850 2.3 T5 1996 od Kristjana
Kristjan, 09 mar 2012, 11:26

Pa se je le našel čas, da ga predstavim.
Avto je sicer v moji lasti dobra dva meseca, kupljen od volhart.
Vse od januarja ni bilo praktično veliko časa, da bi ga predstavil, saj sem bil napolno zaposlen, našel se je le čas, da sem se malo zapeljal z njim.
Vsem dobro poznana 850-ka z 2.3 T5 motorjem, letnik 1996, s kar precej kilometri, števec se je sevada ustavil, taka da je težko realno oceniti koliko jih ima, a vseeno, glavno je, da dela.
Dela pa dobro, tako kot mora. Sedaj ko imam malo več časa, sem sa pa lotil kar precej zadev poštimat (sicer nekaj od teh je malenkostnih, le zunanjost bo treba malo bolj porihtat):
- najprej je bilo na vrsti notranje čiščenje, po temeljitem drgnenju, sesanji, itd... se je pokazalo, da je avto res lepo ohranjen
- kar se tiče motorja, sem zaenkrat zamenjal pokrovček ekspanzijske posodice in šipko za olje (obe stvari sta bili fuč)
- na sliki se tudi vidi, da je že brez zadnjega odbijača, le ta je nampreč precej poškodovan, zato ga čaka temeljita obnova, podobno je tud s prednjim odbijačem, vendar zaenkrat bom še počakal (čakam na "tanizkega")






Avto mi služi kot drugi avtomobil, odločil sem se, da ga poskušam spraviti v eno dostojno stanje, kot se za tak stroj spodobi. Tako da, počasi, pa z užitkom se bo delalo, dokler ne zmanjka denarja...

Re: 850 2.3 T5 1996 od Kristjana
volhart, 09 mar 2012, 16:37

Naj ti dobro sluzi in tu pa tam privabi nasmeh na lice.

Re: 850 2.3 T5 1996 od Kristjana
bvogri, 11 mar 2012, 11:18

Sploh notranjost zgleda zelo lepo ohranjena. Lepo ga porihtaj

P.S. Kje imaš pokrovček DME-ja? Da ti ga ne bo zalilo

Re: 850 2.3 T5 1996 od Kristjana
Kristjan, 11 mar 2012, 12:04

ja pokrovčka ni, ker sm ga ravno takrat dol uzeu...računalnik je pa čez vikend na "počitnicah" pri Pikotu

Re: 850 2.3 T5 1996 od Kristjana
bvogri, 11 mar 2012, 12:15

Same rakete vidim



Re: 850 2.3 T5 1996 od Kristjana
piko, 11 mar 2012, 16:16

Kristjan je napisal ...

ja pokrovčka ni, ker sm ga ravno takrat dol uzeu...računalnik je pa čez vikend na "počitnicah" pri Pikotu


Sem ravno zrihtal.

Pa kot sem ti rekel:
-svečke Champion RC7YC
-če filter bencina ni bil v kratkem zamenjan, zamenjaj tudi to.

lp Jan

Re: 850 2.3 T5 1996 od Kristjana
GašperS, 11 mar 2012, 16:51

srečno vožnjo!

Re: 850 2.3 T5 1996 od Kristjana
Kristjan, 11 mar 2012, 18:07

piko je napisal ...

Kristjan je napisal ...

ja pokrovčka ni, ker sm ga ravno takrat dol uzeu...računalnik je pa čez vikend na "počitnicah" pri Pikotu


Sem ravno zrihtal.

Pa kot sem ti rekel:
-svečke Champion RC7YC
-če filter bencina ni bil v kratkem zamenjan, zamenjaj tudi to.

lp Jan


uf fajn, ja jutr bi pršu iskat, sej te pokličem, verjetno tam malo po tretji...

Re: 850 2.3 T5 1996 od Kristjana
Sandi55, 11 mar 2012, 19:51

Lep volvak, zdaj vas je pa že kar nekaj z 850 T5 2.3. Piko pa navija, navija

Srečno vožnjo!

PS: boš kar sam štrihal odbijače?

Re: 850 2.3 T5 1996 od Kristjana
volhart, 11 mar 2012, 20:58

Dobro se spomin, da je tale avto ze tako super letel proti ostalim T5...a je bil racunalnik ze kaj cipan...piko.

Re: 850 2.3 T5 1996 od Kristjana
piko, 11 mar 2012, 22:58

volhart je napisal ...

Dobro se spomin, da je tale avto ze tako super letel proti ostalim T5...a je bil racunalnik ze kaj cipan...piko.


Ne, je pa rekel, da mu fila na 0,7bar. Lahko, da je wastegate malo bolj našponan.

Re: 850 2.3 T5 1996 od Kristjana
Kristjan, 12 mar 2012, 09:53

ja kr se tiče urejanja zunanjosti, bom večino dela opravil sam, ker malo izkušenj pa že imam iz preteklih projektov, tako da u bistvu, pokitam, pa prebrusim sam, pa potem dam v šprickit, barvat dam pa kakšnemu mojstru, ki to naredi v peči
pa tako je še najceneje

Re: 850 2.3 T5 1996 od Kristjana
Kristjan, 13 mar 2012, 17:30

danes je bil pa kr produktiven dan,uff najprej sem dal notr računalnik, ki ga je Piko mal "napilu"....ja srečn k kakšen mejhn otrok, pa res občutna razlika
u kratken se bo naredu tudi servis; olje, svečke, filtri, pa še mogoče kej, aja svečke druge

del dneva pa sem porabu za kitanje in brušenje zadnejga odbijača, tako da je sedaj pripravljen za špric kit....več pa v prihodnjih dneh

Re: 850 2.3 T5 1996 od Kristjana
Volvej, 13 mar 2012, 18:15

Lep project car, takšne teme so zanimive .

Re: 850 2.3 T5 1996 od Kristjana
piko, 13 mar 2012, 18:45

Kristjan je napisal ...

danes je bil pa kr produktiven dan,uff najprej sem dal notr računalnik, ki ga je Piko mal "napilu"....ja srečn k kakšen mejhn otrok, pa res občutna razlika
u kratken se bo naredu tudi servis; olje, svečke, filtri, pa še mogoče kej, aja svečke druge

del dneva pa sem porabu za kitanje in brušenje zadnejga odbijača, tako da je sedaj pripravljen za špric kit....več pa v prihodnjih dneh


A turbina fila prav?

Re: 850 2.3 T5 1996 od Kristjana
Kristjan, 14 mar 2012, 15:32

piko je napisal ...

Kristjan je napisal ...

danes je bil pa kr produktiven dan,uff najprej sem dal notr računalnik, ki ga je Piko mal "napilu"....ja srečn k kakšen mejhn otrok, pa res občutna razlika
u kratken se bo naredu tudi servis; olje, svečke, filtri, pa še mogoče kej, aja svečke druge

del dneva pa sem porabu za kitanje in brušenje zadnejga odbijača, tako da je sedaj pripravljen za špric kit....več pa v prihodnjih dneh


A turbina fila prav?

ja uredu dela, učer se nism nekej velik vozu, bl u izi, pa tud števc za boost imam malo nerodno naštiman, tako da rabim enega sopotnika, da malo pridrži zadevo, pa jo hkrati tudi spremlaj, nočem preveč tja notr bult, da ne bo kakšnega izleta iz ceste

je pa razlika občutna, bom pa še kak posnetek naredu, pa ga prlepu gor, malo za pokušino


Re: 850 2.3 T5 1996 od Kristjana
volhart, 14 mar 2012, 19:18

Me res veseli, kako si se ga lotil. Tako je prav.

Re: 850 2.3 T5 1996 od Kristjana
Kristjan, 15 mar 2012, 10:26

nekaj slik, kaj se dogaja
pokitan zadnji odbijač, pa sprednje plastike pod lučmi, ter pokrovi ogledal so pripravljeni za špric kit




pa še nekaj materiala, s katerim si krajšam prosti čas...barva, trdilec, redčila za barvo in špric kit, špric kit, pa nekaj vodobrusnega papirja, pripomočki za brušenje, kit, pa mali čopiči, s katerimi sem se nekaj trudil popraviti praske, bomo videli kako se bo to izšlo

potem sem kupil tudi polirpasto, pa gobice za poliranje, ki pride na vrsto ko bo za to čas
v glavenem dela je veliko, ampak dokler je veselje in čas, se bo to vse tudi naredilo

Re: 850 2.3 T5 1996 od Kristjana
piko, 15 mar 2012, 19:45

Ej, samo črne plastike na odbijačih ne v barvo avta. 850-ka rabi črnino.

Re: 850 2.3 T5 1996 od Kristjana
Volvej, 15 mar 2012, 19:56

Obstaja prav črni spraj za te plastike, odvisno od kakšne dolžine ga nanašaš, tako veliko teksturo pusti, da zgleda potem kot original. Če te zanima, ti lahko poiščem link. Odbijač črni in beli del, pa menda tak gresta narazen.

Re: 850 2.3 T5 1996 od Kristjana
Sandi55, 15 mar 2012, 23:48

Volvej, si mislil Plastidip?

Re: 850 2.3 T5 1996 od Kristjana
Blaž 460, 16 mar 2012, 08:30

krasen brick!

Re: 850 2.3 T5 1996 od Kristjana
Kristjan, 16 mar 2012, 09:08

odbijač bo sivo bel, tako kot je v originalu, o tem sploh ni dvoma, sem videl nekaj avtomobilov, ko so kompletni odbijači v barvi vozila, pa je res čist drugo za videti-neprivlačno, monotono...
sem pa moral tudi tisti črni del popraviti, ker je bil kar precej poškodovan, in drugače ne gre, kot da vse dam v špric kit, potem se pa zadevo pobarva, spodnji del v belo, zghornji pa v črno oz. sivo

Volvej, ja me zanima link, ker sem že videl da je to super zadeva, pride malo bolj hrapava, če se ne motim, povej kje se da to nabavit, ker te barve pa še nisem kupil ravno zaradi tega

ja pa na zadnjem odbijaču se obe strani odbijača ne da ločiti, na prvem pa gre narazen

Re: 850 2.3 T5 1996 od Kristjana
Volvej, 16 mar 2012, 10:24

To je to (glej poste uporabnika jinx82):

http://www.favdl.net/forum/viewtopic.php?f=7&t=1820&start=2275

Re: 850 2.3 T5 1996 od Kristjana
Kristjan, 17 mar 2012, 08:01

hvala !

Re: 850 2.3 T5 1996 od Kristjana
Kristjan, 17 mar 2012, 12:26

imam eno vprašanje in sicer glede dovoljene velikosti platišč oz. gum za moj avto???

v homologacijskih podatkih namreč piše, da ni podatka, kaj bi to pomenilo....? ker ponavadi piše, kaj je dovoljeno


Re: 850 2.3 T5 1996 od Kristjana
bvogri, 17 mar 2012, 18:16

Za T5 so bile 205 50 16 v originalu.
T5-R ima 205 45 17.
Pašejo še 195 60 15 in pa 205 55 15 (ki so bile homologirane za švohnejše modele)

Večina se zaradi cene in dostopnosti vozi na 205 55 16. Malo lahko pošoba v skrajnih legah...

