Volvo 145 l.74- Cigla
eugene, 30 dec 2013, 10:09

Pozdravljeni forumaši. Sem Iztok, živim v slovenski istri, sem ljubitelj starejših avtomobilov in sem se do zdaj ukvarjal predvsem z VWji. Lastim si Hrošča l.67 in Golfa I GTI l.80.

Sem očitno tudi fuknjen. Kaj drugega si lahko en normalen misli o nekom ki domov privleče 40 let star avto, komplet razstavljen in povrh tega še velja za požrešnega z porabo čez 10l, da bo služil kot family wagen.

V bistvu sem prekleto naveličan se dan za dnem vozit v nekem brezvezmem avtu , kjer mi je edino zadovolstvo da malo pije , dela( točneje je delal brezhibno do sedaj, ko so se po kakih 400k km začeli kopičiti problemi) in ima placa za kaj naložit. Hotel sem nekaj starega ( 25 ali več let) velikega ( karavan) in odpičenega.

Gledal sem za prvimi pasati, ki jih v sloveniji ni blo , mercedezi ( punci niso všeč) in na koncu začel iskat volvote 245 in najdu na volvo forumu oglas za 145 na kosih v dobrem stanju in za ugodno ceno. Slik ni bilo. Pišem tipu in mi pošlje slike, vidim da se splača it pogledat in odrinemo z kolegom v Mb. Prej sem se že malo pozanimal glede teh avtov, da sem vedu na kaj naj bom pozoren in dagela. Pridemo gor tip mi vse razkaže karoserija je ene 3 leta stala komplet oskubljena pokrita pred bajtio kosov, še mnogo dodatnih z 245, ki je kar soroden model pa je blo za ene dve sobi sprevljenih po škatlah. Jaz se zaljubim v avto, ponudim 200 ( vprašal je 300) si sežemo v roke naložim nekaj kosov, med drugim prednjo premo , ki jo je treba obnovit prej ko spravit avto na kolesa in gremo nazaj.

Minejo kaki 3 mesci v tem času zrihtam sprednjo premo nabavim še nekaj kosov, se odpeljem še dvakrat v MB po dele in naredit prepis in se zmenim za vleko. Sredi avgusta mi luka32 pripelje avto domov.



Avto je kot rečeno kompleten z veliko rezervnimi deli, ze t emodele zelo zdrav z malo rje, edino spredaj je nekoliko ruknjen.

Prvo se osdredotočim na sanacijo rje pod tesnili šip.

Velike tažave ne teh volvotih so zadnje šipe. Na tem je bila leva zadnja super brez ene pikice rje:


desna pa z precej



Re: Volvo 145 l.74- Cigla
eugene, 30 dec 2013, 10:11

Še slik rje






In udarca v kolono , ki mi dela pri klepanju največ težav ke rne morem dobro prit zraven in nimam spoterja.
Razmišljam da bi stvar porezal stran in upasal nov kos.


Re: Volvo 145 l.74- Cigla
eugene, 30 dec 2013, 10:11

Sanirano okrog šip:











Re: Volvo 145 l.74- Cigla
eugene, 30 dec 2013, 10:12

Po temeljitem pranju gum sem se lotil montaže krom kedra , ki mi je delalo neki težav prej ko sem pogruntal pravi način z enim hakelsem in silikonsko pasto.







Potem je sledila montaža šip ker sem ga hotel zapret preden se konča lepo vreme.





Re: Volvo 145 l.74- Cigla
eugene, 30 dec 2013, 10:13

Obnova zadnjih luči, kjer sem iz več slabih sestavu en znosen komplet.

Tu so na sliki dvadve varjanti zadnjh lamp ( novejši in starejši)




Meni so bolj všeč te stare



Re: Volvo 145 l.74- Cigla
eugene, 30 dec 2013, 10:14

Menjava silent blokov na sprednji premi.











Re: Volvo 145 l.74- Cigla
eugene, 30 dec 2013, 10:15

Še nekaj random slik




Malo večj aluknja ma ko jo jebe, ke rpride pod plastiko.


ojačitev v vratih 1.5 colska cev :mrgreen:



Comando odbijači iz 10mm aluminija


Re: Volvo 145 l.74- Cigla
eugene, 30 dec 2013, 10:16



K jet FTW


To je za zdaj to. Avto za zdaj stoji z montiranimi šipami lučmi in odbijači in čaka da bom mel kaj cajta zanj.

