svoj davek. Mislim da danes sploh ni problem narediti zelo zelo zanesljiv avto. Narediti avto, ki pa je varen, lep, lahek, dobro opremljen in z veliko "elektronike", je pa že malo bolj zahtevno, če hočeš da je še koliko toliko cenovno konkurenčen.


Re: Pa smo na kitajskem
mrv, 30 avg 2010, 21:59

Se opravišujem za površnost, to sem preveč splošno omenil. Treba od letnika 2000 naprej upoštevat za kateri trg je vozilo bilo izdelano.
Plus tega nisem mislil vsa vozila med omenjenimi letniki temveč vsaj tista z motorjem nad 1,8l oz 2.0 kubikaže oz v mojihi očeh bolj eksotem to pa si vsak po svojem definira. Jaz bi tudi reko da je celo blo tak, več opreme, boljše izdelan.


Re: Pa smo na kitajskem
tomazKK, 30 avg 2010, 22:02

Js si morm še dve 940ke za dele pršlajsat!! Pol se mi pa j*** za letnike 2010 in naprej, do konc življenja!

Re: Pa smo na kitajskem
Volvo. 4 life, 30 avg 2010, 22:30

tomazKK je napisal ...

Js si morm še dve 940ke za dele pršlajsat!! Pol se mi pa j*** za letnike 2010 in naprej, do konc življenja!


Lajkam -> strinjam ! Dodal bi si še eno 2-jko, pa par turbo motorjev na lager, pa vozi dokler benzina ne zmanjka

Re: Pa smo na kitajskem
sebaveh, 30 avg 2010, 23:10

Stroške bi lahko zelo zmanjšali že s tem, če bi se znebili vse odvečne krame na avtu. Zakaj mora danes vsak avto imeti na motorju okrasno plastiko? Peugeot 607 naprimer, ko pogledaš pod havbo se ti dejansko zdi kot da vidiš še eno havbo...
Zakaj ima Fordov enoprostorec ali karavan (ne spomnim se modela) zadaj po 4 pozicijske žarnice na vsaki strani, če bi bile pa dovolj kvečjemu dve?
Čemu se proizvajalci znamk na splošno hršijo in zapravljajo denar z nekimi novimi študijami, prototipi, modeli, če jih pa 3/4 ne ugleda serijske proizvodnje? Če pa že, pa so popolnoma drugačni, oziroma skromnejši od pričakovanega?
Čemu je treba enostavne stvari zakomplicirati do te mere, da neka komponenta dobi dvakrat več sestavnih delov za enako funkcijo kot jo je opravljala do sedaj?

Res da ne poznam nekaterih strategij in načina dela v avtoindustriji, ampak zdi se mi pa, da si v določenih primerih proizvajalci sami kopljejo jamo. In to zavestno.

Re: Pa smo na kitajskem
volhart, 31 avg 2010, 08:07

Plastika na motorju...preveč učinkovito hlajenje motorja odvzema takemu motorju tudi moč. Zato so novejši motoji čimbolj obloženi s plastikami in ostalim. Snovalci namreč menijo, da moderen voznik svojega avtomobila ne vrti na obratih predolgo (modernim avtomobilom temperatura vode posledičnio hitreje raste), ampak le pri prehitevanju, zato manj učinkovito hlajenje ne sme biti problem. Za nekatere od nas to ni čisto res in zato potrebujemo avtomobile brez nam odvečne plastike...z goričkega v piran skoz 230 zmore redkokateri nov avto...pomoje.

Tehnologija že dolgo ni več problem...avtomobile posredno konstruirajo ekonomisti, kateri želijo, da avto zdrži garancijsko dobo, nato pa tu pa tam obišče serviserje. Kako je mogoče, da lahko dobiš v prosti prodaji čisto soliden prenosen telefon za 100 eur, kar je cenovno blizu kosu železa obloženega z malo gume, ki predstavlja nosilec motorja. Razlika v tehnologiji je seveda očitna...ni kriv telefon temveč ž'lez.

Re: Pa smo na kitajskem
PP, 31 avg 2010, 08:48

sebaveh wrote:
>Čemu se proizvajalci znamk na splošno hršijo in zapravljajo denar z nekimi novimi >študijami, prototipi, modeli, če jih pa 3/4 ne ugleda serijske proizvodnje? Če pa že, pa >so popolnoma drugačni, oziroma skromnejši od pričakovanega?

No če boš kdaj delal v razvoju boš bolje razumel zakaj se delajo študije in prototipi. To si lahko privoščijo le najboljše firme, ki investirajo do 20% prihodkov v razvoj. V razvoju se ne razmišlja kaj bo aktualno drugo leto ampak malo bolj v prihodnost. Torej če je volvo v sredini 90ih razvil platformo za V70II, S60I in S80I in le ta je prišla v proizvodnjo 00-01 so potemtakem tako ali tako zadeli v črno. Je pa res da niso vse lastnosti prototipov vgrajene v serijska vozila. Za to je lahko več razlogov, od povpraševanja, do težav pri izdelavi in same ekonomske upravičenosti. Vse fime iščejo takoimenovane "Unique Selling Points" da bi se zaradi njih lahko razlikovale od ostalih znamk in posledično povečale prodajo in ceno. Ko izdelajo prototip se natančno vidi koliko je ideja uporabna in izvedljiva. Mislim da Volvu na tem področju kar uspeva, npr.City Safety system in en kup drugih malenkosti ki mi polepšajo dan ko se vozim z mojim Volvom

>Zakaj mora danes vsak avto imeti na motorju
Ker nima samo funkcije okrasa ampak tudi npr. pri D5 motorju duši zvok in če pogledaš malo natančneje pen na spodnji strani vpija olje in gorivo, še posebno na zadnji strani motorja. Za moje pojme dokaj "Smart"

Zakaj toliko plastike v avtih, verjetno zato ker je surovina cenejša, lažja je lažje narediti orodje za serijsko proizvodnjo.

lp

PP




Re: Pa smo na kitajskem
MKovic, 01 sep 2010, 20:31

Volvo. 4 life je napisal ...

tomazKK je napisal ...

Js si morm še dve 940ke za dele pršlajsat!! Pol se mi pa j*** za letnike 2010 in naprej, do konc življenja!


Lajkam -> strinjam ! Dodal bi si še eno 2-jko, pa par turbo motorjev na lager, pa vozi dokler benzina ne zmanjka


Me too, me too....