|
|
V50, 2.0 D - cukanje pri 2500 obratih Pojdi na stran
[1]
2
|
|
volvozame | 08 okt 2012, 07:03 | |
| Član #2224Prijavljen dne: 19 apr 2011, 15:22 Lokacija: Vransko Objav: 66 | Ker ni situacije, da bi komu cukalo pri 2500 obratih, načenjam kar novo temo.
V50 2.0 2007 letnik mi cuka pri 2500 obratih pri topli mašini, pri vzdrževanju hitrosti. To je pri 60km/uro in 80 km/uro, pri 110 pa malo manj. To se zgodi vedno, ko se moram voziti po omejitvah (npr. po Dunajski v Ljubljani). Če takoj dam gas, včasih pomaga, včasih ne.
Računalnik ni pokazal napak, EGR filter pregledan in je ok. Poraba pa je konstantno pod 6l in se cukanje nič ne pozna.
Lahko prosim kdo pomaga? Hvala
[ Uredi 09 okt 2012, 07:03 ] | Na vrh | |
Milan_V50 | 15 okt 2012, 22:55 | |
| Član #1438 Prijavljen dne: 28 dec 2009, 16:09 Lokacija: Maribor Objav: 130
| Jaz mam podobno situacijo ampak pri 2000 obr. Ostalo pa je vse, vse isto kot pri "volvozame". Menjal sem turbino, EGR, DPF (ne zaradi tega) in se nic ni spremnilo...cukanje je pa ostala misterija... :( | Na vrh | |
Smejko | 16 okt 2012, 19:38 | |
| Član #2532 Prijavljen dne: 29 dec 2011, 22:55 Lokacija: Bled Objav: 114
| Človek božji, zamenjal si veliko dragih delov pa še zmeraj nič bolje?! Poiskusi diagnosticirati napako pri kakem drugem serviserju...
Veliko folka ima probleme s cukanjem, probajte še z menjavo MAF senzorja. Kaj drugega mi žal ne pride na pamet. Za kaj bolj kompleksnega pa lepo h enemu kompetentnemu serviserju. Druge ni. | Na vrh | |
ihanc | 17 okt 2012, 20:01 | |
| Član #608 Prijavljen dne: 02 feb 2008, 21:21 Objav: 77
| imel sem tak problem na svojem V70 D5,bilo je počeno ohišje črpalke v rezervoarju | Na vrh | |
Milan_V50 | 18 okt 2012, 23:40 | |
| Član #1438 Prijavljen dne: 28 dec 2009, 16:09 Lokacija: Maribor Objav: 130
| Dijagnostika nic ne kaze, ni napak! Tudi vsi parametri su ok ko se avto pelje. Sem planiral zamenjat MAF...Ali je mogoce da se to dogaja ko je kaksna shoba slaba? Kadi mi tudi, beli dim, ko je regeneracija DPFa, ampak ne trosi olja...Zelo veliki oblak skoro pol ure pa se umiri...Nimam katalizatorja kjer se zasopal pa sem ga dal v stran...Katastrofa tezave sa 2.0D EURO 4 motorijma... | Na vrh | |
volvozame | 19 okt 2012, 06:58 | |
| Član #2224 Prijavljen dne: 19 apr 2011, 15:22 Lokacija: Vransko Objav: 66
| mi smo že zamenjali šobe in sesalno loputo - tako, da se nič ne kadi, samo cuka, poraba pa je skoz enaka
se je pa kadilo, preden smo zamenjali šobe - zato je treba kar pohiteti, sicer se zvijejo še ojnice in je treba zamenjat komplet bate in ojnice - pa poglej, če se dviga nivo olja, tisto potem potrjuje, da šobe niso ok
jaz še čakam, da pridem do mehanika, da vdimo, kaj bi to res lahko blo - bomo pogledali in Maf filter in ohišje, kot je napisal ihanc, pa javim
[ Uredi 19 okt 2012, 07:00 ] | Na vrh | |
volvozame | 26 okt 2012, 07:22 | |
| Član #2224 Prijavljen dne: 19 apr 2011, 15:22 Lokacija: Vransko Objav: 66
| ihanc je napisal(a): ...
