Dobrodošli
Uporabniško ime:

Geslo:


Zapomni se me

[ ]
[ ]
[ ]

Oglasi
http://www.seeklogo.com/images/1/740-logo-6E10838713-seeklogo.com.gif

Forumi
vozimvolvo.si :: Forumi :: S40 (2. gen) / V50 / C30 / C70 (2. gen)
<< Prejšnja tema | Naslednja tema >>   

V50, 2.0 D - cukanje pri 2500 obratih

Pojdi na stran  [1] 2
Avtor objava
volvozame
08 okt 2012, 07:03 Predogled tiskanja
Član #2224
Prijavljen dne: 19 apr 2011, 15:22
Lokacija: Vransko
Objav: 66
Ker ni situacije, da bi komu cukalo pri 2500 obratih, načenjam kar novo temo.

V50 2.0 2007 letnik mi cuka pri 2500 obratih pri topli mašini, pri vzdrževanju hitrosti. To je pri 60km/uro in 80 km/uro, pri 110 pa malo manj. To se zgodi vedno, ko se moram voziti po omejitvah (npr. po Dunajski v Ljubljani). Če takoj dam gas, včasih pomaga, včasih ne.

Računalnik ni pokazal napak, EGR filter pregledan in je ok. Poraba pa je konstantno pod 6l in se cukanje nič ne pozna.

Lahko prosim kdo pomaga?
Hvala

[ Uredi 09 okt 2012, 07:03 ]
Na vrh
Milan_V50
15 okt 2012, 22:55
Član #1438
Prijavljen dne: 28 dec 2009, 16:09
Lokacija: Maribor
Objav: 130
Jaz mam podobno situacijo ampak pri 2000 obr. Ostalo pa je vse, vse isto kot pri "volvozame". Menjal sem turbino, EGR, DPF (ne zaradi tega) in se nic ni spremnilo...cukanje je pa ostala misterija... :(
Na vrh
Smejko
16 okt 2012, 19:38
Član #2532
Prijavljen dne: 29 dec 2011, 22:55
Lokacija: Bled
Objav: 114
Človek božji, zamenjal si veliko dragih delov pa še zmeraj nič bolje?! Poiskusi diagnosticirati napako pri kakem drugem serviserju...

Veliko folka ima probleme s cukanjem, probajte še z menjavo MAF senzorja. Kaj drugega mi žal ne pride na pamet. Za kaj bolj kompleksnega pa lepo h enemu kompetentnemu serviserju. Druge ni.
Na vrh
ihanc
17 okt 2012, 20:01
Član #608
Prijavljen dne: 02 feb 2008, 21:21
Objav: 77
imel sem tak problem na svojem V70 D5,bilo je počeno ohišje črpalke v rezervoarju
Na vrh
Milan_V50
18 okt 2012, 23:40
Član #1438
Prijavljen dne: 28 dec 2009, 16:09
Lokacija: Maribor
Objav: 130
Dijagnostika nic ne kaze, ni napak! Tudi vsi parametri su ok ko se avto pelje. Sem planiral zamenjat MAF...Ali je mogoce da se to dogaja ko je kaksna shoba slaba? Kadi mi tudi, beli dim, ko je regeneracija DPFa, ampak ne trosi olja...Zelo veliki oblak skoro pol ure pa se umiri...Nimam katalizatorja kjer se zasopal pa sem ga dal v stran...Katastrofa tezave sa 2.0D EURO 4 motorijma...
Na vrh
volvozame
19 okt 2012, 06:58
Član #2224
Prijavljen dne: 19 apr 2011, 15:22
Lokacija: Vransko
Objav: 66
mi smo že zamenjali šobe in sesalno loputo - tako, da se nič ne kadi, samo cuka, poraba pa je skoz enaka

se je pa kadilo, preden smo zamenjali šobe - zato je treba kar pohiteti, sicer se zvijejo še ojnice in je treba zamenjat komplet bate in ojnice - pa poglej, če se dviga nivo olja, tisto potem potrjuje, da šobe niso ok

jaz še čakam, da pridem do mehanika, da vdimo, kaj bi to res lahko blo - bomo pogledali in Maf filter in ohišje, kot je napisal ihanc, pa javim

