Moj "hibridni" sved v40 2.0T
thor43, 13 jul 2014, 04:38

Kot prvo ce tema ne pase sem naj se jo premakne

Ce ima kdo zeljo prebrat mali roman, naj zacne tukaj

Pred cca letom dni sem kupil V40 2.0T v obupnem stanju za katerega sem vedel da bo to moj "mali" projekt za sproscanje zivcev.
Zaradi obupnega stanja je bila cena temu primerna
Skratka volvo je kupljen kot prvi B4204T motor brez variatorja, letnik nekje med 1998 in 2000 lol, temno modra volvo-332 barva, malo manj kot 300 000.. (ce se kdo prepozna kot eden prejsnjih lastnikov, baje jih je bilo kar nekaj, naj raje neha brat preden zardi v lica, "sram te/vas bilo" )
Priznam vsaj feltne so res lepe

uh.. pleh nevem kje bi zacel ker sem vsak teden odkril novi mali "zaklad".

Ze ob nakupu sem vedel da je avto bil ponovno barvan na vec delih ker je po 70% karoserije odstopal kit, pokala barva.. nisem licar, niti najmanj ampak vsak genij ve da se kit ne nanasa na tako debelo.
Med "slacenjem" notranjosti sem odkril zakaj je avto bil barvan. Avto je ocitno zletel na streho. Streha je sicer dobro povarjena, ampak opilke in ostale smeti ki so padale v profile karoserije bi pa lahko posesali ven:) da ne govorimo o slabo lepljenem vetrobranskem steklu (zgoraj pusca ob vecjih nalivih, najprej mi ni bilo jasno od kje ob nalivih tako napiti tepihi najprej sem mislil da je to zaradi 2 vecjih vdrtin na voznikovi strani),

katastrofalno popravljena desna kolona.. aja ocitno se je levi sprednji amortizer nenormalno grdo sesedel takrat ko je avto letel na streho
Slika je nalasc postrani tako da se lazje igramo "poisci razliko"


V nadaljevanju bom verjetno se nasteval

Drugace pa je plan tak.. veliko je ze realiziranega ampak tako kot pri vsakemu delo in ostale obveznosti jemljejo svoj cas, zato delo poteka bolj po polzje..
Amortizerji (originalni monroe) in vzmeti(original so predragi) so bili menjani x4.
Rdeca gre lazje cez tehnicni

spredaj sem ze menjal komplet roke, stabilizatorji itd..
Naj omenim da pri tem avtu ki je baje "sport paket" sprednjih rok ne moremo obnovit, ker se posebej zglobov za te roke ne da dobiti. Trik je v tem da ocitno obstaja klasicna varjanta, sport in neka ojacana ki je ocitno isto kot sport. Klasicne roke se da obnovit ostalih dveh pa ne. Sport ima sirsi zglob. Vse skupaj je ocitno malo ojacano. Skratka tako sem pac dal klasicne roke gor in pase vse ko tata na mamo (sport kosi kot sem ze omenil pri vzmeteh so nenormalno dragi)
Zdej pride na vrsto se obnova zadnjih rok in ostalega ampak tle je tudi klasicne kose malo tezje dobit.

Nadaljuje se pri plehu. Dno avta, to je tudi ze urejeno..


To je dejansko ze vse povarjeno, zasciteno in prebarvano ampak se nisem uspel slikat. Kolona je tudi ze zapikana in pobrusena, zdej v prihodnjih dneh bom se kital in dal v primer. Barvo in lak moram se kupit


Zrihtat je treba se zadnji desni predel kjer barva poka nenormalno, prebarvat leva sprednja vrata, katera niso niti iste barve ampak neke podobne, in se desni sprednji blatnik, in odbijace spredaj zadaj.
(Verjetno bom barval se zadnja vrata ker so malo udarjena tu pa tam)
Gre se mi za to da avto zgleda kolkr tolko spodobno in da spravim stran rjo.. Ko bo vec casa mam pa itak zeljo spravit avto v polestar modro
Tolko o plehu..

V naslednjih dneh pridejo se novi diski, ploscice in zavorne cevke (kakorkoli se jim ze rece) in pa tesnila za za celjusti. Celjust bom tudi barval, cisto mozno da v cisto enostavno crno barvo. Feltne se bojo tudi barvale ampak se nisem 100% glede barve. Pozabil sem se glede sprednjega vetrobranskega stekla.. spodnji koti pleha so kjer je steklo so tudi rjasti ker vse skupaj ni bilo dobro lepljeno. Steklo je ze zunaj rja porezana, jutri bom verjetno povaril nove "koticke". In pol se nazaj lepi steklo.

