|
|
(S40 T4) Težava
|
|
bbf | 15 jan 2010, 19:27 | |
| Član #411Prijavljen dne: 13 jul 2007, 15:20 Objav: 1015 | no pa se je začelo. Med vožnjo mi je (že drugič) avto crknil po vračanju iz višjih obratov - mal gas v tretji, prehitevat pa to, pa nogo z gasa pa na sklopko, obrati padejo na nulo in se prižgejo lučke, motor crkne. nogo iz sklopke, brzina vžge motor in spet deluje. prvič brez posledic, drugič pa ostnejo prižgani lučki lambda in DSA. DSA nisem mogel vklopit nazaj s stikalom, je svetil dokler nisem na novo prižgal vozila, lambda pa je svetila še cel dan, čeprav sem nekajkrat avto ugasnil in prižgal. čez 13 ur, ko sem spet rabil avto, lambda ni zasvetila. sem pa bil blizu, da avto spet faše nula obratov (videl lučko za olje in low obrate) in pa dostikrat pade pod štadngas obvrate - vedno le ob umirjanju obratov, nikoli pri štandgasu. Kdo že imel podobne težave?
[ Uredi 25 jan 2010, 18:57 ] | Na vrh | |
S60R-Ocean Race | 15 jan 2010, 20:22 | |
| Član #22 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 00:30 Objav: 1418
| Ja, imel sem identično težavo plus tega so meni obrati varirali od tega da je crknil do 1.400 v prostem teku le redko je bil na normali. Ponavadi se je to dogajalo po turiranju, ko sem pa ustavil pred semaforjem pa ali je crknil ali pa 1400. Menjal sem lambdo pa ni bilo bolje. Po menjavi še nekih stvari smo le ugotovili da je šel motorček prostega tega. Tudi drag ni bil, točne cene se pa ne spomnim, ker je to bilo kakšna štiri leta nazaj. | Na vrh | |
mz1 | 19 jan 2010, 12:02 | |
| Član #1018 Prijavljen dne: 27 jan 2009, 10:21 Objav: 21
| Tudi meni se je že to zgodilo. V enakem primeru: gas na polno potem žlajfada v križišču, avto spusti obrate na 0, DSA in lambda svetijo. Se nisem preveč sekiral. DSA ugasne že takoj ob drugem vžigu. Z gumbom lahko zgolj izklopiš DSA kar pa računalnik zabeleži kot napako. Lamda, ki pa kaže napako na motorju, pa mislim da ugasne (če se napaka ne ponavlja), ko avto dvakrat segreješ in nato ponovno ohladiš (ni dovolj da ga vžigaš in ugašaš) Nekje sem bral, da mora iti temperatura čez 72 in pasti pod 48 - nisem siguren. Meni ponavadi zapiše, da nekaj ni OK z zadnjo lambdo za katalizatorjem. Verjetno je že precej boga pri 240k+ km. Skor sigurno mi zabeleži to napako če je prehod iz umerjene v športno vožnjo prehiter. Bi jo že menjal, če nebi bila k*** titanium varianta, ki se mi zdi mal predraga. Porabo pa smatram za normalnon (gre za V40): Povprečje 9,6, tekmovanje komu pije manj (ravnina) tudi do 8,0. Če pa vsaj malo razgibavaš konjičke je hitro 11,00+
Po letu lastništva ugotavljam, da je to kar precej tečen avtomobilček. Mal me spominja na APN, ki sem ga vozil kot mulc.
Lahko, da je res vzrok tudi v ventilu prostega teka, ki zamudi (loputa zaprta, ventil zamudi, ni zraka, avto crkne). čeprav meni prosti tek laufa Ok. Poskusi vsaj malo očistit ventil.
[ Uredi 19 jan 2010, 12:05 ] | Na vrh | |
bbf | 19 jan 2010, 13:16 | |
| Član #411 Prijavljen dne: 13 jul 2007, 15:20 Objav: 1015
| bom, sam da pridem do avta in najdem cajt. najbrž konc tedna. spet motorček, že pri prejšnjem sem se jebal z njim. sem dolgo upal in se bal, da ma ta nekak drgač narjen.
ja napako lambde sem že prečital iz računalnika in namreč slow response iz prve lambde. sem zbrisal in šel tišat avto levo desno in se ni pojavila nazaj. je pa draga ko zrela prasica! | Na vrh | |
bbf | 25 jan 2010, 16:42 | |
| Član #411 Prijavljen dne: 13 jul 2007, 15:20 Objav: 1015
| Danes se mi je po kratkem tišanju spet pojavila lambda lučka - ampak avto ni crknil. Priklopil sem na tester in so bile 3 je DCTji: EFI-sm_pozabil_katera za altitude sensor (nima veze z vožjo) EFI-121 (MAF napačni podatki) EFI-153 (druga lambda napačni podatki - slow response al neki)
DCTje sem zbrisal in so šli. zdej čakam da se spet pojavijo. oziroma da najdem čas za preverit lerlaufmotor. | Na vrh | |
bbf | 25 jan 2010, 16:46 | |
| Član #411 Prijavljen dne: 13 jul 2007, 15:20 Objav: 1015
| aja, to so testi na VolFCR pri izbranem EMS2000. če izberem S/V70 motronic 4.4 mi najde EFI212 - prva lambda. to sem že zadnjič enkrat videl, vendar se je ne upam zbrisat, ker nevem kaj bo naredil računalniku, glede na to da je napačen izbran. | Na vrh | |
mz1 | 29 jan 2010, 14:18 | |
| Član #1018 Prijavljen dne: 27 jan 2009, 10:21 Objav: 21
| Jaz bi se tudi kar držal EMS2000. Zakaj si sploh gledal pod drugo vrsto/modelom? Zdaj tudi mene zanima kaj mi bo pokazalo pod S/V70 motronic 4.4. Po moje kakih deset podobnih napak ;). | Na vrh | |
bbf | 29 jan 2010, 17:39 | |
| Član #411 Prijavljen dne: 13 jul 2007, 15:20 Objav: 1015
| jah ferbc pač.. | Na vrh | |
moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž
|
|
Powered by e107 Forum System
|
|
|
|
Gostov: 54, Članov: 0 ...
največ prisotnih: 1352 (Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40
Člani: 5983 najnovejši član: Wllkeirob |
|
|
Ni dogodkov
|
|
|
Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?
1972 - 240
1992 - 850
1944 - PV444/544
1986 - 360
Anketa je namenjena samo članom
glasov: 526
Prejšnje ankete
|
|
|