|
|
Motorji Volvo Pojdi na stran
[1]
2
3
4
|
|
volhart | 01 avg 2008, 07:28 | |
| Član #699Prijavljen dne: 06 apr 2008, 18:17 Lokacija: Skofja Loka Objav: 2461 | Ta tema naj bo za primerjavo volvo motorjev.
Ce me zanima Volvo z nad 200 hp, mi avto net ponudi sledece opcije: T5, T6, 2.4, 2.4T, T-5R, 2.0T, 2.9, 2.8i, R, D5. Kot D5 se prodaja le nov C70. Torej, volvotovi motorji veljajo za vzdrzljive...ali so taksni vsi od zgoraj nastetih. Pri nasih kilometrinah imajo najvec kilometrov ravno T5 in T-5R. Kateri motor je najbolj kvaliteten po vasem mnenju? Kaksne so razlike med njimi? | Na vrh | |
Volvo. 4 life | 03 avg 2008, 00:59 | |
| Član #384 Prijavljen dne: 22 jun 2007, 17:09 Objav: 3327
| Mene je na morju hotel prepričat " poznavalec " ( beri človek ki bere moto revije, kjer golfa IV-ko dajejo v isti razred kot S40/V50 ) Volvov, da imam Renaultov motor in da so vsi motorji Renaultovi, Audi je tud mel nekej prstov vmes, pa VW tud, predvsem bencinarji, 1.8 T ..... | Na vrh | |
RollingStone | 03 avg 2008, 09:57 | |
| Prijavljen dne: 13 nov 2006, 12:12 Objav: 1965
| Kaj se sekirate. Mene je ˝poznavalec˝ poskušal prepričati, da volvo ne dela (in ne zna) svojih motorjev. Da so vsi motorji od forda.
Hmja, pa poglejmo še Volvo trucks (baje, da imajo renaultove motorje), volvo penta (baje da so to nevemčigavi motorji, volvo aero (spet nevemčigavi motorji).......
Kaj se sploh sekirate. Dlje časa bodo ljudje mislili kaj takega o volvu, dlje časa se ga bodo čapci izogibali.
Sem pa zadnjič videl črnega S60, LJ tablica, črne šipe, odprte šipe, in čefurjada na ves glas (če bi ga lahko ujel bi mu izrgal radio iz avta).... | Na vrh | |
pulkuc | 13 avg 2008, 22:49 | |
| Član #758 Prijavljen dne: 21 maj 2008, 07:25 Lokacija: sawinska Objav: 31
| Lep pozdrav!
Jaz bi pa samo dodal to, da smo lahko veseli, vsakega ki si v tej nasi drzavi kupi Volva. Kjer vsak drugi misli da je edini avto na svetu golf oz. passat ter da se delov za nase avte ne dobi in da so strasansko dragi.
Lep pozdrav! | Na vrh | |
Sverige | 14 avg 2008, 08:09 | |
| Član #412 Prijavljen dne: 14 jul 2007, 06:18 Objav: 743
| Kolikor pa jaz vem sta se Volvo in Renault nekaj združila, ampak to v lastniškem smislu, kjer je v ospredju samo obvladovanje trga. Volvo skor sigurno še vedno svoje motorje sam sestavlja in čeprav vgrajuje določene dele, ki jih tudi Renault (npr. vodna črpalka...), je Volvo še vedno Volvo. Če kdo več ne verjame v Volvo mu jaz mojo Laguno posodim ... | Na vrh | |
RollingStone | 14 avg 2008, 12:18 | |
| Prijavljen dne: 13 nov 2006, 12:12 Objav: 1965
| Ne skoraj sigurno, ampak dela svoje motorje pa pika. Združena pa volvo in renault nista nič, razen tega, da so si pred leti prvi sposojali motorje pri drugemu in obratno...