Plani so ga znižat, zrihtat mehansko kar še manja ga spravit na cesto o original motorjam B20F to je 2.0 4 cilindraš bencinar, odmična v bloku, giza glava in blok z k jetom in nekimi 115 konji.

Druga faza pa je nek drug (novejši volvotov 2.3 t.i redblock) ali isti predelan motor da manj pije z megasquirtom 3, predelava na plin, drug 5br menjalnik in verjetno kak daljši dif.

Re: Volvo 145 l.74- Cigla
bvogri, 30 dec 2013, 10:46

Upam da ti upe zrihtat kot se zagre.

Tole ''rakav'' pleh pa pomoje ne bo prav dolgo zdržal če ga boš samo pobrusil

Re: Volvo 145 l.74- Cigla
eugene, 30 dec 2013, 11:02

Ferosan in večkratno ščetkanje dosti pomaga.

Re: Volvo 145 l.74- Cigla
bbf, 30 dec 2013, 11:51

oj! lepa cigla! Sam tudi obnavljm podobno ciglo, sicer malo ošiljeno odzadaj
Mi nekaj pločevine ostaja, če rabiš: http://www.vozimvolvo.si/e107_plugins/forum/forum_viewtopic.php?27918.post
Pa silent bloke zadaj še pomenjaj, tisti so najprej zanič. 150€ nekje pride komplet 12 komadov (al 10, se ne spomnem zdej).

tule občasno kaj objavim glede moje obnove. http://temp-volvo.mojforum.si/temp-volvo-about42.html (mislim da moraš biti registriran za ogled)


LP!

Re: Volvo 145 l.74- Cigla
eugene, 30 dec 2013, 12:29

Ja silen bloke za zadaj že imam kupljene kot še nekaj drugih delov. Bremze so ble totalno zarustane tako da sem rabu vse nove batke razen 2 od zadaj kupit. Prišlo po pošti od skndixa.

Re: Volvo 145 l.74- Cigla
T0ny, 30 dec 2013, 12:37

Pohvalno, zelo lep projekt

Re: Volvo 145 l.74- Cigla
Andrei, 30 dec 2013, 14:03

Ko bo ta končan, bo bomba!

Re: Volvo 145 l.74- Cigla
tomazKK, 01 jan 2014, 11:08

Srečnga pa zdravga.

Re: Volvo 145 l.74- Cigla
Volvo. 4 life, 01 jan 2014, 11:35

Pozdravljen. Pohvalno da si se lotil tako zahteven projekt! Zanima me, kje dobivaš rezervne dele, puše, silene, itd.. ? Kje si dobil stekla, so bila že zraven avta, ko si ga kupil? Misliš avto obdržat ko da boš zrihtal? Kaj je z motorjem in menjalnikom ?

Srečno še naprej!

Re: Volvo 145 l.74- Cigla
eugene, 02 jan 2014, 08:45

Ja avto mislim obdržat. Šipe sem imel in jih imam še en komplet rezervnih. Sem jih dobu skupaj z kar neki dodatnimi deli poleg avta. Avto je kompleten le razstavljen.

Dele sem kupu od skandix-a ki prodaja dela za volvo in saab. Kaj se najde tudi na ebayu.de ampak bolj malo. Kaj več se najde na angleškem ebayu če na pa imaš tudi svedski kao ebay tradera kjer so rabljeni deli za te volvote dosti cenejši kod na ebayu.

Menjalnik imam original 4brzinc m40 in motor je b20f zadnji dif pa mislim da je 4.31. Pogonski bi potrebno modernizirat. Najraje b234, se pravi 16v 2.3 in en 5br menjalnik in dasljši dif 3.56 ali 3.75 recimo. Ampak kot rečeno sem ga mislu prvo spravit na cesto z original pogonom in potem nadgradit.

Re: Volvo 145 l.74- Cigla
Volvoline, 02 jan 2014, 22:03

Vsaka čast mojster, lepo si se razpisal. Vso srečo naprej!
A niso gumijasti skandix deli bolj inferiorne sorte, kitajska guma pa to? Po mojem se bolj splača poliuretan ali pa volvo.