Glede homologacije pa je itak zmešnjava, sploh za te starejše avte

Re: 850 2.3 T5 1996 od Kristjana
Kristjan, 20 mar 2012, 13:07

se dela na polno, zdej je situacija takale; plastike in zadnji odbijač so pripravljeni za barvanje, upam da gre avto v naslednjih dneh do kleparja, kjer mi bo popravil sprednji konc (hauba, pa oba blatnika) pa zadnji bok, ki je tud poškodovan, potem se bo pa treba z enim avtoličarjem dogovorit, kako bomo zadevo spelal...

ko sem pa danes avto prižgal, nisme bil pa nič kaj preveč navdušen, znajo bit problemi in sicer se je iz motorja slišal klenkajoč zvok...??? u glavnem nekaj ne štima

Re: 850 2.3 T5 1996 od Kristjana
Damijan, 20 mar 2012, 13:21

Prej ti ni nič klenkalo?

Če se je to pojavilo naenkrat, ni nič hudega.
Motorja B5254(S) in B5244 (isti motor, le komercialna oznaka je druga) znata kakih 15 minut kar dobro tolči. Predvsem v hladnih dneh. V tem času ga nikar priganjati. Verjetno je pri turbaku enako.

Kaj pravijo navodila za uporabo?

Re: 850 2.3 T5 1996 od Kristjana
Volvo. 4 life, 20 mar 2012, 13:27

Damijan je napisal ...

Prej ti ni nič klenkalo?

Če se je to pojavilo naenkrat, ni nič hudega.
Motorja B5254(S) in B5244 (isti motor, le komercialna oznaka je druga) znata kakih 15 minut kar dobro tolči. Predvsem v hladnih dneh. V tem času ga nikar priganjati. Verjetno je pri turbaku enako.

Kaj pravijo navodila za uporabo?


Isto je bilo pri meni, kar od enkrat ... k sreči sem se samo spozabil da je 15kkm mimo in mi je popilo 1,5 olja. Zamenjal olje in tišina Upam da pri tebi ni kaj hujšega. Velikokrat je krivo samo olje, dročniki so lahko vse glasnejši... Zadnje čase, sem pri mojem mehaniku videl 3 primere, kjer so zaradi aftermarket filtra olja, začeli tolčt dročniki. Zamenjalo se je filter olja z drugo znamko in dročniki si nehali. Včasih je lahko banalna stvar, zato ne takoj kupovat drugih dročnikov, menjat tesnila glave, ipd... je pa res, da je vse odvisno od mehanika, kaj diagnosticira in kaj ne

Re: 850 2.3 T5 1996 od Kristjana
Volvo. 4 life, 20 mar 2012, 13:31

Še en primer, zaradi katerega bi polovica na tem forumu ziher takoj menjala dročnike ( vidim da je v zadnjem času popularna menjava ). Pri moji mat, Mici 1.8 GDI je bil zvok identičen dročnikom. Mehanik je naprej zamenjal olje, dodala sva aditiv za dročnike, zvok enak. Po 10 minutah poslušanja in gledanja, ugotovi da na jermenu za alternator manjka 1 zob. Klenkalo pa je isto kot dročnik. Zamenjala jermen (10€) in tišina. Res se včasih splača dobro prečekirati zadevo, da se ne meče denarja stran, vrjemite mi, sem ga zmetal na tone, zarad brezvestnih mehanikov!

Re: 850 2.3 T5 1996 od Kristjana
Torkel, 20 mar 2012, 13:46

Volvo. 4 life je napisal ...

Še en primer, zaradi katerega bi polovica na tem forumu ziher takoj menjala dročnike ( vidim da je v zadnjem času popularna menjava ). Pri moji mat, Mici 1.8 GDI je bil zvok identičen dročnikom. Mehanik je naprej zamenjal olje, dodala sva aditiv za dročnike, zvok enak. Po 10 minutah poslušanja in gledanja, ugotovi da na jermenu za alternator manjka 1 zob. Klenkalo pa je isto kot dročnik. Zamenjala jermen (10€) in tišina. Res se včasih splača dobro prečekirati zadevo, da se ne meče denarja stran, vrjemite mi, sem ga zmetal na tone, zarad brezvestnih mehanikov!


Žalostno je to, da mehanikom zaupaš, oni pa te zavedno ali nezavedno vlečejo za nos...

Re: 850 2.3 T5 1996 od Kristjana
volhart, 20 mar 2012, 13:59

Na mojem R-ju podobno vsakic ko je malce olja pozrlo. In vedno utihnilo, ko sem ga pac dolil. Je pa res, da vecina oziroma po moje kar vse T5 ob teh kilometrih pojedo kar precej olja, razen ce seveda motor odpres in uredis.

Re: 850 2.3 T5 1996 od Kristjana
bojko, 20 mar 2012, 14:42

Torkel je napisal ...

Žalostno je to, da mehanikom zaupaš, oni pa te zavedno ali nezavedno vlečejo za nos...


Naši problemi z avtomobili so njihov zaslužek. Na žalost je vedno več mehanikov (in tudi ostalih ljudi) okuženih z virusom "nočem imeti dovolj denarja, ampak ga hočem imeti vedno več"


Re: 850 2.3 T5 1996 od Kristjana
Kristjan, 20 mar 2012, 15:39

ja začelo je u bistvu kar naenkrat-danes, z avtom se res ne vozim skoraj nič, na vsake 3 dni ga malo peljem naokrog, to je res nično, je bil pa zvok značilen v glavi motorja, bom preveril nivo olja, pa ga po potrebi seveda dolil !!! je pa res, da je avto laufal na mestu, in ga niti nisem pustil dougo laufat, mogoče bi celo nehal po nekaj minutah...

sporočim, ko preverim pri mehaniku

Re: 850 2.3 T5 1996 od Kristjana
piko, 20 mar 2012, 18:15

Baje se tudi dogaja, da postaneja o-ring tesnila v karterju na sesalni cevi oljne pumpe slaba in občasno not vlečejo zrak, ki lahko pride do dročnikov.

Karter dol in o-ringe zamenjat. Poišči malo po tukih forumih:
- Oilpan, oil pick-up pipe o-rings......

Re: 850 2.3 T5 1996 od Kristjana
Damijan, 20 mar 2012, 20:07

piko je napisal ...

Baje se tudi dogaja, da postaneja o-ring tesnila v karterju na sesalni cevi oljne pumpe slaba in občasno not vlečejo zrak, ki lahko pride do dročnikov.
...


Ne pride zrak do dročnikov, ampak je zaradi netesnenja tlak olja nižji. Kar posledično vpliva na celotno motorno hidravliko in nakoncu je ribarija!

Glede tesnila je pa tako, da vsi lepo pametno povsod tlačijo tesnilno maso. Se ne splača za voljo par € centov.

Šalabajzing na sesalnem košu, pri mojem avtu...



pa tesnilo za ubogih par centov...


Re: 850 2.3 T5 1996 od Kristjana
Volvo. 4 life, 21 mar 2012, 09:24

ojoj

Re: 850 2.3 T5 1996 od Kristjana
Kristjan, 21 mar 2012, 12:13

ja danes sem le uspel najti en liter olja,in ga dotočiti, prvi vtisi so ok...ne klenka več in upam da tako tudi ostane

prav zaradi gotovosti o stanju olja, bom v avto naštimal števce, ki kažeta pritisk olja in temperaturo olja


za boost je pa že v avtu, ker sem zadevo spremljal, kako se obnaša

vsi trije števci pridejo montirai skupaj v armaturno ploščo na sredino namesto rež za ventilacijo; diskretno a učinkoviti

Re: 850 2.3 T5 1996 od Kristjana
piko, 22 mar 2012, 19:44

Ja, še na vratcih za dolivanje bencina piše, da preveri količino olja vsakič, ko tankaš...

Dej enkrat se pripelji do mene, da vidim če rabi kaj fine tuninga.

Re: 850 2.3 T5 1996 od Kristjana
Kristjan, 23 mar 2012, 18:51

ja piko, bom se oglasu, takoj ko bo avto legalno na cesti, upam da čim prej

Re: 850 2.3 T5 1996 od Kristjana
Kristjan, 27 mar 2012, 18:33

avto je trenutno pri avtokleparju, upam da bo danes, najkasneje pa jutri poklepan, potem sledi obdelava blatnikov in pokrova motorja doma...
no že nekaj časa pa sem v lovu za alu platišči (titankami seveda) težko za dobit, ja ni kej, danes sem šel na en road trip to Koper, ker me je zanimalo v kakšnem stanju je tale 850.ka, predvsem pa platišča

...in sem ugotovil, da je bolj slaba, kot tudi platišča

ampak iščem dalje


Re: 850 2.3 T5 1996 od Kristjana
bvogri, 27 mar 2012, 18:55

Kaj je vse narobe s tole T5-ko? Kako ohranjena je notranjost?

Re: 850 2.3 T5 1996 od Kristjana
Kristjan, 28 mar 2012, 08:20

hja zunanjost je katastrofalna, ma ni enga dela, k bi bil cel, res za moje pojme slabo ohranjena...noter ga pa sploh nism preveč gledu, ker me je že zunanjost odvrnila od tega
feltne so precej poškodovane, robovi so vsi popraskani, pri eni se že barva lušči...avto mi je bil predvsem zanimiv, zaradi felten in pa sprednjega odbijača, obe te dve strvari mi namreč manjkata za mojega, pa sem lastnika mal pohecu, da nej ga raje po delih proda, bo več dubu za njega, ampak ni bil za...mogoče bi ga mogu še kdo poklicat, pa ga nagovort v tej smeri

aja, pa sm ga uprašu, če je to 2.3 T5, pa je reku da je, samo da ima papirje od 2.0...ampak potem se nism kej preveč spuščal u detajle...vprašanje kaj je res

Re: 850 2.3 T5 1996 od Kristjana
Kristjan, 29 mar 2012, 16:17

puf evo jih, so res hude, pa še prou fajn so ohranjene







Re: 850 2.3 T5 1996 od Kristjana
piko, 30 mar 2012, 09:19

Pa še puf odbijač......

Re: 850 2.3 T5 1996 od Kristjana
Kristjan, 30 mar 2012, 13:38

piko je napisal ...

Pa še puf odbijač......


ja, bi bilo fajn, če bi ga kje najdu hehe



Re: 850 2.3 T5 1996 od Kristjana
Kristjan, 31 mar 2012, 18:09

danes sem pa res cel dan preživu v avtu oz. ob njemu...
najprej naj povem, da je klepar opravil svoje delu zelo uredu, še posebej sem pa vesel, da je bilo ugodno






to je to, sprednji konec se bo cel barval na novo, zadnji bok bomo pa poskušal malo pogoljufat, pa ga samo delo pobarvat, ostalo je pa še kar, avto ni nov, ampak bo pa kar se da dostojno poštiman

no, kot že rečeno, sem bil danes zaposlen z vgradnjo števcev v armaturno ploščo, precej dela...lotanja, povezovanja kablov, rezanja...rezultat je pa sledeč



meni je izpadlo svetovno, res v stilu avtomobila

treba je samo še povezat do konca, pa da vidimo če bo potem vse delalo

Re: 850 2.3 T5 1996 od Kristjana
volhart, 31 mar 2012, 19:20

Odlicno izpadejo stevci...povej kaj vec...te bom kar posnemal.