Če pa gledamo izven avtoobilske industrije, je pa Volvo Trucks lastnik Renault Trucks. To z avtomobili nima niti najmanjše veze (tudi ta del Volva ni pod lastništvom Forda). | Na vrh | |
Sverige | 14 avg 2008, 12:46 | |
| Član #412 Prijavljen dne: 14 jul 2007, 06:18 Objav: 743
| To je pa res. Pri avtomobilih tudi nobenega blizu ne spustijo Pravilno. | Na vrh | |
Švedmorebitprh | 14 avg 2008, 12:49 | |
| Član #408 Prijavljen dne: 11 jul 2007, 12:55 Objav: 228
| Vem , da so včasih delal dizel motorje v sodelovanju z Pižojem in Renaultom. Drugač je pa najboljši volvov motor valda B6254F. Praktično neuničljiv (vsak cilinder ima svojo cin špulo), na summitu ga imajo v 960 karavanu s 700000 prevoženimi in še vedno dela k urca. | Na vrh | |
RollingStone | 14 avg 2008, 12:56 | |
| Prijavljen dne: 13 nov 2006, 12:12 Objav: 1965
| Niso delal nobenih motorjev v sodelovanju z nikomur, razen z yamaho (V8 v S80 in XC90). So kvečjemu predelali renaultove motorje za svoje potrebe (seriji 300 in 400).
Uporabljajo pa 1.6D in 2.0D motorje od PGA (Ford, peugeot, citroen).
Drugače sem pa videl tudi kar nekaj volvov z več kot 700kkm. Tudi petakov.
[ Uredi 14 avg 2008, 13:11 ] | Na vrh | |
RollingStone | 14 avg 2008, 14:10 | |
| Prijavljen dne: 13 nov 2006, 12:12 Objav: 1965
| Aja, na PRV sem pa pozabil:). Sicer pa je bil to dober motor, le podhranjen za težke voze.
Ampak tukaj se pa tudi konča. Dejstvo je, da so bili motorji iz serij 300/400 ter nekaj malega iz serije 40 renaultovi, in ne narejeni v sodelovanju z renaultom. Pač predelani za volve potrebe. Ravno tako pa je reanult rabil volvove motorje (2.5l v R safrane).
No, razen PRV in V8 je toliko o sodelovanju med znamkama.
To mi gre pa v nos predvsem zato, ker ljudje na podlagi enega ali dveh motorjev, ki je/sta narejena v sodelovanju z drugo znamko govorijo, da nekdo ne zna delati svojih motorjev in potem v vseh modelih kar naenkrat uporabljajo tuje motorje. Vsaj kar se tiče volva. Tudi druge znamke uporabljajo tuje motorje (mercedes, bmw,....), pa ljudje o tem lepo molčijo.
[ Uredi 14 avg 2008, 14:21 ] | Na vrh | |
bvogri | 15 avg 2008, 15:43 | |
| Član #36 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 13:08 Lokacija: Ljubljana Objav: 1574
| Lahko poveš kater BMW oz. mercedes ima tuj motor??? | Na vrh | |
RollingStone | 15 avg 2008, 17:14 | |
| Prijavljen dne: 13 nov 2006, 12:12 Objav: 1965
| Mclaren --> BMWjev V12, najprej so fehtali hondo, da jim naredi V10, ko pa je honda zavrnila, so se ˝zadovoljili˝ z BMW.
BMW 335i (N54B30) --> Za osnovo je vzet B62X4T (T6). | Na vrh | |
bvogri | 15 avg 2008, 19:24 | |
| Član #36 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 13:08 Lokacija: Ljubljana Objav: 1574
| N54B30 je osnovan na starejšem tipu bmwjevih motorjev M54, saj blok od novejših N52 motorjev z valvetronicom ni primeren za prisilno polnjen motor. Kje je tukaj volvo nevem
Meclaren ni enako kot Mercedes se strinjava??? | Na vrh | |
RollingStone | 15 avg 2008, 20:15 | |
| Prijavljen dne: 13 nov 2006, 12:12 Objav: 1965
| Mclaren naj bi bil mercedes. Sicer pa je možno, da ni, v tiste vode se že nekaj časa ne poglabljam.
Pri BMWju si se pa zmotil. Na N54B30 je volvov emblem; če ne še kaj več je vsaj blok motorja naredil volvo.
Pa še enega sem se spomnil: BMW F650 --> motor od aprilie. Kar je v bistvu olajšanje, ker je motor poden od podna. | Na vrh | |
Damijan | 16 avg 2008, 17:10 | |
| Član #30 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:33 Lokacija: Preshgain Objav: 1932
| bvogri je napisal(a): ...
Lahko poveš kater BMW oz. mercedes ima tuj motor???
