vztrajniki, sklopke
thor43, 24 jul 2014, 23:20

Tako.. ker sem v fazi ciste ozivljanja in rahlega predelovanja mojega v40 me zanima sledece..
Sklopka na koncu zato sem se odlocil da se preventivno menja tudi vztrajnik.. Slucajno imam sreco in imam doma vztrajnik, "kosaro", lamelo iz focusa RS letnik 2011 s cca 20k km (zame so to novi kosi ).. se pravi dejansko iz S60R.
Kosi so skoraj enaki! Kosara je ista "pasta", problem je drugje.. Ce imam prav so modeli pred 2002 imeli drugacen nastavek/gred.. Moj 1998 letnik volvo ima lamelo z luknjo za 20 zob focus pa 23, temu primerna je tudi luknja na vztrajniku ki je na mojem avtu manjsa.. Dejansko zgleda da je to enak vztrajnik (dvomasni) le na mojem je not vpresana kot neka "pusa", da zmanja luknjo..
Tisti majhen pin, zatic je na enakem mestu.. v bistvu bi lahko ta focusov vztrajnik privil gor brez problema.
Bi znal kdo kaj vec povedat okrog teh stvari? Gre se za to da ze s kosaro ki je v perfektnem stanju, (fedrcki so se cisto na zacetku) sem prisparal dosti denarja, glede na to da gre za moj projekt dosti denarja mi vsak € prav pride
Razmisljal sem tudi o uporabi enomasnega iz 850R (se komu kje valja mogoce? )
Skratka ce ima kdo kaj izkusenj nasvetov, bi res lepo prosu da ne sparate z informacijami
Hvala vnaprej!