|
|
(V50 2.0D) Tresenje v prostem teku
|
|
AljAž | 04 maj 2009, 19:17 | |
| Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44 Lokacija: nM Objav: 3767 | Se mi zdi da letos avto v prostem teku in izključno kadar je klima prižgana malo trese. Kot bi imel premalo obratov, ampak jih je dovolj. Trese recimo kadar dlje stojiš na semaforju ali pa takoj po vžigu. Če se voziš in takoj ko se ustaviš, je nekaj časa še vse ok, nato pa se pojavi. Klima dobro hladi, avto gre normalno in sploh ni blizu tega, da bi recimo crknil. Je pa nadležno, ker se čuti pod podplati malo preveč tresenja. Je že kdo imel kak podoben pojav?
LP | Na vrh | |
aly | 04 maj 2009, 22:40 | |
| Član #773 Prijavljen dne: 02 jun 2008, 10:19 Lokacija: Kranj Objav: 429
| Jaz bi preveril, če je kompresor dobro prišraufan. | Na vrh | |
Turbooo | 05 maj 2009, 13:56 | |
| Član #1035 Prijavljen dne: 17 feb 2009, 11:15 Objav: 15
| Si malo sposodim temo, tudi pri mojem V50 je prisotno tresenje ampak tudi če ni klima prižgana. Dogaja se takoj po vžigu če si na mestu ter potem recimo še na parih semaforjih potem pa je ok verjetno ko se ogreje. Ne vem pa kako je pri ostalih, koliko se trese avto preden se ogreje, meni se zdi da kar dobro zatrese avto, ne trese recimo brez prestanka ampak intervalno, zatrese in spet in spet...
[ Uredi 05 maj 2009, 13:58 ] | Na vrh | |
AljAž | 05 maj 2009, 19:46 | |
| Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44 Lokacija: nM Objav: 3767
| Takole malo razmišljam. Kaj pa če bi bil kak nosilec motorja? Je to možno? Recimo ko prižgeš klimo se spremenijo obrati in pride v pravo frekvenco. Ne vem no ampak ni pa kompresor, ker je tresenje od motorja. Kdor ima 2.0D, pri katerih obratih na mestu se kabina najbolj trese. Meni pri 1200 in seveda kadar je hladen. Sicer pa je v leru na dobrih 800, oz. ko vklopim klimo malenkost več.
[ Uredi 05 maj 2009, 19:50 ] | Na vrh | |
aly | 05 maj 2009, 23:45 | |
| Član #773 Prijavljen dne: 02 jun 2008, 10:19 Lokacija: Kranj Objav: 429
| AljAž je napisal(a): ...
Kdor ima 2.0D, pri katerih obratih na mestu se kabina najbolj trese.
Hm, meni kabina ne pride v resonanco pod nobenimi obrati Bom jutri malo stestiral na poti na šiht. | Na vrh | |
AljAž | 11 maj 2009, 18:59 | |
| Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44 Lokacija: nM Objav: 3767
| Evo danes ob reševanju tegob pomanjkanja bencinskih črpalk uporabnika foruma (in člana KLVV) sem ugotovil da 2.0d l.2006 deluje in trese skoraj identično kot moj. Mogoče 10% manj. Tako da sem očitno spet preveč časa preživel v D5-kah | Na vrh | |
stonesour | 17 maj 2009, 08:26 | |
| Član #1120 Prijavljen dne: 25 apr 2009, 17:51 Objav: 139
| hja men tud trese v prostem teku, ampak čisto malo.pomojem so ventilatorji obremenjeni kadar je vroče. Sem imel Audija A3 pa je isto tresl,tako da pomojem ni problem. | Na vrh | |
Anže | 20 maj 2009, 20:44 | |
| Član #1112 Prijavljen dne: 19 apr 2009, 20:15 Objav: 259
| kaj pa te
[ Uredi 21 maj 2009, 14:36 ] | Na vrh | |
AljAž | 20 maj 2009, 21:26 | |
| Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44 Lokacija: nM Objav: 3767
| Anže je napisal(a): ... Mi smo kupil novga v50 zj je str 3 dni pa na semaforju zj k je tok vročine zgleda da more tok hladit in tok obremenjuje klimo da se malenkost trese sam mam to sam če je avto dlčasa nasoncu pa da je not res uroče, da ga more shladit ko ga pa 1x shladi pa ko ga ni treba več tok ohlajat se pa umiri sam tresenje je res minimalno, pr nm ni noben občutu tresenja, razn mene k more bit use popolno ampak "nothing is perfect" tudi volvo ni =) ampak je blizu LP Kbtbedukujzastpu!!???!! | Na vrh | |
SepoX | 20 maj 2009, 21:53 | |
| Član #94 Prijavljen dne: 23 nov 2006, 13:51 Lokacija: Novo mesto Objav: 198
| Ampak res. A to pišeš s kakega gsm-a, da se ti ne da uporabljat ločil in polnih besed?