[ Uredi 19 okt 2012, 07:00 ]
Na vrh
volvozame
26 okt 2012, 07:22
Član #2224
Prijavljen dne: 19 apr 2011, 15:22
Lokacija: Vransko
Objav: 66
ihanc je napisal(a): ...

imel sem tak problem na svojem V70 D5,bilo je počeno ohišje črpalke v rezervoarju

Kako ste pa to odkrili in koliko je stala odprava. A je bilo treba kupit novo, ali kako? Koliko pa je s tem dela?
Na vrh
bojko
26 okt 2012, 10:40
Član #1639
Prijavljen dne: 05 maj 2010, 20:06
Objav: 552
volvozame je napisal(a): ...


se je pa kadilo, preden smo zamenjali šobe - zato je treba kar pohiteti, sicer se zvijejo še ojnice in je treba zamenjat komplet bate in ojnice - pa poglej, če se dviga nivo olja, tisto potem potrjuje, da šobe niso ok




Mi prosim nekdo pojasni v kakšni povezavi so slabe šobe z nivojem motornega olja?
Na vrh
volvozame
26 okt 2012, 13:58
Član #2224
Prijavljen dne: 19 apr 2011, 15:22
Lokacija: Vransko
Objav: 66
meni so rekli takole: ker šobe neenakomerno dovajajo olje, slabo delajo bati, zato se mešata olje in nafta
Na vrh
tomazKK
26 okt 2012, 18:04
Član #79
Prijavljen dne: 20 nov 2006, 14:34
Lokacija: Krško
Objav: 560
Pri moji 9ici D24 je to delalo pri okoli 1800 o/min pa se nisem sekiral. Zdaj je prvič poln tank Agipove nafte in je to praktično zginlo, pa laufa tišje, hladen se ne zaganja, ne kadi (več toliko črno).
Probat ni greh.
Na vrh
bojko
26 okt 2012, 19:07
Član #1639
Prijavljen dne: 05 maj 2010, 20:06
Objav: 552
@volvozame: hvala za pojasnilo, se mi zdi kar logično tole.
Na vrh
Volvej
26 okt 2012, 19:20
Član #1127
Prijavljen dne: 05 maj 2009, 13:06
Objav: 1554
volvozame je napisal(a): ...

meni so rekli takole: ker šobe neenakomerno dovajajo olje, slabo delajo bati, zato se mešata olje in nafta


O čem je to govora? Katere šobe to dovajajo olje?
Na vrh
bojko
27 okt 2012, 00:04
Član #1639
Prijavljen dne: 05 maj 2010, 20:06
Objav: 552
@Volvej: sem prejle spregledal tole , volvozame je po moje hotela napisati, da šobe dovajajo nafto, torej govora je o injektorjih.
Na vrh
volvozame
29 okt 2012, 07:42
Član #2224
Prijavljen dne: 19 apr 2011, 15:22
Lokacija: Vransko
Objav: 66
Ja, napaka pri pisanju - šobe dovajajo nafto

jaz sicer še vedno čakam termin, da pogledajo, zakaj cuka pri 2400 (res, da včasih bolj, včasih manj, tankam pa samo na Petrol in Omw)
Na vrh
Volvej
29 okt 2012, 08:40
Član #1127
Prijavljen dne: 05 maj 2009, 13:06
Objav: 1554
Tankaj raje MOL in Agip.
Na vrh
VOLVOV40
29 okt 2012, 21:56
Član #12
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:30
Lokacija: LJUBLJANA
Objav: 546
Ali cuka tudi pri vklopljenem tempomatu pri teh obratih?
Na vrh
volvozame
31 okt 2012, 14:49
Član #2224
Prijavljen dne: 19 apr 2011, 15:22
Lokacija: Vransko
Objav: 66
Agipa in Mola nimam nikjer v bližini


glede tempomata še pa nismo sprobali, zelo malo uporabljam tempomat

kaj bi to pomenilo, če bi cukalo tudi takrat?