Za MB konstriura in izdeluje diesel motorje, samo "hardware", koncern PSA. Edini diesel motor "lastne" izdelave je bil 350TD v seriji S iz začetka prve polovice 90-tih let. Ti motorji so bili totalno konstruktorsko sfaljeni in so jih potem "pod garancijo" menjali z že preverjenimi 300TD motorji. | Na vrh | |
bvogri | 16 avg 2008, 19:08 | |
| Član #36 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 13:08 Lokacija: Ljubljana Objav: 1574
| Hehe ja res je 350TD pa je polomija na kvadrat. Sicer pa hvala za podatke.
Glede N54 pa prosim daj kakšen preverljiv vir, ker me res zanima. Ko sem gledal slike blokov je N54 skoraj enalk M54 torej???.. tudi na wikipediji piše enako?? | Na vrh | |
RollingStone | 16 avg 2008, 19:14 | |
| Prijavljen dne: 13 nov 2006, 12:12 Objav: 1965
| Težko dam kakšem preverljiv vir, ker na netu nisem našel popolnoma ničesar glede tega. Ampak tisti, ki so že imeli opravka s temi motorji so rekli, da je volvov emblem na motorju. | Na vrh | |
Damijan | 16 avg 2008, 21:09 | |
| Član #30 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:33 Lokacija: Preshgain Objav: 1932
| @bvogri: za MB diesla je v eni AM reviji, cca 13-14 let nazaj. Da bi jo našel v mojem svetišču, zadnjič si ga videl , pa gre en teden! | Na vrh | |
RollingStone | 17 avg 2008, 09:31 | |
| Prijavljen dne: 13 nov 2006, 12:12 Objav: 1965
| Damijan, tega pa tudi jaz nisem vedel. Ker na straneh ala carfolio, kjer so tehnični podatki avtomobilov piše, da je proizvajalec motorja mercedes. | Na vrh | |
Damijan | 17 avg 2008, 10:04 | |
| Član #30 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:33 Lokacija: Preshgain Objav: 1932
| Prvo kot prvo, zanašati se na Carfolio za kake tehnične podatke je mimo, ker so totalno netočni podatki za večino vozil.
Da pa piše, da je MB proizvajalec, pa verjetno ni težko. So pač naročniki za motor pri PSA-ju, in le ta jim naredi po naročilu. NAredijo na ulitku njihov emblem in VOILA!
Naprimer, original kolesni ležaj za Volvo je proizvajalca FAG, ki edini proizvaja kotalne ležaje za Volvo. Pa na "originalu" tudi najdeš odtis Volvo. "Neoriginal" je pa pač samo FAG!
Delna globalizacija poteka že zelo dolgo. Samo zdajšnja je pa pokopala določeno identiteto in detajle v avtomobilski industriji. | Na vrh | |
RollingStone | 17 avg 2008, 11:02 | |
| Prijavljen dne: 13 nov 2006, 12:12 Objav: 1965
| To mi je jasno, da se na to ne gre zanašati. Preden so stran obnovili so bili podatki bolj točni. Zdaj pa tudi pri volvih piše (naprimer 2.5d, 1.6d,....), da je proizvajalec volvo. | Na vrh | |
Perc | 21 avg 2008, 17:46 | |
| Gost | Fantje, mal ste me razočaral! Sm mislu da na tem forumu lahko izveš res realne informacije.
Moj V50 2.0D ma PSA-jev (beri Peugeot Citroen) znan kot 2.0 HDI, 1.6D je ista stvar, 1.6 HDI Prejšnji V40/S40 je imel motor 1.9D od Renaulta - 1.9 dCi, 1.8i je bil Mitshubishijev 1.8 GDI (prvi bencinar z direktnim vbrizgom goriva) 850/V/S70 2.5 TDI, folksvagnov 2.5 TDI Ta novi S80 ima pa Yamahin motor (prvič da se ne sliš "šlamastika") serije 400 so mel tud Renojeve motorje, sam je pre delč da bi nastančn vedu kere. Njihov nej bi bil 2.0 bencinski (ne vem, če je isti kot je bil, a S40/V50 ima recimo istega kot Mazda6, zato "naj bi bil") in T4, petcilindraši 2.4, 2.4D, T5 in D5 (isti blok motorja, k se jim zgleda ne da motorjev delat ) in T6
Tolk jest vem o teh "Volvotovih" motorjih in tud čist razumem filozofijo (čeprav bi jaz osebno preferiral "nefrancoske" dobavitelje ), zakaj bi izumljal izumljeno za takšne serije, kot jim jih uspe prodat (v primerjavi z znamkami, katerih motorji so). Če se bi komu dal ukvarjat s primerjavami kubikov in giba/vrtine bi verjetno najdu še kkšno povezavo med znamkami (predvsem temi pod Fordom). (za zagrižene so kubiki tle: http://www.elchwiki.org/wiki/Motornummer)
Brez slabe vesti, pa je to dobro vedet zato...
