|
|
(850/850R/V70R) Prednji diferencial-razlike
|
|
alfaromeo | 09 jul 2008, 12:30 | |
| Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59 Objav: 3866 | 850 imajo popolnoma odprti spredji diferencial.
850R, V70R imata v diferencialu viskozno sklopko, ki do neke mere preprečuje zdrs kolesa s slabim oprijemom.
Mene zanima če kdo ve, ali je možno v 850 vgraditi zgolj visko sklopko ali so ti diferenciali popolnoma različni Morda kdo ve kolikšen je procent zapore? 25% več manj.
lp
[ Uredi 14 jul 2008, 17:01 ] | Na vrh | |
croma_man | 09 jul 2008, 12:55 | |
| Član #439 Prijavljen dne: 06 avg 2007, 14:11 Lokacija: Celje Objav: 610
| viskoti ponavad zapirajo nekje 20-30% kar je več kot dovolj za sprednji pogon in nekih 300 konjev.
Dif je drugačen pri 850 navadnem, tud oznaka menjalnika je druga, tak da 850R menjalnik al pa Heico sportiv 1500 EUR LSD.
| Na vrh | |
RollingStone | 09 jul 2008, 13:56 | |
| Prijavljen dne: 13 nov 2006, 12:12 Objav: 1965
| Točno tako. Samo HEICO lsd ime več procentov zapore kot pa originalni R diff. Drugače je pa vse odvisno od denarja. | Na vrh | |
alfaromeo | 09 jul 2008, 14:14 | |
| Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59 Objav: 3866
| Sanja svinja ..... a ....... nema :wink:
Ali je potem menjalnik kaj močnejši ali ima drugačno oznako samo zaradi f***in' visko sklopke.
Tisti heico pa ne temelji na visko načinu.
Je pa jasno, da avtomatska zapora ne more biti 100% ker potem bi na prakirišču kaj polomil.... in se strinjam da je med 20 in 30% čisto dovolj. | Na vrh | |
bvogri | 09 jul 2008, 16:37 | |
| Član #36 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 13:08 Lokacija: Ljubljana Objav: 1574
| 100% zaporo lahko narediš zelo preprosto... tudi na tvojem diffu ... poklič me pa bova zašvasala
Druače pa je za normalnoi vožno čisto dovolj 20-30%, pa že ta riba gume ob močnem zavijanju.
Glede T5-ke bi jo res potrebovala sploh ob kakšnem tuuningu, vendar pa so slabe strani tudi tukaj. Trganje volana iz rok, ter se poslabšane lastnosti že tako obupnega podkrmarjenja 850
Kupiš rumeno T5R iz foruma pa je
[ Uredi 09 jul 2008, 16:40 ] | Na vrh | |
bvogri | 09 jul 2008, 16:38 | |
| Član #36 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 13:08 Lokacija: Ljubljana Objav: 1574
| -----------
[ Uredi 09 jul 2008, 16:40 ] | Na vrh | |
croma_man | 09 jul 2008, 16:40 | |
| Član #439 Prijavljen dne: 06 avg 2007, 14:11 Lokacija: Celje Objav: 610
| T5R nima LSD
Glede podkrmarjenja med 850 T5R in V70R (brez in z špero) pa lahko Peter kaj več pove saj si lasti oba primerka.
Kolikor sem se vozil z 200+ konji na sprednji pogon z visko špero lahko povem da so postali ovinki prava poslastica seveda s pravim podvozjem. | Na vrh | |
RollingStone | 09 jul 2008, 17:56 | |
| Prijavljen dne: 13 nov 2006, 12:12 Objav: 1965
| Volan ti trga če nimaš špere. Z špero malce manj, se pa pri samem ˝handlingu˝ to oreng pozna.
