S40...Problem
Mario27, 15 jul 2014, 21:35

Lp imam en problem,ki se ga nekako ne morem znebiti,že dlje časa.Prva stvar je problem zavorna čeljust zadnja na sovoznikovi strani.Bila je obnovljena sedaj pa zopet blokira in s tem se felga pregreva.Kaj bi lahko bilo narobe in kaj v mojem primeru storiti?

Drugi problem je pa ročna zavora.Namreč ročko se lahko premika sz enim prstom gor in dol tako je postala mehka.Ko je zategnjena do konca prime dobro.Kdo pozna rešitev teh dveh problemov.

Lp Mario

Re: S40...Problem
thor43, 15 jul 2014, 21:42

Pozdravljen
Kako ti blokira? Da niso diski zviti mogoce?

Glede rocne, si mogoce probal zategnit zajlo, matico?

Re: S40...Problem
Mario27, 15 jul 2014, 22:24

hmm diski niso zviti ker je bilo pred 15000km menjanmo vse novo.Čeljust ne spusti dovolj ploščic z diska.Mehanik je rekel,da treba menjat za novo čeljust.ročnma je bila že tudi naštelana in problem je ponovno nastal.je mogoče to kaj povezano z blokiranjem čeljusti.

Re: S40...Problem
Shorl, 16 jul 2014, 00:20

Ja, problema sta direktno povezana, hec pa je v blokiranju čeljusti. Notri v mehanizmu (oziroma puša pred mehanizmom) zarusta in zato ta mehanizem za ročno 'šteka' in ima ročna 'luft', oziroma se ročica premika brez vskega upora.
Na mestu to nekako rešiš z nasiljem- potolčeš magari s ključem za kolesa (ker ga imaš pač pri sebi), da stvar popusti, ampak imaš isti problem praktično takoj, ko naslednjič zategneš ročno... Ker pa nasilje dolgoročno ne prinaša rešitve, boš najbrž moral čeljust menjati...

Jaz sem sovoznikovo sam obnovil in sedaj dela, je pa začela stokati tista na voznikovi strani. Vzel sem penetracijsko olje, ga špricnil pod manšeto in razgibaval. Načeloma to učinkuje, je pa treba postopek dokaj pogosto ponavljati. Zdaj obe nalubriciram, ko se začnejo kazati najmanjši znaki štekanja in nimam nekih problemov.

Lp,
Mohor

Re: S40...Problem
bbf, 16 jul 2014, 07:21

Mehanik je rekel blablalbla. treba je zdret in spolerat batek, pomenjat gumice. preverit, če zajla za ročno ne šteka in sistem za uravnavanje zavor glede na obtežitev avtomobila ali če gumilajtenga ne prepušča. Vsako tolčenje in špricanje je brzveze. Če je bila čeljust pravilno obnovljena, jo je brezveze menjat, ker bo spet štekalo.

Re: S40...Problem
Shorl, 16 jul 2014, 13:15

No, jaz govorim iz svoje perspektive. Z zajlo ni bilo popolnoma nič narobe. Batek ni bil zarustan, tudi gumice so bile OK ko sem podiral čeljust, bila pa je zarustana puša za ročno, ker pač pride vlaga prek manšete v čeljust. In tam pač pomaga lubriciranje in razmigovanje. Predvsem pa je treba redno uporabljati ročno.
Tolčenje pomaga, kot sem rekel, takrat ko zašteka, da lahko normalno voziš.
Če pa bi puščala gumilajtnga, bi bili problemi popolnoma drugi kot pa štekanje ročne...

Re: S40...Problem
bbf, 16 jul 2014, 13:17

ni nujno. imel sem gumilajtngo, ki je bila zabita, in ni sprostila pritiska nazaj. s pedalom je šlo olje čez, nazaj pa ne več..

Re: S40...Problem
Mario27, 20 jul 2014, 18:03

Pozdravljeni.Zadevo sem preveril sam in nasel v cem je problem.celjust,ki se nahaja na zadnji strani voznikova stran.lepo se vidi ko se rocna zategne da mehanizem rocne na celjusti lepo zagrabi in popusti do konca.na sovoznikovi strani pa lepo zagrabi ampak ko se rocna popusti se mehanizem na celjusti ne vrne do kraja nazaj.in tudi ko se rocna zategne kolo na sovoznikovi strani ne prime dovolj.mozno ga je premikati z rokami.v cem je problem?

Re: S40...Problem
sebaveh, 20 jul 2014, 23:31

Sva že dva Sem imel popolnoma isti problem. Nazadnje sem ga peljal Janezu, da mi je menjal diske (so bili še originalni ampak že s prevelikim robom in sem raje kar menjal). Čeljusti pa je menjal gumice in namazal mehanizem. Pa bomo videli kako dolgo bo.