Dobrodošli
Uporabniško ime:

Geslo:


Zapomni se me

[ ]
[ ]
[ ]

Oglasi
http://www.seeklogo.com/images/1/740-logo-6E10838713-seeklogo.com.gif

Forumi
vozimvolvo.si :: Forumi :: Moj VOLVO
<< Prejšnja tema | Naslednja tema >>   

volvo 850 &Co. (bvogri)

Pojdi na stran  1 2 [3]
Avtor objava
cabby
20 okt 2011, 22:06
Član #1397
Prijavljen dne: 28 nov 2009, 00:56
Lokacija: Celje
Objav: 60
Kaj počne kaj E34 540??? Še živa??
Na vrh
bvogri
21 okt 2011, 01:29
Član #36
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 13:08
Lokacija: Ljubljana
Objav: 1574
Mah predolg že odlašam. Je ja. Vsake tolk jo mal preluftam pa tko... samo je potrebno nabrat en kupček da bo tko k je treba in reg. za dlje časa. Ko sem jo kupil so bile kalkulacije drugačne.

Ker so avti pri nas recimo v skupni uporabi potrebujem trenutno do poletja samo eno poceni zanesljivo ''kanto'' za do službe. Mislim, da bo to kar 70-ka, če me ne piči kaj in bom prodal oba s Seatom ter kupil nekaj tretjega. Čez poletje pa morda res pride spet 40ka za nekaj mesecev na cesto...




[ Uredi 21 okt 2011, 01:31 ]
Na vrh
bvogri
12 dec 2011, 17:40
Član #36
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 13:08
Lokacija: Ljubljana
Objav: 1574
Zaradi povprečne porabe 9,3l na S70, ki ni noben vzor vzdrževanja me je začelo mučiti vprašanje zakaj pri 850-ki z enakim motorjem takega rezultata nikoli nisem dosegel. Res da vozim u izi ker je samo za do službe ampak vseeno že po B.C. ju pri enaki hitrosti 70ka manj porabi. Po mojem občutku tudi malenskost bolje potegne. OK nekaj priseva modernejša elektronika in periferija 70-ke. Drugo pa? Se pa rezultati BC-ja pri obeh skoraj ujemajo z realnostjo.

Ker je 850-ki že od nekdaj včasih malenkost nihajo obrati, sploh ko je na LPG sem se odločil da bom odklopil lambdo in videl ali se v delovanju kaj spremeni. Pričakoval sem, da bo računalnik prepoznal napako in da bo neka sprememba. Na moje začudenje pa ni prav nobene spremembe . Ko ga z domačim testerjem priključim, da ven 1-1-1(brez napak). Na LPG še vedno malenkost niha, kako pa je z močjo pa bom videl ko grem malo okoli....

Ima kdo idejo kako je možno da rečunalnik sploh ne registrira odklopljene lambde in kakšno rešitev...

[ Uredi 12 dec 2011, 19:57 ]
Na vrh
bvogri
05 jun 2012, 20:08
Član #36
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 13:08
Lokacija: Ljubljana
Objav: 1574


Evo tako pa sedaj zgleda venček domačih... 540i 6g je po daljšem obdobju spet reg. in v uporabi.

Vozim(o) se sicer večinoma z 850-ko zaradi LPG seveda in pa Alfo... Čez poletje se bom spet malo spravil na 850ko po kakšne treh letih miru in vsakodnevnega nabiranja km. Treba je zrihtat mal okol mašince, pa amortizerji verjetno pridejo novi, pa tesnilo volanskega droga in ležaj gor ker je spet začel štekat, dal bom not števec od 70-ke, nastavek za zračni filter pa še kakšno stvar. Samo da najdem čas...

P.S. če ima kdo ali ve za odlično modro, črno usnjeno notranjost ali kakšno kombinacijo z alcantaro iz 850 sedan, S70 (850 T5R) se priporočam za info...

[ Uredi 05 jun 2012, 20:39 ]
Na vrh
Kržo
07 jun 2012, 09:55
Član #2769
Prijavljen dne: 27 maj 2012, 11:39
Lokacija: Vrhnika
Objav: 148
Lep vozni park!
Kje nabiraš originalne dele za 850-ko? Všeč mi je, da nas je več takih, ki vztrajamo z 850-kami ))
Na vrh
bvogri
07 jun 2012, 17:56
Član #36
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 13:08
Lokacija: Ljubljana
Objav: 1574
Če se le da se servisira z Aftermarket deli ;) Nisem imel nobenih težav, pri nobenem avtu. Res pa je treba gledat da kupuješ kvaliteto .

