Turbo Boost valve
freshslo, 21 jan 2015, 11:24

A mi lahko nekdo pove kam gre oznacena cevka na drugem koncu?



Re: Turbo Boost valve
goldy60, 21 jan 2015, 11:35

Kakšne bolj podrobne informacije motorja bi bile dobrodošle!
ponavadi gredo vakuum cevke na sesalne celi.

Re: Turbo Boost valve
Volvej, 21 jan 2015, 11:39

Po sliki bi rekel da gre za prvo generacijo D5 motorja.

Re: Turbo Boost valve
Augi, 21 jan 2015, 13:39

sprednji vakum nosilec motorja

Re: Turbo Boost valve
samos1111, 23 jan 2015, 15:15

>sprednji vakum nosilec motorja

Ne spomnim se več točno katera cev je dovod vakuma (od še enega solenoidnega ventila za krmiljenje lopatic turbine spremenljive geometrije, montiranega na bloku) in katera je odvod, ki gre malo dol do enega T splitterja, od tam pa do prednjega in zadnjega pnevmatskega nosilca motorja. Ti pnevmatski nosilci motorja so relativna rariteta, vakum v njih pa preklopi okrog 2krpm, funkcija je umirjanje vibracij motorja v prostem teku.
Predpostavljam da si dobil ob pospeševanju "Engine service required" in limp mode. Ponavadi ni trivialno ugotovit kje pušča brez resnih meritev vakuma, ker je ta napeljava razvejana. Meni je prvič spustil prednji nosilec, drugič tale ventil na sliki, pa ta drugi ventil so mi enkrat razstavili in spucali ker niso imeli rezerve, na naslednjem servisu sem ga dal zamenjat preventivno. Za ad-hoc debugiranje sem uporabljal kniping vijak v dovodu prednjega nosilca in T člena, pa eno ležajno kroglico v dovodni cevki za tale ventil ;)

Re: Turbo Boost valve
freshslo, 02 feb 2015, 21:16

Ok, to cev sem nasel in jo tudi priklopil. Vendar sumim, da sta tudi pri meni vakum nosilca motorja fuc.

Dogaja se mi namrec, da ga ob konstantni voznji zacne moriti in takrat ful zacne kaditi, ko mu malce pohodim gas se zadeva umiri... Nekje mora vlecti fous zrak.

Zanima me naslednje, ce cevki pred vakum nosilcem blindiram, potem bi moram avto med voznjo delovati kot, da sta vakum nosilca dobra?

Re: Turbo Boost valve
Augi, 02 feb 2015, 21:18

samo spodnjo cevko bli diras pa je

Re: Turbo Boost valve
freshslo, 02 feb 2015, 22:32

Augi je napisal ...

samo spodnjo cevko bli diras pa je


Katero spodnjo? Pred T kolenom, ki se potem razcepi na prednji in zadnji nosilec? Ali spodnjo, ki pride spodaj na turbo boost valve?

Re: Turbo Boost valve
Augi, 03 feb 2015, 07:03

ko pride s spodnje strani na ventilček

Re: Turbo Boost valve
freshslo, 03 feb 2015, 08:53

Ce prav razumem potem, ta turbo valve, ki je pritrjen na skatlo od zracnega filtra krmili le zrak v nosilcih agregata? Vendar, ce staknem spodnjo cevko iz ventila in jo blindiram, potem tudi v agregat ne bo prisel zrak oz. vakum in motor ne bo deloval OK?

Prej sem imel blindiran EGR ventil z aluminijasto ploscico, ker sem mislil, da se je EGR zastekal in avto ni vec kadil, vendar je bil tudi malce bolj len v spodnjih obratih.

Re: Turbo Boost valve
samos1111, 03 mar 2015, 10:13

> Ce prav razumem potem, ta turbo valve, ki je pritrjen na skatlo od zracnega filtra krmili le zrak v nosilcih agregata? Vendar, ce staknem spodnjo cevko iz ventila in jo blindiram, potem tudi v agregat ne bo prisel zrak oz. vakum in motor ne bo deloval OK?

Ne. Vakum "pride" iz vakumske črpalke. Ta črpalka ga dela še za servo bremze, turbo... in na koncu so še tele pnevmatske nosilce motorja preko onega solenoid ventila gor obesli... pušča lahko marsikaj, pogugljaj: ecm-6805 boost pressure control. Če cevko pred T členom za nosilce blindiraš, ne bo glese ostalega nič narobe, le motor naj bi se pri nizkih obratih malo bolj tresel (če opravljajo svojo nalogo). Narobe pa bi bilo, če bi jo pustil odprto, ker bi vakum puščal (vsaj kadar je solenoid odprt).

Re: Turbo Boost valve
freshslo, 09 mar 2015, 23:45

A ima to vse skupaj tudi kaj povezave, da je vsako jutro popolnoma trd pedal za zavoro?

Re: Turbo Boost valve
AssKicker, 10 mar 2015, 08:45

Vsako jutro? Pri meni je pedal trd že po parih urah..

Re: Turbo Boost valve
freshslo, 12 mar 2015, 12:37

Ja res je trd ze po parih urah, ampak najbolj izrazito opazim zjutraj, ko se usedem v avto.