Re: 850 2.3 T5 1996 od Kristjana
piko, 31 mar 2012, 19:47

Bravo, odlično zgledajo števci!

Re: 850 2.3 T5 1996 od Kristjana
Volvo. 4 life, 31 mar 2012, 19:51

Vedno sem govoril za števce, da je edino pametno mesto, vedno so vsi pljuvali ... in tukaj, kot tudi po tujih forumih. Meni se zdi super! Glej da boš kupil pravilni vmesnik za filter olja, ter vse pravilno zmontiral, da ne boš ostal brez olja ;) Kar tako naprej

Re: 850 2.3 T5 1996 od Kristjana
Kristjan, 01 apr 2012, 09:18

Ja kar se mesta za števce tiče, sem bil tudi sam v dilemi, najprej sem mislil na nosilce, ki se jih kupi, ampak sem že takoj ko sem jih videl to idejo opustil, ker ne bi pašali v avto. Potem sem se odločal med tem ali jih namontiram tukaj ali nad radiem. Po nekaj natančnih izmerah, ter funkcionalnosti, sem se odločil za tole mesto, kjer so sedaj. Dovol prostora za vse tri števce, ker nad radiem bi bili precej bolj stlačeni, višja pozicija in s tem bolši pogled na njih, potem so nekako v višini števca, pa še tisti zračniki, ki so bili, pri meni skoraj nikoli niso v funkiciji, tako da sem potem kar porezal vse plastike in nastalo je tole.

Števce skupaj s senzorji, ter vmesnik za oljni filter sem kupil kar v A3M-u,za vse skupaj sem dal cca. 100€. Vmesnik mi je zmontiral mehanik, seveda smo ob tem naredili še servis z menjavo olja in oljnega filtra, je pa edina zadeva, ki sem jo spremeni ta, da sem moral namontirati manjši (nižji) oljni filter, ker drugače bi prišlo prenizko...nevarnost da bi ga kje zataknil, bi bila kar precejšnja. Je pa zadeva fiksna, in nikjer ne pušča olja! Seveda pa je vedno prisoten občutek, da je treba biti previden in je zadevo potrebno spremljati!

Kar se tiče plastike, na kateri so števci, hehehe, smešno...vzel sem jo iz enega starega IBM prenosnika, res je originalna tekstrura, kot tudi barva in se sklada s tem kar je v avtu, tukaj sem imel kar nekaj sreče

Sama izdelava plastike: ročna žagica za železo, pa lepo odrezat na mero (še vedno jo imam v glavi 21,5x6,1) , potem malo pobrusit robove, s kronsko žago izrezati luknje, potem je bilo potrebno malo povečati luknje, saj je kronska žaga velikosti 50 mm, luknje so pa malo večje (tam ene 52 mm), to sem naredil kar z brusnim papirejem.

Še največ dela je s priklaplanjem kablov, pač veliko koščkov, vse ogulit, namontirati kabel čevelčke, izolirat...

Kar se pa tiče luknje v armaturki, je šlo pa takole, zračnike sem vzel vem, potem pa v roke biaks, pa vse kar je odveč porbusti stran, tako, da se števci lepo prilegajo.

To je pa to, u bistvu so števci samo postavljeni v luknjo, zaenkrat jih sploh ni bilo potrebno fiksirati z ničemer, mogoče bom dal malo lepila pod plastiko.



Re: 850 2.3 T5 1996 od Kristjana
Kristjan, 03 apr 2012, 16:04

potrebujem eno informacijo in sicer za noter rabim tepihe, pa me zanima, če se kje da kupit kakšne pametne za ta avto?

Re: 850 2.3 T5 1996 od Kristjana
Sandi55, 03 apr 2012, 19:34

Jaz sem imel notri kar klasiko - črne gumijaste, neke univerzalne in sem bil zadovoljen. Če želiš, ti jih dam za ceno dveh pirčkov.

Re: 850 2.3 T5 1996 od Kristjana
Kristjan, 04 apr 2012, 08:46

za te univerzalne itak vem, jih imaš povsod kr precej na izbiro, ampak glede na to, da je poden malo bolj zavit, sem razmišljal, če mogoče pozna koga, ki jih izdeluje?

sem pač kr pedanten

Re: 850 2.3 T5 1996 od Kristjana
spz_855, 04 apr 2012, 09:47

Mogoče?
http://www.konstill.com/avtomobilske_preproge.html

Re: 850 2.3 T5 1996 od Kristjana
Kristjan, 04 apr 2012, 12:36

aha, hvala

Re: 850 2.3 T5 1996 od Kristjana
Kristjan, 11 apr 2012, 08:55

Trenutno stanje je vremenu primerno, na žalost mi vremenske nevšečnosti delajo težave, saj del ličarske obnove opravljam sam, zato pa je dobro, da je zunaj lepo suho in toplejše vreme. Včeraj sem iz avta pobral pokrov motorja, ter blatnika, ki ju je sedaj potrebno dati v šprickit...čakam, da se zadeva vreme izboljša. Aja pa na žalost nima dovolj velike delavnice, v kateri bi se to dalo enostavno rešit.

Je pa tukaj še druga stvar, ki je vse bolj verjetna, nič kaj vzpodbudna, saj sem že pisal o njen...problemi z nabijenjem pritiska v ekspanzijsko posodo oz. cev, ki pride iz motorja in gre v hladilnik vode je še vedno prisoten, zamenjan je bil pokrovček ekspanzijske. Kot rečeno, verjetnost da je šlo tesnilo na glavi je velika. Nič kaj vzpodbudno ni tole :/
Seveda ma na tem mestu zanima, kaj bi lahko še preveril preden se spustimo v popravilo tesnila? Cevi so vse cele, zamenjana je bila pečka, voda nikjer ne pušča, ko smo recimo menjali svečke, je bila prva svečka malo bela, ostel pa ok, ali to kaj več pove o problemu? Kako je s termostatom, če je recimo ta fuč, ali ima kaj veze s tem. Prevsem je zanimivo to, da je cev, ki pride iz termostata in gre v hladilnik, po vožnji zelo napeta, res ful! Ne znam opisat ali je to normalno. Potem malo odprem pokrovček na ekspanzijski, in se sliši kako se zadeva zrači, pritisk v cevi postopoma popušča, ampak nivo vode se takoj dvigne, in jo vrže ven...




Re: 850 2.3 T5 1996 od Kristjana
volhart, 11 apr 2012, 10:35

Spomnim se, da avto ni kadil oziroma kazal kaksnih posebnih znakov tesnila glave. Imam avto, ki ima prebito tesnilo glave in znaki na auspuhu so vec kot ocitni...bel gost dim.

Na mojem 850 je bil problem v hladilniku vode, ki je puscal. Na zacetku ni bilo niti opaziti, znaki v posodi pa so bili bolj ali manj konstantni. Kmalu pa je zacelo rahlo kapljati, recimo po mesecu dni, ko je avto po voznji stal na mestu. Ce sem imel notri antifriz, tega nabijanja ni bilo, ce sem imel vodo pa precejsnje. Dokler nisem uspel dobiti...oziroma kupiti novega hladilnika, sem se vozil na antifriz in ni bilo problemov. Po novem hladilniku sem sprobal tako z vodo kot antifrizom in oboje je bilo OK. Bi pa ravnotako predlagal, da je notri samo antifriz. Malce cudno mi je, da bi bilo tesnilo krivo...kajti pri nobenem mojem 850 se ni bilo tesnilo zanic ali pa tako zanic, da bi imel zaradi tega podobne simptone...imel oziroma imam pa jih kar nekaj. Poskusi dobiti drug hladilnik oziroma poskusi zamenjati s svojim od V70 turbota.

Re: 850 2.3 T5 1996 od Kristjana
bvogri, 11 apr 2012, 17:03

Tele motorji imajo kare problematične glave zaradi občutljivosti na pregrevanje. 1x ga pregreješ in je stvar končana. Kar tako pa zlepa ne bo šla.
In ja če je cev trda, gre voda iz ekspanzije, svečka pa drugače obarvana je tukaj skoraj sigurno problem v glavi motorja. Če praviš, da se ti ventili oglašajo pa sploh. Tudi zvoki pretakanja tekočine oz. zapolnjevanje zračnih žepov je pogost simptom.
Termostat vzameš ven in ga skuhaš pa preveriš če odpira. 5 min dela.

Drugače pa simptomi so tako različni, da je težko rečt tako in tako je. Lahko se voziš par let in ti pač zgineva malo vode pa niti ni problematično in opazno. Do tega, da ti nabije pritiska in antifriz meče čez ekspanzijo. Mešanje vode v olje ali olja v vodo...

Pri moji S70 je bilo praktično neopazno. Vsake tolk sem dolil in pri konstantni vožnji nad 3000rpm je po nekaj časa bilo toliko pritiska da je malce priteklo iz pokrovčka.Ko si jo ustavil po priganjanju pa je tudi kot malce potresavala v prostem teku. Ko sem vzel glavo dol je bila mikronska črtica na zadnji cilinder in tudi cilinder je imel malce drugačno barvo od ostalih.


Glede hladilnika ne razumem najbolje @volhart? Ti je mešal vodo in olje ali je pač bil tako slab da ni ustrezno hladil motorja? Čudno no...


Re: 850 2.3 T5 1996 od Kristjana
volhart, 11 apr 2012, 19:04

Problem, ki sem ga imel na 850R. Mocno nabijanje pritiska v posodo. Zamenjal sem ocitno slabo pecko gretja in pa hladilnik vode. Le ta ni mesal olja in vode. Le na zunanjo stran je pricel puscati. Opazni so postali znaki recimo temu vodnega kamna. Zaradi tega dvojega je bilo avto prakticno nemogoce voziti na vodo...ker jo je zmetalo ven...z antifrizom ni bilo problemov. Seveda sem hitro zamenjal hladilnik in pecko in problem je popolnoma izginil. Avto sem gnal, teral, izrabljal in nobenih problemov.

Re: 850 2.3 T5 1996 od Kristjana
Volvoline, 11 apr 2012, 22:51

Kristjan je napisal ...

problemi z nabijenjem pritiska v ekspanzijsko posodo oz. cev, ki pride iz motorja


Pred leti imel identične probleme na mojem 4-cilindrcu. Diagnozo tesnila sem potrdil tako, da sem ga peljal na summit, kjer so naredili test za prisotnost izpušnih plinov v antifrizu.
Dokler nisem dal tesnilo zamenjat in glavo obnovit, sem se tako vozil še pol leta. Sem pa po vsaki vožnji iz ekspanzijske spustil pritisk, glavno cev sem preventivno oblepil s tamočnim selotejpom, plus to, da ga nisem nikoli tiščal nad 3000 rpm.


Re: 850 2.3 T5 1996 od Kristjana
Kristjan, 12 apr 2012, 08:58

Ja bvogri, tole kar si napisal, je verjetno to, sam nisem našel izraza, pretakanje vode se sliši, ko odprem pokrovček ekspanzijske posode, torej je v sistemu zračni mehur, ki je verejtno poseldica prebitega tesnila!
Če avta ne priganjam preveč, je pritiska v cevi manj, če ga tiščim, ga je več.