En čas se mi je tale 850ka kar malo zamerla ampak potem ko ugotoviš kako na ''izi'' je za šraufat in da je sama osnova narejena za 30let pa se mi je spet prikupla Mislim, da bo še kar nekaj časa doma ;)

[ Uredi 07 jun 2012, 18:02 ]
Na vrh
divja jaga
20 jun 2012, 09:52
Član #398
Prijavljen dne: 03 jul 2007, 08:38
Objav: 1613
bvogri je napisal(a): ...

... Treba je zrihtat mal okol mašince, pa amortizerji verjetno pridejo novi, pa tesnilo volanskega droga in ležaj gor ker je spet začel štekat, dal bom not števec od 70-ke, nastavek za zračni filter pa še kakšno stvar. Samo da najdem čas...



Zanima me, kako si prišel do ugotovitve, da je potrebno zamenjati tesnilo volanskega droga, in kje se le ta nahaja. Sprašujem zato, ker mogoče bo/je tudi pri meni za menjat.
Morda že veš, kako se boš lotil nastavka za zračni filter? Kje boš dobil dele, kakšen je kaj postopek itd...

Bom pa z veseljem spremljal tvojo "posodobitev" ;)
Na vrh
bvogri
20 jun 2012, 11:40
Član #36
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 13:08
Lokacija: Ljubljana
Objav: 1574
Zračni filter (za kabino) je imela S70 in moram pogledat ali je zadeva popolnoma plug&play.
Na volanskem drogu ima 850-ka oboček, ki drsi po tesnilu med kabino in motornim prostorom. Pri meni je bil rjav, da je joj in je volan spuščal čudne zvoke ter celo blokiral. Najprej sem ga odmaknil, sčistil volanski drog in ga namazal ampak izgleda moram stvar popolnoma razdret saj spet ne drsi kot je treba... Zaenkrat sem rešil tako, da sem odrezal del tesnila kjer naj bi drselo po obročku. Se pa slišijo zvoki iz motornega prostora Najraje bi vse vzel iz S70, ki ima teflonsko tesnilo in pa drugačno tesnilo, pa je treba zamenjat celoten spodnji del droga :/
Na vrh
bvogri
21 dec 2012, 20:29
Član #36
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 13:08
Lokacija: Ljubljana
Objav: 1574
Evo tkole volvo je šel na transplantacijo ker je imel problem z vodo in močjo motorja. Pred tremi leti se je namreč pregrel in na začetku je bilo še OK potem pa skos slabše. No nima veze kar je blo je blo. Ker je zadnje čase poleg tega še na polno drsela sklopka se je uredilo vse skupaj. Zaenkrat kaže da bo stvar laufala kot je treba in upam da bo tako še kar nekaj časa...

S Frenkom sva se pošteno mučila 3 dni. Morm priznat da se Frenk zelo znajde in da ima v primerjavi z mano jeklene živce. Avto pa je dobil:

- transplantacijo
- nov mikro jermen +napenjalec z rolco
- novo sklopko
- obe novi roki (mayle HD) + končnike stabilizatorja
- direktno povezavo pečke z cevmi čez tiste neumne klipsne ki razpadejo
- nosilec motorja

Ker so me na neki točki izdali živci sem priklopil na OBD portu po nesreči direkten + (16) na inpulzator za napake motorja (3) in skuril port tako da sem danes zamenjal še računalnik 1.1 iz 850 po kosih.

Še par slikc:
PCV pri mojem motorju je imel kar nekaj smetane


Začetek


Pripravljen na vgradnjo


Pa še števec iz S70 ki ga imam že nekaj cajta not (lučke gorijo za pregoreno žarnico in ročno):


Umes pa smo še mal debatiral z volhartom, pil kavo, šli en krog z mojim bemflčkom pa tko...


[ Uredi 21 dec 2012, 20:39 ]
Na vrh
volhart
21 dec 2012, 22:12
Član #699
Prijavljen dne: 06 apr 2008, 18:17
Lokacija: Skofja Loka
Objav: 2461
Ce bi le mogel, bi z veseljem sodeloval pri vsem skupaj...vendar kot vese, je nasa tamala bolna in imam fotrske obveznosti...za tiste pol ure, ko sem tam, pa se ne splaca umazat.
Na vrh
bvogri
21 dec 2012, 23:11
Član #36
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 13:08
Lokacija: Ljubljana
Objav: 1574
Itak se razume kaj je prioriteta. Pa še svojo 850ko maš...
Na vrh
Pojdi na stran  1 2 [3]

moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž

Skoči:     Na vrh

Powered by e107 Forum System
Prisotni
Gostov: 60, Članov: 0 ...

največ prisotnih: 1352
(Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40

Člani: 5983
najnovejši član: Wllkeirob
Dogodki
Ni dogodkov
Anketa

Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?

1972 - 240

1992 - 850

1944 - PV444/544

1986 - 360

Anketa je namenjena samo članom

glasov: 526
Prejšnje ankete