Bomo ratal grammar-naziji:P | Na vrh | |
primzy69 | 29 dec 2009, 18:05 | |
| Član #1414 Prijavljen dne: 11 dec 2009, 16:07 Objav: 130
| pri meni je isti problem. Avto trese ko je mrzu. Ponavadi če držim obrate na cca. 1500 pa se tresenje kar precej občuti, ampak spet odvisno od dneva, kakor ga zagrabi. V prostem teku je pa tudi tako, da potrese na neke časovne enote, ki pa nisto stalo enake.
razmišljal sem, na podlagi teme o vztrajniku, kako se opazi okvara vztrajnika, če bi to lahko bilo to. Drugo pa je, da je to moj 1. diesel in da vonj nafte nism ravno navajen, toda zdi se mi da je vonj precej močan (prosti tek, hladen avto).
vaše mnenje? | Na vrh | |
Anže | 29 dec 2009, 18:26 | |
| Član #1112 Prijavljen dne: 19 apr 2009, 20:15 Objav: 259
| primzy ni razloga za paniko vse to je za dizle normalno... če te to tako moti si omisli bencinarja | Na vrh | |
T-5R | 29 dec 2009, 22:35 | |
| Član #387 Prijavljen dne: 23 jun 2007, 11:40 Lokacija: GB Objav: 745
| Moje mnenje je, da avto mrzel, ne topel, ne nekje vmes, ne glede na vrtljaje, ne sme nič tresti! Če pa smrdi iz avspuha po nafti, je nekaj narobe. To pomeni, da nafta ne izgoreva v cilindru, ga izpira, pri tem pa tudi prihaja v motorno olje.... Sicer pa ti PSA 2.0 motorji kar sem jih slišal, delajo vsi vsak po svoje.... | Na vrh | |
aly | 08 jan 2010, 20:31 | |
| Član #773 Prijavljen dne: 02 jun 2008, 10:19 Lokacija: Kranj Objav: 429
| Iz aupuha ne smrdi po nafti, ampak je en tak tipičen nagravžen vonj... Skoraj bi rekel, da je malo kisel. Res močan, da se ga ne moreš navadit. | Na vrh | |
gildo | 02 feb 2010, 23:27 | |
| Član #1184 Prijavljen dne: 23 jun 2009, 19:18 Objav: 84
| zaradi istega problema grem menjat desni spodnji nosilec motorja. Že prej sem imel V40, 1.9D, pa se tako tresenje ni pojavljalo. bom videl kaj bo | Na vrh | |
primzy69 | 01 mar 2010, 16:39 | |
| Član #1414 Prijavljen dne: 11 dec 2009, 16:07 Objav: 130
| Anže je napisal(a): ... primzy ni razloga za paniko vse to je za dizle normalno... če te to tako moti si omisli bencinarja
hmm, manjše tresenje mene sploh ne moti, pač tko kot diesel trese, samo če tu pogledaš motor, na teh obratih (1500) se motor res trese, podobno kot takrat ko ga vžgeš in ta tresenje se čuti v riti kar precej... amak to samo takrat ko se motor segreva, ko je enkrat ogret, laufa res lepo.
Zdj močno dvomim da je to normalno, ima kdo enake simptome?
LP, hvala!
[ Uredi 01 mar 2010, 16:41 ] | Na vrh | |
Ficko | 03 jan 2014, 23:50 | |
| Član #6622 Prijavljen dne: 24 avg 2013, 10:20 Lokacija: Slovenija Objav: 54
| Meni se pa to zadnje čase pojavlja samo takrat ko je motor ogret in se vozim nevem dalj časa kake 130kmh po avtocesti, pridem v Lj iz obvoznice dol pa se ustavim pred semaforjem, mi potrese sem ter tja v prostem teku, se vozim čez mesto pa čez čas to ni več prisotno. Res čudna zadeva, ki se pojavlja občasno. Pri mrzlem motorju se pa to ne pojavi nikoli. | Na vrh | |
poršejček | 13 mar 2014, 09:26 | |
| Član #551 Prijavljen dne: 22 dec 2007, 14:14 Objav: 255
| sam imam podoben problem na VAGovem 2.0 TDI
potresuje na nekje 110 obratov v stilu kot da bi mu zmankovalo moci. vsake toliko casa pa kar na lepem se mu malo pomesa in potrese. Eni pravijo da naj bi bila slaba celo napeljava do sob?
ste to kaj preverjali? | Na vrh | |
bobo | 14 mar 2014, 10:53 | |
| Član #500 Prijavljen dne: 15 nov 2007, 13:14 Objav: 111
| 1. EGR 2. Vstrajnik | Na vrh | |
Ficko | 11 feb 2015, 11:04 | |
| Član #6622 Prijavljen dne: 24 avg 2013, 10:20 Lokacija: Slovenija Objav: 54
| Hm, da bi bil vztrajnik dvomim, ker sem ga menjal na uradnem pred cca 70.000km komplet z novo sklopko ter potisnim ležajem. Praktično je bil to edini veliki izredni strošek mojega avta v 8 letih.
Je pa res, da sem imel sage, ker so mi menjali vztrajnik takrat pa mi je čez 3 mesece crknil popolnoma. Nevem a so me hotli nategniti z neko zanič robo ali pa je res šlo za smolo.
Ampak, da bi mi ga sral vztrajnik pri 70.000km (prej sem ga zamenjal pri 200.000) jim pa tudi jebem mater. :/
Res, da potrese minimalno in zadeva je skoraj neopazna ampak še zmeraj...to je edini rak mojega avta ter tisto nezvezno pospeševanje v višjih prestavah.
Ga bom peljal na servis čez 6000km pa da malce pregledajo vse skupaj. Drugače pa avtomobil še po vseh teh letih in kilometrih dela presenetljivo dobro in ga imam namen imeti še nekaj let. | Na vrh | |
moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž
|
|
Powered by e107 Forum System
|
|
|
|
Gostov: 43, Članov: 0 ...
največ prisotnih: 1352 (Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40
Člani: 5981 najnovejši član: Bobbikedge |
|
|
Ni dogodkov
|
|
|
Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?
1972 - 240
1992 - 850
1944 - PV444/544
1986 - 360
Anketa je namenjena samo članom
glasov: 526
Prejšnje ankete
|
|
|