Predvsem me zanima mnenje uporabnikov foruma, ker je verjetno že kdo imel podobne probleme. Torej sedaj bo treba stroškom, ki jih imam pri obnovi prišteti še zamenjavo tesnila, pa upam, da bo samo to. Sicer imam mehanika, ki mi je že namignil, da je verjetno diagnoza prebita "dihtunga", ampak uprašat ni greh.

Volvoline, tudi to kar si napisal bo verejtno držalo,saj vozit se da, ampak bom zadevo poskušal čim prej sanirat. Načeloma, pa se itak ne vozim skoraj nič, ker sedaj je avti breh blatnikov, odbijačev in pokrova motorja


Re: 850 2.3 T5 1996 od Kristjana
Kristjan, 14 apr 2012, 12:50

no sedaj pa še ena zadeva zanimiva za debato, malo sem prebiral forum in ugotovil, da večina voznikov in ljubiteljev teh vozil nima rada, da se zunanji izgled avta pretirano spreminja, še posebej pa ne s kakšnimi stayling lučmi...ampak vseeno me zanima mnenje

torej, že ko sem kupil avto, sem malo pregledal možnosti nakupa takih luči
http://www.partsforvolvosonline.com/popup_large_image.php?pID=5944


vem, avto je klasika, ampak vseeno sem dobil idejo, da bi mu pridal malo trendovskega pridiha, še posebej mi pa ta zadeva paše na bel avto

ampak, sedaj je pa problem sledeč, te luči oz. kar večina takih luči naj bi bile izdelane za vozila, ki imajo šoferja na desni strani, torej za angleški trg, to sem izvedel, ko sem kontaktiral partsforvolvos, in sicer naj bi bila snop svetlobe usmerjen drugače, pojavlja se vprašanje, kako bi to vplivalo na vožnjo na naših cestah...???



Re: 850 2.3 T5 1996 od Kristjana
volhart, 14 apr 2012, 13:37

Na tvojem avtu bi edino sipe zatemnil. Obvezno bi pustil letvice v crni barvi...videl sem ze bele ampak so obupne. Platisca pa imas ze tako najboljsa. Manjka mu edino R odbijac. Mogoce kaksna provokativna crna nalepka na pragovih. Kaj vec pa zagotovo ne na volvota.

Re: 850 2.3 T5 1996 od Kristjana
Volvo. 4 life, 14 apr 2012, 14:27

volhart je napisal ...

Na tvojem avtu bi edino sipe zatemnil. Obvezno bi pustil letvice v crni barvi...videl sem ze bele ampak so obupne. Platisca pa imas ze tako najboljsa. Manjka mu edino R odbijac. Mogoce kaksna provokativna crna nalepka na pragovih. Kaj vec pa zagotovo ne na volvota.


Točno to, to so detajli ki dajo Volvu dušo, en poseben touch ;) Bognedaj kaj neoriginal. Temne šipe, kakšna provokativna nalepka, ipd ...

Re: 850 2.3 T5 1996 od Kristjana
Andrei, 14 apr 2012, 16:08

Meni so te luči obupno grde, če pa še svetijo v napačno smer, potem boš kot romunski kombiji na naših AC.

Re: 850 2.3 T5 1996 od Kristjana
Kristjan, 14 apr 2012, 17:33

Ja to mi je kul, mnenja uporabnikov.
Barva za letvice, je že kupljena, ravno včeraj, v bistvu ostanejo take kot so sive, pobarvali se bodi vsi plastični deli, torej letvice, ogledala in deli odbijača, ki so v osnovi sivi, tako da bo na avtu vse kar je sivega v enakem odtenku

Šipe ostanejo netemnjene, ker to je pa men "blek", to recimo ni avto za temne šipe, vsaj pomoje ne, pa še zakon je tak, da se da samo zadnje temnit

Odbijač seveda od R-a, samo da ga kje staknem, če slučajno kdo ve za kakšnega se seveda toplo priporočam, tudi če je zbit, vzamem tudi zbitega, ga bom že poštimal

Platišča tudi že kupljena, ne vem kako se bodo prilegala, mislim predvsem to, ali bo mogoče treba malo znižati avto, da bo zgledalo "kul", pa verjetno pridejo zadaj distančniki, ker so feltne precej noter, nekje toliko ven, da se poravnajo z blatnikom, čeljusti bodo temno modre, da bo malo svežine.

Potem je pa tukaj še edino vprašanje maske in luči,maska skoraj gotovo ne bo originalna,verjetno bo črna. Za luči pa še ne vem. Mogoče samo spucat obstoječe, edino smernike bo pa treba druge, ker so ti precej popraskani.



Re: 850 2.3 T5 1996 od Kristjana
Kristjan, 14 apr 2012, 17:41

http://www.flickr.com/photos/zboumeester/4168950866/

http://www.flickr.com/photos/zboumeester/4397879086/?q=volvo 850 t5 white

tale je meni osebno zelu všečen,pomoje tud luči ne sekajo preveč, seveda more bit maska črna

Re: 850 2.3 T5 1996 od Kristjana
volhart, 14 apr 2012, 19:21

Na Titankah bo zgledal rahlo prevec visok, ce bodo gor 205/40 ali 45...imam na svojem Volanske. Tako, da bi ga bilo potrebno znizat. Bolje zgleda na 16tah.

Sicer pa...zelo resno si se avta lotil...upam, da se zavedas, da vecine tega denarja ne bos pridobil nazaj...beri luci, odbijaci, popraskani zmigavci, aftermarket zadeve itd...to so taksni detajli, ki lahko pocakajo. Sam bi na tvojem mestu bistveno raje najprej vlozil denar v to zadevo z nabijanje pritiska vode. Mogoce te jo je strah, ampak zagotovo bo cenejsa od enega para taksnih angel eyes luci. Vzemi kot dobronameren nasvet, sem pa sicer zelo vesel, da ga bos zrihtal, tako kot se zagre. Ampak najprej se loti tistih zadev, zaradi katerih se bo avto dobro peljal in ne dobro izgledal.

Re: 850 2.3 T5 1996 od Kristjana
Kristjan, 15 apr 2012, 11:14

Aha ja sej u bistvu gre vse tole skupaj, išem rešitve na obeh področjih, kolega je mehanik, dober, samo včasih ga malo čas matra, more si najdit čas, da se bo polotil zamnenjave tesnila, tukaj bo verjetno potrebno potem pogledati kompletno glavo, ventile...vse poštimat, če bo potrebno.

Kar se denarja tiče, vem kako je s tem in se tega dobro zavedam, ampak če ima človek recimo to zadevo za hobi, potem je tukaj računica taka kot pri vsakem hobiju (je ni), ampak ljudje smo nagnjeni k temu, da se z nečim ukvarjamo ljubiteljsko, da damo dušo v nekaj, kar nas veseli.

ker je ravno debata nanesla na to, bom povedal zanimiv primer, kaj se mi je recimo dogajalo oz. kako so moji prijatelji gledali in komentirali, to kar delam, res zanimivo...sedimo na pivu, pa večkrat debata nanese na avtomobile, pa me potem eden malo sarkastično zbode, pa kaj to rihtaš, ta stara jajca, pa kaj imaš od tega, itak sam denar stran mečeš, a ni brezveze, škoda denarja, jest mu pa povem, glej dobrga jurja sem dal za avto, pa še enkrat toliko bom vložil v njega, potem se bom pa z največjim užitkom usedu v njega, pa se pošteno zapelu en krog, pa bo veselje, pa še tebe lahk zapelm. No in ravno v tem času je on kupoval motor, pa ga samo vprašam, kok bo dal za motor, pa on meni ja tam ene 3000€, pa za opremo 1500€, pa registracija, pa kakšen servis, ki ni poceni, zato, da se bo vozil pol leta, vsako tadrugo nedeljo, pa še takrat, če bo vreme...
aha sem reku zanimivo, in to je tvoj hobi ane, torej cca. 5000€ za hobi si sprašiu v enem tednu in kaj imaš od tega??? jasno, je nastal tišina in smo bili zmenjeni, tud tadrug kolega ima motor, in zgodba je enaka, torej kar nekej denarja vsak mogoče sicer nevede "zmeče" stran, ampk tako je

pa nebi še bolj besedičil ker že sedaj malo filozofiram ;)

Re: 850 2.3 T5 1996 od Kristjana
Kristjan, 16 apr 2012, 16:51

no ker se veliko dogaja, iščem še informacije glede glavnega servisa, če bom naročal za zamenjavo tesnila glave, bom pa še za glavni servis, preventivno
potrebujem pa???
-zobati jermen
-vodna črpalka
-mikrojermen
-šponar
sem še kaj pozabil

hvala za nasvete

lp, Kristjan

Re: 850 2.3 T5 1996 od Kristjana
bsheep, 17 apr 2012, 12:52

Evo Kristjan obljubljeno pa se iz US je tko da je prava stran...

http://www.ebay.com/itm/VOLVO-850-T5-T-5-Black-HALO-ANGEL-EYE-Headlights-92-97-/230464138172?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item35a8bbabbc#ht_3630wt_1185

Da se jaz povem glede luci in bom edini takega mnenja no razen Kristjana , take lucu bi cist zelo lepo pasale na 850 , kot je povedu en modern privdih na avtu se sploh ce imas pranje zarometov bi zelo zelo pasalo! Kajti jaz sem z namenom na svoji V70 dodatno dal pranje zarometov ker mislim tut imeti luci z leco!

Re: 850 2.3 T5 1996 od Kristjana
Sandi55, 17 apr 2012, 13:00

....RIGHT SIDE DRIVING CAR USE ONLY..... Napisano pa ima, da ima še za LEFT. Štorasto.

Re: 850 2.3 T5 1996 od Kristjana
bsheep, 17 apr 2012, 13:02

I do have LEFT steering version headlights. Please contact me if you need it.

Re: 850 2.3 T5 1996 od Kristjana
Kristjan, 17 apr 2012, 13:43

jes, tega sm najdu, pa mu tud že nekej pisal, ampak nisem še dobil nobenega odgovora, verejtno bo treba še enkrat pisat

čeprav ne vem, kako je kaj s kontakti...ima kdo izkušnje?


Re: 850 2.3 T5 1996 od Kristjana
Volvej, 17 apr 2012, 15:07

Sicer imajo vsake oči svojega malarja, ampak meni so original lučke najlepše. Felne že imaš taprave, R odbijač je tudi dobra poteza, spoiler že imaš, mogoče avto po preobutvi po potrebi še malo spustiš in daš gor kakšne distančnike če bodo kolesa predvsem zadaj preveč noter, ter morda daš gor kakšen kulturni zaključek izpuha, pa je glede izgleda po mojem mnenju avto top. Lahko še daš kakšno majhno nalepkico, kot so že predlagali in bo bomba. Teh aftermarket lučk pa jaz ne bi dajal ker mi rižarsko izpadejo, pa če je v stock stanju je pravi sleeper.