Re: Volvo 145 l.74- Cigla
eugene, 03 jan 2014, 07:46

Kaj ti vem. Sprednje puše sem kupu samo 2 za spodnjo roko, ker 2 sem mel od mayle že od prejšnjega lastnika in so bile res slabše kot maylove- je blo treba malo postružit pušo, da je sploh šla notri ker to je melo ene 0.5 mm + nadmere glede na luknjo v roki. Zadnje pa zgledajo boljše. Sicer nisem spraševal za original volvo puše ampak si mislim, da so v rangu polivretana kar pa je preko trenutnega budgeta za ta avto. Bom pa še enkrat menjal čez ene par let, če jih bo hitro poglodalo, saj to ni nek bav-bav.

Re: Volvo 145 l.74- Cigla
alfaromeo, 08 jan 2014, 08:52

Pozdrav,

upam, upam da zdevo uspešno zaključiš.

Re: Volvo 145 l.74- Cigla
eugene, 14 jan 2014, 07:36

Kako je kaj z M90 menjalniki za redblock-e pri nas? Se dobi kak. naj bi bli v 940 od l95 naprej.

Re: Volvo 145 l.74- Cigla
Volvo. 4 life, 14 jan 2014, 08:45

Zelo težko, prej M47. V Italiji na odpadu najlažje. Razen če reskiraš tega za dele - http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=7899558&show=1&avto=Volvo%20940%20polar

Re: Volvo 145 l.74- Cigla
T0ny, 14 jan 2014, 10:56

Če bi hotel menjalnik iz 940ke jih imajo takoj čez mejo v ITA en par. Kar redno zahajm tja in sedaj imajo 3 940ke eno c70ko in v40ko.








Če ti pomaga kakšen od teh...


Re: Volvo 145 l.74- Cigla
eugene, 14 jan 2014, 11:19

Pa da, to bi znalo bit kaj. Kje čez mejo je ta odpad? jaz sem s koprskega.

Re: Volvo 145 l.74- Cigla
bbf, 14 jan 2014, 12:31

Se mi je zdelo nekam znano tole je tle : http://www.autodemolizioni.com/it/
malo za gorico proti udinam.

Re: Volvo 145 l.74- Cigla
T0ny, 14 jan 2014, 12:42

Prb 10min od Nove Gorice, takoj ko se gorica konča skoraj. In še 2 ali 3 odpad so zelo blizu (20min max od Nove Gorice). Jih pa imaš bližje sebi (Trst) vsaj 9 da jih poznam.

Evo ti link od tega blizu gorice MODULOR - AUTODEMOLIZIONI na mapi je malo narobe označeno je samo za malenkost bolj SV odpad, tista velika sivina na mapi. Če se boš odločil it pogledat ti lahko tudi v živo pokažem, da se ne boš lovil, glede na to da delam v NG in sem dokaj blizu.

Re: Volvo 145 l.74- Cigla
Volvoline, 14 jan 2014, 14:04

Che cazzo, koliko lepih stvari se da dobit

Re: Volvo 145 l.74- Cigla
eugene, 13 sep 2014, 19:34

Volvo je dober del leta počival ker sem se ukvarjal z tem:






Sedaj ko je GTU kolkor tolko fertik sem pozornost spet preusmeru na volvota in se neki trudim s kleparijo pri .Kolona na sredi je bla tako udrta da sem jo provalk neki klepat ampak sem se potem odločo za kos novega pleha. Zadaj pri blatniku je blo pregnito jebeni trojni pleh.








Re: Volvo 145 l.74- Cigla
eugene, 13 sep 2014, 19:35




In dve luknji in nekaj površinske rje v podnu.





Vrata in kolono sem danes neki poklepal ostane mi še blatnik in spredaj vezna ki je skoraj že na mestu. To ni neki profi u nulo as sin on Tv ampak kolko pač jaz amater nardim z nekim stari jugo kleparskim kompletom. Dam prajmer in potem gor kit na debelo (kot je po celem avtu - jaz tega res ne razumem zakaj je blo potreba enkrat tolko tega kita porabit in premazatcel avto tudi tam kjer ni blo treba stari ličarji fuknjeni) pobrusit in peljat bližnjemu ličarju da mi pihne v aranžno.



