|
|
(V70) 2.5T ali T5?
|
|
Ovlov | 07 jun 2007, 10:36 | |
| Član #257Prijavljen dne: 22 mar 2007, 04:15 Objav: 700 | Živjo! Vprašanje za poznavalce in izkušene: Če bi lahko izbirali med V70 2.5T in T5 (oba letnik 05 in oba super ohranjena), razlika v ceni pa zanemarljiva - za katerega bi se odločili? Je T5 res toliko trši/neudobnejši? Ali "mehki" puhalnik v 2.5 T manj obremenjuje motor ... ITD ...???
Premaknil in preimenoval temo AljAž.
[ Uredi 07 jun 2007, 10:43 ] | Na vrh | |
volvo5er | 07 jun 2007, 11:09 | |
| Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:24 Lokacija: Ljubljana Bežigrad Objav: 1142
| Jaz bi izbral T5, čeprav je res, da je za normalno vožnjo primernejši 2.5T (lepša razporeditev navora, več na nizkih vrtljajih). Ja vsekakor "mehki" puhalnik manj obremenjuje motor, je pa verjetno tudi res da je le ta motor narejen za manjše obremenitve (motorja namreč nista identična). T5 je vsekakor veliko bolj brutalen motor kot pa povsem kultivirani 2.5T. | Na vrh | |
alfaromeo | 07 jun 2007, 11:51 | |
| Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59 Objav: 3866
| Oba avtomobila imata turbino, zato sklepam, da sta oba motorja enako vzdržljiva.
Glede na to da je 2.5T 2521 ccm, T5 pa 2401 ccm, boš pri 2.5T plačeval najvišji razred cestnine. Zavorvalnino boš plačeval v obeh primerih najvišjo to je nad 130kw, saj ima 2.5T 154kW, T5 pa 191kW. Z vidika registracije je 2.5T dražji.
Motor: primerjava motorjev in tehnični podatki 2.5T in T5, sicer za S60, a vseeno tukaj T5 je nekoliko hitrejši, poraba je enaka. Podvozje mislim da je tudi enako. Oba imata enak veliko območje največjega navora, le da ga 2.5T doeseže nekoliko prej, to je pri 1500rpm in ga je za320Nm, T5 pa pri 2000rpm in ga ima 350Nm.
Predlagam da se pozanimaš, kolikšna je razlika v ceni rednih servisov. Če razlike ni izberi tistega, ki je bolje ohranjen. Če pa sta po ohranjenosti, opremi, ceni servisov enakovredna , predlagam T5. še nekaj: Test V70T5 2005 | Na vrh | |
RollingStone | 07 jun 2007, 12:36 | |
| Prijavljen dne: 13 nov 2006, 12:12 Objav: 1965
| No, sam bi upošteval vse kar je zgoraj napisanega. Glede na moje želje bi dal prednost T5 motorju, čeprav moram reči, da je tudi 2.5T super motor (sem v soboto testiral 2.5T geartronic), predvsem za umirjeno vožnjo je primernejši kot T5. 2.5T zaradi low pressure turba manj obremenjuje motor, to je res, ampak je vrjetno tudi motor sam temu primerno dimenzioniran, tako da je življenjska doba obeh motorjev približno enaka.
No, ker imam raje brutalno vožnjo, bi pri meni zmagal T5, čeprav je smotrno oba preizkusiti, pregledati ohranjenost, opremo,...., in se na podlagi tega odločiti. | Na vrh | |
S60R-Ocean Race | 07 jun 2007, 12:56 | |
| Član #22 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 00:30 Objav: 1418
| Da veste da tudi T5 ne proizvede v turbini več kot 0.3bara tlaka. Da pa bi bil T5 neudobnejši pa prvič slišim. Lahko samo rečem da ko rabiš zalogo moči jo pri T5 imaš no saj pri 2.5T tudi samo ga prej zmanjka. Več konjev pri T5, boljše zmogljivosti, pa še manj za plačat naši državi. T5 so preizkušeni agregati in se o vzdržljivosti pomojem sploh ni potrebno pogovarjat. Tudi T5 se da izredno lepo peljati v nizkih vrtljajih. Oče vozi zelo umirjeno in avto ( Geartronic ) menjava pri 2500-3000rpm. Poraba po mestu ( če res paziš kako voziš ) je 10L. Po AC cca. 9 ( ker se počasi s tem po AC ne moreš vozit ) drugače pa kot sem povedal. Zalogo moči ima brutalno. Če te zgrabi kdaj za prehitevat se samo mimo odpelješ ali če ga stiskaš po AC...krepko preko 260 po števcu baje da pa bi bilo moč T5 Geartronic peljati v nekih idealnih razmerah 288Km/h izračunano nekako po prestavnem razmerju+overdrive krat obrati pri blokadi.
