(V50 2.0D) cukanje pri speljevanju
vladimir, 21 jul 2010, 20:35

Vedno se dobri dober odgovor. Imam V 50 diesel in ob speljevvanju (hladen ali topel) nikakor noče potegniti kot bi bilo treba. Samo če dodaš kar precej plina ne "lepi", drugače pa ne gre kot bi moral. Prav neprijetno in celo lahko nevarno. Rekli so že vse sorte napake, da so. Dize, pa bosh pumpa (ki je menda zelo drga). Ima kdo podobne neprijetne izkušnje? Jih je odpravil? Kako?
Hvala, Vladimir


Re: (V50 2.0D) cukanje pri speljevanju
primzy69, 21 jul 2010, 20:40

Hočeš reči da skozi celotno območje avto ne potegne?
zdj če je 2.0D bosch pumpa ni, ker je nima.

Re: (V50 2.0D) cukanje pri speljevanju
mrv, 21 jul 2010, 20:54

v primeru trokiranja je več opcij

-filter goriva
-zračni filter
-svećke
-tuljava
-kabli (v primeru da jih ima)
-merilec pretoka
-črpalka goriva
-raznorazni sensori

in še kaj se bi najšlo. Najlažje z najcenejšimi začet kot recimo filter goriva. Odvinso kje tankaš tudi. Faktorjev je več







Re: (V50 2.0D) cukanje pri speljevanju
VOLVOV40, 21 jul 2010, 22:51

Na tvojem mestu bi dal zadevo na tester ,mislim pa da imaš problem z regulacijo turbine,oziroma z ventilom ki kontrolira turbino.

Re: (V50 2.0D) cukanje pri speljevanju
Volwerine, 22 jul 2010, 09:59

Bom ponucal kar tole temo:

Zgodilo se je že parkrat da je tudi meni avto zacukal (V50 2.0D).

Običajno se to zgodi takrat, ko iz "štant" gasa malce pritisneš stopalko za gas. Tipično je to 3 ali 4 brzina tam okrog 1.700 do 2.000 obratov. Običajno je to takrat ko je motor hladen.

Opazil sem tudi, da če ob cukanju pohodim gas, se cukanje ustavi. Če pa ga dodajanje plina/gasa prekinem (se pravi obdržim nogo na miru) pa cukanje ostaja.

Opazil sem tudi, da cukanja ob segretem motorju ni. To pomeni da ko prevozim cca 100 km, se potem ob mestni vožnji, kjer se je prej pojavljalo cukanje - le to ustavi.

Opažam tudi da je v zadnjih dneh cukanja manj. Verjetno zato, ker se ta teden vozim iz primorske v Lj in sem naredil cca 1000 km od tega 800 km AC. Možno je da se je filter goriva predihal ali pa kaj drugega.

Avto je bil pred cca mesecem na rednem servisu tako da pomoje filter goriva ni problematičen. Tankam vedno na "prometnih" pumpah (raje OMW kot Petrol - zbiramo nalepke za Shreka )

Ene 2x-3x sem opazil tudi, da je cukanja manj, če je klima (hlajenje) izključeno.

Jutri odrinemo na dopust, in ko se vrnemo bo Volvak šel na tester. Če bo le mehanik fraj. In potem poročam kaj in kako.
Če pa imate kakšen nastvet, idejo ali komentar, pa ga z veseljem preberem!


Re: (V50 2.0D) cukanje pri speljevanju
Augi, 22 jul 2010, 10:10

Menjaj črpalko... MOL, Aral...

Re: (V50 2.0D) cukanje pri speljevanju
Volwerine, 22 jul 2010, 10:23

Črpalko česa - goriva?
Prosim za podrobnejši opis - ker na avte se glih ne "spoznam" v nulo.


Re: (V50 2.0D) cukanje pri speljevanju
mrv, 22 jul 2010, 12:52

Črpalko na katero hodiš tankat je mislil. Sem zgoraj tudi omenil že.
Eni pravijo da ma petrol najslabš bencin oz. diesel (zarad zastarelih rezervarov kje se skladišči)

Kolko je res na tem nevem, pravijo pa da če na MOL ali pa OMV tankaš diesel narediš več KM z isto količino kot npr. od petrola.

