problemi z S80 D5 (164KM)
ma5t3r, 17 mar 2014, 13:55

Pozdravljeni

Imam problem z mojim volvotom sicer sem do zdaj zelo zadovoljen (to mi je že 2). Problem se mi je pojavil pred 1 tednom ko pohodim do 4000 obratov prvič potegne vredi potem zmanjšam gas pa še enkrat mislim potegnit isto pa mi ne gre več kod 2500 (gas je do podna). Ko pa ga ponovno prižgem pa se "postopek" ponovi, bi gdo vedel kaj bi blo narobe? (prilagam slike kaj se mi napiše na armaturki (sicer je jezik v italijanščini....ali gdo ve kje v MB ali v bliži dalo spremenit iz italijanskega v angleščino??)

in

Za odgovor se vnaprej lepo zahvaljujem. Lp

Re: problemi z S80 D5 (164KM)
bbf, 17 mar 2014, 14:55

Scadenca tagliando pomeni redni servis.

Motore nessesita asistenza pa napako na motorji, potrebuje pregled..

Re: problemi z S80 D5 (164KM)
Simon, 17 mar 2014, 15:29

To, da ti vn vrže in ne gre čez 2500 je lohk un ventil za pritisk turbine -al kaj je že, saj pr men je to napisal, k sm ga na tester prklopu. cca 130€

Re: problemi z S80 D5 (164KM)
ma5t3r, 17 mar 2014, 15:29

je bil napravljen vlki servis...to ko pa piše za napako motorja pa se tekrat napiše kod sem prej napisal....hala za odg.

Re: problemi z S80 D5 (164KM)
scorpio, 17 mar 2014, 18:06

Skoraj 100% zamaščen ventil za turbino. Upam da ti ga uspe spucat med vožnjo. Meni ga je na začetku dvakrat vrglo v zasilno delovanje. Pa sem ga malce poteral v drugi, tretji in četrti pa nazaj v drugo pa gas do kraja. Uzadi se je močno pokadilo, avto je pa spet vlekel tako kot mora.

Re: problemi z S80 D5 (164KM)
oto, 17 mar 2014, 18:54

Če pa imaš nafto pri koncu, se zna zgodit da ti prečrpna pumpa ne dela.

Re: problemi z S80 D5 (164KM)
JG, 17 mar 2014, 20:18

Scadenza tagliando=redni servis, verjetno so ti pozabili resetirat.
Motore necessita assist so pa očitno zamenjali, ker meni se je pojavi napis kakšno leto nazaj z enako vsebino kot pri tebi in sicer: sistema motore rich. assistenza. Kot se je kasneje izkazalo je šlo za EGR, sem pa malo brskal po italijanskih forumih in ta napis (Motore necessita assist oz. pri novejših sistema motore rich. assistenza) lahko pomeni vsaj kar sem lahko razbral/razumel ene pet različnih diagnoz, tako da je najbolj če pelješ na tester. V MB imaš servis Dumida.

Re: problemi z S80 D5 (164KM)
Simon, 17 mar 2014, 20:53

scorpio je napisal ...

Skoraj 100% zamaščen ventil za turbino. Upam da ti ga uspe spucat med vožnjo. Meni ga je na začetku dvakrat vrglo v zasilno delovanje. Pa sem ga malce poteral v drugi, tretji in četrti pa nazaj v drugo pa gas do kraja. Uzadi se je močno pokadilo, avto je pa spet vlekel tako kot mora.


Si mel srečo, jaz sem ga iz Kranja pa do Jesenic in nazaj, skos tiščal po avtocesti. Obratomer je bil skos okol 4000-4500 pa ni nič pomagalo

Re: problemi z S80 D5 (164KM)
-joey-, 17 mar 2014, 21:11

Vakuum ventil ki odpira vnt na turbini. Zdej al maš težave z vakuumom ( nosilci motorja,ventil na bloku motorja ali un na zračnem filtru) ali pa imaš vnt poln saj in se ti ne premika.

Re: problemi z S80 D5 (164KM)
Augi, 17 mar 2014, 21:16

maf senzor je umazan. vakum ventil nima veze s tem!

Re: problemi z S80 D5 (164KM)
Simon, 17 mar 2014, 23:04

Men je tester pokazu boost pressure control valve

Re: problemi z S80 D5 (164KM)
scorpio, 18 mar 2014, 15:26

Simon je napisal ...

scorpio je napisal ...

Skoraj 100% zamaščen ventil za turbino. Upam da ti ga uspe spucat med vožnjo. Meni ga je na začetku dvakrat vrglo v zasilno delovanje. Pa sem ga malce poteral v drugi, tretji in četrti pa nazaj v drugo pa gas do kraja. Uzadi se je močno pokadilo, avto je pa spet vlekel tako kot mora.


Si mel srečo, jaz sem ga iz Kranja pa do Jesenic in nazaj, skos tiščal po avtocesti. Obratomer je bil skos okol 4000-4500 pa ni nič pomagalo

Res sem jo imel. Od takrat pa ga vsake toliko časa malce pritisnem da ga malce spiham in nikoli problemov.

Re: problemi z S80 D5 (164KM)
-joey-, 18 mar 2014, 15:50

Augi je napisal ...

maf senzor je umazan. vakum ventil nima veze s tem!


Še en vseved.

Drugač pa sam tolk če še ne veš vakuum odpira vnt na turbini.

Re: problemi z S80 D5 (164KM)
-joey-, 18 mar 2014, 15:55

Ecm6805 je koda ane?
Turbo boost pressure al neki takega.