..., ker je recimo EGR-ventil za mojga V50 pri Volvotu 400+ Evrićev, pri Pižojcu pa 215 + 70 za softwer na Volvotovmu servisu?! Za zadeve, ki jih ni za "aktivirat" prek računalnikov so stvari še preprostejše!!
Aja pa da ne pozabm... podvozje pr mojmu je identično Fokusovemu/ C-max-ovemu in skoraj enako, kot pri Mazdi3 Fajn ne? Že ugotavljam če ma Focus ST tud čist enak podvozje
Pa nej vas nič ne bo sram če Šved govori mal Francosk! | Na vrh | |
RollingStone | 21 avg 2008, 20:12 | |
| Prijavljen dne: 13 nov 2006, 12:12 Objav: 1965
| To, čigavi motorji so 1.6d, 2.0d, 2.5tdi, večina serije 300, 400 in s/v40 je pač vsem že znano, če bi malce pobrskal bi že videl marsikaj o tem napisanega.
V8 je narejen v sodelovanju z yamaho, torej ni od yamahe ampak je ˝koprodikcija˝.
Podvozje na tvojem je pa volvovo. Ker je volvo pod lastništvom forda pa to platformo uporabljajo še druge znamke, ki so s fordom povezane.
Na podatke o gibu in vrtini pa se ni za zanašat; tudi dva povsem različna motorja imata lahko enak gib in vrtino. | Na vrh | |
MKovic | 21 avg 2008, 20:45 | |
| Član #55 Prijavljen dne: 14 nov 2006, 19:57 Objav: 720
| Tako pač to je v globalnem svetu. Prav zaradi tega je Volvo še med živimi. Morda ni več tisti "pravi", je pa dejstvo, da so časi individualne ekstravagance za vedno mimo. Kompleksnost zasnove avtomobilov - zakonske regulative pustimo ob strani - je takšna, da brez konsolidacije platform nobena avtomobilska korporacija ne bi preživela. Prav zato je danes, bolj kot kdarkoli prej, nesmiselno plačevati za premijo, ki se ji reče avtomobilska znamka. | Na vrh | |
T-5R | 21 avg 2008, 22:07 | |
| Član #387 Prijavljen dne: 23 jun 2007, 11:40 Lokacija: GB Objav: 745
| Sodelovanja je bilo veliko že prej. Npr. motor V6 PRV je nastal v sodelovanju med Peugeot-Renault-Volvo, in to že leta 1974. Ti motorji so bili v Citroenu XM (1989), Peugeot 604 (1975), ter še veliko drugih. Prvi Volvo z takim motorjem, je bil model 264. Prvi turbo PRV motor, pa so vgradili v Renault 25 V6 Turbo, leta 1984. Sicer sem bil takrat zelo zelo mlad, ampak to so bili zlati časi. Današnji razvoj pa gre nažalost v smer kamene dobe.
Ko bi le našel kje Volvota 760 z motorjem V6 B280E............. | Na vrh | |
Dani | 21 avg 2008, 22:19 | |
| Član #417 Prijavljen dne: 18 jul 2007, 00:51 Objav: 97
| serija 400/460/480 so mele motor od renoja k si jih lahko najdu u renault 19 in prvi laguni volvo je edino motor predelu v turbo B18FT k jih renault nima | Na vrh | |
RollingStone | 21 avg 2008, 23:20 | |
| Prijavljen dne: 13 nov 2006, 12:12 Objav: 1965
| Ja. Pa kaj zdaj ponavljate tisto, kar je celem svetu že (pre)dobro znano? Mogoče bi povedali kaj takega, česar še ne vemo oz. še ni napisanega....