Re: Volvo 145 l.74- Cigla
eugene, 13 sep 2014, 19:36

"eugene" je napisal ...



Samo nimaš kej- to je tank. :mrgreen:



Re: Volvo 145 l.74- Cigla
alfaromeo, 14 sep 2014, 08:30

super, da projekt napreduje.

Re: Volvo 145 l.74- Cigla
eugene, 17 sep 2014, 23:29

Zdravo.

Ima kdo kake žmigavce za prodat ali ve kdo kje bi to lahko dobu. Novi so 80E po komadu z lečami kar mi je absurdno preveč. Že nekaj časa prečesavam ebaye a ni kruha. Rabim pa oba plastična dela - podnožji, ki držita žarnico in na katere pride zašravfana leča.

To:


Jaz imam samo leče, ki so ble dane gor z nekim silikonom od zadaj pa zaščitene z pločevinko.-fail

Re: Volvo 145 l.74- Cigla
eugene, 28 sep 2014, 07:39

Ko sem dal masko na mesto je imela spodaj ene 3cm lufta namesto 1 cm- posledica slabih poprejšnjih popravil. Ni blo kaj kot raztavit vezno in jo porezat in sklepat kolkortolko na mesto.





Re: Volvo 145 l.74- Cigla
eugene, 28 sep 2014, 07:40

Motornega prostora nisem imen namena barvat, ampak je bil tako gnjusen da sem moral.













Re: Volvo 145 l.74- Cigla
eugene, 28 sep 2014, 07:40



lp

Iztok

Re: Volvo 145 l.74- Cigla
mrv, 28 sep 2014, 08:14

to pa bo "gangster" zadeva

Po želji ti prodam T5 motor iz Vajtdadonje ;)


Re: Volvo 145 l.74- Cigla
dejanLPG, 28 sep 2014, 20:28

Pozdravljen. Spremljam te tudi na FAVDL forumu ( bivši navdušenec nad VW ) in sem vesel, da si se pridružil tudi volvo forumu. Sam imam 245 in ko ribne 2.4 td bom montiral nekaj na bencin. Z veseljme spremljam tvojo temo.

Re: Volvo 145 l.74- Cigla
eugene, 29 sep 2014, 08:11

vajtsnejk je napisal ...

to pa bo "gangster" zadeva

Po želji ti prodam T5 motor iz Vajtdadonje ;)



Ni mi neki do T5. 16V B234 mi dosti bolj diši. In na LPG.

Re: Volvo 145 l.74- Cigla
Leonardo23, 29 sep 2014, 16:22

eugene je napisal ...

vajtsnejk je napisal ...

to pa bo "gangster" zadeva

Po želji ti prodam T5 motor iz Vajtdadonje ;)



Ni mi neki do T5. 16V B234 mi dosti bolj diši. In na LPG.

Možda al T5 je ljepše za čut a boga mi i za vidjet i u jednom i u drugom pogledu dok to B234 neće nikad moći.. ;)
Btw pratim projekt pomno i divim se svim slikama i radujem novim
Držim fige da završiš što prije i bezbolnije..


Re: Volvo 145 l.74- Cigla
Volvo. 4 life, 29 sep 2014, 19:23

T-5 bi bilo najlepše kar se lahko zgodi v tem primeru, vendar je izvedba tudi toliko težja. V kolikor razumem projekt, je obnoviti avto in ga uporabljati za izlete, ipd... Druga najboljša, oz. najlažja možnost je B204FT ali GT. Sicer ga težko najdeš, vendar se vsake toliko pojavi v Italiji. Ne na odpadu, ampak v kaki vozni 760 ali 960 za 1-2.000 EUR ;) Motor ima zelo dober potencial, celo boljši od T-5 v finančnem smislu ..

http://ww3.autoscout24.de/classified/242978837?asrc=st%7Cas&testvariant=liststandard&tierlayer=st

http://ww3.autoscout24.de/classified/254342972?asrc=st%7Cas&testvariant=liststandard&tierlayer=st

Re: Volvo 145 l.74- Cigla
eugene, 01 okt 2014, 00:44

Mi ni neki do turbota v tem avtu, ker bi se rad z njim vozu naokoli in mi neki blazni performansi niso bistveni. Prvo ga bom splavu z B20, predelal na LPG, iskal neko varjanto 5br menjača z vertikalno postavljenim motorjem ( vem - treba predelat zvon) in iskal B234 atmosferca. 16V glava od volvota (by Porsche) je zame, ki se kratkočasim s portanjem, čista poezija ( za razliko od vw 16v sranja). Če pridem do b234 bom dol pometal vse tiste bedarije z balansirno gredjo.