imel sem tak problem na svojem V70 D5,bilo je počeno ohišje črpalke v rezervoarju
Kako ste pa to odkrili in koliko je stala odprava. A je bilo treba kupit novo, ali kako? Koliko pa je s tem dela? | Na vrh | |
bojko | 26 okt 2012, 10:40 | |
| Član #1639 Prijavljen dne: 05 maj 2010, 20:06 Objav: 552
| volvozame je napisal(a): ...
se je pa kadilo, preden smo zamenjali šobe - zato je treba kar pohiteti, sicer se zvijejo še ojnice in je treba zamenjat komplet bate in ojnice - pa poglej, če se dviga nivo olja, tisto potem potrjuje, da šobe niso ok
Mi prosim nekdo pojasni v kakšni povezavi so slabe šobe z nivojem motornega olja? | Na vrh | |
volvozame | 26 okt 2012, 13:58 | |
| Član #2224 Prijavljen dne: 19 apr 2011, 15:22 Lokacija: Vransko Objav: 66
| meni so rekli takole: ker šobe neenakomerno dovajajo olje, slabo delajo bati, zato se mešata olje in nafta | Na vrh | |
tomazKK | 26 okt 2012, 18:04 | |
| Član #79 Prijavljen dne: 20 nov 2006, 14:34 Lokacija: Krško Objav: 560
| Pri moji 9ici D24 je to delalo pri okoli 1800 o/min pa se nisem sekiral. Zdaj je prvič poln tank Agipove nafte in je to praktično zginlo, pa laufa tišje, hladen se ne zaganja, ne kadi (več toliko črno). Probat ni greh. | Na vrh | |
bojko | 26 okt 2012, 19:07 | |
| Član #1639 Prijavljen dne: 05 maj 2010, 20:06 Objav: 552
| @volvozame: hvala za pojasnilo, se mi zdi kar logično tole. | Na vrh | |
Volvej | 26 okt 2012, 19:20 | |
| Član #1127 Prijavljen dne: 05 maj 2009, 13:06 Objav: 1554
| volvozame je napisal(a): ...
meni so rekli takole: ker šobe neenakomerno dovajajo olje, slabo delajo bati, zato se mešata olje in nafta
O čem je to govora? Katere šobe to dovajajo olje? | Na vrh | |
bojko | 27 okt 2012, 00:04 | |
| Član #1639 Prijavljen dne: 05 maj 2010, 20:06 Objav: 552
| @Volvej: sem prejle spregledal tole , volvozame je po moje hotela napisati, da šobe dovajajo nafto, torej govora je o injektorjih. | Na vrh | |
volvozame | 29 okt 2012, 07:42 | |
| Član #2224 Prijavljen dne: 19 apr 2011, 15:22 Lokacija: Vransko Objav: 66
| Ja, napaka pri pisanju - šobe dovajajo nafto
jaz sicer še vedno čakam termin, da pogledajo, zakaj cuka pri 2400 (res, da včasih bolj, včasih manj, tankam pa samo na Petrol in Omw) | Na vrh | |
Volvej | 29 okt 2012, 08:40 | |
| Član #1127 Prijavljen dne: 05 maj 2009, 13:06 Objav: 1554
| Tankaj raje MOL in Agip. | Na vrh | |
VOLVOV40 | 29 okt 2012, 21:56 | |
| Član #12 Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:30 Lokacija: LJUBLJANA Objav: 546
| Ali cuka tudi pri vklopljenem tempomatu pri teh obratih? | Na vrh | |
volvozame | 31 okt 2012, 14:49 | |
| Član #2224 Prijavljen dne: 19 apr 2011, 15:22 Lokacija: Vransko Objav: 66
| Agipa in Mola nimam nikjer v bližini
glede tempomata še pa nismo sprobali, zelo malo uporabljam tempomat
kaj bi to pomenilo, če bi cukalo tudi takrat?