Lahk je tudi FAP filter v primeru da ga ima



Re: (V50 2.0D) cukanje pri speljevanju
Volwerine, 22 jul 2010, 13:07

Aaaaaaa



Re: (V50 2.0D) cukanje pri speljevanju
Detra, 22 jul 2010, 13:19

Če imaš možnost pa tankaj kar v Avstriji. Na servisih sem se pogovarjal z mehaniki in baje je v Sloveniji dosti več problemov z sistemi za gorivo, kot v tujini. Razlog naj bi bil v slabši kvaliteti goriv pri nas. Glede tega je ogromno debat, v nečem pa so si vse skupne: Petrol naj bi bil najslabši.

Jaz sem dokaj blizu meje in občasno službeno hodim v Avstrijo, tako da zadnje čase tankam tam (Shell). Če ne drugega, je cenejše in na poln tank prišparam okoli 7 evrov.

Sem pa tudi jaz dan za tem, ko sem tankal na Agipu (Rudnik Lj.) prvič opazil cukanje pri mrzli mašini. Po naslednjem tankanju (Shell Avstrija) cukanja ni bilo več. Mogoče le naključe, mogoče pa je vseeno nekaj resnice o slabši kvaliteti v Sloveniji.

Re: (V50 2.0D) cukanje pri speljevanju
primzy69, 22 jul 2010, 13:36

Volwerine je napisal ...

Bom ponucal kar tole temo:

Zgodilo se je že parkrat da je tudi meni avto zacukal (V50 2.0D).

Običajno se to zgodi takrat, ko iz "štant" gasa malce pritisneš stopalko za gas. Tipično je to 3 ali 4 brzina tam okrog 1.700 do 2.000 obratov. Običajno je to takrat ko je motor hladen.

Opazil sem tudi, da če ob cukanju pohodim gas, se cukanje ustavi. Če pa ga dodajanje plina/gasa prekinem (se pravi obdržim nogo na miru) pa cukanje ostaja.

Opazil sem tudi, da cukanja ob segretem motorju ni. To pomeni da ko prevozim cca 100 km, se potem ob mestni vožnji, kjer se je prej pojavljalo cukanje - le to ustavi.

Opažam tudi da je v zadnjih dneh cukanja manj. Verjetno zato, ker se ta teden vozim iz primorske v Lj in sem naredil cca 1000 km od tega 800 km AC. Možno je da se je filter goriva predihal ali pa kaj drugega.

Avto je bil pred cca mesecem na rednem servisu tako da pomoje filter goriva ni problematičen. Tankam vedno na "prometnih" pumpah (raje OMW kot Petrol - zbiramo nalepke za Shreka )

Ene 2x-3x sem opazil tudi, da je cukanja manj, če je klima (hlajenje) izključeno.

Jutri odrinemo na dopust, in ko se vrnemo bo Volvak šel na tester. Če bo le mehanik fraj. In potem poročam kaj in kako.
Če pa imate kakšen nastvet, idejo ali komentar, pa ga z veseljem preberem!



čist iste simptome ma tudi moj v50. Cukanje preneha ko se temp.vode segreje, da pa je zadnje čase to manj opazno, pa je najbrš razlog v tem, da se segreje že po nekaj km.
Kaj pa če ga mrzlega pustiš laufat v štant-gasu, ti lepo laufa?
Sicer sem pa zaradi tega že obiskal nekaj mehanikov, pa priklope na tester ipd. pa ni nikjer nič napisalo...

Re: (V50 2.0D) cukanje pri speljevanju
Volwerine, 22 jul 2010, 15:17

primzy69 je napisal ...