Pa LSD na prednjem pogonu ne riba gum, vsaj ne preveč. Pri zadnjem je pa druga zgodba.... | Na vrh | |
alfaromeo | 09 jul 2008, 18:45 | |
| Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59 Objav: 3866
| LSD je za ovinke zakon. Trgal bo pa takrat ko bo obe kolesi vrtel v prazno kljub LSD
[ Uredi 09 jul 2008, 18:45 ] | Na vrh | |
bvogri | 09 jul 2008, 19:11 | |
| Član #36 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 13:08 Lokacija: Ljubljana Objav: 1574
| Jah jaz sem vozil hondo z zaporo in tam sem imel po montaži občutek da je treba volan držati močneje pri plinu v ovinku seveda če pretiravaš... ampak vsaj nadležnega vrtenja notranjega kolesa ni... in tu je glavna prednost saj ne izgubljaš toliko moči z kurjenjem notranje gume. Je pa res da ko drsita drsita obe gumi
| Na vrh | |
T-5R | 09 jul 2008, 21:48 | |
| Član #387 Prijavljen dne: 23 jun 2007, 11:40 Lokacija: GB Objav: 745
| V menjalnik M56, in M56H se da vgraditi visko diferencial. Enostavno podreš menjalnik, vzameš ven star diferencial, daš noter visko, in sestaviš.
Kolikor sem prebiral po Angležkem forumu, pa diferencial v menjalniku M59-(tovarniški menjalnik z vgrajeno zaporo) ni niti senca od tistega, ki ga naknadno vgradiš.
Sam sem tud interesent za zadevo zmontirat. Najboljši so diferenciali QUAIFE, Made in England. Oznaka je QDF12J. Je pa tako, da kadar imajo povpraševanje naredijo določeno število komadov, in potem je en čas mir. Cena pa je povsod enaka. Jaz sem povprašal v Italiji, je na zalogi, dobavni rok je do 5 dni, stane pa 1272€+IVA (po naše DDV).
Pozno jeseni bo po vsej verjetnosti na mojem avtu..... | Na vrh | |
alfaromeo | 10 jul 2008, 09:09 | |
| Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59 Objav: 3866
| Hja tole na sliki je že na videz boljša zadeva kot visko.
Na quaife pageu ne najdem diffa za 850. :(. Aha to je od S40, ki ima očitno "enak" menjalnik .
T-5R je napisal(a): ... Kolikor sem prebiral po Angležkem forumu, pa diferencial v menjalniku M59-(tovarniški menjalnik z vgrajeno zaporo) ni niti senca od tistega, ki ga naknadno vgradiš.
Verjetno zato, ker je ta quaife čisto mehanski, "zobniški" in je zaradi tega tudi večen, riđinAL temelji na visko sklopki, ki jo je sigurno potrebno menjati ob pretiranem preganjanju.
Važno je samo da obstajajo opcije
[ Uredi 10 jul 2008, 09:10 ] | Na vrh | |
RollingStone | 10 jul 2008, 11:01 | |
| Prijavljen dne: 13 nov 2006, 12:12 Objav: 1965
| Ta variante je nedvomno dosti boljša od originala...
Opcije pa so vedno, celo veliko jih je.... Odvisno je samo od ...... | Na vrh | |
croma_man | 10 jul 2008, 12:43 | |
| Član #439 Prijavljen dne: 06 avg 2007, 14:11 Lokacija: Celje Objav: 610
| mene bi veselila opcija do 500€. | Na vrh | |
Terminator | 13 jul 2008, 21:59 | |
| Član #74 Prijavljen dne: 18 nov 2006, 18:29 Lokacija: Ljubljana Objav: 2980
|
simpl k pasul | Na vrh | |
moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž
|
|
Powered by e107 Forum System
|
|
|
|
Gostov: 60, Članov: 0 ...
največ prisotnih: 1352 (Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40
Člani: 5981 najnovejši član: Bobbikedge |
|
|
Ni dogodkov
|
|
|
Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?
1972 - 240
1992 - 850
1944 - PV444/544
1986 - 360
Anketa je namenjena samo članom
glasov: 526
Prejšnje ankete
|
|
|