[ Uredi 31 okt 2012, 14:50 ] | Na vrh | |
TomažV70 | 31 okt 2012, 21:57 | |
| Član #493 Prijavljen dne: 12 nov 2007, 22:42 Lokacija: Koper-Gorica Objav: 143
| Iz dobro preverjenega vira sem izvedel, da na vseh bencinskih črpalkah v Sloveniji (brez izjem) ima nafta primešanega 7% biodizla. V kratkem se bo šlo na 9%. Mislim, da je vseeno kje tankaš. Glede cukanja; noben ni omenil. ali se je menjalo kak filter (goriva, zraka)? Mogoče umazan rezervoar? | Na vrh | |
VOLVOV40 | 01 nov 2012, 11:19 | |
| Član #12 Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:30 Lokacija: LJUBLJANA Objav: 546
| volvozame je napisal(a): ...
Agipa in Mola nimam nikjer v bližini
glede tempomata še pa nismo sprobali, zelo malo uporabljam tempomat
kaj bi to pomenilo, če bi cukalo tudi takrat?
Če z vklopljenim tempomatom ne cuka je dobro preveriti vakumsko napeljavo okoli motorja in pa ventile ,lahko da kateri malenkostno pušča. | Na vrh | |
Milan_V50 | 01 nov 2012, 23:16 | |
| Član #1438 Prijavljen dne: 28 dec 2009, 16:09 Lokacija: Maribor Objav: 130
| Ugotovil sem nekaj. Pri meni se zelo belo kadi, ko se zacne regeneracija DPFa. Na servisu pa ne vejo zakaj. In ce v tem trenutnu zavijem na avto cesto in 10-15 minut peljem z 3000-4000 obr, da se DPF spuca...potem pa do naslednje regeneracije ne cuka nic. Ce pa se peljem po mestu, kratke relacije in vec krat ugasnem avto, ko je regeneracija v teku...tako pa cuka zmeraj. Se mi pa zdi, da je mogoce, da je tisto cukanje posledica slabe regeneracije DPFa, ne skurijo se trdni delci, pa je izpuh delno zamasen...to pa posledicno vpliva na EGR. Zarad cesa se pa DPF ne spuca...hm...kaj pa vem...Preniska temperatura izgorevanja, mogoce da je DPF za zamenjat, mogoce da je zmanjkalo aditiva pa je zaradi tega DPF poskodovan, slabo zgorevanje v motorju...shobe... Ima gdo kaksno idejo...? | Na vrh | |
Smejko | 03 nov 2012, 00:26 | |
| Član #2532 Prijavljen dne: 29 dec 2011, 22:55 Lokacija: Bled Objav: 114
| Huh eni mate res smolo s temi bednimi DPF filtri. Mogoče kar fizično odstrani ta filter samo nevem, če je to pametno potlej za tehničnega?! Že merijo vsebnost teh delcev v izpuhu? | Na vrh | |
Milan_V50 | 03 nov 2012, 09:17 | |
| Član #1438 Prijavljen dne: 28 dec 2009, 16:09 Lokacija: Maribor Objav: 130
| EURO4 motor ima DPF, EUR03 pa ne. Lahko ga das dol ampak zraven moras narediti remap racunalnika da ne bo delal regeneracije i to nekaj stane...300-400 eur. Potem pa tehnicni pregled...ne vem ali je to pametno... Ali je kdo odstralil DPF? Jaz o tem resno razmisljam... LP | Na vrh | |
SaSa | 03 nov 2012, 14:52 | |
| Član #561 Prijavljen dne: 03 jan 2008, 10:14 Lokacija: MB_Ptüj_SlB Objav: 151
| Ne vem, če to ravno drži.
Kakor sem bil jaz seznanjen iz forumov EURO 4 nimajo DPF filtra, EURO 5 ga pa imajo. Poglej 8. znak v tvoji VIN številki.
3 = euro 3 NO particle filter 4 = Euro 4 No particle filter 5 = Euro 4 WITH particle filter
| Na vrh | |
Milan_V50 | 07 nov 2012, 19:27 | |
| Član #1438 Prijavljen dne: 28 dec 2009, 16:09 Lokacija: Maribor Objav: 130
| 8. znak VIN stevilke imam "5"...to pomeni da imam DPF? Sem ga pa menjal tako da ga sigurno imam Tudi je EVRO 4 motor (homalogacija). Letnik 2005!