Zdaj pa k glavni stvari in sicer motor..
Ob nakupu lambda ni delala, ker je tle titania lambda je svinjsko draga, ampak hvala bogu za kolege ki delajo v trgovinah z avtodeli in razne ebaye itd
Polna cena boscheve sprednje lambde je baje nekje 170e. To smo menjali, turbino sem obnovil doma (dela bp ze cca 16k km), menjane vse vakum cevi, menjane original cevi Turbo -> IC -> Motor za alu cevi fi 65, tukaj moram povdarit da je temp. zraka padla za reci pisi 10 stopinj zvecer ko je bolj hladno so razlike se vecje, turbina ima malenkost povisan pritisk ampak nic posebnega.
To je bilo se obdobje dokler sem imel neumno idejo da bi postimal ta motor in nekaj naredil iz njega. Motor naj bi po stevcu imel cca 300k km, kar ne verjamem ker bi pri teh kilometrih tezko imeli cilindri kompresijo 11,5-12 bara. V glavnem "na sreco" mi je kmalu spihalo tesnilo na glavi. Tako sem tle po forumu gnjavil za T4 B4194T (BREZ VVT ) motor, in ga tudi nasel.
Poisci vsiljivca


Motor je v dobrem stanju, in glede na to da pride ze iz tovarne "kovan" je to veliko boljsa varjanta od 2.0T.

Modra barva za konje haha


Tukaj pridemo do problemcka. Motor sem vzel brez elektronike. Zato sem rabil obvezno B4194T (brez dodatnih stevilk na koncu), zato ker je ta motor skoraj identicen mojemu B4204T. Nima variatorja, vsi senzorji so enaki, racunalnik je enak. Edina razlike so da ima 2.0T 12T turbino T4 pa 14T in razlika v batih, 2.0T ima 83mm in 9:1, T4 pa 81 8,5:1..
Omenu sem problem, ki je v imobilizatorju.
Za pravilno delovanje motorja sem moral odlotat eprom iz ecuja (celoten board je flex kabel :/ )

spravit dol binary, v njega prenest vrednosti iz mape binaryja T4 motorja (poslal mi ga je kolega iz madzarske) in isti fajla nazaj zapect nazaj na eprom in ga zalotat nazaj.
Tako naj bi mi uspelo zalaufat motor brez da bi se imobilizator vmesaval.
Motor bo kmalu sestavljen, za zacetek bo vse "stock", razen intake sistem bom prenesel na ta motor in cez vikende se vari nov inox izpusni sistem (fi 70) brez katalizatorja z moznostjo dodajanje le tega pred tehnicnim pregledom
Zraven se pa dela se en dodatek in sicer en domaci digitalni boost kontroler s pomocjo arduinota


Upam da vas nisem prevec zamoril s to dolgo zgodbo.. v prihodnosti bom vsak update dodajal tedensko tako da ne bo naenkrat prevec materiala tko kot danes
..Pa sklopko in vztrajnik mam tudi nov in oil catch can se ne obnese najboljse na teh motorjih, testirano hahaha!

lp

Re: Moj "hibridni" sved v40 2.0T
Anže, 13 jul 2014, 08:36

Vsa čast, se že veselim naslednjih slik ;). Čestitke LP

Re: Moj "hibridni" sved v40 2.0T
Kržo, 13 jul 2014, 09:47

Top!

Re: Moj "hibridni" sved v40 2.0T
T0ny, 13 jul 2014, 11:44

Pohvalno! Zelo dober projekt

Re: Moj "hibridni" sved v40 2.0T
tomsom, 13 jul 2014, 13:01

To, da si se spokal v tak projekt je vredno pohvale!
Me zanima kaj na koncu pride ven.
Carsko!!!