čist iste simptome ma tudi moj v50. Cukanje preneha ko se temp.vode segreje, da pa je zadnje čase to manj opazno, pa je najbrš razlog v tem, da se segreje že po nekaj km.
Kaj pa če ga mrzlega pustiš laufat v štant-gasu, ti lepo laufa?
Sicer sem pa zaradi tega že obiskal nekaj mehanikov, pa priklope na tester ipd. pa ni nikjer nič napisalo...


Sicer se redkokdaj zgodi - da bi ga laufal na štant gasu. Ampak takrat ko ga in ko sedim notri prede čist normalno.

Mogoče bo res kar pravijo - menjat pumpo oz. dobavitelja goriva.


Re: (V50 2.0D) cukanje pri speljevanju
mrv, 22 jul 2010, 15:34

Jaz sem pred letami opazil ko sem še vozil Hyundai S-Coupe GT Turbo haha. Takrat je z gorivom od Shella vozilo najbojše šlo. Tudi olje oz mazila od shell bi naj bile na vrhu kaj se tiče kvalitete mazil.

Drugač pa jaz iz prepričanja nobenega vozila ne tankam pri Petrolu že leta pa leta ne.

Niti najmajn pa da bi mi na idejo prišlo in bi Petrolov bencin v mojega R-a natankal. Ta vidi samo MOL98 ali OMV100. Shell pa Agip pa nimam blizi od so mi iz poti.

Probaj prvo filter goriva menjat (vzemi kvalitetnega, recimo MANN), nato pa na AC


Re: (V50 2.0D) cukanje pri speljevanju
vladimir, 22 jul 2010, 18:48

Hvala za debato. Če drugega ni, je vsaj "veselje", da v žalosti nisi sam. Sicer ves čas tankam na OMV, res je tudi, da že pod štand gasom malo rad potarokira, res je, da pod več obrati dobro gre, res pa je, da me je celo speljati strah (naj bo mrzel ali topel stroj), ker se bojim, da bi avto crknil. Kar naprej pa s škripajočimi gumami ni da bi speljeval.
Teste sledi v dneh, ko bodo tudi mehaniki nazaj z dopusta.Tudi jaz sem pomislil na kable, a kaj, ko jih nima.
Če je še kje kakšna zamisel, pa vas še naprej prosim zanjo.
Hvala
Vladimir

Re: (V50 2.0D) cukanje pri speljevanju
JG, 22 jul 2010, 19:01

vajtsnejk je napisal ...

Črpalko na katero hodiš tankat je mislil. Sem zgoraj tudi omenil že.
Eni pravijo da ma petrol najslabš bencin oz. diesel (zarad zastarelih rezervarov kje se skladišči)

Kolko je res na tem nevem, pravijo pa da če na MOL ali pa OMV tankaš diesel narediš več KM z isto količino kot npr. od petrola.

Lahk je tudi FAP filter v primeru da ga ima





Tudi malo ni res, pa sem kar dobra referenca glede tega, saj ob precejšnjim številu prevoženih kilomtrov na leto in glede na širino lokacije kjer tankam (smer KR-LJ-NM) lahko povem, da ne opazim nobene omembe vredne razlike med OMW-Petrol-Agip.
Največ kilometrov pa zanimivo naredim če tankam na Petrolu, tam 950-1000 km, medtem ko drugod recimo 920-960 km, ampak to ne štejem plus Petrolu, ampak predvsem minus moji desni "pre"težki nogi.

Re: (V50 2.0D) cukanje pri speljevanju
BorutG, 22 jul 2010, 19:35

Sicer je tole rahlo offtopic ampak vseeno, še moje mnenje, še pri prejšnjem avtu (megane dci 105km) sem naredil z nafto od AGIPa naredil cca. 60 kilometrov več kot pa z nafto od petrola, da o kajenju oz. dimljenju sploh ne govorim. Volvota sem sedaj tankal na OMV in bom videl koliko km bom naredil nato pa še petrol in AGIP. Je pa zanimivo da sem vedno ko sem tankal AGIP (v večini primerov) imel boljše pospeške in tudi motor je lepše/tišje delal. Petrol ima očitno res nekaj v svojem gorivu.