[ Uredi 07 nov 2012, 19:28 ] | Na vrh | |
peromb | 09 nov 2012, 22:41 | |
| Član #2833 Prijavljen dne: 16 jul 2012, 20:02 Lokacija: Dragu?ova Objav: 287
| pri koliko KM ste menjali DPF filter?
[ Uredi 11 nov 2012, 18:47 ] | Na vrh | |
Milan_V50 | 10 nov 2012, 07:21 | |
| Član #1438 Prijavljen dne: 28 dec 2009, 16:09 Lokacija: Maribor Objav: 130
| Na stevcu je bilo okoli 113.000km ampak je avto uvoz iz Italije tako da je skoro sigurno imal vec...jaz prdvidevam da je kaksnih 50-80.000km vec.Uradno na servisu pravijo da se menja na 120.000km v svakem primeru ampak, kjer je dosti drag, to pac ne naredijo... Zdaj imam sistem: ko mi se zacne kadit belo, to pomeni da se je regeneracija zacela, takoj zavijem na avto cesto, peljem kaksnih 10-15 min na visjimi obrati...3000 in vec obr, regeneracija se ustavi, in imam mir do naslednje regeneracije. Potem cukanje tudi neha...avto pa mi se zdi dosti boljse "diha"...boljse je pospesevanje in boljsi navor pri niskih obratih...
| Na vrh | |
peromb | 10 nov 2012, 09:17 | |
| Član #2833 Prijavljen dne: 16 jul 2012, 20:02 Lokacija: Dragu?ova Objav: 287
| jaz nisem nič opazil,da bi se kaj kadilo.je pa res da mi je enkrat cukal nekaj časa.je to mogoče ta proces?
[ Uredi 11 nov 2012, 18:45 ] | Na vrh | |
Milan_V50 | 11 nov 2012, 01:13 | |
| Član #1438 Prijavljen dne: 28 dec 2009, 16:09 Lokacija: Maribor Objav: 130
| Pri meni se kadi zaradi kaksnih neznanih tezav...mogoce sobe...drugace se pa ne kadi ce je vse ok. Ta proces regeneracije edino zaznas ko na BC-u gledas trenutnu porabu in tista skoci na 99,9l/100km v enem trenutku...po tem pa je nekaj casa visja kaksen liter (do konca regeneracije)...Ali pa priklopis dijagnostiko z PC-em in se peljete skupaj | Na vrh | |
volvozame | 06 dec 2012, 13:10 | |
| Član #2224 Prijavljen dne: 19 apr 2011, 15:22 Lokacija: Vransko Objav: 66
| Takole: mehanik je zaradi cukanja najprej zamenjal naftni filter, ki je bil sicer menjan pred letom in pol, ampak je zamenjal za originalnega, ker pravi, da kopije nagajajo. Mehanik dela sicer na Volvo servisu.
Ta glavno cukanje je prenehalo, še vedno pa tako na drobno občasno cuka.
[ Uredi 13 dec 2012, 07:10 ] | Na vrh | |
peromb | 23 apr 2013, 15:36 | |
| Član #2833 Prijavljen dne: 16 jul 2012, 20:02 Lokacija: Dragu?ova Objav: 287
| Moj v50/2006/2.0d še vedno cuka.Menjali smo vse filtre,olje,..Lani menjal PDF filter,nalili aditiv za trde delce,..... Nimam več živcev.Menjam za v70/2004-05/2.4d
Kje je ta maf senzor?na kateri strani,če stojiš pred pokrovom motorja.
sem opazil,da imam na levi strani neki senzor.Malo je načeto vezje,ker zaščitni pokrov pritiska na njega.Zdaj sem oblepil z trakom.Ima to kako povezavo z cukanjem?
[ Uredi 23 apr 2013, 18:02 ] | Na vrh | |
moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž
|
|
Powered by e107 Forum System
|
|
|
|
Gostov: 63, Članov: 0 ...
največ prisotnih: 1352 (Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40
Člani: 5983 najnovejši član: Wllkeirob |
|
|
Ni dogodkov
|
|
|
Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?
1972 - 240
1992 - 850
1944 - PV444/544
1986 - 360
Anketa je namenjena samo članom
glasov: 526
Prejšnje ankete
|
|
|