Re: Moj "hibridni" sved v40 2.0T
thor43, 13 jul 2014, 14:35

Hvala. Je lepo videt da se se nekomu zdi zanimivo vse to skupaj.
Marsikdo bi rekel da se vse skupaj pac ne izplaca. Sej je mogoce res ampak projekt je kolikot toliko dobro premisljen (kao budget ), ne hitim z nakupom delov, prej se pozanimam za ceno pri nas, cena v tujini.. Tko da ta avto odnese vec casa kot pa dnarja.. ja vem cas je denar
V koncni fazi znanje ki ga tukaj odnesem je neprecenljivo. Pa mogoce bojo moje informacije komu v pomoc pri podobnem projektu, se posebej glede motorja mislim da vsi podcenjujejo T4 motorje, res da nima tistega lepega 5cyl zvoka sam je vseeno kr postena zver ;)
(pa se ni tak bavbav swap 2.0T - T4 kot vsi pravijo. na tehnicem pa motor zunaj cisto enako izgleda pa zavarovanje manj stane )
Iskreno povedano, kar imam znanja je okrog motorja in elektronike. Ostalo je bolj tako tako, licarija, osnove so mi znane, se pa bolj kot ne ucim sproti.. Tako da avto na koncu ne bo perfekten brez lis in nevidnih prehodov v barvi, ampak vsaj ne bo gnil.

Boost controller je v bistvu predpriprava ker imam se injektorje 440cc, intercooler, odmicne iz 2.0 N/A, komplet zavore iz focusRS mkII (to pride kasneje ker je treba se 17'' feltne nabavit) in gleda se ena T3 iz sierre cosworth 4x4 (za obnovo).. in ko bo cas se nardi se novo mapo in naj motor zapoje:)

Vec slik povezanih s cimerkoli v zvezi z avto v kratkem.

Re: Moj "hibridni" sved v40 2.0T
Volvo. 4 life, 13 jul 2014, 16:56

Super! Pohvalno da se pri takih projektih na slikah še najde sok in ne pir

Re: Moj "hibridni" sved v40 2.0T
Simon, 13 jul 2014, 16:58

Hudo stari, se veselim nadaljno branje te teme

Re: Moj "hibridni" sved v40 2.0T
dejanLPG, 13 jul 2014, 22:58

Odlično. Projekt. ki ga bom z veseljem spremljal.

Re: Moj "hibridni" sved v40 2.0T
Andrei, 14 jul 2014, 13:01

Zelo dober projekt in obilo zagnanosti. Obveščaj, kako napreduješ!

Re: Moj "hibridni" sved v40 2.0T
Volvej, 14 jul 2014, 15:26

Zanimivo, spremljamo!

Re: Moj "hibridni" sved v40 2.0T
thor43, 18 jul 2014, 00:41

Da se ne bo govorilo da se nc ne dela.. vsaj v nabavo se je slo

Ni cisto vse na slikah.. manjkajo se razni "smirgli", primerji za plastiko, lak itd itd.



In pa "taglavno"!


Jutri se bom potrudil da cimvec poslikam se posebej notranjost, zdaj ko je vse postimano. Vceraj sem se povaril do konca tisti profil kateri gre po sirini avta (je viden na 3. sliki v prvem postu), ker je bilo 50% gnilega. Tako da zdej je v vecini zgrajen iz varov in ne kosov pleha heh

Tudi vse (3 kosi) elemente gretje/hlajenje kateri so v armaturki sem scistil in zamenjal tista spuzvasta tesnila na loputicah. V merkurju sem dobil tista samolepilna tesnila za okvirje domacih oken. Ce se ne motim je 10m 2e pa neki. Sirina traku, tekstura spuzve, vse je v nulo enako! Upam da v tovarni niso uporabljali teh tesnil za 2e
Pa mislim, da je letnik 1998 edini letnik brez filtra klime. Zal mi je da nisem slikal kaksna svinjarija se je nabrala ob vetrnici/motorju za pihanje zraka. Listje, pesek, iglice.. se zdaj mi ni tocno jasno kako se je vse nabralo tam
Skratka to je postimano..

Cez vikend gre vetrobransko steklo ven, da se pleh okoli popravi, zalepi nazaj, potem bom pa nazaj vgradil tiste hlajenje/gretje elemente (nocem da bi opilki in prah spet letijo not )
Armaturka se ne gre takoj nazaj ker bom prej vse plastike v notranjosti pokital in pripravil za barvanje v crno. Sem razmisljal tudi o kaksni drugi barvi vendar glede na to da je original tista siva.. takega odtenka ne bom ujel oz ce bi uporabljal kaksno drugo barvo, nisem siguren kako bi vse skupaj izpadlo. Skratka crna je pomojem se najbolj "sigurna"

Jutri! Obljubim! Vec slik!