Re: (V50 2.0D) cukanje pri speljevanju
divja jaga, 22 jul 2010, 23:47

Kolikor je meni znano ima Petrol državno zalogo goriva čez, kar pomeni, da gorivo, ki pride v Slovenijo za slovenski trg gre najprej tja, na črpalke gre pa iz te zaloge. Kar pomeni, da je gorivo malo starejše, kaj pa to pomeni pa menda veste.
Čeprav jaz nisem opazil nobene razlike na OMW oz. Petrol-u, z obema približno isto število kilometrov ( okej, mogoče je razlika, ko delaš servis, menjaš filter goriva in vidiš kaj je notri ). Tista razlika v porabi je pa seveda v desni nogi. Tankam pa tam kjer je, nikoli ne čakam, da bom prišel do OMW oz. katerekoli boljše črpalke kot Petrol.

Re: (V50 2.0D) cukanje pri speljevanju
aly, 24 jul 2010, 11:29

Pri zadevi s cukanjem sumim na filter goriva (Volwerine, filter se ne more "predihat", ker je gorivo itak ves čas v polnem toku skozi povratno cev), črpalko za gorivo - ponavadi problem pri višjih obratih in pospeševanju - ali pa EGR ventil (V50 2.0D klasična težava)

Re: (V50 2.0D) cukanje pri speljevanju
gildo, 26 jul 2010, 13:05

Obstaja še en možen odgovor. Če ima avto filter sajastih delcev (verjetno ga ima), se vsake toliko časa (na ca 500 km) sproži sekvenca kurjenja delcev v filtru. Pri avtu s tempomatom se to lepo vidi na trenutni porabi, ki se pri konstantni vožnji trenutno zviša za 1-3 l/100km. Sekvenca s presledki lahko traja do 5 minut. Pri vožnji s konstantnimi obrati pri nižjih hitrostih se odraža kot cukanje, pri hitrostih nad ca 100/h pa je občutek trenuten in je podoben tistemu, kot da bi med vožnjo vklopil klimo. Pri meni je vse skupaj najbolj moteče s petrolovim gorivom, ponavadi pa tankam na MOL-u in je zadeva skoraj neopazna.

Re: (V50 2.0D) cukanje pri speljevanju
zlatko1970, 18 avg 2010, 05:54

pred časom sem tudi jaz pisal o podobnem cukanju, pa nekaj popravljal pa še zmeraj ni nič boljše. Imam S80, 2,5 D, letnik 2001.

če vozim topli ali mrzli avto, po avtocesti ali po lokalki, isto sr... - če ga peljem v 4. ali 5. prestavi pri nizkih obratih (1.500 - 2.000) pa potem pohodim gas do konca mi avto sicer začne vlečti, vendar pa le za 2 - 3 sek, potem pa malenkost spusti moč (za manj kot 1 sek), pa spet potegne, pa spusti, pa potegne,...

če gas dodajam bolj počasi se to ne dogaja, ampak le če do konca pohodim. Pa v 1. - 3. prestavi se to ne dogaja. Spet kak filter ali kaj podobnega ??

Re: (V50 2.0D) cukanje pri speljevanju
stonesour, 18 avg 2010, 12:27

primzy69 je napisal ...

Hočeš reči da skozi celotno območje avto ne potegne?
zdj če je 2.0D bosch pumpa ni, ker je nima.



prumzy a 2.0 D nima bosch pumpe???

Re: (V50 2.0D) cukanje pri speljevanju
AljAž, 18 avg 2010, 22:11

"Cukanje" je tu mišljeno kot nelinearno pospeševanje oziroma pomanjkanje moči ali dobesedno cukanje?
Ker mogoče so vse te reči povezane med seboj???!!!???
(V50 2.0D) Cukanje pri pospeševanju
(V50, 2.0D) EGR ventil
(V50 2.0D) Tresenje v prostem teku


Re: (V50 2.0D) cukanje pri speljevanju
zlatko1970, 18 avg 2010, 22:36

EGR ventil sem že menjal (pa čeprav za rabljenega, ki bi naj delal), pa na DUMIDI so mi pregledali in prepucali cevi, ampak brez posebnega haska.

ja, kot sem zapisal pa gre za neenakomerno pospeševanje in ne za direktno cukanje.

