Ojnični ležaji
borut7, 08 mar 2015, 21:11

Pozdravljeni ljubitelji volvov. Pravkar sem prišel od mehanika, ki mi je menjal vztrajnik, sklopko komplet s cilindrom, olje, vse štiri filtre, vodno črpalko, zobati jermen in napenjalec, pa seveda olje. Avto ima realnih 200 000 km, in mi je svetoval naj preverim, če kdo ve ali je pri tem motorju (1.9d, 85 kw, letnik 2004) tudi potrebno menjati ojnične ležaje. Prosim odgovorite mi, da vidim če naj zamenjam še to, ker mislim avto imeti. Pa mehanik je prijatelj in me res ne lupi za denar. Hvala

Re: Ojnični ležaji
luxy v40, 09 mar 2015, 08:59

Pri svojem volvu sem jih zamenjal ko sem delal velik servis. Zgolj zaradi preventive. ( tudi lezaj se obrabi na zalost )

Re: Ojnični ležaji
VolvEko, 09 mar 2015, 10:50

Tudi jaz sem na Scenicu menjal (2005 letnik). Priporočljivo, ker bo spet mir za naslednjih 200.000

Re: Ojnični ležaji
Volvej, 09 mar 2015, 15:02

Na BMW M3 moras recimo preventivno menjat ojnične ležaje na 100kkm, ampak za običajen avto pa se kaj takega nisem slisal, pa poznam kar nekaj avtov, ki imajo 500kkm.

Re: Ojnični ležaji
4volvo, 09 mar 2015, 16:24

1.9 dci 120 ps renaulti so imeli velike težave z ojničnimi. Če jih nisi preventivno menjal, je bila veselica (beri ribaža).

1.9 D 102 ps v volvih je tudi renaultov motor, vendar detunana oziroma verzija, ki je bila v scenicih, meganih ter lagunah 1. Tu menda ojnični ležaji niso bili (toliko) problematični, sploh če se je olje menjalo na 15k. Poleg tega naj bi volvo izboljšal 1.9 D motor (hlajenje), vprašanje pa če so tudi ojnični spremenjeni.