Eno vprasanje imam, tisti ki se na licarijo bolj spoznate. Za zacetek sem si vzel pol KG baze. Koliksna kolicina barve gre ponavadi za barvanje celotnega avta? (zunanjost, brez prtljaznika, notranjosti in motornega prostora)
Itak bom najprej barval manjse kose, da malo natreniram roko. Ampak ce sem iskren nimam neke realne predstave koliko barve se porabi za neko doloceno povrsino.


Re: Moj "hibridni" sved v40 2.0T
thor43, 29 jul 2014, 09:25

Po dolgem casu se javljam ampak kot sem ze omenil.. delo poteka po polzje.
Jutri se motor seli v drugo delavnico.. da bo delo lazje potekalo.. (na motorju). Moja garaza namrec premore tistih 5m2
Za zdaj ne bo drugih odmicnih, bom vesel z mocjo pri taksnih obratih kot so zdej.. razlog je ta da po eni kratki racunici bo motor nekaj casa laufal z stock ecu-jem, so druge stvari na avtu prioriteta, bi pa rad da je avto vozen.. o motorju bom obvescal sproti..
V teh "gnilih" dezevnih dnevih (avto delam zunaj tako da sem odvisen od vremena) mi je uspelo nekaj malega narediti..

Vetrobransko steklo.. zdaj vem da je vecina rje v avtu zaradi tega..


Zaradi rje je barva in lepilo odstopilo tako je voda prisla v avto brez problema..

Ciscenje do cistega pleha.. recimo da rja ni prezrla skozi in skozi..


Primer..


In se baza..


Me je prehitela noc tako da nisem uspel se lakirati. Ce bo kaj sonca in malo bolj suho spet danes bom se polakiral, drugace pa ne upam ker ne kaze da bo lepo vreme danes
Barvo sem potegnil se cez zgornje stebricke ker je bilo tam nekaj pikic rje.. nekje na sredini se ustavi.. prehod bo verjetno viden.. apak nic za to. Samo da ni rje.
Ko polakiram zrihtam eno dnevno slikco

Drugace je pa se ta igracka nasla pot v delavnico


Je model iz sierre cosworth 2wd. Glede na velikost vetrnice in izkusnje ostalih bi se verjetno dalo stisnit iz nje tistih 250 lipicancev..
Bo pa delezna obnove prej te dni..
Toliko za zdej.. se javim z napredkom v najkrajsem moznem casu

Re: Moj "hibridni" sved v40 2.0T
bvogri, 29 jul 2014, 13:14

Zanimiv projekt...

Edino osnovo si falil kakor se da Sploh glede na to za kakšne €€ se dajo dobit taki avti v lepem stanju

Re: Moj "hibridni" sved v40 2.0T
thor43, 29 jul 2014, 23:52

Sej ni blo namerno.. Sem ze omenu da je marsikero presenecenje prislo kasneje :p
Se tolazim s tem da mi je vsec to delat, rihtat avto

Re: Moj "hibridni" sved v40 2.0T
oto, 30 jul 2014, 18:29

Le tako naprej

Re: Moj "hibridni" sved v40 2.0T
jama, 30 jul 2014, 21:46

Škoda da se nisi kake 850 al pa 960 "lotil" saj imajo v osnovi veliko boljši pleh. Pa tut lepši modeli so. Moje osebno mnenje seveda .
Ampak kljub temu pohvale za tvoj projekt, ki ga bom z veseljem spremljal.

Re: Moj "hibridni" sved v40 2.0T
thor43, 31 jul 2014, 00:49

Najprej hvala vsem ki spremljate projekt!
Meni osebno je V40 dosti bolj vsec. Ampak kot si ze povedal, stvar okusa
Drugace pa ker vem da sem kar se tice okusa volvotov v manjsini.. naj vas potolazim da sta mi 780 in 740 po obliki zelo pri srcu

Kar se projekta tice.. danes se je lakiralo. Kot laik na tem podrocju sem si ustvaru dodatne ure dela.. Lak in trdilec sem mesal kar v pistoli in nisem verjetno dovolj cakal da vse skupaj reagira, tako da sem si "zrihtal" dekoracijo na avtu in sicer mehurcke premera cca 0,5mm.. Na sreco ne zgleda nic kaj takega kar en smir 1200 pa se ena roka laka ne bi mogli popraviti
Sem z lucko svetil zato tista bela lisa.. (ja, noc me je spet ujela. Cez dan je sluzba zato pac ne gre drugace )