Kaj teh 16v ni v sloveniji sploh al kaj, da me pošiljate v italijo? B204 naj bi mele tudi nekoliko maše ventile (baje) tako da so moje preference bolj proti 2.3 16v .

Re: Volvo 145 l.74- Cigla
Volvoline, 01 okt 2014, 13:40

Vsaka čast za entuziazem in lepe rezultate!
Kako pa to, da si se "zapičil" ravno v B234F in te ne zanima B230F? Brez turbine sta približno enaka žalost, slednjih pa je verjetno precej več. Po mojem ga iz Anglije dobiš za pol cene špedicije.

Re: Volvo 145 l.74- Cigla
eugene, 02 okt 2014, 09:31

Volvoline je napisal ...

Vsaka čast za entuziazem in lepe rezultate!
Kako pa to, da si se "zapičil" ravno v B234F in te ne zanima B230F? Brez turbine sta približno enaka žalost, slednjih pa je verjetno precej več. Po mojem ga iz Anglije dobiš za pol cene špedicije.


Ti to resno? 8v glava od volvota ni slaba kar se pretoka tiče ampak 16v je beštija.

Most Volvo's have a restrictive snorkel before the air filter.
Get rid of that but fit a tube of sufficient diameter so that the filter still gets cold air
and some sort of radius on the leading edge of that pipe.
A header and an 2,5" exhaust system or bigger with a race kat should give you almost
200 engine hp.

When porting a 234 for up to 300 N/A hp 36mm intake and stock size exhaust valves are enough. The 36mm intake valves fit in the stock valve seats inserts but for bigger valves the inserts have to be replaced with bigger ones.



poleg tega pa zgledajo fenomenalno v motornem prostoru.:)



Nekako tako samo atmosferc.

Re: Volvo 145 l.74- Cigla
Volvoline, 04 okt 2014, 01:00

Dobr, dobr To je pa druga pesmica oz. "tune".
Sem te zastopil kot da te performance ne zanima...

Re: Volvo 145 l.74- Cigla
eugene, 04 okt 2014, 08:53

Ne morem reč, da me ne zanima turbo z 500 konji, le prioritete s tem avtom so druge. Ampak ventiler z 180 konji na LPG je pa čisto v skladu z plani za ta avto. To bo ipak glavno prevozno sredstvo pri hiši (sedaj je to golf 1 GTI z 150 konji) in bo večinoma v rokah moje drage. Še sedaj ne morem verjet, da sem jo prepričal, da je čisto kul če se vozi v 40 let starem avtu, ampak previ da jo ne briga dokler vžiga, ima dovolj placa in jo pripeje od A do B. Kdo jih razume.

Re: Volvo 145 l.74- Cigla
eugene, 10 nov 2014, 17:10

Sem ujagal en getrag 265 menjalnik in zdaj bi rabu en zvon od M45/46 ali M47 menjalnika. Ima kdo?

Re: Volvo 145 l.74- Cigla
Volvo. 4 life, 16 jul 2020, 13:04

Živjo.

Imas ZS

Re: Volvo 145 l.74- Cigla
eugene, 10 feb 2023, 07:47

Počasi se mi spet prebuja zanimanje za nadaljevanje tega projekta. Trenutna ideja glede pogona je 5 cilindrov 20v atmosferc. Če ima kdo kakega atmosferca, ki se mu valja pod nogami in se bi ga rad rešil naj se prosim javi.

Re: Volvo 145 l.74- Cigla
dusan, 27 jan 2024, 15:19

Zdravo, kaj se dogaja s tem projektom? Mogoče kdo ve za kakšnega 145 ali 245 ki je naprodaj?l.p

Re: Volvo 145 l.74- Cigla
eugene, 30 jan 2024, 11:20

Še vedno je pri meni in čaka na boljše čase. Nimam neke potrebe ga prodat še. Žal ne vem za nobeno 240 ali 140.