Dobrodošli
Uporabniško ime:

Geslo:


Zapomni se me

[ ]
[ ]
[ ]

Oglasi
http://www.vozimvolvo.si/

Forumi
vozimvolvo.si :: Forumi :: Moj VOLVO
<< Prejšnja tema | Naslednja tema >>   

volvo 850 &Co. (bvogri)

Pojdi na stran  1 [2] 3
Avtor objava
bvogri
25 avg 2009, 17:20
Član #36
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 13:08
Lokacija: Ljubljana
Objav: 1574
No lepo, da se karavanček štima!

Evo nekaj novosti za GLT-ja. Takole izpade plinska napeljava:





Zaenkrat kej posebnega še nemorem rečt. Nekaj tankov je treba preden se sistem končno nastavi ter se zamenja šobe na malce večje. Avto je zaenkrat izgubil nekaj moči in recimo da je malo potorkira če ga prehitro preklopi. Ko je na plinu mi tudi gori lambda lučka. Več pa čez nekaj km....

Zahvaljujoč dobri volvotovi diagnostiki, sem ugotovil da je senzor na glavni gredi zanič šele ko mi je zadnje čase spet čudno vžigal, ter je začel števec konstantno nagajat (za obrate). Mimo grede s tem sem se že ukvarjal ampak tester ni pokazal nič... Ta teden kupim novega + materijal za velik servis pa bo... Drugače hvala bogu pol leta brez večjih problemov

Sicer sem imel v načrtu menjavo lebavih originalnih amotrizerjev, ter mogoče še vzmeti... ampak pride sčasoma.....

Aja še tole ko je bil avto na predelavi sem se naokoli preganjal z ''našo'' 166 2.4 20V jtd in kaj naj rečem težko sem se presedel nazaj. Lega odlična. Sedeži ti objamejo telo. Glede zvočne zatesnjenosti- predvsem zunanje se lahko volvo tudi novejše generacije skrijejo. 200 km/h kot riba v vodi. Aja še tole. Avto naj bi imel 4kw več. Nevem pa kdo laže ali alfa manjša ali volvo pač nabija moč. Gre konkretno do 220km/h in še dobiva, medtem ko se z volvotom mučim od 200 naprej. Po garminu smo malo testirali pospeške na AC in je prednost alfe prav neverjetna... Navdušen res in hvala bogu da spet nismo vzeli volvota. Dost imam že lebavega očutka na volanu in nagibanja... Pa še nekaj da nebo kdo mislil, da je alfa trda. Neravnine prav odlično požira, v ovinku pa se ne nagiba pretirano + odlično podvozje že tako poskrbi za pravo smer. Recimo kjer se z volvotom 850 mučim z 90 se mirno peljem 120 z alfo Poraba dobrih 8l pri moji vožnji.

[ Uredi 25 avg 2009, 17:31 ]
Na vrh
Terminator
25 avg 2009, 18:07
Član #74
Prijavljen dne: 18 nov 2006, 18:29
Lokacija: Ljubljana
Objav: 2980
Kok vs je pa pršla tale plinska napeljava in kje ste jo montirali? Pa kakšna je bla poraba prej in kolk je zdej?
Na vrh
bvogri
25 avg 2009, 18:11
Član #36
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 13:08
Lokacija: Ljubljana
Objav: 1574
Plineks. Mene malce ceneje ampak drugače se da zmenit za okoli 10% popusta. Recimo za 5 valjni motor to pomeni nekje 1250€. Za 4 je še malce ceneje.
Poraba je zaenkrat še malo v zraku. Je pa nekje dobrih 13l. Na bencinu sem imel 11,6 nazadnje oz. zadnje 3 mesece odkar sem resitiral. Torej zaenkrat nekje 2l razlike. Ni pa sistem še dokončno nastavljen oz. to pride s prvm servisom plisnkega sistema.