Skratka pred garazo sem nad avto postavil baldahin. Tako da smo trenutno s tem ciganskim sotorom razpoznavni dalec naokrog haha

Se slikica "volvo kampira v sotoru"


Re: Moj "hibridni" sved v40 2.0T
thor43, 02 avg 2014, 22:39

Danes sem si vzel fraj dan od dela in se posvetil avtu.. cel dan! Pa se lepo vreme imamo koncno!
Lak na stebrickih sem zgladil z vodnim 1000 in potem se 2000.. potem sem skocu do delavnice kamor smo odnesli motor. Tako da poliranje laka pride na vrsto jutri..
Oprali smo vecino kosov v "pralnem stroju", glavo trenutno pripravljamo.. v malenkost nesmiselnem vrstem redu.. najprej smo jo brusli potem pa razstavili Jutri se bo menjalo tefloncke, porihtalo ventile pa nadaljevalo z ostalimi kosi..
Komplet tesnil sem nabavil pri kolegu v trgovini za zavidljivih 90e! Narocil sem se tesnila in cevi za vse 4 zavorne celjusti.. 80e.. tako da lahko kmalu se to pripravim. Diske in ploscice si se ogledujem, naj omenim da razna prevrtana "jajca" odpadejo
Drugace sem pokrov motorja scistili in spravil v primer in temno sivo oz antracit barvo..

Zal nisem slikal pokrova (bom te dneve.. vem vsakic zamujam s slikami, pa premalo jih naredim ) .. danes imam le sliko glave takoj bo brusenju..


Se slika glave po ciscenju portov, ociscenih ventilih kateri imajo tudi na novo pobrusene kote (4 ventili so novi ker je motor imel razlicne ventile?? steblo ni blo enako na vseh) in na novo vrezana sedla.



Drugace bo pa tako.. blok je moder kot v prejsnji objavljeni sliki, glava bo pac ociscena cist aluminij, pokrov pa antracit.. pokrov sem barval ker ima toliko raznih kotickov in lukenj da bi verjetno porabil 2 dneva za poliranje Pa tudi ta barva ni napacna..

Re: Moj "hibridni" sved v40 2.0T
thor43, 19 apr 2015, 02:56

Da ne bo kdo mislil da je projekt opuscen
Sam pac malo dlje traja od zacetnih zamisljenih par mesecih dela haha.
Malo update-a.. sicer je veliko slik starih ker nisem bil priden in redno objavljal



Bok na novo pobarvan in polakiran


Avto pripravljen za sestavljanje notranjosti


Ociscen tepih v avtu


Prevleceni stebricki


Najprej je bila ideja da bi panele na vratih oblekel v enak material.. ampak glede na to da je notranjost temna, sem hitro opustil to idejo. Oblekel jih bom v temno. To bom uredil cisto na koncu


Vrata sem posebej barval v garazi, zgoraj je malo stekel lak.. ampak nic takega kar polirka ne bi resla ;)


Niti najhujsemu sovrazniku ne zelim tolko razlicnih nanosov in materialov haha. Ampak mislim da me bo vse skupaj se prezivelo.. glede na to da ni vec rje!


Vrata niso se v livelu


Vmes smo bli se malcek sivilje in sivali sedeze ki so pokali po sivih.. Spuzvo sem ocistil kolikor se je dalo ampak so fleki se zmeraj ostali :/





Nevem ce sem omenil da mi je ob lepljenju vetrobranskega stekla poclo vse skupaj :(
Take srece kot sem mi je itak poclo cisto na koncu ko smo ga ze zalepili! Tako da je bilo treba nabaviti novega..

Obrobe zracnikov in resetke zvocnikov sem pobarval crno in jih polakiral da ne bo kakega odstopanja na vrocini.







Ostali elementi so ze vgrajeni, ocisceni in gumbi urejeni kot na sliki po tej..


Eno resitev sem zgruntal pri teh gumbih in sicer da se jih zbrusi najprej s paprije 360 potem 600 in na koncu se lakiranje. Za moje pojme izgleda super ceprav mi mogoce ni najbolj vsec ta gloss look, ampak dosti boljse od tiste luscene gume. To se super obnese pri vseh gumbih razen 3 majhnih spodaj, ko sem jih zacel brusit sem dojel da so tej 3je s sivo barvo samo prevleceni, spodaj je kvazi-prozorna bela plastika, tako da ko sem jih brusil sem hitro prebrusil skozi. Za zdaj se gruntam resitev


Kasneje sem vse okoli polepil to izolacijo. Uporabil sem obicno spuzva+folija izolacijo.. Se niti ne spomnem tocne cene za m2 kar pomeni da je bila poceni glede na to kaj je original v vratih (beri NIC), bo to vec kot dovolj!