Re: (V50 2.0D) cukanje pri speljevanju
primzy69, 19 avg 2010, 00:10

stonesour je napisal ...

primzy69 je napisal ...

Hočeš reči da skozi celotno območje avto ne potegne?
zdj če je 2.0D bosch pumpa ni, ker je nima.



prumzy a 2.0 D nima bosch pumpe???


volvotov ne. Ta 2.0D 136KM je common rail mašina, kar pomeni da gorivo do motorja pride po skupnem vodu, na bosch pumpi, pa je za vsak cilinder bil posebej vbrizg in v primeru 4valnega motorja si imel 4 ''cevke''. to je zlo tko na grobo povedan



Re: (V50 2.0D) cukanje pri speljevanju
aly, 22 avg 2010, 00:01

zlatko1970 je napisal ...
ja, kot sem zapisal pa gre za neenakomerno pospeševanje in ne za direktno cukanje.

Enako pri meni. Beri sosednje teme. V glavnem gre za krmiljenje turbine in je to normalno.


Re: (V50 2.0D) cukanje pri speljevanju
zlatko1970, 22 avg 2010, 08:40

OK, dajte mi pojasnit tole: če ta ventilček krmili turbino in če turbina zaradi tega nepravilno dela in avto neenakomerno pospešuje, ali potem turbina nikdar ne dela s polno močjo in avto nikdar ne vleče spolno močjo ali kako?

Re: (V50 2.0D) cukanje pri speljevanju
gildo, 23 avg 2010, 13:20

Turbino krmili elektronika, ki se nahaja na turbini. Elektronika dobiva signale preko cevk od motorja (tlak - bolje rečeno podtlak). Več nas ima iste probleme. Baje so pri novih avtomobilih ta problem že rešili z vgradnjo izboljšane, "ta stara" obstoječa elektronika pa ni dovolj natančna in zato prihaja do jahanja. Pri starejših V50 je možno kupiti turbino z elektroniko skupaj, kar pa zahteva kar nekaj perja. Baje naj potem cukanja ne bi bilo več.
Lani poleti sem že nekaj obljubljal, da za 2,0D motor delajo novo elektroniko in da bo možno zamenjati samo elektroniko, kar bi bilo cenovno sprejemljivo. Informacijo sem takrat dobil na Dumidi. Čez pol leta še vedno ni bilo odgovora, kdaj naj bi prišla na tržišče in sem obupal. Tolažimo se lahko s tem, da imajo iste probleme tudi Opli, Peugeoti, vsi ki pač uporabljajo ta isti 2,0D motor.

Re: (V50 2.0D) cukanje pri speljevanju
Anže, 23 avg 2010, 16:18

Če ti cuka maš lahko slabo sklopko?

Re: (V50 2.0D) cukanje pri speljevanju
zlatko1970, 23 avg 2010, 21:17

teoretično imaš anže sicer prav. Ampak daj no. A misliš da sem res komaj 14 dni za volanom, pa ne vem kaj je kuplunga in kaj motor???

Re: (V50 2.0D) cukanje pri speljevanju
peromb, 27 sep 2012, 07:40

enako se dogaja meni na v50 2.0d 2006.
avto mi cuka če držim konstanten gas med 1800-2000 rpm
prav tako pri pospeševanju 4-5 se najbolj občuti,da avto neenakomerno pošpešuje.
menjal sem fap filter(filter trdih delcev),avto še vedno cuka.
preverit sem dal šobe(simens),delajo normalno.
naliv aditiv,ne pomaga.

kako ste odpravili problem z cukanjem?

Re: (V50 2.0D) cukanje pri speljevanju
Smejko, 27 sep 2012, 21:22

Jaz imam na sumu MAF senzor. Vsaj ponavadi so taki simptomi.