[ Uredi 25 avg 2009, 18:11 ]
Na vrh
Terminator
25 avg 2009, 18:31
Član #74
Prijavljen dne: 18 nov 2006, 18:29
Lokacija: Ljubljana
Objav: 2980
zanimivo sem vprašal zato, ker sem včeraj dobil ceno iz plineksa in sice za V70 2.0T 226KM. Kot odgovor pa sem dobil tole:

Vgradnja vrhunskega avtoplinskega sistema za to vozilo, ki se vgrajuje kot prva vgradnja v nova vozila Volvo in ki ima 5 let garancije, s subvencijo Petrola stane 1.375 EUR + ddv. V to ceno je vsteto se za 30 EUR goriva.

Pri G-1 pa bi me prišlo 1880€ oz. se da dobiti 20% popusta....

Skratka velik predrago vseskup
Na vrh
bvogri
25 avg 2009, 18:38
Član #36
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 13:08
Lokacija: Ljubljana
Objav: 1574
Ja oprosti gledal sem brez ddv-ja .Po tel. oz. v živo pa se bo dalo zment še za nekaj € popusta vendar ne veliko.
Odvisno koliko časa imaš namen imet avto. Ta sigurno nebo naprodaj, ker se grem potem samo še obesit za to kar je vloženega!

[ Uredi 25 avg 2009, 18:42 ]
Na vrh
AljAž
25 avg 2009, 18:39
Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44
Lokacija: nM
Objav: 3767
Naj omenim da imamo člani KLVV pri Plineksu, 5% popust.

Sicer pa bvogri, ne kapiram. Alfa je toliko boljši avto, ti pa greš vgraditi plin v Volvota? Nebi najprej zamenjal avta (za cenovno primerljivo alfo?) in potem vgradil plin?
Na vrh
bvogri
25 avg 2009, 18:46
Član #36
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 13:08
Lokacija: Ljubljana
Objav: 1574
Avto ni moj ampak ga imam v uporabi (ker ima foter večinoma drugega). Mislil sem, da bom nevem koliko prišparal v primerjavi z 540 pa sem se pač zajebal, ker vedno mislim da bo konec. Pač avto je imel realno malo prevoženih in redno servisiran na kao odličnih servisih Pri porabi sem bil v velikem + edino pri mesti vožnji, drugje bolj v - Mestne pa imam ene 60%

Naj omenim, da alfe za 1500€ pač nebi kupoval, da bom še tja fuknu nevem koliko denarja. Sedaj se počasi približujem načrtu. Volvo za po mestu in kafanah (torej mestni avto)... Pa za u izi vožnjo se mi zdi super avto... enkrat enkrat kot že skoraj letno dni obljublajm pa nazaj reg. bmw-ja, ki pa ga ne mislim luknjat z plinom glede na to da je edini v Slo ein eden od 1500-tih primerov narejenih nasploh.

[ Uredi 25 avg 2009, 18:54 ]
Na vrh
Krchan
25 avg 2009, 20:36
Član #893
Prijavljen dne: 05 okt 2008, 18:50
Lokacija: Krško
Objav: 1259
Mislim da primerjava z 166 le ni smiselna. Je 166 le za generacijo novejši avtomobil. Kateri letnik pa je 166?
Na vrh
bvogri
25 avg 2009, 21:50
Član #36
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 13:08
Lokacija: Ljubljana
Objav: 1574
Jah saj nisem mislil rečt kakšna jajca si 850 vs 166. Drugače sem pač s fotrom šel probat tudi nekaj V70, S80 z D5 pa nažalost.

V70 II.gen proti 850 se mi sploh ne zdi nek blazen napredek. Pač nekaj boljša lega sploh z 17'' recimo in poboljšali so zvočno zatesnjenost. Samo vseeno lega je še vedno porazna, neuglašeno podvozje, nos težek, previs čez sp. kolesa velik. D5 je bolj anemičen od 20V JTD-ja (ok ma 10hp manj). Zvočna zatesnjenost povprečna, pred časom sem celo nalepil meritve kjer je bil volvo najslabši med vso bližnjo premium konkurenco... Sedeži so super za udobje, za športnost bolj ne. Volan posreden nekumunikativen. Notranjost je sicer pri novejših letnikih lepša ampak sama armaturna me ne prepriča.... S80 je morda še malce bolj zatesnjen, kakšni sedeži v boljših opremah zakon, drugače podobno. Verejmi koliko časa sem se prepričeval da so 850 in drugi volvi nekaj posebnega. Potem se imaš prložnost vozit v 164, themi, kappi, E34, E39, W124, W210 in praktično neveš kaj je sploh boljšega razen mogoče nezahtevnost vzdrževanja. Vsi so tišji, vsi imajo boljšo lego.... je pa še vedno 850 dober avto ampak upravičeno manj cenjen. Če pogledaš še arhaične motorje, anemične N/A požeruhe....

