Volvo 850 nekoč
mrv, 25 nov 2014, 17:41

Voznik preživel in ni bil vkleščen v vozilo ;)

Danes u sosedji državi.

http://noe.orf.at/news/stories/2681223/



Jaz mislim da je Volvo 850 prve serije, lahko pa je tudi 940ka nvm.
Vidi se kak je SIPS deloval če glih ni bil udarec iz strani ampak ga je očitno od zadaj naprej mečkalo oz stiskalo ter se pri SIPSu ustavlo.
Zarad tega voznik tudi ni bil ukleščen.



Re: Volvo 850 nekoč
Volvej, 25 nov 2014, 18:11

850 pred faceliftom je, se vidi na naslednjih dveh slikah na linku.

Re: Volvo 850 nekoč
D|N, 25 nov 2014, 21:28

Zegn pac...

Re: Volvo 850 nekoč
Damijan, 26 nov 2014, 08:55

@vajtsnejk: tukaj ni, da je SIPS deloval. SIPS ni naprava, ampak samo ojačana cona karoserije. Za prerasporeditev sil pri trku.

In točno tako, kot pravi @DIN. Saj vse skupaj ni nič strašnega, glede na to, kako je obrnjeno vozilo. Če bi pa bila situacija obrnjena za 180 stopinj, potem je pa že vprašanje...

Re: Volvo 850 nekoč
mrv, 26 nov 2014, 11:52

Damijan je napisal ...

@vajtsnejk: tukaj ni, da je SIPS deloval. SIPS ni naprava, ampak samo ojačana cona karoserije. Za prerasporeditev sil pri trku.

In točno tako, kot pravi @DIN. Saj vse skupaj ni nič strašnega, glede na to, kako je obrnjeno vozilo. Če bi pa bila situacija obrnjena za 180 stopinj, potem je pa že vprašanje...


Za moje pojme je SIPS kar deloval ker vozila ni moglo vec skup stisnit zarad te SIPS ojačitve


Re: Volvo 850 nekoč
4volvo, 26 nov 2014, 12:00

Tudi po mojem mnenju je tu šlo bolj za splet srečnih okoliščin.

Od 20+ let starega jekla ne gre pričakovati čudežev, predvsem vari veliko izgubijo veliko na čvrstosti.

Spomnim se članka iz autobilda, kjer je bil naveden podatek, da 4 leta staro vozilo izgubi 25% svoje karoserijske čvrstosti. Kaj pa po 20 letih?

Re: Volvo 850 nekoč
4volvo, 26 nov 2014, 12:02

Verjetno je ta posnetek znan vsem: http://www.youtube.com/watch?v=emtLLvXrrFs

Kaj šele če bi primerjali 940 vs. novi S80.

Re: Volvo 850 nekoč
tomsom, 26 nov 2014, 12:19

4volvo je napisal ...

Verjetno je ta posnetek znan vsem: http://www.youtube.com/watch?v=emtLLvXrrFs

Kaj šele če bi primerjali 940 vs. novi S80.



Po tem kar sem videl, bom volvota prodal, kupil modusa, montiral na njega kljuko in po nakupih in dopustih hodil z prikolico.
;)

Re: Volvo 850 nekoč
mrv, 26 nov 2014, 12:42

4volvo je napisal ...

Verjetno je ta posnetek znan vsem: http://www.youtube.com/watch?v=emtLLvXrrFs

Kaj šele če bi primerjali 940 vs. novi S80.



No to glih nevem kak bo držalo.


Tudi če pogledaš ta posnetek vidiš kak so prilagodili rezultate !




Polek tega pa kaj je na tem forumi res vsaka tema sporna ki se odpre ?

@tomson

Mnogo veselja z Modusom želim




Re: Volvo 850 nekoč
tomsom, 26 nov 2014, 13:02

Jaz v vsem tem ne vidim nic spornega, to da pa grem na modusa je bil pa JOKE!!!

Re: Volvo 850 nekoč
4volvo, 26 nov 2014, 13:23

tomsom je napisal ...

4volvo je napisal ...

Verjetno je ta posnetek znan vsem: http://www.youtube.com/watch?v=emtLLvXrrFs

Kaj šele če bi primerjali 940 vs. novi S80.



Po tem kar sem videl, bom volvota prodal, kupil modusa, montiral na njega kljuko in po nakupih in dopustih hodil z prikolico.
;)


Na modusa boš moral dati še strešni kovček. S prikolico vred se bo približal volumnu 9X0.

V70 II vs. modus bi bili rezultat seveda dugačen, čeprav bi se zelo verjetno V70 bolj deformiral. Pri modusu je zaradi dolžine havbe zmečkljivih con bolj malo (v dolžino seveda).

Re: Volvo 850 nekoč
Boxy, 26 nov 2014, 21:28

verjetno je razlog, da niso dali v "reklamo za modusa" 850 iz V70 I.. potem to ne bi bila reklama rezultati so jasni že samo po tem kako predstavijo avtomobila v videu. Lahko enkrat na volvo srečanju naredimo crashtest 850 vs modus.. in objavimo na youtube:) lajkov bo dovolj

Re: Volvo 850 nekoč
Damijan, 01 dec 2014, 15:18

Fantje, bi človek mislil, da ste kaj več kot samo Volvo zaslepljeni. Kot verski fanatiki!