[ Uredi 31 okt 2012, 14:50 ]
Na vrh
TomažV70
31 okt 2012, 21:57
Član #493
Prijavljen dne: 12 nov 2007, 22:42
Lokacija: Koper-Gorica
Objav: 143
Iz dobro preverjenega vira sem izvedel, da na vseh bencinskih črpalkah v Sloveniji (brez izjem) ima nafta primešanega 7% biodizla. V kratkem se bo šlo na 9%. Mislim, da je vseeno kje tankaš.
Glede cukanja; noben ni omenil. ali se je menjalo kak filter (goriva, zraka)? Mogoče umazan rezervoar?
Na vrh
bojko
01 nov 2012, 10:45
Član #1639
Prijavljen dne: 05 maj 2010, 20:06
Objav: 552
Kar v Sloveniji očitno lahko izveš šele od dobro obveščenega vira, je v naši soseščini lepo javno objavljeno: "Gorivo je namijenjeno svim vozilima s dizelskim motorom, zadovoljava sve zahtjeve propisane EN 590, može sadržavati do 7 % volumskog udjela metilnih estera masnih kiselina (FAME) što odgovora dizelskom gorivu B7."
p.s. Vsem, ki ne prenašate dobro naših južnih sosedov in njihovega jezika, se iskreno opravičujem.


[ Uredi 01 nov 2012, 10:47 ]
Na vrh
VOLVOV40
01 nov 2012, 11:19
Član #12
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:30
Lokacija: LJUBLJANA
Objav: 546
volvozame je napisal(a): ...

Agipa in Mola nimam nikjer v bližini


glede tempomata še pa nismo sprobali, zelo malo uporabljam tempomat

kaj bi to pomenilo, če bi cukalo tudi takrat?



Če z vklopljenim tempomatom ne cuka je dobro preveriti vakumsko napeljavo okoli motorja in pa ventile ,lahko da kateri malenkostno pušča.
Na vrh
Milan_V50
01 nov 2012, 23:16
Član #1438
Prijavljen dne: 28 dec 2009, 16:09
Lokacija: Maribor
Objav: 130
Ugotovil sem nekaj. Pri meni se zelo belo kadi, ko se zacne regeneracija DPFa. Na servisu pa ne vejo zakaj. In ce v tem trenutnu zavijem na avto cesto in 10-15 minut peljem z 3000-4000 obr, da se DPF spuca...potem pa do naslednje regeneracije ne cuka nic. Ce pa se peljem po mestu, kratke relacije in vec krat ugasnem avto, ko je regeneracija v teku...tako pa cuka zmeraj. Se mi pa zdi, da je mogoce, da je tisto cukanje posledica slabe regeneracije DPFa, ne skurijo se trdni delci, pa je izpuh delno zamasen...to pa posledicno vpliva na EGR.
Zarad cesa se pa DPF ne spuca...hm...kaj pa vem...Preniska temperatura izgorevanja, mogoce da je DPF za zamenjat, mogoce da je zmanjkalo aditiva pa je zaradi tega DPF poskodovan, slabo zgorevanje v motorju...shobe...
Ima gdo kaksno idejo...?
Na vrh
Smejko
03 nov 2012, 00:26
Član #2532
Prijavljen dne: 29 dec 2011, 22:55
Lokacija: Bled
Objav: 114
Huh eni mate res smolo s temi bednimi DPF filtri. Mogoče kar fizično odstrani ta filter samo nevem, če je to pametno potlej za tehničnega?! Že merijo vsebnost teh delcev v izpuhu?
Na vrh
Milan_V50
03 nov 2012, 09:17
Član #1438
Prijavljen dne: 28 dec 2009, 16:09
Lokacija: Maribor
Objav: 130
EURO4 motor ima DPF, EUR03 pa ne. Lahko ga das dol ampak zraven moras narediti remap racunalnika da ne bo delal regeneracije i to nekaj stane...300-400 eur. Potem pa tehnicni pregled...ne vem ali je to pametno...
Ali je kdo odstralil DPF? Jaz o tem resno razmisljam...
LP
Na vrh
SaSa
03 nov 2012, 14:52
Član #561
Prijavljen dne: 03 jan 2008, 10:14
Lokacija: MB_Ptüj_SlB
Objav: 151
Ne vem, če to ravno drži.

Kakor sem bil jaz seznanjen iz forumov EURO 4 nimajo DPF filtra, EURO 5 ga pa imajo.
Poglej 8. znak v tvoji VIN številki.

3 = euro 3 NO particle filter
4 = Euro 4 No particle filter
5 = Euro 4 WITH particle filter




Na vrh
Milan_V50
07 nov 2012, 19:27
Član #1438
Prijavljen dne: 28 dec 2009, 16:09
Lokacija: Maribor
Objav: 130
8. znak VIN stevilke imam "5"...to pomeni da imam DPF? Sem ga pa menjal tako da ga sigurno imam Tudi je EVRO 4 motor (homalogacija). Letnik 2005!