Nevem zakaj ampak meni volvo ne ponudi tistega občutka zmogljive limuzine. 166 komot. Pa da ne bo kdo mislil, da sem naenkrat 100% alfa fan. Ima tudi alfa svoje napake. Najprej na določenih mestih bi lahko bila plastika lepša, sploh na sredinski konzoli, nekje se opazi pač italijanska izdelava. Naprimer ko v E39 odpreš predal se zgodi z nekim boljšim občutkom. E39 in A6 sta nerejena recimo bolj natančno. Lega je izvrstna, le v res kratkih ovinkih je recimo bmw 50:50 boljši od malce težjega JTD nosa 166-ke. Drugače res težko najdem večje zamere (zaenkrat). Morda še to - audio sistemi v volvotu in audiju so lahko boljši. Pri 166 je to praktično edina možnost, prav tako se nekje pozna da je bila lanisrana že 98 (osrednji vmesik, ki nima MP3 ampak star changer zadaj, premajhen zaslon, pa še kaj mogoče). Bom pa o stroških, servisih, porabi pošteno poročal če bo koga zanimalo...
Drugače je letnik 06', 129kw JTD, 120.000km - cena pa je bila okroglih 8K€.

[ Uredi 25 avg 2009, 22:59 ]
Na vrh
JG
25 avg 2009, 22:02
Član #100
Prijavljen dne: 26 nov 2006, 20:27
Lokacija: Gorenjska
Objav: 1349
bvogri je napisal(a): ...

Jah saj nisem mislil rečt kakšna jajca si 850 vs 166. Drugače sem pač s fotrom šel probat tudi nekaj V70, S80 z D5 pa nažalost.

V70 II.gen proti 850 se mi sploh ne zdi nek blazen napredek. Pač nekaj boljša lega sploh z 17'' recimo in poboljšali so zvočno zatesnjenost. Samo vseeno lega je še vedno porazna, neuglašeno podvozje, nos težek, D5 je bolj anemičen od 20V JTD-ja (ok ma 10hp manj). Zvočna zatesnjenost povprečna, pred časom sem celo nalepil meritve kjer je bil volvo najslabši med vso bližnjo premium konkurenco... Sedeži so super za udobje, za športnost bolj ne. Volan posreden nekumunikativen. Notranjost je sicer pri novejših letnikih lepša ampak sama armaturna me ne prepriča.... S80 je morda še malce bolj zatesnjen, kakšni sedeži v boljših opremah zakon, drugače podobno. Verejmi koliko časa sem se prepričeval da so 850 in drugi volvi nekaj posebnega. Potem se imaš prložnost vozit v 164, themi, kappi, E34, W124, W210 in praktično neveš kaj je sploh boljšega razen mogoče nezahtevnost vzdrževanja. Vsi so tišji, vsi imajo boljšo lego.... je pa še vedno 850 dober avto ampak upravičeno manj cenjen. Če pogledaš še arhaične motorje, anemične N/A požeruhe....

Nevem zakaj ampak meni volvo ne ponudi tistega občutka zmogljive limuzine. 166 komot. Pa da ne bo kdo mislil, da sem naenkrat 100% alfa fan. Ima tudi alfa svoje napake. Najprej na določenih mestih bi lahko bila plastika lepša, sploh na sredinski konzoli, nekje se opazi pač italijanska izdelava. Naprimer ko v E39 odpreš predal se zgodi z nekim boljšim občutkom. E39 in A6 sta nerejena recimo bolj natančno. Lega je izvrstna, le v res kratkih ovinkih je recimo bmw 50:50 boljši od malce težjega JTD nosa 166-ke. Drugače res težko najdem večje zamere (zaenkrat). Morda še to - audio sistemi v volvotu in audiju so lahko boljši. Pri 166 je to praktično edina možnost, prav tako se nekje pozna da je bila lanisrana že 98 (osrednji vmesik, ki nima MP3 ampak star changer zadaj, premajhen zaslon, pa še kaj mogoče). Bom pa o stroških, servisih, porabi pošteno poročal če bo koga zanimalo...
Drugače je letnik 06', 129kw JTD, 120.000km - cena pa je bila okroglih 8K€.