Siccer je pa že @4volvo odgovoril. zmečkljive cone! Pri malem avtu ni prostora zanje. Zato je toga karosserija. Bolj kot avto raste v dolžino, več je prostora za zmečkljive cone. Kaj bi bilo, če bi bili vsi veliki avti tako togi kot je Modus, v tem primeru? Bili bi tankovski rušilci.

Konstrukcijski namen je, z zmečkljivimi conami, da večji avto vedno absorbira in ublaži večji del sil pri trku.

@vajtsnejk, po tvoje je tudi palica naprava he he


Pred pisanjem pomislite, da mogoče tudi kdo "iz foha" prebira kaj na tem forumu.

Zdaj pa udarite...

Re: Volvo 850 nekoč
Tex, 01 dec 2014, 16:06

850ko, bomo že zrihtali, ne vem, pa kdo bo prispeval za modusa :D


@vajtsnejk, po tvoje je tudi palica naprava he he

hahaha svetovna izjava...

Re: Volvo 850 nekoč
Volvej, 01 dec 2014, 18:17

Damijan je napisal ...

@vajtsnejk: tukaj ni, da je SIPS deloval. SIPS ni naprava, ampak samo ojačana cona karoserije.


Ni naprava, je pa sistem, vsaj tak pravi Volvo. Side Impact Protection System (SIPS).

The SIPS system worked by having the driver and passenger seat mounted on transverse steel rails, not bolted to the floor as per the standard configuration.


Pač logično je da SIPS ni naprava, ki deluje na nuklearno fuzijo, ker gre za par plehov, lahko pa se pogovorno reče da se vidi kako je SIPS deloval, če se tam avto ni zmečkal. Lahko bi tudi rekli da se vidi kako je SIPS varoval, morda malo bolj pravilno, če smo že tako precizni tu na totem forumi našem


Re: Volvo 850 nekoč
Milan_V50, 02 dec 2014, 10:54



Re: Volvo 850 nekoč
Damijan, 09 dec 2014, 21:11

Pobčki, dobro vem kaj je SIPS, kaj je njegova vloga in namen. Kot strojnik pa tudi vem, kaj je naprava in samo naprava lahko deluje.

In SIPS deluje v atu tako, kot deluje polos pri avtu! Oboje v realnosti ne obstaja.

Re: Volvo 850 nekoč
tomsom, 10 dec 2014, 00:36

Polgred? To v strojniškem fohu obstaja.?

Re: Volvo 850 nekoč
Volvej, 10 dec 2014, 11:00

Ja dejansko se polos tehnično pravilno imenuje polgred. No vbistvu nevem če lahko tehnično pravilno obstaja sploh polovička, mogoče samo gred. Vglavnem gre se zato, da so osi obremenjene samo z upogibnim momentom, gredi pa z upogibnim in vrtilnim momentom in se vedno vrtijo, se pravi prenašajo gibanje, osi pa ga ne.

Re: Volvo 850 nekoč
alfaromeo, 11 dec 2014, 09:14

Volvej je napisal ...

se pravi prenašajo gibanje, osi pa ga ne.

moment ne gibanje.

Re: Volvo 850 nekoč
Tex, 11 dec 2014, 09:54

Ej, momentarji... bodite pridni, da vam kakšna "pol gred" ne odleti iz vozila in postane "pol os"

Re: Volvo 850 nekoč
Volvej, 11 dec 2014, 15:03

Odpiralec teme @mrv me je prosil da napišem, da trenutno več nič ne more prispevat pod komentarje na to temo, ker je onemogočen.

Re: Volvo 850 nekoč
Damijan, 24 jan 2015, 14:52

@tomsom: NE, polgred ne obstaja. Razen v spakedranem jeziku. In ne zdaj navajat kakšne dobesedne prevode iz tujih jezikov
Ker gred lahko daš na pol ali pa na X delov, bo še vedno samo gred, polovico krajša ali pa X-krat krajša.

In kot je @alfaromeo napisal, gred in samo gred prenaša vrtilni moment! Drugače pa ima vsako telo lahko neskončno osi. Tako ne mešati osi in gredi.

Re: Volvo 850 nekoč
tomsom, 24 jan 2015, 20:03

Damijan je napisal ...

@tomsom: NE, polgred ne obstaja. Razen v spakedranem jeziku. In ne zdaj navajat kakšne dobesedne prevode iz tujih jezikov
Ker gred lahko daš na pol ali pa na X delov, bo še vedno samo gred, polovico krajša ali pa X-krat krajša.

In kot je @alfaromeo napisal, gred in samo gred prenaša vrtilni moment! Drugače pa ima vsako telo lahko neskončno osi. Tako ne mešati osi in gredi.


Meni je to kristalno jasno.

Re: Volvo 850 nekoč
Tex, 24 jan 2015, 21:12

a pol jo pol ni ? jeba potem jo ne moreš pol cenej kupit ;)