Dyno day 8.10.2011
piko, 05 okt 2011, 21:51

8.10. je od 9ih do 17ih dyno day. Cena je 30 do 40€, odvisno od udeležbe.
Jaz grem spet mal zmerit.

lp Jan

Re: Dyno day 8.10.2011
Krchan, 05 okt 2011, 22:26

Kje pa je?

Re: Dyno day 8.10.2011
piko, 05 okt 2011, 22:38

Krchan je napisal ...

Kje pa je?



Avtoelektronika v Črnučah.

Re: Dyno day 8.10.2011
alfaromeo, 06 okt 2011, 11:17

Rolling pridi....

Kdaj grše ti piko. Bi jaz tudi prišel.

Re: Dyno day 8.10.2011
piko, 06 okt 2011, 14:31

Pomoje okoli dveh.

Re: Dyno day 8.10.2011
alfaromeo, 07 okt 2011, 15:16

Jaz bom pomojem kar zjutraj prišel in pogledal koliko ga je v hlačah...

Re: Dyno day 8.10.2011
RollingStone, 07 okt 2011, 15:53

Mate pa tajming... Ne vem če mi bo zneslo, bom pa vsekakor poskusil.

Re: Dyno day 8.10.2011
Mihc V50 T5, 07 okt 2011, 19:53

tudi jaz bi


Re: Dyno day 8.10.2011
piko, 07 okt 2011, 21:50

Mihc V50 T5 je napisal ...

tudi jaz bi



Ja dej.

Cena bo baje 30€.

lp
Jan

Re: Dyno day 8.10.2011
alfaromeo, 09 okt 2011, 20:51

Kako je bilo z dyno dayem. Jaz sem nameril .... 285konjev in 420Nm....
































nič ker sem očitno zamudil .

Re: Dyno day 8.10.2011
piko, 10 okt 2011, 01:16

Ob enih ni bilo več avtov in je šel upravljalec na malico. Jaz sem prišel mal čez dve s še enim kolegom, pa je potem čez pol ure še naju zmeril.

Navor sem spravil na 465Nm ampak moč pa ne gre čez 300KM (samo 298KM). V višjih obratih tlak pade na slabih 0,9bar kar pač ne prinese moči.
Ja, turbina je pač majhna, izpušni del za turbino je dovolj odprt. Rekel bi, da je največja restrikcija takoj za turbino, intercooler in mogoče še filter in sesalna cev do turbine.

Re: Dyno day 8.10.2011
RollingStone, 10 okt 2011, 07:03

Kakšno ohišje turbine imaš? Če je ohišje na flanšni ravno ali konusno, je luknja premajhna. Če imaš ohišje pod kotom, je luknja 3", kar je vredu.

Intercooler je pri teh avtih dovolj dober in ni neka restrikcija.

Če želiš višjo moč, zamenjaj šobe. Pa v kolikor želiš zanesljiv motor, zamenjaj ojnice.

Sicer pa 298 whp ni malo.... To pomeni, da jih imaš na motorju nekje 340.

Re: Dyno day 8.10.2011
piko, 10 okt 2011, 16:24

RollingStone je napisal ...

Kakšno ohišje turbine imaš? Če je ohišje na flanšni ravno ali konusno, je luknja premajhna. Če imaš ohišje pod kotom, je luknja 3", kar je vredu.

Intercooler je pri teh avtih dovolj dober in ni neka restrikcija.

Če želiš višjo moč, zamenjaj šobe. Pa v kolikor želiš zanesljiv motor, zamenjaj ojnice.

Sicer pa 298 whp ni malo.... To pomeni, da jih imaš na motorju nekje 340.


Moja moč je 270WHP, kar je sicer glede na američane in njihove tunane volvote s 16T turbino nadpovprečno.

Ohišje je "angled", restrikcija je td04hl turbinski del. Šobe so več kot dovolj velike, ker bencina je dovolj. Problem je, da je premalo pretoka čez turbino.

Kot sem že pravil 1,3bar drži do 4500 obratov potem pa hitro začne padat proti 0,9bar. Zato je navor še zmeraj ubijalski v srednjih obratih ampak začne prehitro padat, zato manjša moč na koncu.

Serijske ojnice služija popolnama uredu, ker preživijo 1,3bar pri 2800 obratih.
Kar rabim je večjo turbino, da bo teh 1,3bar držala do blokade, kar bi sproduciralo še dodatnih 70+KM.