[ Uredi 07 jun 2007, 13:00 ] | Na vrh | |
volvo5er | 07 jun 2007, 13:50 | |
| Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:24 Lokacija: Ljubljana Bežigrad Objav: 1142
| S60R-Ocean Race je napisal(a): ...
Da veste da tudi T5 ne proizvede v turbini več kot 0.3bara tlaka. Da pa bi bil T5 neudobnejši pa prvič slišim. Lahko samo rečem da ko rabiš zalogo moči jo pri T5 imaš no saj pri 2.5T tudi samo ga prej zmanjka. Več konjev pri T5, boljše zmogljivosti, pa še manj za plačat naši državi. T5 so preizkušeni agregati in se o vzdržljivosti pomojem sploh ni potrebno pogovarjat. Tudi T5 se da izredno lepo peljati v nizkih vrtljajih. Oče vozi zelo umirjeno in avto ( Geartronic ) menjava pri 2500-3000rpm. Poraba po mestu ( če res paziš kako voziš ) je 10L. Po AC cca. 9 ( ker se počasi s tem po AC ne moreš vozit ) drugače pa kot sem povedal. Zalogo moči ima brutalno. Če te zgrabi kdaj za prehitevat se samo mimo odpelješ ali če ga stiskaš po AC...krepko preko 260 po števcu baje da pa bi bilo moč T5 Geartronic peljati v nekih idealnih razmerah 288Km/h izračunano nekako po prestavnem razmerju+overdrive krat obrati pri blokadi.
Turbina pri T5 (HPT) polni s največjim tlakom okoli 0.6 bara, pri 2.5T (LPT) pa okoli 0.3 bara. Za primerjavo, turbina pri S60/V70 R daje nekje 1 bar tlaka.
Vožnjo pri kateri T5 po mestu porabi 10l ne moremo imenovati vožnja, prej da imaš tak avto nekje v mestu parkiran
288 km/h gre stock T5 samo v prepad, realno gre po ravnini okoli 250 km/h (je pa res da bi pri nekje 288 km/h pri S60 T5 geartronicu prišel do blokade v najvišji prestavi, ampak da bi se realno toliko peljal pa ni bojazni).
[ Uredi 07 jun 2007, 13:53 ] | Na vrh | |
RollingStone | 07 jun 2007, 14:05 | |
| Prijavljen dne: 13 nov 2006, 12:12 Objav: 1965
| Točno tako. T5 polni z 0.6 bara, 2.5T pa z okrog 0.3.
Že v 850 T5 je bil tlak serijsko 0.6bar, pri mojem (tunanem) pa 1.25.
Aja, v stock varianti nikakor 288km/h. Mogoče bi števec kazal toliko, če bi bila prednja kolesa v luftu, torej ob res idealnih razmerah (če bi bila teža avtomobila 0).
[ Uredi 07 jun 2007, 14:08 ] | Na vrh | |
S60R-Ocean Race | 07 jun 2007, 14:52 | |
| Član #22 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 00:30 Objav: 1418
| No, tole glede pritiska turbine nisem vedel. Slišal sem pač za 0,3bar pri T5 pa zgleda da ne drži. Ja 288Km/h pomeni na dinometru brez obremenitve. Drugače realno pa gre 250Km/h se grem stavit za glavo. Glede tunanih pa ne vem, vem pa samo da se ga da s Heico čipom spraviti na 299konjev. Pogovarjamo pa se kot da že sam stock ne gre dobro
[ Uredi 07 jun 2007, 14:53 ] | Na vrh | |
AljAž | 08 jun 2007, 11:23 | |
| Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44 Lokacija: nM Objav: 3767
| A V70 ima še stari T5 motor? Namreč novejši T5 imajo enako prostornino kot 2.5T - 2521ccm, in so s stališča registracije torej enako "dragi". Taki T5 so npr. v V50. | Na vrh | |
volvo5er | 08 jun 2007, 11:42 | |
| Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:24 Lokacija: Ljubljana Bežigrad Objav: 1142
| Novi (260KM) T5 motor ima 2401 ccm, stari (250KM) pa 2319, tako da oba padeta v predzadnji razred cestnine. | Na vrh | |
AljAž | 08 jun 2007, 12:54 | |
| Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44 Lokacija: nM Objav: 3767
| Ja tale v V50, 220KS ima 2521ccm prostornine. Kateri T5 je torej to, saj je bil vgrajen v avte od 04' naprej mar ne? A ima Volvo istočasno več povsem različnih T5 ali je to samo preimenovan 2.5T?
klik | Na vrh | |
RollingStone | 08 jun 2007, 13:02 | |
| Prijavljen dne: 13 nov 2006, 12:12 Objav: 1965
| V S40 in V50 je v bistvu samo preimenovani 2.5T (LPT).