Si pa model, opisuješ svoje občutke, ki so samo tvoji, verjetno gre pa tukaj za zelo znan rek, da imajo vsake oči svojega malarja.
Glede Alfe, pa lahko povem, da gre 156 karavan 129kw malenkost bolje od mojega D5 120kw, sprobano na AC, Alfo ima pa moj prijatelj.
Na vrh
bvogri
25 avg 2009, 22:07
Član #36
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 13:08
Lokacija: Ljubljana
Objav: 1574
Kdor hoče gremo sprobat brez problema. Tudi če je volvo boljši briga me! Jaz se ne prepričujem doma na kavču kako je nek avto boljši od drugega. Ja saj D5 ni slab le malce bolj anemičen, tudi zaradi daljšega diferenciala verjetno. Kot sem napisal. Pač po občutku. Samo ne pridet s čipanim , ker alfa ni
Sam pač vem da volvota nebi kupil- če pa je nekomu drugemu dojaja pa mu požegnam z veseljem

[ Uredi 25 avg 2009, 22:08 ]
Na vrh
bvogri
10 sep 2009, 16:54
Član #36
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 13:08
Lokacija: Ljubljana
Objav: 1574
Nekaj novosti za jesen 09'

Metarijal za velik servis.



nov končnik stabilizatorja (sidem- zaenkrat vedno zadovoljen)

poliuretanski seleni za sprednje roke (original so pri malo bolj agresivni vožnji po ene 40kkm povsem fuč, vargalantva roka pa malce dlje a vseeno premalo obstojna- Dejstvo je da ima 850 & co. zelo obremenjene roke)

Nove zadnje ploščice (ferodo premier- kot je razvidno enake kot jih imajo pra-stari vw-ji le da so za vw nekaj debelejše! So pa tam spredaj, tukaj pa za zadaj), silikonske protiprašne gumice,




Montaža ko najdem čas in se dogovorim kako in kaj!

[ Uredi 10 sep 2009, 16:57 ]
Na vrh
Kelvan
10 sep 2009, 22:14
Član #796
Prijavljen dne: 25 jun 2008, 16:12
Objav: 470
uf ja roke... na s70 sem jih menjal kot brisalce
Na vrh
Spletna stran
bvogri
11 sep 2009, 00:29
Član #36
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 13:08
Lokacija: Ljubljana
Objav: 1574
Gledal sem račune originalna (desna) je bila montirana malo več kot 40kkm nazaj, pa se zadnič peljem in mi ga pri bremzanju na AC potegnilo malce vstran. Pridem dam, vzamem pajser in roka je čist konc oz. se nasloni na železo... Na drugi strani je sicer bila zamenjana z vargalantovo (lani) pa se mi po občutku tudi ne zdi več nova.... ni pa še za menjavo. Samo kupil sem 4 puše in takoj ko bo možno dam roke dol, nesem zaprešat not pa upam do bo mir!!!
Če bi vozil kot dedek bi verjetno bilo vse v redu
Na vrh
bvogri
12 sep 2009, 23:17
Član #36
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 13:08
Lokacija: Ljubljana
Objav: 1574
Danes sva imela z Damijanom LEGO dan. Naredila nisva nič kaj veliko, razen zamenjala stabilizator in spravila motor v fazo...



Najprej glede zadnjih čelusti. Batka na notranji strani sta bila zaštekana. Problem je nastal, ker lajtnge ne grejo dol zaradi medeninaste matice, ki je resnično neverjetno fiksirana (zavorno olje!!!) in poleg vsega mehka. Ve kdo, kje bi mi to dobili dol in zamenjali matico na običajno, da bo lahko morda še kdaj odšravfal???


