D5 - vedno večja količina olja in DPF
Volvej, 05 mar 2013, 16:39

Zanima me kako je stanje pri vas, tisti ki imate novejše D5 motorje s srebrnimi pokrovi, ki imajo tudi DPF.

Namreč pri meni ko sem kupil avto je bilo olje malo preko MAX. So mi na servisu povedali da zna zaradi DPF filtra priti nafta v olje in se nivo dvigne.

Potem sem poleti olje menjal, sedaj po 7 meseceh in 5500 prevoženih km (ja ne vozim se dosti) je nivo višji kot ob menjavi. Tam na palčki je med MIN in MAX oznako 8x oznaka XX. Prej je bilo v olju dobrih 5 XX, zdaj jih je 7.

DPF mislim v roko pol leta itak odstranit, samo me zanima če je to kaj narobe ali ne? Ker če je diesel v olju ziher ni vredu in tudi mazalne sposobnosti niso iste, kaj naj menjam olje po 5kkm ? Ali lahko počakam še 5 mesecev?

Hvala za odgovore.

Re: D5 - vedno večja količina olja in DPF
Plesko, 05 mar 2013, 19:02

Nekaj težav, oziroma kako odpraviti težave sem videl tu Klik. Morda kaj pomaga...

Re: D5 - vedno večja količina olja in DPF
Ales1313, 05 mar 2013, 20:19

k sem pa tole bral....ja nevem

Re: D5 - vedno večja količina olja in DPF
Volvej, 05 mar 2013, 20:52

Ja sem prebral malo po angleških forumih kjer je ogromno tem in debat o tem. To težavo imajo vsi D5 od 2006 - 2009 letnika, Volvo je dal ven obvestilo o tem. Treba je pazit da nivo olja ne preseže max, ker potem se lahko zgodi da gre motor v obrate, dokler se sam ne uniči, se je že zgodilo baje.

Grem v bljižni prihodnosti na servis vprašat če imajo kakšen softwareski update ki reši ali vsaj malo ublaži tole zadevo.

Edina znana rešitev do sedaj je odstranitev DPF-a in chinptuning z mapami za delovanje brez DPF, kar bom jaz naredil poleti, samo prvo moram montirat drugi intercooler ker serijski je za en drek.

Poročam dalje...

Re: D5 - vedno večja količina olja in DPF
Volvej, 05 mar 2013, 20:55

Aja zakaj pride do tega...

Za regeneracijo DPF-a injektorji v sesalnem taktu vbrizgnejo nekaj diesela - iz tega sledi tudi večja poraba goriva, potem bi naj z izpušnimi plini vred tale diesel prišel v DPF in se uporabil za izgorevanje oz. regeneracijo. Zgodi pa se tudi to da med sesalnim takom ob vbrizgu baje nekaj diesela pride skozi batne obročke v olje.

Hahaha, keri bedarija je tale DPF.

Re: D5 - vedno večja količina olja in DPF
Volvej, 05 mar 2013, 21:02

Torej kaj me pa najbolj zanima pa je če kdo drugi z enakim motorjem tudi opaža tole?

Re: D5 - vedno večja količina olja in DPF
AssKicker, 02 apr 2015, 20:49

Meni dela regeneracijo dvakrat do trikrat na tank (predvidevam tako, ker mi po bc trenutna poraba naraste za kakšna 2 litra), torej recimo na kake 300 km, pa še nisem opazil povišanega nivoja olja. Ali mi pa že tako olje kuri, da potem nafta v olju nadomesti izgubljeno..

Re: D5 - vedno večja količina olja in DPF
Cojz, 07 feb 2016, 12:15

Torej razen po trenutni porabi je nemogoče zaslediti regeneracijo? Malo me skrbi če mi to sploh dela pa glede nafte v olju itd...

Re: D5 - vedno večja količina olja in DPF
D|N, 07 feb 2016, 13:30

Hm, ocitno sem bolj leve sorte, ker v 80k se nisem porajtal kdaj se zadeva zalaufa

Re: D5 - vedno večja količina olja in DPF
AssKicker, 07 feb 2016, 13:33

Ob začetku regeneracije je sivkast dim, ampak pri višjih hitrostih ga žal ne opaziš.. Potem mogoče občutek, da malo bolje gre, pa rahlo bolj rezek glas. Jaz sem na čase še opazil, da malenkost pocuka, ampak to res malenkost. Pri mojem slogu vožnje (četr izvenmestna vožnja, četrt mesta, ter polovica avtoceste, 40 km v eno smer) ni bilo niti enkrat povišanega oziroma znižanega nivoja olja.

Re: D5 - vedno večja količina olja in DPF
Sashtk, 07 feb 2016, 14:35

js sem dal na mojem d5 2007 menjat olje in mi je mehanik ulil 2 litra preveč olja notr, nevem al je bil zadet al kaj mu je bilo... uglavnem namesto 6 litrov mi je ulil kar 8 litrov kot sem jih kupil 2x po 4l Aral high tronic 5w-40..
no čez kak dan se mi prižge obvestilo da naj preverim motorni sistem, priklopimo na comp in pokaže nekaj v zvezi z dpf in oljni senzor... nato sem šel mal pogooglat na forume in najdu točno isti problem.. takoj sem šel preverit nivo olja in šele nato opazil da mi je ulul krepko preveč..
na forumih je pisalo da mora biti nivo olja MAXIMALNO NA 2/3 OD MIN do MAX NA SIBKI!!!
nato sem potegnil 2l olja ven in je res prišlo na 2/3 šibke je obvestilo samo ugasnalo čez kak dan ali dva..

Tudi na vezni steni je narisano nivo olja

Re: D5 - vedno večja količina olja in DPF
jack8black, 07 feb 2016, 20:28

Poznam podoben primer, ko so na Hondinem servisu dolili novo olje brez izpustit starega in ga je potem izbilo ven na semeringih in "zaščitilo" cel motorni prostor proti rjavenju Ravno zaradi takih malomarnosti raje servise delam sam.

Re: D5 - vedno večja količina olja in DPF
AssKicker, 07 feb 2016, 21:56

Jaz mehaniku vedno prinesem premalo olja, v motor gre cca 6,5, oziroma pri prejšnjemu je šlo 6,2, prinesem pa 6 litrov.

Re: D5 - vedno večja količina olja in DPF
jack8black, 08 feb 2016, 00:21

Lažje je dotočit 2 ali 3 deci, ko se olje v motorju "posede" kot da moraš potem višek ven jemat.