Pravi T5 so tisti, ki jih je volvo5r opisal. | Na vrh | |
Ovlov | 01 avg 2007, 09:19 | |
| Član #257 Prijavljen dne: 22 mar 2007, 04:15 Objav: 700
| S60R-Ocean Race je napisal(a): ...
Da pa bi bil T5 neudobnejši pa prvič slišim.
OceanRace, praviš, da T5 nima nič tršega vzmetenja kot 2,4 T - medtem ko vsi tuji viri (testi) T5 zamerijo ravno trdo podvozje (vizavi 2.4T). Sam sem vozil zaenkrat samo 2.4T in mi je dovolj udoben, bojim pa se, da bi mi pri T5 leteli kovanci iz žepov. Ker oba modela ostajata v ožjem izboru nakupa, me zanima, kaj je na stvari. A je možno, da se modeli razlikujejo glede na tržišče? Kako bi ocenil trdoto podvozja (očetovega) T5 v primerjavi s tvojim D5 (saj imaš D5, ne?) Zanima me tudi, ali bi se dalo oz. splačalo oz. s kolikšnimi stroški "zmehčati" federungo pri T5, če bi se izkazala za preveč neudobno. (17'' feltne bi, njihovi erotičnosti navkljub, tako in tako zamenjal za "normalne" 16") Naj pripomnim še, da ne mislim voziti rejlija, ampak mi gre samo za udobno zalogo moči ...
Lp! | Na vrh | |
AljAž | 01 avg 2007, 09:28 | |
| Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44 Lokacija: nM Objav: 3767
| Ovlov, hm! Če ti gre samo za udobno zalogo moči, bi jaz resno premislil ali mora biti ta zaloga enormno ogromna ali je lahko malo manjša. Še posebej, če na ta račun "dobiš" pri cenejši registraciji in zavarovanju. | Na vrh | |
Volvo. 4 life | 01 avg 2007, 09:29 | |
| Član #384 Prijavljen dne: 22 jun 2007, 17:09 Objav: 3327
| "udobna zaloga moči "
like that...... | Na vrh | |
Ovlov | 02 avg 2007, 10:31 | |
| Član #257 Prijavljen dne: 22 mar 2007, 04:15 Objav: 700
| @ Aljaž: Hja, saj bi razmišljal, če bi imel nevemkakšno izbiro (med bencinarji), tako pa še navdilj ostajajo v igri (poleg D5) samo še T5 in 2.4T ... Registracija za 2.4T in T5 je enaka (ca. 130 € dražja kot za 850-tko, ki jo imam zdaj, kar se mi zdi še znosno), bedasto pa bi bilo dodatno keširati za 2.5T ali novi D5 (185 KM), saj bi bil tisti plus v moči zanemarljiv ... Meni bi še najbolj ustrezal en lep 2.4T, ampak je ponudba (tudi v tujini) kaj bedna ...