Glede jermena je tako, da izgleda brez tega da gre dol cela jermenica noče čez. Neka stvar je direktno pred rolo mikrojermena in tam ne gre čez za nič na svetu? Ve kdo če se da to dobit dol ali je edina možnost da gre jermenica stran? Sicer pa itaq v kompletu za menjavo ni bilo novega napenjalca ki se ga dobi izgleda samo OE, tako da morem v pon. ponj potem pa naprej akcija... Sem slišal da na uradnem servisu sicer kdaj ''pozabijo'' to zamenjat...

Stiskanje starega napenjalca:



Pa še malo ugani kdo za vse volvo OE fane. Pod originalnimi zavorimi paknami se skriva nič drugega kot najcenejši model Ferod-a Seveda ploščica z napisom, kjer je volvo kat. št. in pa volvo napis stane dodatnik 2/3 cene.
Jermen je bil kjub temu, da je bil velik servis na uranem servisu kar Gates brez OE številke in napisa. Itaq je isto... ampak kdo si je porinil razliko? Bil pa je še za en zob zamaknjen na izpušni gredi!!! Toliko o premium storitvi uradnega volvo servisa in premium delih.




Gremo naprej......

[ Uredi 12 sep 2009, 23:27 ]
Na vrh
RollingStone
13 sep 2009, 08:35
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 12:12
Objav: 1965
To je že stalna praksa naših serviserjev, da ti zamaknejo za zob ali dva.... Vsaj izgleda tako.


Ko se vidimo se pa priporočam za en krog z LPG. Do sedaj me namreč še ni prepričal, pa me zanima, če je v tvojem primeru kaj boljše.
Na vrh
bvogri
13 sep 2009, 19:32
Član #36
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 13:08
Lokacija: Ljubljana
Objav: 1574
Ni problema za testno. Za realno sliko pa bo treba počakat še nekaj km, tolk da zamenjam šobe na večje in naredimo optimizacijo zaradi lambde.

Na vrh
tauren
13 sep 2009, 21:21
Član #696
Prijavljen dne: 03 apr 2008, 15:24
Lokacija: Celje
Objav: 273
nekdo pa šraufa...
sam sem tudi pomislil na plin že nekaj časa nazaj...bom pa še mal počakal na tvoje odzive kak se zadeva obnese...

dober zrihtaj!

[ Uredi 13 sep 2009, 21:23 ]
Na vrh
bvogri
13 sep 2009, 23:30
Član #36
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 13:08
Lokacija: Ljubljana
Objav: 1574
Ja načrtoval sem sicer manj šraufanja... ampak ampak... No upam da bo rezultat tehnično brezhiben avto (vsaj približno)...
Bom pa seveda napisal kako in kaj. Nekaj je neprimerljivo boljše in sicer cena plina
Na vrh
T-5R
14 sep 2009, 06:49
Član #387
Prijavljen dne: 23 jun 2007, 11:40
Lokacija: GB
Objav: 745
-Batke v zadnjih zavornih čeljustih imajo vse 850-tke zaribane.
-Matico na zavorni cevki odviješ tako, da jo segreješ, in nato odšraufaš.
-Jermen ne gre dol, brez jermenice. V Kakšnem stanju pa je jermenica? Saj itak jo ne menja nihče. Zgleda, da sem samo jaz tisti norc, ki jo menja.
Na vrh
PP
14 sep 2009, 07:50
Član #706
Prijavljen dne: 09 apr 2008, 13:04
Lokacija: SLB
Objav: 673
Pozdravljen bVogri,

ravno cez vikend sem se odlocil da bom tudi jaz v mojo S70 vgradil plinsko napravo. Po mojih izracunih se bo investicija izplacala prej kot v enem letu.

Glede na to da je motor isti kot pri tebi in avto tudi skoraj, me zanima ce mi lahko priporocas kaksnega izvajalca za vgradnjo plinske naprave.