Novi injektorji 480cc. Po neki cudni sreci sem zmagal biding in jih dobil za 46 dolarjev z vsteto postnino! Potem so mi itak slo cariniki morali upalit se tistih 20e
Ob ciscenju so lepo klikali. Ko bo cas jih bom se zmeril da vidim ce vsi pravilno dozirajo


Stanje motorja ob zadnjem slikanju! meni je vsec!


Se nekaj rje na drugi strani avta..


S tem se trenutno ukvarjam zato se ni dokoncano..






Malo sem se poigral tudi s stevcem. Bele diode z uporom sem uporabil na original podnozju za zarnice. Sem upal da bo belo vse skupaj ampak ocitno je moder film cez prevlecen + rumene zarnice naredijo zeleno barvo.
Tam kjer je slika prezgana sem za test uporabil diodo z drugacnim vrhom in sicer ravnim, "odrezanim", ostale diode imajo oglato glavo in se boljse obnesejo ker enakomerno oddajajo svetlobo okrog sebe.


Akumulator sem premaknil v prtljaznik ker bi rad malo vec prostora za cevi itd v motornem prostoru. 25mm2 kabel in 125A varovalko kar bo verjetno premalo.. se nisem vzgal avta ker se trenutno igram z ECU-jem doma..

Skratka se veliko dela me caka ampak sem blizu dokoncanemu projektu.
Naj omenim da sem proti koncu postal pri karoseriji mogoce malenkost povrsen. Ne v smislu da kar neki nardim ampak v smislu da nisem vec tko picajzlast kot sem po naravi, ampak mi je bolj vazno da ni rje. Lepe svetlece karoserije bom prepustil hondasem jst bom raje vlozil vec casa v motor in podvozje

Re: Moj "hibridni" sved v40 2.0T
dejanLPG, 20 apr 2015, 08:12

Lepo. Meni je všeč, da še kdo dela kakšen projekt. Kar pridno naprej

Re: Moj "hibridni" sved v40 2.0T
scobidoo, 22 apr 2015, 16:44

Lahko samo rečem, svaka čast

Re: Moj "hibridni" sved v40 2.0T
thor43, 26 apr 2015, 02:14

hvala obema! )

Re: Moj "hibridni" sved v40 2.0T
dejanLPG, 26 apr 2015, 14:42

Evo, če ne spremljaš Volvospeed foruma je tukaj tema zate
http://volvospeed.com/vs_forum/topic/166784-my-little-650hp-volvo/

Re: Moj "hibridni" sved v40 2.0T
Leonardo23, 26 apr 2015, 22:12

Thor svaka čast držim fige da projekt što prije privedeš kraju ;)

Re: Moj "hibridni" sved v40 2.0T
thor43, 28 apr 2015, 11:33

Hvala!:)
dejan ja zakon projekt sem ga ze opazil. Drugace sem kolikor tolko sledil projektu nasega soseda tcode-a! :p

Re: Moj "hibridni" sved v40 2.0T
thor43, 05 maj 2015, 00:47

neki malega se je delalo..





Re: Moj "hibridni" sved v40 2.0T
thor43, 24 maj 2015, 00:06

En manjsi-vecji (kakor za koga) update!
Tukaj bom samo napisal kaj in kko sem reseval dolocene stvari z racunalnikom ce bo mogoce komu prislo prav..

Skratka glede ecu-ja sem ze doktoriral
V avtu je se zmeraj 2.0T z vso elektroniko.. motor B4204T.
Racunalnik (EMS2000 oz neka razlicica Sirius32) sem odprl, odlotal eprom, "dumpal" original in potem nanj zapekel bin iz eproma racunalnika nekega B4194T (pred tem sem izklopil immobilizer v fajlu). Po 1 tedenskem zafrkavanju sem s primerjanji prisel do tega da ta fajl pripada B4194T2 motorju in ne navadni taprvi T4..
Ko mi je uspelo izbrskat nekje en eprom iz B4194T sem spet izklopil immobilizer (v fajlu) in ga zapekel. Zalotal eprom nazaj v ecu in priklopil v avto..