[ Uredi 07 nov 2012, 19:28 ]
Na vrh
peromb
09 nov 2012, 22:41
Član #2833
Prijavljen dne: 16 jul 2012, 20:02
Lokacija: Dragu?ova
Objav: 287
pri koliko KM ste menjali DPF filter?

[ Uredi 11 nov 2012, 18:47 ]
Na vrh
Milan_V50
10 nov 2012, 07:21
Član #1438
Prijavljen dne: 28 dec 2009, 16:09
Lokacija: Maribor
Objav: 130
Na stevcu je bilo okoli 113.000km ampak je avto uvoz iz Italije tako da je skoro sigurno imal vec...jaz prdvidevam da je kaksnih 50-80.000km vec.Uradno na servisu pravijo da se menja na 120.000km v svakem primeru ampak, kjer je dosti drag, to pac ne naredijo...
Zdaj imam sistem: ko mi se zacne kadit belo, to pomeni da se je regeneracija zacela, takoj zavijem na avto cesto, peljem kaksnih 10-15 min na visjimi obrati...3000 in vec obr, regeneracija se ustavi, in imam mir do naslednje regeneracije. Potem cukanje tudi neha...avto pa mi se zdi dosti boljse "diha"...boljse je pospesevanje in boljsi navor pri niskih obratih...
Na vrh
peromb
10 nov 2012, 09:17
Član #2833
Prijavljen dne: 16 jul 2012, 20:02
Lokacija: Dragu?ova
Objav: 287
jaz nisem nič opazil,da bi se kaj kadilo.je pa res da mi je enkrat cukal nekaj časa.je to mogoče ta proces?

[ Uredi 11 nov 2012, 18:45 ]
Na vrh
Milan_V50
11 nov 2012, 01:13
Član #1438
Prijavljen dne: 28 dec 2009, 16:09
Lokacija: Maribor
Objav: 130
Pri meni se kadi zaradi kaksnih neznanih tezav...mogoce sobe...drugace se pa ne kadi ce je vse ok. Ta proces regeneracije edino zaznas ko na BC-u gledas trenutnu porabu in tista skoci na 99,9l/100km v enem trenutku...po tem pa je nekaj casa visja kaksen liter (do konca regeneracije)...Ali pa priklopis dijagnostiko z PC-em in se peljete skupaj
Na vrh
volvozame
06 dec 2012, 13:10
Član #2224
Prijavljen dne: 19 apr 2011, 15:22
Lokacija: Vransko
Objav: 66
Takole: mehanik je zaradi cukanja najprej zamenjal naftni filter, ki je bil sicer menjan pred letom in pol, ampak je zamenjal za originalnega, ker pravi, da kopije nagajajo. Mehanik dela sicer na Volvo servisu.

Ta glavno cukanje je prenehalo, še vedno pa tako na drobno občasno cuka.

[ Uredi 13 dec 2012, 07:10 ]
Na vrh
peromb
23 apr 2013, 15:36
Član #2833
Prijavljen dne: 16 jul 2012, 20:02
Lokacija: Dragu?ova
Objav: 287
Moj v50/2006/2.0d še vedno cuka.Menjali smo vse filtre,olje,..Lani menjal PDF filter,nalili aditiv za trde delce,.....
Nimam več živcev.Menjam za v70/2004-05/2.4d

Kje je ta maf senzor?na kateri strani,če stojiš pred pokrovom motorja.

sem opazil,da imam na levi strani neki senzor.Malo je načeto vezje,ker zaščitni pokrov pritiska na njega.Zdaj sem oblepil z trakom.Ima to kako povezavo z cukanjem?

[ Uredi 23 apr 2013, 18:02 ]
Na vrh
Pojdi na stran  [1] 2

moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž

Skoči:     Na vrh

Powered by e107 Forum System
Prisotni
Gostov: 63, Članov: 0 ...

največ prisotnih: 1352
(Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40

Člani: 5983
najnovejši član: Wllkeirob
Dogodki
Ni dogodkov
Anketa

Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?

1972 - 240

1992 - 850

1944 - PV444/544

1986 - 360

Anketa je namenjena samo članom

glasov: 526
Prejšnje ankete