Peter, od PRVjev lahko še kaj napišeš, tistega še nismo ˝predelali˝...:) | Na vrh | |
Perc | 22 avg 2008, 13:39 | |
| Gost | Za podvozje premisli kdaj je prišel vn V50 in kdaj Focus + roko na srce o legi na cesti in podvozju pri Fordu precej vejo (dirke-šport). Šele zdej sm pogruntu, da imajo Fordi v bistvu od Jaguarja štekarje, sam folk k kupi Đega tega ne šteka in ga motijo čip štekarji od Forda. | Na vrh | |
Damijan | 22 avg 2008, 15:31 | |
| Član #30 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:33 Lokacija: Preshgain Objav: 1932
| Na žalost je tako, da je Volvo dobil podvozje od Forda in ne obratno. In roko na srce vsem, pokažite mi vsaj en model Volva, ki ima "spodobno" podvozje! V 21. stoletju pa na poltogih premah in le kakšen se najde s posamičnimi obesami. Pa še to ni prišlo iz Volvo tovarne. | Na vrh | |
RollingStone | 22 avg 2008, 17:08 | |
| Prijavljen dne: 13 nov 2006, 12:12 Objav: 1965
| S40/V50 sta delana na Fordovi C1 platformi, ki je skupno delo Volva, mazde in forda.
P2 platforma (ford jo imenuje D3) je povsem volvovo delo (s80, V70, xc70,...)
EUCD platforma je fordova (novi S80.....), ampak je večino dela naredil volvo:
je napisal(a): ...
The Ford EUCD platform (for "European C/D-class") is Ford's global midsize car automobile platform. It is loosely based on Ford's compact C1 platform, but much engineering was done by Volvo Cars. EUCD and C1 share many suspension, brake, and electrical systems.
Če pobrskate malo po tujih forumih, kjer sodelujejo tudi volvovi tehniki in inženirji, boste prišli do spoznanja, da ni samo del forda v volvu, ampak celo zelo velik del volva v fodru.
Sicer se pa strinjam s tabo, Damijan, da imajo za današnje čase vse preveč zastarelih podvozij. Ampak dejstvo je, da so tudi tista, ki so novejša, boljša podvozja, prišla tako ali drugače izpod rok volvovih inženirjev. Vsaj delno.
Pa še to, če se ne motim, je že 760ka imela posamične obese. Volvo že ve, zakaj se je kasneje držal starejših zasnov.
//edit: Evo, še en del članka:
Ford Motor created two very different vehicles with the Mazda3 and second-generation Volvo S40, which share the same basic Volvo platform, says Jim Sanfilippo, exec VP at Omnicom Group-owned auto consultant AMCI. He calls the results "brilliant.''
------------------------------
No, drugače pa google tudi marsikaj pove.... Če je bil do sedaj volvo ˝znan˝ po slabih podvozjih (kakor za koga, bodimo pa realni, za karkoli bolj športenga so bila do predkratkim slaba), ni treba zdaj kar na pamet govorit, da je vse, kar je dobrega, tuje delo.
Perc je napisal(a): ...
Za podvozje premisli kdaj je prišel vn V50 in kdaj Focus + roko na srce o legi na cesti in podvozju pri Fordu precej vejo (dirke-šport).
Podvozje samo je bilo narejeno prej kot pa oba modela avtov. In ja, se strinjam, da ima ford nekaj izkušenj na tem področju. Ampak zakaj hudirja kar nekaj fordovih avtomobilov uporablja enako --Volvovo-- podvozje, če je le-to tako slabo?
Hint: Volvo mogoče ne dela super športnih podvozij, dela pa odlična podvozja za luksuzne avtomobile (tudi ford uporablja ta podvozja za večje voze, so pa izjeme --> focus z volovim podvozjem in motorjem).
[ Uredi 22 avg 2008, 17:41 ] | Na vrh | |
moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž
|
|
Powered by e107 Forum System
|
|
|
|
Gostov: 72, Članov: 0 ...
največ prisotnih: 1352 (Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40
Člani: 5981 najnovejši član: Bobbikedge |
|
|
Ni dogodkov
|
|
|
Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?
1972 - 240
1992 - 850
1944 - PV444/544
1986 - 360
Anketa je namenjena samo članom
glasov: 526
Prejšnje ankete
|
|
|