Re: problemi z S80 D5 (164KM)
-joey-, 18 mar 2014, 16:02

http://youtu.be/CszWj8aW0-o

Re: problemi z S80 D5 (164KM)
Augi, 19 mar 2014, 07:01

torej zamenjaj tale del http://i.ebayimg.com/00/s/MTIwMFgxNjAw/$(KGrHqJ,!kwFBVKMfvwGBQkRiZH8bQ~~60_35.JPG
in ne bo več težav... vsevednež

Re: problemi z S80 D5 (164KM)
bojko, 19 mar 2014, 07:33

Pred menjavo česarkoli bi pa bilo dobro preveriti tesnost celotne vakum napeljave.

Re: problemi z S80 D5 (164KM)
-joey-, 19 mar 2014, 09:25

Augi je napisal ...

torej zamenjaj tale del http://i.ebayimg.com/00/s/MTIwMFgxNjAw/$(KGrHqJ,!kwFBVKMfvwGBQkRiZH8bQ~~60_35.JPG
in ne bo več težav... vsevednež


Jest nebi kar na pamet menjal. Ta pa sploh redko kdaj crkne. Jest bi pregonu najprej tisti vzvod Od variabilca.


Re: problemi z S80 D5 (164KM)
ma5t3r, 19 mar 2014, 11:32

Hvala vsem za odgovore...sem spucal turbino in egr ventil ampak imam se vedno isti problem..prisil bi ce mi gdo rece kak se temu pove da vem povedam v trgovini http://i.ebayimg.com/00/s/MTIwMFgxNjAw/$(KGrHqJ,!kwFBVKMfvwGBQkRiZH8bQ~~60_35.JPG

Re: problemi z S80 D5 (164KM)
-joey-, 19 mar 2014, 12:30

Ja potem ti ostane še vakuum. Da pogledaš najprej nosilca potem pa ventile. En je na ohišju zračnega filtra drugi pa na bloku nad štarterjem.
Kaj pa gumi cev ki gre na turbino?

Re: problemi z S80 D5 (164KM)
andrejprimozic, 19 mar 2014, 12:52

reče se mu pierburg ventil za vakum, in po vsej verjetnosti ni vzrok težav. Poskusi najprej zamenjati MAF senzor (po možnosti smo zamenjaš pokrove ohišja filtra od drugega avta). Ta pierburg pa samo odklopi cevke in zalaufaj avto, pa boš čutil če dela vakum.


Re: problemi z S80 D5 (164KM)
Simon, 19 mar 2014, 20:32

-joey- je napisal ...

Ecm6805 je koda ane?
Turbo boost pressure al neki takega.


ja, res je.

Re: problemi z S80 D5 (164KM)
tomsom, 19 mar 2014, 20:54

ECM6805 je v praksi težava z vnt-ji.
Da se ga solo dobit, če ti ga ne rata, kot pravi @joey, pregont, ker je zabit.
Ne odlašaj s tem predolgo, ker se ti bodo problemi povečali v smislu vitaminov €.

Re: problemi z S80 D5 (164KM)
Simon, 19 mar 2014, 21:23

Bom magar odpru novo temo, k bom to rihtu, da ne bom nemu smetil

Re: problemi z S80 D5 (164KM)
ma5t3r, 20 mar 2014, 18:33

@Simon..ti samo piši
@-joey-..cev je dobra + nove dihtunge so gor
@bojko..kako pa to lahko preverim??
@andrejprimozic..haval..bom zamenjal še Maf senzor
@tomsom..avto je parkiran na dvorišču tako da upam da nebo "pojedel" preveč vitaminov €€



Re: problemi z S80 D5 (164KM)
-joey-, 20 mar 2014, 20:08

Lahko je tudi ta gumjasta cev ki gre na turbo preveč mehka in jo skupi potegne. To se doskrat zgodi ker je skos mastna.

Re: problemi z S80 D5 (164KM)
ma5t3r, 21 mar 2014, 18:38

-joey- je napisal ...

Lahko je tudi ta gumjasta cev ki gre na turbo preveč mehka in jo skupi potegne. To se doskrat zgodi ker je skos mastna.

poslušal sem tvoj nasvet in dal novo cev in dela brez problema..hvala vsem

Re: problemi z S80 D5 (164KM)
ma5t3r, 22 mar 2014, 16:37

imam še en problem glede avto alarma in sicer mi dela (začne tulit...seveda ko je avto zaklenjen) samo ko stisnem rumeni gumb na daljincu drugač pa utripa lučka za alarm lahko ga butaš po mili volji cel dan se alarm ne sproži..ali mogoče gdo ve kaj bi bilo narobe? in kje se nahaja "škatla" za alarm (sirena za alarm je odspredi takoj za voznikovo sprednji lučjo)
evo še sliko trobe in številka keri tip alarma je.


Lp.

Re: problemi z S80 D5 (164KM)
-joey-, 22 mar 2014, 20:21

To ni original alarm

Re: problemi z S80 D5 (164KM)
ma5t3r, 22 mar 2014, 23:36

mogoče kakšna ideja kje bi se nahajala škatla od alarma?? (pod armaturko ga ni pa niti pod haubo)..ja alarm je il naknadno not vgrajen

Re: problemi z S80 D5 (164KM)
-joey-, 23 mar 2014, 10:33

Original alarm je za prvim desnim blatnikom ga moraš vzet stran da prideš do njega lahko pa probaš vzet kolotečno plastiko stran.

Re: problemi z S80 D5 (164KM)
ma5t3r, 23 mar 2014, 22:12

-joey- je napisal ...

Original alarm je za prvim desnim blatnikom ga moraš vzet stran da prideš do njega lahko pa probaš vzet kolotečno plastiko stran.

Hvalla točno to informacijo sem potreboval