Re: (V50 2.0D) cukanje pri speljevanju
Kuper, 27 sep 2012, 23:34

Zanimivo... ravno ko berem zgoraj o kvaliteti goriva je to res, čeprav so mojstri zgoraj pisali še v letu 2010.

Pri mojem S40 1.8 GDi se kar pozna razlika, ampak v prid Petrolu! Zadnjih par let sem striktno tankal na MOL-u ali pa OMV-ju, nikoli na Petrolu, ravno zaradi tega prepričanja ozi. govoric o slabi kvaliteti goriva na Petrolu.
Potem sem pa par tednov nazaj moral tankati na Petrolu, ker sem bil na nuli.... in presenečenje, avto dela veliko bolj mirno, lažje se vžge in tudi pospeševanje je bolj zvezno. Nikoli si nebi mislil.

Imam pa tudi jaz neko težavo s cukanjem, do zdaj se mi je 2x pojavila v pol leta, čeprav je N/A bencinar, ni dizel kot zgoraj omenjeno.

Ko speljem iz križišča, prestavim v drugo v tem času, ko počasi vozim v drugi (ker prvemu križišču sledi hitro še eno križišče) mi je 2x do zdaj cukalo. Sicer se na obratih skoraj ne opazi, ampak se čuti, kot da bi na hitro dodal gas in vzel.

Re: (V50 2.0D) cukanje pri speljevanju
peromb, 28 sep 2012, 13:21

koliko € pride MAF filter?

Re: (V50 2.0D) cukanje pri speljevanju
Smejko, 30 sep 2012, 11:21

MAF senzor okrog 200 €.

Re: (V50 2.0D) cukanje pri speljevanju
peromb, 30 sep 2012, 12:25

aja,senzor
200€ pride original?
za v50 2006 2.0d


Re: (V50 2.0D) cukanje pri speljevanju
Smejko, 03 okt 2012, 11:35

Da da, original okrog 200 €. Ponaredkov pa se ne splača (moje skromno mnenje).

Re: (V50 2.0D) cukanje pri speljevanju
bojko, 03 okt 2012, 13:50

@peromb: preden se znebiš 200€ poguglaj pierburg 7.22184.22.0

Re: (V50 2.0D) cukanje pri speljevanju
poršejček, 05 feb 2015, 09:04

Ogrevam staro temo, ker iščem rešitev.

Moj ima nov EGR (še v garanciji, vendar pravijo da je novi OK), avto pa cuka ko mu zapaše. Težko opredelim na koliko KM, ampak vsake toliko časa, recimo 1x na tank.

Ko cuka (imam obrate recimo na 1500-1800), mirno nogo, 4. prestava, avto pa cuka. Tist moment je trenutna poraba cca. 9-10l / 100 KM??

občutek imam, da tisti dan ali dva ko cuka, tudi nezvezno pospešuje. ko pohodiš gas, je nekje na 2300 občutek kot da avto razlo "zabije" potem pa potegne naprej??

Avto peljan na tester, EGR ok, šobe OK, tester ne pokaže nič?

Ali se čisti DPF? Kako veš kot uporabnik kdaj se čisti? Ker to cukanje je hudičevo moteče, tudi to da je prisotno skoraj na vsak tank (takrat naredim s polovico tanka "le" 300km).

Ta novodobna tehnika mi gre blazno na nervus, pri prejsnjem 2.0 TDI PD brez DPF sem se vozil kot profesor, tale PSA pa mi počasi ratuje ne prav všečen.

Hvala za pomoč ali kak nasvet, ker imam občutek da pooblaščeni serviserji tavajo v temi oz. me imajo za idiota, ker ko oni vozijo avto, le ta nič ne cuka.



Re: (V50 2.0D) cukanje pri speljevanju
SepoX, 05 feb 2015, 09:13

Augi ti bo zamenjal softwer pa bo

Drugače pa je verjetno kriv senzor na turbini. Standard napaka je tole.