Sedaj si cerejtno ze izpraznil nekaj tankov, znima me koliksna je poraba sedaj?
Meni trenutno trosi ~9L , v glavnem voznja po avtocesti.

lp

PP
Na vrh
bvogri
14 sep 2009, 09:52
Član #36
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 13:08
Lokacija: Ljubljana
Objav: 1574
Ja porabo bencina sem imel med 11.5 (najnižje povprečje 1 meseca) do ene 13l... Glede plina pa roko na srce še nisem delal nekih izračunov. Nekje liter več po občutku... Realna slika glede vsega kot pravim, ko bo dokončna optimizacija in menjava šob na prvem servisu. Koga bi priporočal še sam nevem, jaz sem se odločil za plineks ker sem jo res ugodno dobil.

Hvala T-5R za odgovore. Se bom raje zmenil s kom, ki je malo bolj usposobljen za ta dela. Ker se res nebi hecal z jermenico. Drugače nima nobenih znakov obrabe (kot nova). Menjal je tako nebom in boš izgleda še vedno edini Kdo to menja nevem, sploh nevem če kdo še kaj menja pri teh starih ničvrednih avtih razen norcev
Foro glede tega, da zagreješ matico na zavorni čeljusti poznam ampak tu ni vžgala ali pa smo premalo zahajcali? Spredaj je šlo tako komot dol, vendar je bila matica kovinska ne pa medeninasta

[ Uredi 14 sep 2009, 09:53 ]
Na vrh
PP
14 sep 2009, 16:22
Član #706
Prijavljen dne: 09 apr 2008, 13:04
Lokacija: SLB
Objav: 673
Zivijo bVogri,

poskusi matico najprej segreti, potem pa z Freeze sprejem ohladiti na -30. Meni je tako ze velikokrat uspelo odviti kaksne vijake, je pa res da je to kar sok za material.

lp

PP
Na vrh
bvogri
22 apr 2010, 19:04
Član #36
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 13:08
Lokacija: Ljubljana
Objav: 1574
No majhen update:

Avto je od poletja dobil nov hladilnik, porihtano glavo motorja vključno z novimi teflončki (pije mi 0.5l olja na 10kkm).
Najbolj omembe vredna stvar pa so porihtane rokice z powerflex pušami. Res takoj sem opazil razliko, saj je avto veliko bolj smerno stabilen in bolje se odziva na sicer posreden volan Po dveh mesecih ni nobene razlike. Zmontirali so mi jih pri vargalantu za res ugodno ceno. Drugače sem roke že menjal malo manj kot dve leti nazaj z Vargalantovimi, vendar pa so po dobrem letu imele že opazno zračnost Preden pa sem se spravil zamenjat pa je avto pri močnejših zaviranjih že šel rahlo desno Pa mislim, da smo tu že pisali o teh rokah pri 850,C/V/S70 I.gen. Izgleda so sploh pri malo bolj trdi vožnji zelo obremenjene. Bom pa poročal koliko časa bodo zdržale tele


aja kmalu bo 210.000 na števcu

[ Uredi 22 apr 2010, 19:13 ]
Na vrh
bvogri
09 jun 2010, 16:45
Član #36
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 13:08
Lokacija: Ljubljana
Objav: 1574


Evo danes še remont dovodne in povratne cevi. Povratna je puščala na pregibu v tank, tako da sem menjal obe. Povratna sega vse do motorja , dovodna pa je iz dveh kosov. En do filtra za gorivo in drug do motorja.
ta dovovdna do motorja je še edina stara cev, kar se tiče bencina. Pred pol leta sem pozamenjal vse na tanku... No zdj pa upam da mi nebo treba dooooolg tanka dol jemat.

Na vrh
alfaromeo
10 jun 2010, 11:41
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59
Objav: 3866
Mater cevi rezervoarja bom moral zamenjati tudi jaz. Ko napolnem do konca rezervoar mi nekje priteče ven gorivo. Mislim da na uberlaufu.
Na vrh
bvogri
10 jun 2010, 18:14
Član #36
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 13:08
Lokacija: Ljubljana
Objav: 1574
Če se spomiš te teme, pred nekaj časa je meni najprej začelo puščati na tanku in sicer največja od treh cevi med nalivno cevjo in tankom z različnim premerom...
No potem sem kupil te cevi, pozamenjal vse na tanku... nekaj časa mir potem pa spet puščanje pred kratkim . Tako sem moral tank spet vzet dol, zamenjat še cevi dovodnega in povratnega voda do tanka in veselje Naslednja na vrsti bo verjetno tista od filtra do motrja. Na srečo je brez ''krivin'' in izgleda dobro in sem se odločil da ostane. Ko bom menjal to mi vsaj tanka ne bo treba spet jemati dol

