Chip tunning za XC60 - D3
andrejl, 16 sep 2010, 18:17

Zanima me ali ima kdo izkušnje s tole zadevo. Chip za novi D3 motor že obstaja, performance kot vedno obljubljajo super (25% večja moč - do 205 KM, ca. 10-15% manjša poraba itd.). Predvsem me zanima kako je s pooblaščenimi serviserji in chip tuningom in aj je z rdno garancijo, če kaj takega vgradiš.

Re: Chip tunning za XC60 - D3
JG, 16 sep 2010, 19:43

Predvidevam, da se garancija na vozilo izgubi. Poraba se pa poveča, vendar res za minimalno, recimo do 0.5l.

Re: Chip tunning za XC60 - D3
andrejl, 16 sep 2010, 19:58

Ne, v bistvu trdi proizvajalec nasprotno - do 15% manjša poraba. Tule je povezava:
http://www.ptronic.com/index.php?class=Catalog&MarqueFilter=41&VoitureFilter=XC%2060%20D3&MotorisationFilter=31980

Re: Chip tunning za XC60 - D3
JG, 16 sep 2010, 20:34

No glej, takole ti bom povedal, sam sem opravil tuning v Sloveniji in sicer SKN in tudi lastnik podjetja mi je lepo razložil, da se poraba sicer lahko zmanjjša, samo morajo biti za to izpolnjeni pogoji, katerih pa večina povprečnih uporabnikov ne izponjuje (vse do načina vožnje, vremena,...), zato lahko pričakujem nekoliko večjo porabo, vendar brez bistvenega odstopanja in tudi pri meni dejansko je tako, pa vsaj še pri petih kolegih, ki imajo prav tako navite avte.

Ne vem odkod misel, da večja moč povzroči manjšo porabo, kot bi jaz rekel, da hujšam, če jem preveč.

Se pa strinjam, da vsak čip omogoča nižjo porabo kot pred posegom, samo je vprašanje kako to dejansko spravit na cesto, laboratorij pa prenese marsikaj.

Re: Chip tunning za XC60 - D3
SepoX, 16 sep 2010, 21:08

Pri Volvu imaš od Polestarja optimiziran softwer, ki iz D3 AWD, ki ima 2400 mašino s 120 kw, naredi polnopravno D5 z 151 kw. Stane te do 1000€, ne izgubiš garancije in naložijo ti ga lahko pri vseh pooblaščenih servisih.

Re: Chip tunning za XC60 - D3
zlatko1970, 17 sep 2010, 06:25

saj obstaja pe ena logika po kateri lahko avto z več moči troši manj kot tisti z manj moči. Če ima avto nekaj ponijev več, lahko do iste hitrosti pospeši z manj napora kot tisti slabši. To seveda ne pomeni, da bi avto z 4000 ccm trošil manj kot tisti z 1600 ccm, saj so že valji toliko večji da je logično večja poraba. Le avto z enakimi kubiki in malo več konji pri enakem stilu vožnje ne rabiš toliko "ganjati" in tako močno pritisniti na plin, da dosežeš hitrost.

Sam sem imel pred časom kadetta 1.4, za njim pa sem nabavil kadetta 1.6, pa mi je močnejši trošil skoraj 1 liter manj, kot prejšnji. Motor je bil preprosto idealno močen za tisto težo.

Re: Chip tunning za XC60 - D3
andrejl, 17 sep 2010, 11:59

SepoX, vidim, da si iz NM, jaz pa iz Trebnjega. zanima me kam voziš avto na servis, oziroma kje so ti tole s software-om naredil?. Jaz sem prej z V50 hodil na Summit, tegale sem pa vzel v Trzinu. Sicer pa je v mojem mašina D3 s 2000 ccm (modelno leto 2011 pač in novi motorji), vzel sem pa FWD in 6-stopenjski ročni menjalnik, ker tako avto dejansko lahko najbolj varčno vozi.
Moram priznat, da sem pred nakupom testiral avtomatika in se mi ni dopadel. Precej glasno je blo vse skupaj, tako da sem takoj začel ročno pretikat..