S-90
Hector, 10 jan 2007, 10:27

Zakaj se tega ni prodajal v SLO? Je sicer enega zapazit v Ljubljani, samo
ima Rusko registrsko :tongue:


Re: S-90
grimreaper, 10 jan 2007, 10:32

Ni kod nas se nije prodavao. Mislim da su pretpostavljali da nema dovoljno potraznje za tim modelom.

Re: S-90
Tomaz40, 10 jan 2007, 11:00


Jaz sem jih videl že več pri nas in sicer z našo registracijo, tako da jih je nekaj.

Re: S-90
AljAž, 10 jan 2007, 11:12

Delali so ga samo 3 leta, 96-98, je pa minimalno spremenjena 960ka. Spomnim se ga, ko se je uporabljal kot uradno vozilo na nekem meddržavnem srečanju-predsedniki, predsedniki vlad ipd. Cela falanga črnih 90k...

Re: S-90
alfaromeo, 10 jan 2007, 11:30

ja tole je dober, lep aparat ;)......

Re: S-90
MiRo, 10 jan 2007, 11:59

so jih prodajali tudi pri nas, vendar je kratek rok izdelave 'pripomogel' k temu, da jih je na cestah zelozelo malo, ker je bila karavanska različica malo bolj zanimiva, problem je bil pa tudi v tem, da so bili stroji več ali manj šestvaljniki 3.0, česar se še vedno bojimo ko 'hudič križa' 8-)

Re: S-90
Zelen_V70TDI, 10 jan 2007, 12:31

letniki 1997 in1998 so se prodajali pri nas še vedno kot 960, v tujino (zda, kanada) pa kot S90

enako velja za 960 karavane ki so se prodajali pod oznako V90

Re: S-90
alfaromeo, 10 jan 2007, 12:47

Bi se kar strinjal zelenim ;)
Dolgo časa se je prodjala na tržaški 960 3.024V.:( Izgledala je ko V90. Ozke prednje luči.....

Re: S-90
MiRo, 10 jan 2007, 12:50

vidiš vidiš... na oznake niti pomislil nisem... imata Zelen in alfa r prav :$

Re: S-90
Damijan, 10 jan 2007, 14:37

Rdeči S90 z ruskimi tablami, temno moder S90, bež usnjen interier z LJ tablami. Večkrat videna. Se je pa o tem pisalo že na starem forumu.

Re: S-90
RollingStone, 10 jan 2007, 17:42

tud 2.4 s 170 km se je dalo dobit. Pa eni modeli so imeli notranjost od 850, drugi pa od serije 70. Je pa to zadnji volvo z rwd pogom, sem že sam gledal za njim, pa jih je pri nas premalo, da bi lahko izbiral.

Ufff, če bi bil v proizvodnji tudi T5, ga grem tudi v ameriko iskat, če je treba....

Se je pa pred časom (mogoče se še vedno) na mobile.da prodajal en 3.0, z vso opremo, in blindiran (vrjetno od kakega ministra, predsednika,...). Malo kilometrov, ampak hudičevo draaaaaaag.

Re: S-90
AljAž, 10 jan 2007, 18:04

ja ja tale , gepanzert hehe za 125K€ Človek investira €€ potem mu pa za barvo zmanjka... :ugly:

Re: S-90
noj, 10 jan 2007, 18:37

RollingStone je napisal ...

Pa eni modeli so imeli notranjost od 850, drugi pa od serije 70. Je pa to zadnji volvo z rwd pogom, sem že sam gledal za njim, pa jih je pri nas premalo, da bi lahko izbiral.

kokr js vem, je bila sam ta notranjost, ki pa ni ne od 850, ne od serije 70... ali se motim?

Re: S-90
Zelen_V70TDI, 11 jan 2007, 08:15

sedeži so podobni vendar niso identični. Prav tako ostala notranjost.