Re: 850 2.3 T5 1996 od Kristjana
Kristjan, 17 apr 2012, 18:01

ja ja tale z nastavkom je tud u planu, sicer sem gledal na PFV da bi ga kar tam vzel
http://www.partsforvolvosonline.com/product_info.php?cPath=104_557&products_id=2785

ne vem pa kakšna je kaj ponudba pri nas, vem, povsod so, ampak če mogoče kdo pozna, kje bi se dobilo res kaj podobnega temu, se priporočam ;)

danes je bil spet zelo produktiven dan, odmontirale so se vse letvice, ogledala, ter zadnje zunanje kljuke na vratih, problem je pa pri sprednjih, ali mogoče kdo ve, kako se te vzame dol???

aja pa še vprašanje glede nižanja, verejtno ga bo treba spustit. glede na to, da je to recimo strejši tip avtomobila, ali obstajajo kakšne pametne vzmeti oz. kje bi se dalo uredit, da ga znižajo (mislim tukaj pri nas V Sloveniji) ali bo potrebno naročiti iz Anglije?







Re: 850 2.3 T5 1996 od Kristjana
bsheep, 17 apr 2012, 23:13

Kontakt ponavadi v 1 dnevu odgovorijo saj meni so zmeraj! Kaj si pa vprasal? Kok je postnina do Slo? Lahko se jaz probam....

Re: 850 2.3 T5 1996 od Kristjana
Kristjan, 18 apr 2012, 08:56

ja dej probej, zanimalo me je, ali ima res tudi za LHD avte, ter kako je s pošiljanjem do nas?



Re: 850 2.3 T5 1996 od Kristjana
bsheep, 19 apr 2012, 11:03

Evo ga da bos vidu kwa sva se pogovarjala...Luci pridejo pa 135 GBP.

Moj vprasanje :
Hi,
How much is for shipping to Europa country Slovenia? Left stearing version black.

- bsheep11
Njegov odgovor :
Dear bsheep11,

hello
the postage will be GBP:42.00
I will send them by EMS and will provide you a tracking # for you to track online.

George


To pomen da dobis za dobrih 220 eur do doma brez carine ! POCEN!!!

Re: 850 2.3 T5 1996 od Kristjana
bsheep, 19 apr 2012, 12:56

Evo se en mail od njega da je zadeva potrjena odgovoru mi je v manj kot 2 urah...


Dear bsheep11,

hello
yes, this lights is for Volvo 850
yes, the total will be GBP:177.00(135.00+42.00)
yes, it's the black LHD version.

George


Re: 850 2.3 T5 1996 od Kristjana
Kristjan, 19 apr 2012, 14:15

uf uf, pol pa men pomoje kej ne dela, al sm pa "tesan" hehe

Re: 850 2.3 T5 1996 od Kristjana
volhart, 21 apr 2012, 22:34

Kaj pa se je zgodilo?!

Re: 850 2.3 T5 1996 od Kristjana
Kristjan, 22 apr 2012, 08:26

Toni, z avtom je vse ok, samo slab dan je za mano...če moderatorji še niste zaklenili, naj ostane kar odklenjena

Bom še naprej objavljal, kaj se bo z avtom dogajalo

Re: 850 2.3 T5 1996 od Kristjana
Kristjan, 08 maj 2012, 18:38

Danes se je vse poklopilo in sem uspel odpeljati dele k avtoličarju, tako da pričakujem, da bo avto sestavljen še ta teden. Naročil tudi komplet vzmeti Eibach na Ebay.de.

Potem pa veselo na delo. Od tistega, kar sem si zastavil mi trenutno manjka le še sprednji odbijač od R-a, ter sprednja maska.



Re: 850 2.3 T5 1996 od Kristjana
noj, 08 maj 2012, 21:40

Kristjan je napisal ...

Danes se je vse poklopilo in sem uspel odpeljati dele k avtoličarju, tako da pričakujem, da bo avto sestavljen še ta teden. Naročil tudi komplet vzmeti Eibach na Ebay.de.

Potem pa veselo na delo. Od tistega, kar sem si zastavil mi trenutno manjka le še sprednji odbijač od R-a, ter sprednja maska.




A amortizerje boš tud menjal, al sam fedre gor vrgu druge?

Re: 850 2.3 T5 1996 od Kristjana
Kristjan, 09 maj 2012, 08:05

ja zaenkrat samo fedre


Re: 850 2.3 T5 1996 od Kristjana
Kristjan, 18 maj 2012, 14:00

Danes smo zamenjali še bencinski filter, avto res lepo teče. Tudi tisti problemi s "trokiranjem", ki sem jih imel pred nekaj časa so minili, res ne vem kaj bi takrat lahko bilo, mogoče to, da je avto dalj časa stal...?

Potem smo pa odprli še termostat in ugotovili, da sploh ne dela, v bistvi je bil ves čas zaprt. No sedaj se vozim brez termostata. Še vedno pa se porajajajp vprašanja ali je prebito tesnilo glave.

Motor sva s kolegom potem lepo prezračila. Potem pa sva opazovala cev, ki gre od termostata do hladilnika vode in ugotovila, da je v njej nekaj pritiska, torej je postala precej napeta, potem ko pa je ventilator naredil svoje, se je pa zmehčala, ali je to normalno? Avto je bil na mestu, potem sem se pa peljal recimo 15km do doma in še doma opazoval isto stvar, cev je bila podobno napete, vendar pa se potem, ko se je ventilator vklopil in izklopil ni zmehčala, kot takrat ko je avto laufal na mestu...

Seveda je vsak nasvet dobrodošel. Ali bi lahko kdo ki ima T5-ko pogledal če se tudi njemu to dogaja?

Re: 850 2.3 T5 1996 od Kristjana
alfaromeo, 18 maj 2012, 15:16

Ko avto teče na mestu hladilni sistem dela. Ko avto ugasneš hladilni sistem ne dela, zato mogoče tista napetost

Preveri vsebnost izpušnih plinov v hladilnem sistemu.

Je pokrovček expanzije ok ?

Re: 850 2.3 T5 1996 od Kristjana
Kristjan, 19 maj 2012, 14:02

pokrovček je nov

kako pa preverim vsebnost izpušnih plinov v hladilnem sistemu?

aja, pa avto je bil v zgornje opisanem postopku skoz užgan, ga nisem nič ugašal



Re: 850 2.3 T5 1996 od Kristjana
Volvo. 4 life, 19 maj 2012, 14:40

Kristjan je napisal ...


kako pa preverim vsebnost izpušnih plinov v hladilnem sistemu?



To tudi mene zanima

Re: 850 2.3 T5 1996 od Kristjana
T-5R, 23 maj 2012, 23:13

Obstaja tester prisotnosti CO2 v hladilni tekočini! Pri tem testerju se uporablja tekočina, ki reagira na prisotnost CO2, in spremeni barvo!

Bi pa jaz najprej naredil test propustnosti motorja, in tesnosti hladilnega sistema!


Upam pa, da ne uporabljaš vode iz pipe v hladilnem sistemu!

Re: 850 2.3 T5 1996 od Kristjana
Kristjan, 24 maj 2012, 08:15

T-5R je napisal ...

Obstaja tester prisotnosti CO2 v hladilni tekočini! Pri tem testerju se uporablja tekočina, ki reagira na prisotnost CO2, in spremeni barvo!

Bi pa jaz najprej naredil test propustnosti motorja, in tesnosti hladilnega sistema!


Upam pa, da ne uporabljaš vode iz pipe v hladilnem sistemu!



Hvala za tale odgovor, me pa zanima, kje bi lahko naredil zgoraj navedene teste?

Re: 850 2.3 T5 1996 od Kristjana
Volvoline, 24 maj 2012, 21:14

Jaz sem svoj cajt za ta test šel na Summit. Vprašaj po raznih pooblaščenih servisih okoli Loke, po mojem morajo imet vsi.

Re: 850 2.3 T5 1996 od Kristjana
Kristjan, 28 maj 2012, 10:05

lep dan v katerem je nastalo nekaj slik

trenutno avto izgleda takole

















V prejšnjem tednu sem dobil tudi pošiljo iz Nemčije: Eibach športne vzmeti, katere bomo ta teden zmontirali. Potem sledi še obdelava sprednjega odbijača. Odločil sem se, da ga kar sam izdelam. ;)

Ko bo pa vse to poštimano, se bomo pa ukvarjali z motorjem, saj bo lažje, če bo avto registriran.

Re: 850 2.3 T5 1996 od Kristjana
volhart, 28 maj 2012, 17:29

Odlicno...pa kar ta teden pridi po odbijac.

Re: 850 2.3 T5 1996 od Kristjana
Kristjan, 28 maj 2012, 22:56

Ja Toni, res zdej me pa že kar matra, da bi čim prej tole zadevo postavu na cesto. Mislim, da bo na koncu kar lepo izpadlo vse skupaj.

Re: 850 2.3 T5 1996 od Kristjana
Kristjan, 13 jul 2012, 17:05

Dolga doba je minila, odkar sem nazadnje kaj objavil v to temo. Ampak ne glede na to, na avtu se dela, sicer počasneje, ker v juniju sem imel toliko dela v službi, da praktično nisem imel časa za svojega konjička. Poleg tega, se vsaka stvar še malo zavleče...poletje in čas zabave itd

No pa gremo lepo po vrsti. Ko sem našel čas, sem očistil platišča in ugotovil, da so potrebne obnove, pa sem jih dal obnoviti. Kljub temu, da niso bile krive, sem jih dal preventivno pregledati enemu mojstru. Malo jih je obdelal, podrejal, potem so šle na barvanje. Vmes smo avto spustili z Eibach športnimi vzmetmi. Pobarval sem tudi zavorne klešče, pa zamenjal brisalce. Rezultat je naslednji:


Se "šajnajo"



Privoščil sem mu tudi nov nastavek izpuha.


Pred dnevi sem dobil tudi masko.


Meni se kar dopade, mogoče bi dodal še znak.

Trenutno pa se ubadam s predelavo sprednjega odbijača. Toni mi je posodil njegovega, s katerim sem si pomagal, da sem dobil obliko. Sedaj pa se po vasi širi vonj po poliestru. V glavnem en kup enga pacanja, ampak, če ga ne dobiš, si ga pa narediš ;)

Čeprav po pravici povedano imam tega kar dovolj, ker to je res ogromno dela.






Re: 850 2.3 T5 1996 od Kristjana
Sandi55, 13 jul 2012, 21:15

Kaj tistega sivega fleka na zadku pri levi luči pa ne boš pobarval?

Lepo, lepo, lepo, še malo, pa bo odlično! ;)

Samo maski pa le privošči poševnico in volvo znakec, ker Volvo ni Volvo brez "slash-a"...

Re: 850 2.3 T5 1996 od Kristjana
Kristjan, 14 jul 2012, 10:35

Jes jes bomo pobarval vse kar ni belo, ampak ko se bo barval odbijač.

Volvo znakec bom pa pomoje tud prlepu gor.

Re: 850 2.3 T5 1996 od Kristjana
tomsom, 14 jul 2012, 12:29

Dober si da se ti da ukvarjat z vsemi temi detajli.
Avto je dober v nulo za svoja leta ! ! !
Ne sekiraj se za negativne kritike, razen poševnica mu pa res fali.

