|
|
S40 1.8 '99 - okvara motorja
|
|
corleone | 07 jan 2010, 12:04 | |
| Član #1044Prijavljen dne: 22 feb 2009, 15:30 Objav: 11 | Pred nekaj dnevi sem vozil po AC s tempomatom 120 km/h in ko sem se približeval vozilu pred menoj (na voznem pasu) sem želel pospešiti, da bi čimprej prehitel, vendar se ob pritiskanju stopalke za plin ni nič zgodilo (hitrost je ostala 120 km/h), nato sem prestavil v 4. prestavo in je avtomobil začel zelo počasi pospeševati proti 130 km/h, nato sem zmanjšal hitrost in zapustil AC. Naslednjih nekaj kilometrov se je začel motor tresti in primanjkovalo je moči.
Kasneje še isti dan sem bil pri mehaniku, kjer smo preverili svečke in vžigalne tuljave in mehanik je diagnosticiral kot napako vzbrizgalno šobo, ki naj bi po njegovem povzročala težave. Odnesel jo je na pooblaščeni servis na testiranje in ugotovil, da s šobo ni nič narobe. Iskanje napake se je nadaljevalo z merjenjem kompresije in ugotovil je, da je prvi valj nima.
Razložil mi je, da je lahko napaka v uničenem ventilu - v boljšem primeru in v slabšem primeru v uničenem batu. Podrobnosti trenutno še ne poznam, ker sva govorila le preko telefona. Verjamem, da vas je na forumu dovolj poznavalcev tega motorja, da lahko konstruktivno komentirate na to temo in če je moj opis v čemerkoli preveč pomanjkljiv me prosim opozorite.
Zanimajo me okvirne cene (po vašem mnenju) za popravilo v obeh scenarijih, da se lahko pripravim, kaj lahko pričakujem. Prav tako me zanima ali lahko te težave pustijo posledice tudi na katerih drugih mehanskih delih (predpostavljam da ne?). Našel pa sem na bolhi enak motor za 360€ in spet me zanima vaše mnenje ali se vam zdi ceneje kupiti rabljen motor (v katerega ne morem biti prepričan o brezhibnost, verjetno prej obratno) ali obnoviti obstoječi motor. Če kdo ponuja kakšne dele ali celoten motor (lahko je 1.8 16v ali še bolje 2.0T) mi lahko napiše na PM. | Na vrh | |
moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž
|
|
Powered by e107 Forum System
|
|
|
|
Gostov: 49, Članov: 0 ...
največ prisotnih: 1352 (Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40
Člani: 5983 najnovejši član: Wllkeirob |
|
|
Ni dogodkov
|
|
|
Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?
1972 - 240
1992 - 850
1944 - PV444/544
1986 - 360
Anketa je namenjena samo članom
glasov: 526
Prejšnje ankete
|
|
|