Re: S-90
grimreaper, 11 jan 2007, 08:32

RollingStone je napisal ...

tud 2.4 s 170 km se je dalo dobit. Pa eni modeli so imeli notranjost od 850, drugi pa od serije 70. Je pa to zadnji volvo z rwd pogom, sem že sam gledal za njim, pa jih je pri nas premalo, da bi lahko izbiral.

Ufff, če bi bil v proizvodnji tudi T5, ga grem tudi v ameriko iskat, če je treba....



Mogao se dobit sa 2.5 R6, no mislim da je taj motor brzo zamijenjen sa 3.0 R6 sa 180KM. Zanimljivost, slabija verzija je bila ugodnija za vozit od jace sa 204KM jer je imala vise snage u niskim okretajima.

Re: S-90
RollingStone, 11 jan 2007, 08:42

A pa kdo ve, ali je vila 90ka samo spremenjena 960, ali tudi 940? 940 se je namreč dobil 2,3l turbo....

Re: S-90
MiRo, 11 jan 2007, 09:32

RollingStone je napisal ...

A pa kdo ve, ali je vila 90ka samo spremenjena 960, ali tudi 940? 940 se je namreč dobil 2,3l turbo....


Razlike med 960 in S/V90 so bile minimalne v večini šminka, kot so že napisali (tanjše luči, barvani odbijači, nekaj malenkosti v notranjosti, drugačne barve...). Drugače so pa te oznake nastale v zvezi z novo strategijo označevanja Volvov, ki sta jo začela S in V40.

Po podatkih, ki sem jih našel jaz naj bi bili vsi S/V90 6-valjniki (960) vendar z obema prostorninama 2473 ccm oz. *-) 2922 ccm... B?!?! tale se mi zdi sicer mal čudna *-)

Re: S-90
volvo5er, 14 jan 2007, 02:57

MiRo je napisal ...

RollingStone je napisal ...

A pa kdo ve, ali je vila 90ka samo spremenjena 960, ali tudi 940? 940 se je namreč dobil 2,3l turbo....


Razlike med 960 in S/V90 so bile minimalne v večini šminka, kot so že napisali (tanjše luči, barvani odbijači, nekaj malenkosti v notranjosti, drugačne barve...). Drugače so pa te oznake nastale v zvezi z novo strategijo označevanja Volvov, ki sta jo začela S in V40.

Po podatkih, ki sem jih našel jaz naj bi bili vsi S/V90 6-valjniki (960) vendar z obema prostorninama 2473 ccm oz. *-) 2922 ccm... B?!?! tale se mi zdi sicer mal čudna *-)


Bo kar držalo, tudi moji podatki se skladajo z Mirotovimi. Oznake vseh motorjev, ki so bili v S/V90 se začnejo bodisi z B6254.. bodisi z B6304..., torej 6 cilinderske mašine prostornine okrog 2,5 oz 3 litrov.

Re: S-90
grimreaper, 14 jan 2007, 10:31

Tocno, S90/960 se mogao dobit samo sa rednim sestacima. Verzija sa 2922cm je kasnije dosta preradjena i ugradjena u S80. Jedino se ne sjecam dal je u S/V90 ugradjivan 2.5 motor ili su vec presli samo na 2 verzije 3.0 motora.

Re: S-90
volvo5er, 14 jan 2007, 12:13

grimreaper je napisal ...

Tocno, S90/960 se mogao dobit samo sa rednim sestacima. Verzija sa 2922cm je kasnije dosta preradjena i ugradjena u S80. Jedino se ne sjecam dal je u S/V90 ugradjivan 2.5 motor ili su vec presli samo na 2 verzije 3.0 motora.


Vse S/V90 ki sem jih jaz videl, ali se prodajajo imajo eno izmed obeh verzij 3.0 motorja, po podatkih iz avtodate je obstajal tudi samo ta motor. Ampak Vadis navaja tudi 2.5 R6 motorje, je pa vprašanje na katerih trgih so bili na voljo.