Re: 850 2.3 T5 1996 od Kristjana
Sandi55, 14 jul 2012, 15:35

Nisem želel kritizirat, samo malce sem se pošalil. Kot sem napisal je avto res lep, in manjka le še pikica do popolnosti ;) Masko bi sicer jaz osebno pustil oriđinal in pobarval srednje vertikalne prečke na črno in zunaj pustil krom, ali pa mogoče pobarval belo, v barvo avta... nevem, mi mrežice pač niso preveč pri srcu(čeprav ta ne izgleda slabo - mu prav paše), tiste velike kockaste (eggcrate stil), pa so mi res všeč, ampak mislim, da se za 850ke kaj takega ne dobi.

Re: 850 2.3 T5 1996 od Kristjana
volhart, 14 jul 2012, 16:31

Daj popravi se tisti zadnji odbijac, ki tako cudno stoji. Pa maska mu ne pase prevec...mora bit manj fina, bolj robustna. Upam, da bo moj odbijac prezivel.

Re: 850 2.3 T5 1996 od Kristjana
Kristjan, 14 jul 2012, 19:29

Evo to je forum, mnenja so dobrodošla, vsake oči imajo svojega malarja. Tudi sam nisem vedel kako bo izpadla maska, sej pravim, da mi je ušeč, lahko bi bilo tudi boljše. Pa tudi sam sem razmišljal, da bi originalno pobarval na črno. To se še vedno da. Drugače pa resno razmišljam v tej smeri, da bi dodal znak na tole masko. Seved ga moram nekje dobiti, pa če že bo šel znakec gor, bo ta ki je na novejših vozilih. Ali ga ima kdo za prodati????

Zadeva pa je seveda povezana tudi z odbijačem, ker v odbijač potem pride enaka mrežica. Če bi pa dal tisto masko s kvadratki, pa potem nekako ne bi bilo skladno, upam, da se razumemo kaj mislim.

Toni tvoj odbijač je lepo pospravljen pod streho in čakam, da se drug teden zapeljem do tebe in ti ga vrnem.

Aja, pa še glede zadnejga odbijača, ja res je malo "povešen", bo potrebno zamenjati nosilce, ker ti ki so sedaj gor, so že precej zdelani; se drobijo kot piškot ;) v planu...

Re: 850 2.3 T5 1996 od Kristjana
volhart, 14 jul 2012, 19:54

Po mojem mnenju skoraj nujno glede mrezic in podobnega...ali nic ali pa velike crne mat kvadratke...tile mali so bolj Fiat varianta.

Re: 850 2.3 T5 1996 od Kristjana
Kristjan, 20 jul 2012, 10:01

Avto je na cesti, sem ga v ponedeljek registriral! Moram rečt, da je vožnja z njim res tip top, prej sem imel Laguno, pa mi je bila že tam vožnja lepa, udobna...ampak tole je pa še za razred do dva več!

Zadeve, ki so še za poštimat: sprednji odbijač in zadnji bok...Upam da mi čez vikend to avtoličar pobarva. Potem pa vse skupaj sestavit.

Se pa še vedno dogaja, da kar avto kar precej "trokira", bo treba malo okrog kablov in teh stvari pogledat. Drugače pa ne vem, kaj bi še bilo lahko narobe, mogoče kakšno mnenje?


Re: 850 2.3 T5 1996 od Kristjana
Damijan, 20 jul 2012, 10:51

Prebijanje vžigalne tuljave na notranjo kolotečno površino, kamor je privita?
Jaz sem to pri S70 rešil s podlogo iz pertinaksa pod nosilec. Plus še podložke iz pertinaksa za vijake, da ni kovinski nosilec tuljave v nikakršnem stiku, kovinskim, z ostalim delom karoserije.

Re: 850 2.3 T5 1996 od Kristjana
Kristjan, 20 jul 2012, 18:23

Aha, ja. Kaj pa navadna plastika?

No pa da še malo opišem tole "trokiranje", saj je kar malo čudno, kako se to dogaja. Opažam, da če avto vozim normalno max. do 3000-4000rpm dalj časa, potem pa stopim po gasu, se v teh okoliščinah dogaja, da ne gre, pač ne razvije tistega pospeška, kot bi moral. In avto še kar nekaj časa potem ko ga teram rabi, da se "spuca". Po nekajkratnih daljših poskusih da bi le razvil optimalen pospšek, se pa zadeva le stabilizira in potem dela kot mora.

No danes ponoči sem imel en opavek v Ljubljani, pa sem si lepo vzel čas in malo potestiral zadevo: najprej normalna vožnja cca. 20 km, potem ga pa pritisnem do konca v tretji prestavi in nekje okrog 4000rpm avto ne gre, trokira, se matra in ne razvije pospeška, to ponavljam nakajkrat, zgodba se ponavlja, tudi v drugih prestavah, tako da to je nekako sedaj problem. Pa sem mislil, da ko ga bom malo preteral, da bo šlo, ampak kar ni šlo...

Se oproščam da izrazoslovje, vendar nekako ne najdem nekih strokovnih izrazov, pa se kar po domače opisal zadevo. Tukaj je potem verejtno kaj narobe z vbrizgom, ki pa je povezan z računalnikom...?

Re: 850 2.3 T5 1996 od Kristjana
volhart, 21 jul 2012, 11:01

Najverjetneje elektrika in ne vbrizg...recimo svecke, kabli, rotorr, kapa, tuljava. Mogoce celo labda ali MAF. Ponavadi ne gre za velik in drag problem.

Re: 850 2.3 T5 1996 od Kristjana
Kristjan, 21 jul 2012, 11:06

Toni hvala. Aja pa še to, povej kdaj ti lahko pripeljem odbijač, gre se zato, da grem namreč v sredo na morje in se vračam v nedeljo. Tako, da ti ga lahko vrnem v ponedeljek ali torek, ali pa potem drug teden?

Re: 850 2.3 T5 1996 od Kristjana
volhart, 21 jul 2012, 11:15

Lahko v ponedeljek ali torek, vendar mene ni. Ti ga pusti kar pri Franciju.

Re: 850 2.3 T5 1996 od Kristjana
Kristjan, 21 jul 2012, 13:00

Ok, se bom z njim dogovoril.

Pa še zadnje novice, danes mi je avtoličar pobarval "packo" na zadnjem boku in sprednji odbijač, sedaj moram še sam pobarvati zgornji del odbijača, ter namontirati mrežico. To bom verjetno uredil v ponedeljek.

Ko bo fertik, pa prilepim še kakšno sliko celotnega avta.

Re: 850 2.3 T5 1996 od Kristjana
volhart, 21 jul 2012, 15:14

Smem vprasati, koliko okvirno si imel do sedaj stroskov in ali se izplacajo. Verjetno ves, da povrnjenih ob prodaji ne bos dobil...ampak vseeno.

Re: 850 2.3 T5 1996 od Kristjana
Kristjan, 21 jul 2012, 19:02

Vem pomoje do evra natančno, ker zadevo beležim. Preveč za nekoga, ki take stvari ne dela z(a) dušo, samo to lahko povem. Kaj naj drugače rečem, zaenkrta se mi je izplačalo.



Re: 850 2.3 T5 1996 od Kristjana
piko, 22 jul 2012, 12:58

Dej oglase se z avtom pri meni, pa pogledam mal zadevo.

Re: 850 2.3 T5 1996 od Kristjana
vegislav, 22 jul 2012, 17:00

UUu super si zrihtal. Mene pa zanima kje bi lahko dobil te števce za temperaturo olja in kako se to poveše z mašino? Kje se da dobiti stebriček za števce? Jaz imam bar boost v pepelniku=S

Lp T

Re: 850 2.3 T5 1996 od Kristjana
Kristjan, 22 jul 2012, 18:28

Ja jaz sem te števce kupil kar v A3M-u, zraven sem vzel še adapter na katerega pridejo senzorji. Ta adapter pride pri oljnem filtru. Prej poglej, koliko prostora imaš med filtrom in blokom, da boš vmes lahko namontiral zadevo, ker adapter je debel cca. 3cm. No v ta adapter potem prideta senzorja za temperaturo olja in pritisk olja, ki ju seveda dobiš zraven števcev. Za montažo pa ne rabiš biti nekaj specialist, malo znanja o spajkanju,pa kable lepo spelješ nekje v klabino in to je to. Števce pa postaviš kamor si pač želiš. Meni osebno tisti stebrički ne potegnejo. So mi preveč moderni.

Re: 850 2.3 T5 1996 od Kristjana
Kristjan, 29 jul 2012, 19:03

Danes sem se vrnil iz Paga, kamor smo odšli z 850-ko, ki je tako prestala prvo daljšo turo...brez problema. Odlična vožnja, obilico prostora za pet ljudi skupaj s prtljago. Nekaj detajlov je še potrebno popraviti, drugače pa zadeva dela.

Aja pozabil povedat, da smo tik pred odhodom popravili tudi tisto trokiranje. Zamenjali smo komplet kable, rotor, in razdelilno kapo, prejšnji so bili totalno fuč, še posebej pa rotor in razdelilna, tako da sedaj avto spet trga;)

Re: 850 2.3 T5 1996 od Kristjana
Kristjan, 23 avg 2012, 17:06

Hja, pa smo očitno naleteli na prve (mogoče oz. najverjetneje) večje težave...

Ko sem se danes peljal v službo, se kar naenkrat malo pokadi iz izpuha, kaj pa vem bolj sivo modrikast dim, potem se to zgodi še nekajkrat, malo smrdi po prežganem olju...ko po končani službi želim odpeljati proti domu, se peljem cca. 2 min, gledam v vzvratno ogledalo in za mano vedno več dimne zavese, potem se ustavim stopim vem in opazujem zadevo. Vedno več dima iz izpuha, ki je bil bolj belo-sive barve. Nekdo me je celo vprašal, če se je avto "uneu". No šalo na stran. Pokličem avto asistenco, da so mi avto zapeljali do doma.

Kakšno mnenje...mogoče turbina...?

Re: 850 2.3 T5 1996 od Kristjana
Sashtk, 24 avg 2012, 02:57

Pomoje je turbina... Če je bel dim?? A kakšne čudne zvoke spušča?

Re: 850 2.3 T5 1996 od Kristjana
Plesko, 24 avg 2012, 07:06

A so ga tebi nalagali tam pri večni poti v Lj?

Re: 850 2.3 T5 1996 od Kristjana
Kristjan, 24 avg 2012, 08:59

Plesko je napisal ...

A so ga tebi nalagali tam pri večni poti v Lj?


Ja tisto sem bil jaz.

Včeraj je potem do mene prišel še frend in je reku, da je skor zihr turbina, tako da sedaj gremo v zamenjavo le te...

Bom pa kar na tem mestu vprašal,kje so dobri mojstri ki te turbine obnavljajo oz. ali predlagate kakšno drugo rešitev, kot npr. nakup nove, mogoče večje?

Re: 850 2.3 T5 1996 od Kristjana
Kristjan, 24 avg 2012, 09:00

Kristjan je napisal ...

Plesko je napisal ...

A so ga tebi nalagali tam pri večni poti v Lj?


Ja tisto sem bil jaz.

Včeraj je potem do mene prišel še frend in je reku, da je skor zihr turbina, tako da sedaj gremo v zamenjavo le te...Kakšnih čudnih zvokov ne spušča.