POTRJUJEM DA TA ECU NI ZA V SMETI! DELA!
vsepovsod po raznih forumih kot so 30froty50, volvospeed itd. so mi vsi nabijali kako tega ne bom uspel izpeljat!

Re: Moj "hibridni" sved v40 2.0T
j3rn3j, 24 maj 2015, 08:47

kapo dol na projektu!!!! svaka čast!!

Re: Moj "hibridni" sved v40 2.0T
thor43, 24 maj 2015, 10:48

Hvala!:)

Re: Moj "hibridni" sved v40 2.0T
bbf, 25 maj 2015, 07:23

dobr hekr si ti!

Re: Moj "hibridni" sved v40 2.0T
Volvej, 25 maj 2015, 10:06

Vrhunsko! Baje da se vse da če se hoče in zgleda tudi, da kar obvladaš te zadeve.

Re: Moj "hibridni" sved v40 2.0T
thor43, 29 maj 2015, 16:15

Hvala!
Iskreno povedano, res sem se dosti naucil ker sem pac trmast in hocem dolocene stvari resit, mam pa "neki" predznanja iz elektronike to moram priznat

Re: Moj "hibridni" sved v40 2.0T
thor43, 29 maj 2015, 16:24

Naletel sem spet na en problem.. in sicer na regulatorju pritiska na "rail-u" se mi je ze lani odlomil tisti del kamor se nastavi cevko.. "pitaj boga" zakaj pride iz tovarne ta del plasticen in ne kovinski?! v glavnem lani sem to resil z nastavkom ki je spodaj na sliki cisto levo. Tesnil sem s teflonskim mazilom. Po vsem tem cajtu se je zgleda vse skupaj zrahljalo in mi je zadnjic pri vziganju tastarega motorja zacel puscat bencin na regulatorju.. (zrahljalo se je verjetno ker navoj ki sem ga naredil lani ni bil bogve kaj)


Zdaj sem imel namen vse skupaj zrihtat na enak nacin ampak s tavecjim nastavkom, ki sem ga mel namen dat strugarju da mi zmanjsa fi navoja.
Preveliko ne sme bit ker bi cene pobral notranje stene. Na sliki spodaj.


Na sreco sem pri kolegu v garazi danes nasel enak nastavek z nekim vmesnim navojem!
The day is saved! In tako mi ni bilo treba porabiti tistih 100+ evrov za nov regulator


Re: Moj "hibridni" sved v40 2.0T
thor43, 02 sep 2015, 00:41

Po dolgem premoru zaradi selitve, dela itd sva si s kolegom koncno vzela cas in menjala motor..

avto na dvigalu..


t4 se na stojalu


levo t4 pripravljen za "transplant", desno 2.0T pripravljen za rezervne dele ;P


se zadnja slika "na prostosti"


kasneje nisem vec nic pametnega slikal razen ene ideje. spodnji nosilec motorja je bil cisto zjahan.. ker pa imamo v druzini hokejiste sem uporabil dva paka katera sta pasala kot tata na mamo v ohisje starega nosilca.. najprej sem izrezal ven gumo..


potem pa vse skupaj vstavil (zbil s kladivom, presa je trenutno kot nalasc nedelujoca)


skratka.. omenjal sem da mi je uspelo na moj ecu naloziti mape t4 motorja. to je res ampak sem kasneje imel probleme z immobilizerjem. ni neresljiv problem ampak trenutno to ni prioriteta. cilj je uporabiti T3 turbino tako da bom v vsakem primeru rabil nekaj malo bolj nastavljivega se pravi nek piggyback ecu in v tem primeru je cisto vseeno ali je ecu v avtu tisti z 2.0T mapami ali s T4 mapami.
ampak naj povem da motor laufa zelo lepo s trenutno kmecko konfiguracijo in sicer.. 320cc injektorji (sivi - se cimprej menjajo s 480cc vendar cakam strugarja da mi naredi distancnike saj so krajsi in se ne vpnejo v rail), 2.0T ecu, 2.0T (12T) turbina.. in 1m auspuha
te dneve si bom vzel cas da dokoncam celotni izpusni sistem ter zagnjavim strugarja za tiste distancnike.
v pripravi je tudi senzor pritiska in temperature olja, prikaz na lcdju s pomocjo arduina ali po primorsko "arduinota"

bom posnel kak video preden montiram celoten izpusni sistem )