Re: S-90
MKovic, 14 jan 2007, 12:21

S-90 je "kozmetično" spremenjen 960. Notranjost je bila malenkostno dodelana (tapiciranje vrat, volan, stikala, grafika števcev in leseni dodatki), karoserijsko sta bila zamenjana oba blatnika, luči (s smerkazi), maska, odbijači ter zadnje luči, ki so postale stilsko podobne takratni S-70.
Tehnično se avta ne razlikujeta, oba sta na voljo samo z šestvaljnikom, če me spomin ne vara pa S-90 samo v kombinaciji z avtomatikom.
940 se od obeh razlikuje po notranjosti in seveda motorni paleti, S-90 torej ni bil nikoli uradno na voljo z štirivaljnikom, je pa predelava iz šestvaljnika v poljubno različico (turbinskega :-)) štirivaljnika relativno preprosta.

Re: S-90
grimreaper, 14 jan 2007, 12:50

Nisu li x40 uvjek bile jeftinije verzije x60? Mislim da je 940 i po jos par stvari losiji od 960...

Re: S-90
RollingStone, 14 jan 2007, 13:44

Pri starem označevanju je prva številka pomenila serijo (7xx, 9xx, 4xx), druga pa število cilindrov (940, 90, 850,..:), tretja pa število vrat (2, 4, 5). Nevem sicer, zakaj niso tega označevanja uprabljali pri vseh modelih, vrata naprimer so se uporabljala predvsem pri seriji 200 (242, 244, 245), p tudi pri cilindrih se ni vedno izšlo (460 ima 4 cilindre). Drugače sta bila 940 in 960 identična avtomobila, razen motorjev seveda. Se pa na turbobricks forumu da videt s90 z motorjem 2,3l turbo. Zato sem prašal, ker nisem prepričan, da je bil ta motor noter že original.

Re: S-90
volvo5er, 14 jan 2007, 17:02

RollingStone je napisal ...

Pri starem označevanju je prva številka pomenila serijo (7xx, 9xx, 4xx), druga pa število cilindrov (940, 90, 850,..:), tretja pa število vrat (2, 4, 5). Nevem sicer, zakaj niso tega označevanja uprabljali pri vseh modelih, vrata naprimer so se uporabljala predvsem pri seriji 200 (242, 244, 245), p tudi pri cilindrih se ni vedno izšlo (460 ima 4 cilindre). Drugače sta bila 940 in 960 identična avtomobila, razen motorjev seveda. Se pa na turbobricks forumu da videt s90 z motorjem 2,3l turbo. Zato sem prašal, ker nisem prepričan, da je bil ta motor noter že original.



V S90 ni bilo serijsko 2.3 turbo motorja, bil pa je v 960.

Re: S-90
MKovic, 14 jan 2007, 18:10

grimreaper je napisal ...

Nisu li x40 uvjek bile jeftinije verzije x60? Mislim da je 940 i po jos par stvari losiji od 960...


Razlikujeta se seveda tudi pri nivojih opreme. 960 je bil vedno na voljo poplnoma opremljen (tempomat, klima...), medtem, ko je bilo mogoče 940 dobiti tudi zelu "utilitarjansko".

Re: S-90
alfaromeo, 15 jan 2007, 00:03

960 je imel med drugim tudi večji rezervoar za gorivo. Predvsem pa ni bilo moč dobiti zelo oskubljene, kot je to veljalo za 940.

Re: S-90
RollingStone, 15 jan 2007, 08:27

Ja, tudi v standardni opremi je seveda bila razlika.

Pa v 960 ni bilo 2.3l turbo motorja, bil je pa v 940.

Offtopic: ampak eni še vedno čakamo slike od grimijevega t5r-a... ;)

Re: S-90
volvo5er, 15 jan 2007, 09:26

RollingStone je napisal ...

Pa v 960 ni bilo 2.3l turbo motorja, bil je pa v 940.


Je bil, vsaj v starejšem modelu 100%, v faceliftanem pa nisem siguren.

Re: S-90
grimreaper, 15 jan 2007, 10:58

RollingStone je napisal ...


Offtopic: ampak eni še vedno čakamo slike od grimijevega t5r-a... ;)


Jos ces sacekat neko vrijeme :-(