Bom pa kar na tem mestu vprašal,kje so dobri mojstri ki te turbine obnavljajo oz. ali predlagate kakšno drugo rešitev, kot npr. nakup nove, mogoče večje?



Re: 850 2.3 T5 1996 od Kristjana
Volvo. 4 life, 24 avg 2012, 09:33

041 677 677


pokliči to št., kolega obnavlja turbine, obenem ljubitelj Volvov, mislim da se bosta ujela

Re: 850 2.3 T5 1996 od Kristjana
volhart, 24 avg 2012, 09:42

Vecje turbine z namenom nekega vecjega tlaka se ne bi sel, dokler ne bi uredil samega motorja tako kot je treba.

Re: 850 2.3 T5 1996 od Kristjana
piko, 24 avg 2012, 18:40

Če je turbina odpovedala kot pri tebi, ne vem če bi šel v obnovo le te, ker je verjetno treba menjal vso notranjost.

Re: 850 2.3 T5 1996 od Kristjana
Sandi55, 24 avg 2012, 19:38

Pa si prepričan, da je res šla turbina, in da ni kaj drugega (bog nedaj hujšega)...

Re: 850 2.3 T5 1996 od Kristjana
bvogri, 25 avg 2012, 00:39

Sandi55 je napisal ...

Pa si prepričan, da je res šla turbina, in da ni kaj drugega (bog nedaj hujšega)...


To sem tudi sam najprej pomislil. Sej če zariba bi mogu avto bit vozen?

Je potegnila olje oz. kje je sploh razlog za sum na turbino?

Re: 850 2.3 T5 1996 od Kristjana
Kristjan, 25 avg 2012, 14:07

Avto se pelje, ne bom rekel normalno, ker sem zadnje kilometre opravil največ 20-30km/h, pod štandgasom, ampak se. Potem pa sem raje ustavil in poklical vleko. Doma smo potem avto še enkrat prižgali in ga pustili delovati cca. 3 min na mestu, nobene vožnje, kaj hitro po tem ko ga vžgeš se začne iz izpuha valiti gost bel dim.





Re: 850 2.3 T5 1996 od Kristjana
Kristjan, 25 avg 2012, 14:10

Volvo. 4 life je napisal ...

041 677 677


pokliči to št., kolega obnavlja turbine, obenem ljubitelj Volvov, mislim da se bosta ujela


hvala


Re: 850 2.3 T5 1996 od Kristjana
divja jaga, 25 avg 2012, 23:16

Za to okvaro me pa prav zanima, kaj je vzrok, ker meni se ne zdi glavni krivec za to zanič turbina... No, lahko, da se motim.

Re: 850 2.3 T5 1996 od Kristjana
Mihc V50 T5, 26 avg 2012, 00:53

meni osebno se dozdeva ne bom trdil ali je mogoče da voda prihaja v motor.
Nekaj v tem smislu. Ali je možno da voda zaliva turbino, ker se mi ne zdi logično po tem takem od kje bi bil bel dim Olje in voda ustvarita bel dim.

Re: 850 2.3 T5 1996 od Kristjana
Kristjan, 26 avg 2012, 13:12

Bo treba turbino dol vzet, pa pogledat, kaj je. Sporočim, ko bomo vedeli kaj več. Možno je tud kaj drugega...mogoče počena glava pri izpušnem kolektorju.

Re: 850 2.3 T5 1996 od Kristjana
T-5R, 26 avg 2012, 21:35

15T-ko z ravnim izhodom imam eno na zalogi, če te zanima! Ima novo sredico, ter je zbalansirana na stroju! Zraven je tudi izpis!

Re: 850 2.3 T5 1996 od Kristjana
Kristjan, 27 avg 2012, 08:31

T-5R je napisal ...

15T-ko z ravnim izhodom imam eno na zalogi, če te zanima! Ima novo sredico, ter je zbalansirana na stroju! Zraven je tudi izpis!


Ja, danes odpotujem v tujino in se vrnem v petek, potem bomo pa preverili, kaj je narobe, pa ti takrat sporočim kako in kaj.

Re: 850 2.3 T5 1996 od Kristjana
volhart, 27 avg 2012, 09:48

Bi mogoce takle trik pomagal. Odpri wastegate na turbini do konca, tako da se ne bo skoraj nic vrtela. S tem bi jo na nek nacin umaknil iz sistema. Ali pa jo popolnoma odstrani iz avta. Nato prizgi avto in ugotovi od kje dim. Sam bi prej sumil na tesnilo glave, ker nepravilno turbinino delovanje bi po mojem bilo potrebno sumiti ze prej...recimo piskanje ali kaj podobnega.

Re: 850 2.3 T5 1996 od Kristjana
volhart, 28 avg 2012, 09:19

Sicer sem se pa zdajle spomnil. Na tem avtu je bila maksimalno dve leti nazaj narejena kompletna generalna obnova...vsaj po racunih sodec...na uradnem volvo servisu...ne bom trdil, da na Leksetu, ker se ne spomnim. Cena dela in materiala je bila okrog 2500 eur. Prilozeni so bili tudi racuni...mislim, da bi jih moral imeti zraven, Kristjan, pa poglej, kaj se je delalo. Tudi glede na to, kako je avto letel, bi sklepal, da je moral biti motor OK. Mogoce je res turbina sla rakom zvizgat. Avto je pred mano imel starejsi mozakar v penziji in to kar precej let, se pravi je bil skoraj gotovo pravilno servisiran.

Re: 850 2.3 T5 1996 od Kristjana
Kristjan, 31 avg 2012, 11:30

Back from CZ. hehe

Zdej bo pa napočil trenutek resnice.

Re: 850 2.3 T5 1996 od Kristjana
alfaromeo, 07 sep 2012, 09:06

Je že kaj jasno ?

Re: 850 2.3 T5 1996 od Kristjana
Kristjan, 08 sep 2012, 16:53

Takole. Turbino smo vzeli dol in je fuč, precej zažganega olja na izpušni strani, nekaj ga je tudi noter, ampak lufta pa nima.

Zdej bo pa treba spet na bankomat :/


Re: 850 2.3 T5 1996 od Kristjana
Kristjan, 19 sep 2012, 11:19

Turbina je obnovljena, danes upam, da bo avto spet na cesti.


Re: 850 2.3 T5 1996 od Kristjana
bojko, 19 sep 2012, 11:24

@Kristjan: cena obnove, če ni skrivnost?

Re: 850 2.3 T5 1996 od Kristjana
volhart, 19 sep 2012, 11:55

Upam, da je to to. Cimprej sporoci.

Re: 850 2.3 T5 1996 od Kristjana
alfaromeo, 19 sep 2012, 12:02

Kristjan je napisal ...

Turbina je obnovljena, danes upam, da bo avto spet na cesti.


No tudi mene zanima kje, kdo in za koliko € si obnovil turbino.

Re: 850 2.3 T5 1996 od Kristjana
Kristjan, 20 sep 2012, 08:19

No sej to ni skrivnost, 400€. Drag šport je to. :/

Re: 850 2.3 T5 1996 od Kristjana
alfaromeo, 20 sep 2012, 09:44

Oprosti ker sem tečen kje?
Kaj so ti pa vse zamenjali na turbini ?

Re: 850 2.3 T5 1996 od Kristjana
Kristjan, 20 sep 2012, 11:52

Ah ni panike, turbino sem dal obnoviti v Bejo. Ko sem jo dobil, je bila u bistvu nova, vse spucano, speskano, pobarvano, sej ne vem, v glavnem res u nulo. Drugače je bilo pa zanič ohišje ležaja na izpušni strani, to je bil glavni krivec.
Kako naredijo drugje ne vem, kakšne so cene, pa tudi ne. Sam sem si rekel, boljše dat to orng zrihtat, pa bo mir.


Re: 850 2.3 T5 1996 od Kristjana
divja jaga, 20 sep 2012, 14:08

Si morda z Dv. vasi?
Če da, sem danes videl tvojo 850ko in je res lep avto

Re: 850 2.3 T5 1996 od Kristjana
Kristjan, 20 sep 2012, 19:17

divja jaga je napisal ...

Si morda z Dv. vasi?
Če da, sem danes videl tvojo 850ko in je res lep avto


Ja drži. A si se kej tukej okrog vozu? pa bi se magar ustavu, pa bi eno kafetko skuhu ;)


Re: 850 2.3 T5 1996 od Kristjana
divja jaga, 20 sep 2012, 21:09

Kristjan je napisal ...

divja jaga je napisal ...

Si morda z Dv. vasi?
Če da, sem danes videl tvojo 850ko in je res lep avto


Ja drži. A si se kej tukej okrog vozu? pa bi se magar ustavu, pa bi eno kafetko skuhu ;)


Mimo sem se peljal, ker sem malo zgrešil
Bi se ustavil, samo sem videl, da te ni bilo zunaj, motit pa tudi nočem ;)
Imam pa namen it v kratkem spet v tisti konec, pa greva na kofe...

Re: 850 2.3 T5 1996 od Kristjana
Kristjan, 21 sep 2012, 13:26

k se boš kej namenu, mi kr tle napiš... ;)


Re: 850 2.3 T5 1996 od Kristjana
Kristjan, 17 okt 2012, 13:41









Lp, Kristjan

Re: 850 2.3 T5 1996 od Kristjana
volhart, 17 okt 2012, 15:00

Lahko recem samo kapo dol. Nekaj najlepsega na nasih cestah. Upam, da sedaj tudi deluje tako.

Re: 850 2.3 T5 1996 od Kristjana
Volvej, 17 okt 2012, 16:44

Lep je ful, samo slikice so male.

Re: 850 2.3 T5 1996 od Kristjana
bvogri, 17 okt 2012, 17:51

Res lepo spedenan.

Sicer pa T5 z ročno klimo še v življenju nisem videl :O Nima veze sej še bolš glede na to kako ga te motorčki biksajo pri automatskih po toliko letih

Re: 850 2.3 T5 1996 od Kristjana
piko, 17 okt 2012, 20:26

Superca! Odlično izgleda!

Moj tudi nima avtomatske klime, mimogrede.

Re: 850 2.3 T5 1996 od Kristjana
Kristjan, 18 okt 2012, 08:30

Ja avto zdej dela kot mora. Turbina je zrihtana, narejen je tudi servis. Vse ostalo tudi dela. Res super avto za vozit, trenutno ga vozim na 9.8 porabe, kar je tudi kar vzpodbudno...hehe. Bom nalepil kakšno večjo slikco.
So še detajli, ki se sproti rešujejo, pač kolikor mi dopušča čas.

Re: 850 2.3 T5 1996 od Kristjana
piko, 18 okt 2012, 15:21

S čim so pobarvane plastične površine?

Re: 850 2.3 T5 1996 od Kristjana
Kristjan, 18 okt 2012, 21:05

piko je napisal ...

S čim so pobarvane plastične površine?


Črn sprej za plastiko. V tistem trenutku se mi je zdela to edina pametna in cenovno ugodna varianta, pa še najhitrejše je. Pri tem spreju je vprašljiva obstojnost :/ zaenkrat se meni še nič ne lušči, ampak vprašanje kako bo...Če bi delal še enkrat, bi pomoje dal enmu ličarju pihnt v pravo barvo.