[ Uredi 10 jun 2010, 21:42 ]
Na vrh
bvogri
21 jun 2010, 22:02
Član #36
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 13:08
Lokacija: Ljubljana
Objav: 1574
Danes sem zraven materijala za redni servis kupil še amortizerčke prtljažnih vrat. Izbral sem različico za modele s spojlerjem. Dolžina je enaka tako da so izgleda le trši/močnejši od tistih za modele brez spojlerja. No zdaj vrata ne padajo več dol in se lepo same odpirajo, le dol jih je treba malo močneje pritisnit. Tisti, ki bi radi mehkejše pomike izberite drugo opcijo. Tako ali tako pa se bodo zmehčali sčasoma

Zgoraj je nov, spodaj star amortizerček (se vidi razlika v debelini):


[ Uredi 21 jun 2010, 22:03 ]
Na vrh
bvogri
07 okt 2011, 15:21
Član #36
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 13:08
Lokacija: Ljubljana
Objav: 1574
850-ka še živi. Ima nekaj problemov z letviijo izgleda in še par malenkosti ki so za uredit.
Sem pa kupil tole. Kakšna usoda ga bo doletela še ne vem. Ali bo postal donator ali tretji avto pri hiši. Seveda obstaja možnost da gre v celoti za neko primerno vsoto. Motor izgleda b.p. (teče resnično bolje od 95% primerkov), malo pušča hladilnik in katalizator je potrebno zrihtat. Ima pa gor obnovljeno letev (baje - izgleda res brezhibna), nov kompleten vžig rotor, kapa, kabli..., sp. diski..), tudi podvozje izgleda OK. Zunanjost je zelo solidna. Rje pa tako te avti ne poznajo. kilometri 295.000. Kupljen je bil v SLO.




[ Uredi 07 okt 2011, 15:35 ]
Na vrh
bvogri
17 okt 2011, 19:49
Član #36
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 13:08
Lokacija: Ljubljana
Objav: 1574
No evo spet malo zabave okoli volvota 850 za zimske dni. Ker je plin 1x prekmalu preklopil se je prižgala lučka za napako na izpuhu. S tem se nisem kaj dosti obremenjeval... no potem pa je avto zadnje čase začel slabo vlečt na bencin in LPG ter precej zaganjanja v prostem teku na plin.

Včeraj sem iz S70 zamenjal senzor na izpušni gredi in senzor mrtve točke in avto je nekako oživel... pa se je še vedno zaganjal... No potem sem danes sestavil tale testerček za 850ke po modelnem letu 96'. OBDII stakneš iz nosilčka ga obrneš in zadaj s spojkami prključiš. Prva in zadnja pozicija sta označeni tako da komot zadaneš pravo cifro.
Priklopil in po navodilih prbral napako. 512 (Front HO2S Preheating). Potem pa po navodilu izbrisal. Le da je treba stikalo držati malo dlje kot 5s. Urica obvezna, ker na štetje mi pač ni uspelo . Danes nekam grem, jutri pa do konca stestiram ampak po občutku gre sedaj avto OK in se res skoraj ne zaganja razen ko je pod 70C na LPG...

Še slikca testerja , ki se sestavi in upravlja po tem načrtu :






[ Uredi 17 okt 2011, 19:53 ]
Na vrh
volhart
17 okt 2011, 19:58
Član #699
Prijavljen dne: 06 apr 2008, 18:17
Lokacija: Skofja Loka
Objav: 2461
kul...
Na vrh
Pojdi na stran  1 [2] 3

moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž

Skoči:     Na vrh

Powered by e107 Forum System
Prisotni
Gostov: 60, Članov: 0 ...

največ prisotnih: 1352
(Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40

Člani: 5981
najnovejši član: Bobbikedge
Dogodki
Ni dogodkov
Anketa

Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?

1972 - 240

1992 - 850

1944 - PV444/544

1986 - 360

Anketa je namenjena samo članom

glasov: 526
Prejšnje ankete