Re: (V50 2.0D) cukanje pri speljevanju
pihler, 05 feb 2015, 09:13

možno da gre dpf počasi proti koncu in se ni zmožen več regenerirat. Meni ko je vklapljal regeneracijo je bila pri 1.6d psa motorju poraba 8-9 pri 130kmh na avtocesti, ampak avto pa ni cukal.
Toliko edino pazi, da se res ne zafila DPF. ker potem lahko grejo rakom žvižgat še turbina in injektorji :(

Naj ti priklopijo na tester in pogledajo kakšno je stanje z DPF. Mislim pa, da gre tudi prisilno sprožit regeneracijo.

V skrajnem primeru odstranit dpf, egr dol zapret pa je s tem sr***** konec

Re: (V50 2.0D) cukanje pri speljevanju
poršejček, 05 feb 2015, 09:40

Zadeva je trenutno sledeca:

Ker je EGR v garanciji in je bil sum da se vse to pojavlja zaradi njega, je vozilo na pooblascenem servisu. Rekli so da je egr ok, da pa so mi posodobili software in zmanjsalji nekaj na sobah za 1 stopnjo? Tega zaenkrat ne razumem najbolje?

Ali je Augijeva softwear enak temu ki so mi ga nalozili na servisu? Danes mi bodo pregledali se dpf in sporocili stanje.

Zaenkrat jih lahko pohvalim glede korektnosti, upam da jih bom lahko tudi zaradi popravljene napake.

Sevl vedno pa dajmo malo "modrovat" mogoce ugotovimo se kaj

Re: (V50 2.0D) cukanje pri speljevanju
Augi, 05 feb 2015, 12:21

Če je 2.0D motor s siemens injektorji in ECU-jem, potem sw definitivno ni enak. Težava je da dobi motor premalo goriva ko je segret in posledično cuka.

Re: (V50 2.0D) cukanje pri speljevanju
poršejček, 05 feb 2015, 12:27

Povej mi na ZS kam pridem za pir dat

Re: (V50 2.0D) cukanje pri speljevanju
VolvoV50, 29 apr 2017, 00:05

Zdravo,

moj v50 2.0D mi sedaj že kar nekaj časa ne potegne ko je mrzel. Ko hočeš speljat kar nima moči, dokler ne pride do 2000 obratov in zagrabi turbina. Če pa grem v kakšen klanec ali pa speljevanje v klanec, pa isto, sploh ne gre. Kot da bi motor zamorilo ko daš gas.

Iste probleme sem imel že lani decembra, ko sem ga imel na servisu in je delal neko regeneracijo... pa potem sem ga jaz malce bolj tiščal ene parkrat na avtocesti pa je bilo ok.

Sedaj sem spet 2x ponovil vožnjo z visokimi obrati, tam 4000 obratov iz Lj do Logatca, pa se nič ne izboljša. Sem govoril z serviserjem, ampak kar zavija z očmi, pojma nima kaj bi bilo, nisem ga pa še pustil tam.

Ima kdo kak nasvet, izkušnjo kaj bi mu pomagalo? Ker tole je res moteče, spraviš se na cesto potem pa kot polž da pride na tistih 2000 obratov.

Re: (V50 2.0D) cukanje pri speljevanju
sleby, 29 apr 2017, 08:04

a lucka za motor gori?

Re: (V50 2.0D) cukanje pri speljevanju
VolvoV50, 29 apr 2017, 10:10

nobena lucka ne gori. sumim MAF sensor, sem ga odklopil ko je avto lavfal, pa je normalno delal naprej. cena 100 eur, pa nevem ali naj kar sam menjam oz nisem 100% da je to to.

Re: (V50 2.0D) cukanje pri speljevanju
Nordic, 30 apr 2017, 08:01

Elektroniko turbine se dobi, sem jo menjal na Fiat Scudo. Imel sem iste tezave kot omenjate zgoraj, na koncu je sel avto tudi v safe mode.
Tezava je bila v elektroniki turbine, previsok tlak. Tezavo so odpravili na servisu Zega v Gorjenskem. Motorji so enaki PSA. Cena z obnovo turbine 300€.