Re: 850 2.3 T5 1996 od Kristjana
T0ny, 18 okt 2012, 22:16

Kristjan je napisal ...

piko je napisal ...

S čim so pobarvane plastične površine?


Črn sprej za plastiko. V tistem trenutku se mi je zdela to edina pametna in cenovno ugodna varianta, pa še najhitrejše je. Pri tem spreju je vprašljiva obstojnost :/ zaenkrat se meni še nič ne lušči, ampak vprašanje kako bo...Če bi delal še enkrat, bi pomoje dal enmu ličarju pihnt v pravo barvo.


Če se naredi pravilno je obstojno... jaz sem mel takrat na corsi 3 leta pa se ni nič luščilo. Ampak veliko bolje zgleda (meni osebno) če pihneš gor mat črno barvo v spreju, namesto te z lakom ki si jo ti dal. Ker potem se manj sveti in dejansko zgleda kot original nova plastika.

Evo primer... sm izbrskal sliko ven
http://shrani.si/f/2h/10p/4I76yDpj/23012011034.jpg

Re: 850 2.3 T5 1996 od Kristjana
Kristjan, 19 okt 2012, 09:07

Ja verjetno obstajajo tudi kakšne razlike v kvaliteti spreja in od tega je pomoje odvisna obstojnost.


Re: 850 2.3 T5 1996 od Kristjana
Sandi55, 19 okt 2012, 16:43

Si imel to bumper spray? Mislim, da obstaja v temno sivi in črni barvi - če bi vzel sivega bi mogoče bolj oriđi izpadlo, ampak pomojem tvojemu vseno paše, da je črna, ker je avto B&W

Drugače pa res lep Volvo, clean

Re: 850 2.3 T5 1996 od Kristjana
piko, 22 okt 2012, 00:04

Kakšni so plani za naprej?

Re: 850 2.3 T5 1996 od Kristjana
Kristjan, 22 okt 2012, 09:02

Sicer se vidi oz. sliši mogoče neumno, ampak avto je v prodaji. V kolikor bi se našel nekdo, to bi bil verejtno nek ljubitelj Volvota se bo prodal. Seveda je cena za vse take nižja. Če se avto ne proda, bo pa takole, da se avto pozimi ne bo vozil, ker so žal slovenske ceste pozimi katastrofa in vsa nesnaga samo uničuje avte.

Re: 850 2.3 T5 1996 od Kristjana
piko, 22 okt 2012, 14:09

Da se še ene par stvari narest, da bo bolj zabavno za vozit...

Re: 850 2.3 T5 1996 od Kristjana
piko, 27 nov 2012, 20:00

Ena ideja....

A si zrihtal napako?

Re: 850 2.3 T5 1996 od Kristjana
Kristjan, 27 nov 2012, 20:39

Hja napaka...kr dolga zgodba. Se mi zdi, da že naslednji dan ko sem šel od tebe, je napaka kar čudežno izginila. Pa nisem nič popravljal. Potem se mi je ponovila čez ene tri tedne, spet ista zgodba, avto ni šel nikamor, po približno 50.ih kilometrih ko sem že vedel, da z avtom nekaj ne štima, se spet prižge lučka, ki označuje, da je napaka prisotna. No in traja dva dni. Potem sem sklenil, da grem na tester v Grosuplje. To sem se odločil v soboto in si rekel, nič grem v ponedeljek tja. Potem pride nedelja in avto čudežno spet dela normalno. Res neverjetno.

No tukaj pa se pojavi vprašanje. Če bi bilo s kakšno cevjo kaj narobe, bi verjento napaka ostajala, podobno tudi s katerimkoli drugim elementom, ki bi bil lahko vzrok za napako in posledično nenormalno delovanje avta.

Vprašanje ki je mogoče na mestu ali pa tudi ne: Ali je možno, da sem tankal slab bencin? Ker to sem že sam nekaj tuhtal. No in tisti petek, ko avto ni dela uredu, je bilo v tanku še manaj kot za 80 km bencina, ki sem ga tankal na BS Rašica. V petek zvečer sem sklenil, da tankam na BS Barje. Tole razmišljanje je sicer mogoče malo kmečko, ampak ko sem porabil ves bencin iz BS Rašica, je avto dejansko začel delati normalno.
komentari?

Re: 850 2.3 T5 1996 od Kristjana
divja jaga, 27 nov 2012, 21:32

H komu pa si ga peljal na tester v Grosuplje?

Re: 850 2.3 T5 1996 od Kristjana
Kristjan, 28 nov 2012, 08:20

divja jaga je napisal ...

H komu pa si ga peljal na tester v Grosuplje?


Mislil sem ga peljati,a se je stanje normaliziralo ravno en dan prej. Drugače je pa to avtoelektrika Viljem Andolšek v Grosuplju. Ful so fajn drugač.

Re: 850 2.3 T5 1996 od Kristjana
divja jaga, 28 nov 2012, 12:16

Kristjan je napisal ...

divja jaga je napisal ...

H komu pa si ga peljal na tester v Grosuplje?


Mislil sem ga peljati,a se je stanje normaliziralo ravno en dan prej. Drugače je pa to avtoelektrika Viljem Andolšek v Grosuplju. Ful so fajn drugač.

Poznam, same dobre izkušnje z njim

Re: 850 2.3 T5 1996 od Kristjana
bvogri, 28 nov 2012, 12:48

A se na testerju sploh kaj vidi pri 850 razen zabeleženih napak, ki pa se itak pojavijo ko je res delovanje zelo slabo. V glavi imam kakšne live data podatke o pretoku zraka, temperaturah... Sem bil enkrat pri Viliju pa je reku da more naložit na star Bosch tester drug program če hoče kej gledat pri naši 850-ki, pa še to da se kej dost ne bo vidl :/
Drugače pa si tester za 1996 za branje in brisanje napak naredi doma KLIK. Dela odlično


Re: 850 2.3 T5 1996 od Kristjana
piko, 28 nov 2012, 14:47

Sej napako sem mu jaz prebral, da je long term fuel trim. To pomeni, da mora preko lambda sonde preveč kompenzirati zaradi luknje v izpušnem delu pred lambdo ali na sesalnem delu za MAF senzorjem. Običajno se ta long term fuel trim napaka pojavi kadar se več voziš s pol gasa oz. v vakuumu, ko upošteva lambda sondo. Pri izpuhu je tako, da so pogoji različni in kdaj vleče not zrak, kdaj piha ven. Prvo vpliva na meritev lambda sonde.




Re: 850 2.3 T5 1996 od Kristjana
Kristjan, 02 feb 2013, 19:38

V noro natrpanem urniku, ko se ne vidim iz dela, sem končno našel čas in se malo zapeljal z avtom . Ampak samo par kilometrov, ker je brez tablic

Sem pa nekaj razmišljal, da bi, ko bo čas poštimal še zadeva z menjalnikom. Me pa na tem mestu zanima, glede na to, da imam doma en menjalnik iz V70 (1997 z oznako motorja B5254T), če zadeva paše v 850-ko in ali so med menjalnikoma kakšne razlike?

Re: 850 2.3 T5 1996 od Kristjana
klm07, 02 feb 2013, 21:09

Jaz sem dal na mojo 850ko menjalnik iz V70 ampak vseeno preveri ker jaz sem mel dizla drugače je bila pa zgolj menjava oziroma bil je identičen

Re: 850 2.3 T5 1996 od Kristjana
frenk, 02 feb 2013, 22:35

paše...

Re: 850 2.3 T5 1996 od Kristjana
Kristjan, 03 feb 2013, 08:06

Aha ok. A pa je menjava zahteven poseg oz. je treb vena vzet komplet motor...?

Re: 850 2.3 T5 1996 od Kristjana
klm07, 03 feb 2013, 12:09

Ne rabiš jemati motorja ven

Re: 850 2.3 T5 1996 od Kristjana
volhart, 03 feb 2013, 12:14

Glede na to, da si ze toliko naredil, bi ga pa jaz vzel ven. S tem bi dobil priloznost, da ga se v celoti pregledas, lepo spucas itd. Ocedis pa lahko v tem primeru tudi motoren prostor, ki je zagotovo zasvinjan. Potem je pogled pod pokrov motorja cisto nekaj drugega. Sploh ce se ti ne mudi, ti predlagam ravno to. Motor je zunaj ob primernem znanju prej kot v treh urah.

Re: 850 2.3 T5 1996 od Kristjana
Kristjan, 03 feb 2013, 12:33

klm07 je napisal ...

Ne rabiš jemati motorja ven


Mi prosim še napišeš kako gre ?

Toni, vse je odvisno od časa, ki ga vedno primakuje...

Re: 850 2.3 T5 1996 od Kristjana
volhart, 03 feb 2013, 13:49

Zacni zgoraj in se pocasi dokoplji do menjalnika s tem, da odklopis in odstranis vse kar ti je v napoto. Nato pa pojdi se na spodnjo stran in naredi enako. Dokler je avto se na tleh odtegni vijaka obeh polosovi, kajti kasneje je najbolje, ce jih odstranis...je precej lazje S tem imas izjemno priloznost, da gres zamenjat mansete, ce so potrebne menjave. Kolesa dol in lahko zacnes odvijati vijake od menjalnika. malce bos moral spustiti tudi most motorja na menjalnikovi strani...recimo za kaksnih 10 cm...slo bo na knap. Zaradi tega bos moral sprostiti tudi volanski drog. Nekako tako. Pa se en nasvet...s prve vzemi ven ventilator motorja, je privit le z dvema torksoma, spodaj je nataknjen. Naredilo se bo ogromno prostora. Pa pri odstranitvi menjalnika pazi na starter.

Re: 850 2.3 T5 1996 od Kristjana
frenk, 05 feb 2013, 02:56

mislim da motorja ni potrebno čist vn dat, je pa treba most odšramfat,ker je v napoto, pa mašino na menjalnikovi strani mal dol spustit, oz. v nasprotnem primeru pa vložiš vložiš več napora in časa, če mostu ne umakneš...

na tvojem primeru nebi cele mašine vn vzel ker morš odklopit klimo, pa še kkšno stvar... uglavnem ti pol kar več časa uzame...

Re: 850 2.3 T5 1996 od Kristjana
Kristjan, 05 feb 2013, 08:37

Hvala za nasvet.
No da še povem v čem je problem...iz prve in vzvratne meče pri speljevanju iz brzine. Sam sem se navadil, da sem držal prestavno ročko do konca naprej (za prvo) in do konca nazaj (za vzvratno), in potem ni metalo ven. Verjetno je problem v menjalniku? Ali bi mogoče bil kje drugje?

Sem pa včeraj preveril še številke na menjalniku od V70 in ima oznako M56H.

Re: 850 2.3 T5 1996 od Kristjana
frenk, 05 feb 2013, 17:10

najverjetneje je težava v menjalniku, se pa splača pogledati gumice zajl in zajle, ki so pritrjene na menjalnik.

Re: 850 2.3 T5 1996 od Kristjana
klm07, 05 feb 2013, 20:01

@Kristjan vidim odgovor kar se motorja tiče si dobil in ja zaradi teh simptomov kot jih imaš ti sem imel tudi jaz s tem da je pri meni samo iz pete ven metalo in sem preprosto menjalnik zamenjal in je bil mir