|
|
(740 GL 2.0) Iščem več informacij
|
|
steppenwolf | 04 dec 2008, 18:39 | |
| Član #464Prijavljen dne: 22 okt 2007, 16:37 Objav: 18 | Torej,
V40 rabi nujno družbo in oko sem vrgel na starejše letnike. Že od nekdaj so mi všeč stare škatle in tako sem našel eno zanimivo možnost za 740GL 2.0. Naj bi bila solidno vzdrževana, letnik 90. Sedaj pa brskam po spletu in poskušam najti več informacij o takšnem avtomobilu. Prosim vse poznavalce za čim več informacij, uporabnih povezav itd. Predvsem me zanima kaj več o 2.0 motorju, oziroma ali je 2.3 boljša izbira. Kako je z vzdrževanjem teh avtomobilov. Ali je v Ljubljani ali okolici kakšen zanesljiv in relativno ugoden serviser za te stare kockice. Na kaj je potrebno biti pozoren ob nakupu rabljenega oziroma katere so šibke točke, če so? Aja, pa neka okvirna poraba takšnega motorja me zanima. Verjetno je realno pričakovati med 9 in 10 l porabe?
Vnaprej se zahvaljujem za vse informacije!
LP
[ Uredi 04 dec 2008, 19:13 ] | Na vrh | |
volvo5er | 04 dec 2008, 18:49 | |
| Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:24 Lokacija: Ljubljana Bežigrad Objav: 1142
| Jaz sem imel pri 740 2.0 122 konjskem motorju porabo cca 12l, avto ni šel tako kot T5, pa je bilo treba malo bolj na gas pritiskati. | Na vrh | |
MKovic | 05 dec 2008, 11:13 | |
| Član #55 Prijavljen dne: 14 nov 2006, 19:57 Objav: 720
| Oba motorja izhajata iz iste družine. Bistvena razlika s stališča vzdrževanja je dejstvo, da je je B200 interferenčni motor, B230 pa ne. Pri B200 torej počen glavni jermen pomeni katastrofo. Za moj okus je B200 podhranjen, vendar pa ima ogromno navora v nižjih vrtlajajih. Vzdrževanje je preprosto, vsak srednje dober vaški mehanik z njim ne bi smel imeti problemov. Če je avto redno vzdrževan, nekaj časa ne bo potreboval drugeg, kot menjavo olja. Poraba: 9.5 litrov je absolutni minimum, manj skoraj ni pričakovati, se pa rada povzpne tudi na 14 litrov, še poseberj z 2.0 motorjem. Šibke točke: - prednji zavorni diski se radi krivijo, pozorno pri zategovanju platišč - počena armaturna plošča - merilnik goriva zna imeti svojo pamet - tapiciranje strehe, ki se rada povesi - rele bencinske črpalke (vedno enega v rezervi) - hladilnik je plastičen in zelo rad poči pri zgornji cevi - centralno zaklepanje (rele v vratih je problematičen, vendar mislim, da je bil do leta 90 že premaknjen v sredinsko konzolo).
Rjavel ne bo, velja pa preveriti ali partljažnik dobro tesni, sicer se rada nabere voda pri rezervnem kolesu.
Glede na cene, ki jih imajo mislim, da ne moreš zgrešiti.
| Na vrh | |
RollingStone | 05 dec 2008, 11:59 | |
| Prijavljen dne: 13 nov 2006, 12:12 Objav: 1965
| Se strinjam. Sicer pa bi mene najbolj motil motor..... Poraba naj bi bila nekje ista kot pri B230.... Turbotov pa pri nas niiiii.... | Na vrh | |
steppenwolf | 05 dec 2008, 14:30 | |
| Član #464 Prijavljen dne: 22 okt 2007, 16:37 Objav: 18
| Hvala vsem za uporabne informacije! Kako je pa z močjo teh dveh motorjev - za 2.3 sem našel da je 83 kW, med tem ko je pri 2.0 kar nekaj različnih podatkov in mi sedaj ni več nič jasno. Torej je pod črto 2.3 precej boljša in primernejša izbira?
LP | Na vrh | |
moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž
|
|
Powered by e107 Forum System
|
|
|
|
Gostov: 47, Članov: 0 ...
največ prisotnih: 1352 (Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40
Člani: 5986 najnovejši član: Jxbakurob |
|
|
Ni dogodkov
|
|
|
Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?
1972 - 240
1992 - 850
1944 - PV444/544
1986 - 360
Anketa je namenjena samo članom
glasov: 526
Prejšnje ankete
|
|
|