@ OceanRace: No ja, kje si zdaj, ko te človek najbolj rabi? | Na vrh | |
RollingStone | 02 avg 2007, 10:39 | |
| Prijavljen dne: 13 nov 2006, 12:12 Objav: 1965
| Za novi D5 bi plačal enako registracijo, kot za T5 ali 2.4T. Razlika med 2.4t in 2.5t pa je kar velika, ja, mislim da okrog 100€ zaradi tistih par kubikov več.... | Na vrh | |
AljAž | 02 avg 2007, 12:02 | |
| Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44 Lokacija: nM Objav: 3767
| Razlika je v ceni zavarovanja glede na kW razrede: 100 do 130kW je cca 400€ ceneje(seveda odvisno od zavarovalnice in vrste zavarovanja, primer je za 0% bonus) kot najvišji razred (nad 130kW)! | Na vrh | |
RollingStone | 02 avg 2007, 12:13 | |
| Prijavljen dne: 13 nov 2006, 12:12 Objav: 1965
| To ja, ampak midva govoriva o registraciji, kar pomeni povračilo za uporabo cest in se obračuna na prostornino motorja (do 1350ccm, 1351-1800, 1801-2500, 2501>). | Na vrh | |
Ovlov | 02 avg 2007, 12:30 | |
| Član #257 Prijavljen dne: 22 mar 2007, 04:15 Objav: 700
| Takole je to "eksaktno": za svojo 850 GLT 2.5 20V plačam pri Generaliju za vse skup 454€ (upoštevaje 50% bonus). Če bi šel na 2.4T ali T5 ali novi D5 (185KM), bi me koštalo 634€, torej 180€ več, za 2.5T ipd. pa bi me obrali še za dodatnih 87€, ali skupaj za 721€. Preskok iz 1. v 2. razred bi se mi zdel - glede na prirastek moči - še nekoliko smiseln (razen pri D5), v 3. razred pa ne ... | Na vrh | |
AljAž | 02 avg 2007, 12:47 | |
| Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44 Lokacija: nM Objav: 3767
| Sicer ne vem od kje ti bo novi D5, saj kupuješ malo starejši avto, če se ne motim. Zato je relevantno gledati stari D5, ki pa je en kW razred nižje, torej ceneje. | Na vrh | |
S60R-Ocean Race | 03 avg 2007, 01:41 | |
| Član #22 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 00:30 Objav: 1418
| Da primerjam podvozje T5 in D5. Preko lukenj gresta oba enako če ne identično pa ima oče na svojem T5 17" jaz pa 16" obutev. Oba sva enakega mnenja. T5 ni niti kanček manj udoben po luknjah in normalni vožnji kot pa D5. Ko se pa pride do ovinkov pa ko bi D5 že zaplesal se T5 zalepi cestišča saj ima ne vem če se bom pravilno izrazil "samonosne" amortizerje ter plavajoče diske. Se opravičujem če sem kaj narobe navedel samo nekaj v tem smislu je drugačnega. Drugače pa tudi meni ki se rad udobno peljem T5 podvozje bolj odgovarja že zaradi drugačnega krmilnega sistema, bolj je natančen, po luknjah udoben, v ovinkih meji na alfističnega. Kaj bi še lahko bilo bolje? Glede motorjev 2.5T in T5 jaz sploh ne bi razmišljal. T5 je tisti motor ki ima BRUTALNO zalogo moči in dejansko preseneča in vozil sem tudi S60 2.5T ki se s T5 ne more primerjat. T5 gre toliko bolj, da bi rekel, da je med motorjema razlika več kot le 40 konjev in T5 ima zaloge tudi pri ful hitrostih se pravi tudi pri 200+ hoče premakniti asfalt pod sabo. Vbistvu tudi ko bi se naj veselje končalo cca. 250 po števcu T5 še kar vztraja in prav čuti se da ima še zaloge. | Na vrh | |
Ovlov | 03 avg 2007, 08:43 | |
| Član #257 Prijavljen dne: 22 mar 2007, 04:15 Objav: 700
| Hvala, OR! | Na vrh | |
Nimesis | 03 apr 2009, 01:30 | |
| Član #1093 Prijavljen dne: 03 apr 2009, 00:58 Objav: 3
| Pozdrav vsem skupaj.
Ogrevam se za nakup (samostojni uvoz iz .de) rabljenega V70 T5 ali V70 R (od 2005 dalje in max nekje 140t/km) In me kot nepoznavalca Volvov, zanima predvsem, kaj in katere so hibe pri teh dveh modelih. Sicer se prej nagibam k nakupu T5, kot R modela- večja možnost da je zgonjen (?) in ali ima T5 še zobati jermen ali že ketno? In kaj npr, je potrebno pri nakupu tega ali onega modela paziti, ter kaj je po nakupu, poleg menjave npr. olja in ostalega potrošenega material smotrno zamenjati. In kako je z dobavo orig. rezervnih delov, tudi iz tujine ali pa after-market.
Hvala.:cheers: Bob
[ Uredi 03 apr 2009, 01:50 ] | Na vrh | |
moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž
|
|
Powered by e107 Forum System
|
|
|
|
Gostov: 63, Članov: 0 ...
največ prisotnih: 1352 (Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40
Člani: 5983 najnovejši član: Wllkeirob |
|
|
Ni dogodkov
|
|
|
Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?
1972 - 240
1992 - 850
1944 - PV444/544
1986 - 360
Anketa je namenjena samo članom
glasov: 526
Prejšnje ankete
|
|
|